pinar Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Jeg tenkte det kunne være morsomt å se hva andre ønsker seg av mat å drikke som ikke finnes (her hvertfall)? Fant ikke noe lignende tråd. Selv ønsker jeg meg: -Youghurt med pistasj smak! -Skyr i smakene banan, sitron, syrlig naturell med honning++ -Multe youghurt i 4 pakning -Den cocos twisten i stor utgave Og sikkert mer jeg ikke kommer på akkurat nå
AloeVera Skrevet 4. februar 2012 #2 Skrevet 4. februar 2012 Kinderbueno i svær utgave, med masse masse fyll! Kinder Maxi i stor utgave :D 6
Gjest Emera Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 Jeg ønsker meg mange av sjokoladene i mørk utgave! Kvikklunsj, Cuba, Toppris og peanøttkubbe, Daim (igjen, den var GOD, men forsvant så fort), Stratos, ja mange. Smakte mørk Kit Kat i sommer og den var god, men det hadde nok vært enda bedre om det var Kvikklunsj.
AloeVera Skrevet 4. februar 2012 #4 Skrevet 4. februar 2012 Oi oi, holdt på å glemme min aller største favoritt!! Vil selvsagt ha vanilla coke tilbake i butikkene igjen! (Vet de har den på Meny osv, men 30 kr boksen er drøyt)
Gjest BettyBoop Skrevet 4. februar 2012 #5 Skrevet 4. februar 2012 (endret) Jeg tenkte det kunne være morsomt å se hva andre ønsker seg av mat å drikke som ikke finnes (her hvertfall)? Fant ikke noe lignende tråd. Selv ønsker jeg meg: -Youghurt med pistasj smak! -Skyr i smakene banan, sitron, syrlig naturell med honning++ -Multe youghurt i 4 pakning -Den cocos twisten i stor utgave Og sikkert mer jeg ikke kommer på akkurat nå skyr med banan fins jo... -jeg ønsker at soho sjokoladen skal komme i hyllene alene uten at man må kjøpe den nidar favoritterposen for å få den -Ønsker meg flytende kakerøre. Ikke sånn pulver, men ferdig røre -kinderegg uten leke inni, med tykkere sjokolade -ønsker truseinnlegg til stringtruse som er pakket inn, slik sdom libresse sine ekstra tynne hvor hvert enkelt er innpakka i plast. Ønsker egentlig dette for alle truseinnlegg -gullbrød med lys sjokolade Endret 4. februar 2012 av BettyBoop 1
Gjest Ludovie Skrevet 4. februar 2012 #6 Skrevet 4. februar 2012 Piggvar, røkt paprikapulver, mangold, vaniljeekstrakt, arganolje, amerikanske grits, tortillamel (masa harina), mandelmel, chipotle in abodo. Blant annet. 4
AloeVera Skrevet 4. februar 2012 #7 Skrevet 4. februar 2012 (endret) -Ønsker meg flytende kakerøre. Ikke sånn pulver, men ferdig røre -ønsker truseinnlegg til stringtruse som er pakket inn, slik sdom libresse sine ekstra tynne hvor hvert enkelt er innpakka i plast. Ønsker egentlig dette for alle truseinnlegg Flytende kakerøre finnes, møllerens har akkurat kommet med en browniesrøre Det finnes (den er ikke ment for string da), men libresse sin so slim (lysegrønn pakke). Jeg bruker denne i string, funker fint Endret 4. februar 2012 av AloeVera 1
Gjest BettyBoop Skrevet 4. februar 2012 #8 Skrevet 4. februar 2012 Flytende kakerøre finnes, møllerens har akkurat kommet med en browniesrøre Det finnes (den er ikke ment for string da), men libresse sin so slim (lysegrønn pakke). Jeg bruker denne i string, funker fint ja men tapen setter seg fast... vil ha sånne til string og. Og det fins kakerøre? Den må jeg se etter
Longgone Skrevet 4. februar 2012 #9 Skrevet 4. februar 2012 Sitron og jordbærjuice som de hadde der jeg bodde da jeg bodde utenlands... SAVN!!!!!
Chord Skrevet 4. februar 2012 #10 Skrevet 4. februar 2012 Flytende kakerøre finnes, møllerens har akkurat kommet med en browniesrøre Og sjokoladekake Men det var kanskje den du mente? 1
AloeVera Skrevet 4. februar 2012 #11 Skrevet 4. februar 2012 ja men tapen setter seg fast... vil ha sånne til string og. Og det fins kakerøre? Den må jeg se etter Okei, hender til meg også. Bruker bare litt ekstra makt for å ta det av, hehe Møllerens brownies Møllerens sjokoladekake
Gjest Bobler Skrevet 4. februar 2012 #12 Skrevet 4. februar 2012 Ønsker at Jordbær Nesquick kommer tilbake til norge! Jeg er dritt lei av å måtte bestille på ebay. Får jeg den, skal jeg aldri ønske meg noe mer igjen (Jeg vil også gjerne ha den sjokoladen som er utenpå pinup og i bunnen av krone-isen som sjokoladeplate! ) 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #13 Skrevet 4. februar 2012 Alle ferskvarer i løsvekt. La meg få kjøpe to kjøttkaker, en røkt kjøttpølse, to gulrøtter, 1 rød løk, 1 grønn paprika, 1 vårløk, osv. Gi oss også et vareutvalg som gir oss en reell valgmulighet, ikke bare 2 alternativer men 10. 28
AloeVera Skrevet 4. februar 2012 #14 Skrevet 4. februar 2012 Alle ferskvarer i løsvekt. La meg få kjøpe to kjøttkaker, en røkt kjøttpølse, to gulrøtter, 1 rød løk, 1 grønn paprika, 1 vårløk, osv. Gi oss også et vareutvalg som gir oss en reell valgmulighet, ikke bare 2 alternativer men 10. Å det hadde vært helt fantastisk! I alle fall for oss som bor alene. De har jo slikt i ferskvaredisken på meny, mega osv. Men her er prisene høyere enn det er å kjøpe en stor pakke.. Litt off topic, men skulle kjøpe middagspølse i går. 900 gram koster ca 23 kr og halvparten kostet 26 kr. Logikken?! 1
Gjest Raindrops Skrevet 4. februar 2012 #15 Skrevet 4. februar 2012 Flere juicesmaker. Jeg savner virkelig jordbærjuicen fra ferien. Jeg vil også ha hvit sjokolade, på størrelse med den største melkesjokoladeplaten. Da hadde jeg vært happy camper. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #16 Skrevet 4. februar 2012 Piggvar, røkt paprikapulver, mangold, vaniljeekstrakt, arganolje, amerikanske grits, tortillamel (masa harina), mandelmel, chipotle in abodo. Blant annet. Signerer disse! Piggvar, mangold og vaniljeekstrakt også, forsåvidt, men det finner jeg fra tid til annen forskjellige steder jeg handler. Ellers ønsker jeg meg: - kapers på salt (noe veldig, faktisk!) - kvalitetsbutterdeig laget med skikkelig smør istedet for herdet fett - rå reker (ferske, ikke frosne) - rognkjeksrogn fra fersk rognkjeks (i sesong nå, men ikke å få noe sted!) - te fra Mariage Frères - daddelsirup - moghrabieh (stor couscous) Mye mer, sikkert, jeg må bare tenke litt. 3
pinar Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #17 Skrevet 4. februar 2012 skyr med banan fins jo... Ja men det er med mango og, jeg vil ha kun banan. Eventuelt banan og jordbær sammen! :D Ellers, jeg kunne og tenke meg Melkesjokolade (helst Freia) med pistasj og frukt/bær biter som jordbær, bringebær, banan etc og Melkesjokolade med honey corn inni, istedenfor puffet ris. Mmmm!
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #18 Skrevet 4. februar 2012 Signerer disse! Piggvar, mangold og vaniljeekstrakt også, forsåvidt, men det finner jeg fra tid til annen forskjellige steder jeg handler. Ellers ønsker jeg meg: - kapers på salt (noe veldig, faktisk!) - kvalitetsbutterdeig laget med skikkelig smør istedet for herdet fett - rå reker (ferske, ikke frosne) - rognkjeksrogn fra fersk rognkjeks (i sesong nå, men ikke å få noe sted!) - te fra Mariage Frères - daddelsirup - moghrabieh (stor couscous) Mye mer, sikkert, jeg må bare tenke litt. Kom på et par ting til: - sildekaviar! - småskala norskprodusert eplesidereddik av god kvalitet (helt vilt at det ikke finnes, synes jeg)
SusanneGullet Skrevet 4. februar 2012 #19 Skrevet 4. februar 2012 Kunne ønske at Norge fikk flere bakeprodukter i matbutikkene Reiser altid over til Sverige for og kjøpe. Dus savner jeg (melk og appelsinjuice) drikke. Og kaffe is er også noe jeg virkelig vil ha tilbake. Tine hadde noe sånn frukt mousse i sånne beger, husker ikke hva de het, men de var sinnsykt gode. Samboer savner Rigel sjokoladen, gode nyheter freia sa at de skulle få den tilbake om flere sender forespørsler
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #20 Skrevet 4. februar 2012 Jeg ønsker meg et større utvalg i sopp, særlig i ulike typer rørsopp. I tillegg ønsker jeg meg røkt tofu, flere typer blomkål, bedre tilgang på ulike gresskartyper, flere ostetyper, særlig vellagrede, langt flere økologiske produkter, flere typer mel (kamut, quinoa, enkorn etc), urten sar, antipasti med soltørkede tomater og hvite bønner, mangold... og sikkert mye annet som jeg har glemt i farten. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå