Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

5 kilos Freia melkesjokolade

Endret av MalloryK
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 kilos Freia meldesjokolade

:fnise:

Skrevet

Jeg tenkte det kunne være morsomt å se hva andre ønsker seg av mat å drikke som ikke finnes (her hvertfall)?

Fant ikke noe lignende tråd.

Selv ønsker jeg meg:

-Youghurt med pistasj smak!

-Skyr i smakene banan, sitron, syrlig naturell med honning++

-Multe youghurt i 4 pakning

-Den cocos twisten i stor utgave

Og sikkert mer jeg ikke kommer på akkurat nå :)

ferske fisk og kjøttprodukter. mere utvalg av middagsretter. Bor ved en butik som har mest firstpricevarer. Er ikke glad i mye av dette. Ønsker å få kjøpt eks. 1 løk,ike kjøpe et helt nett.

Skrevet

Dere som vil kjøpe grønnsaker løst: Har dere spurt i butikkene? Særlig butikker med så stor grønnsaksavdeling at de har en egen grønt-ansvarlig åpner sikkert noen pakker hvis man spør pent. Mange butikker selger jo også halve agurker og halve brød, jeg er ganske sikker på at de butikkene selger deg en halvkilo gulrøtter om du ønsker det også.

• Liker 1
Skrevet

suppe/saus-poser til 1 porsjon!

Skrevet (endret)

Jeg ser da løk i løsvekt støtt og stadig :klo:

Endret av fruBeist
  • Liker 3
Skrevet

Dere som vil kjøpe grønnsaker løst: Har dere spurt i butikkene? Særlig butikker med så stor grønnsaksavdeling at de har en egen grønt-ansvarlig åpner sikkert noen pakker hvis man spør pent. Mange butikker selger jo også halve agurker og halve brød, jeg er ganske sikker på at de butikkene selger deg en halvkilo gulrøtter om du ønsker det også.

Jeg har spurt et par ganger, men bare fått "beklager" som svar. De ønsker ikke å dele opp forpakningene.

Da er det nok gul løk. ;)

Den røde varianten har i alle fall ikke jeg funnet i løs vekt. Kun i 2-pack og 1 kilosposer.

Skrevet

Ja, løk i løsvekt er da helt vanlig, til og med på Rema1000?

Jeg syns jeg finner det meste av frukt og grønt i løsvekt, det eneste unntaket må være gulrøtter.

Eller kjøper jeg ofte 3-4 løk, 2-3 poteter og 1 tomat. Hvor handler dere som ikke finner dette?

Jeg vet sannelig ikke helt hva jeg savner bortsett fra bedre utvalg og vin i dagligvaren, ja, og så hokey-pokey. Det skulle jeg gjerne hatt.

:heks:

Skrevet

Og sjokoladekake :) Men det var kanskje den du mente?

Kokoskake er det også kommet i denne varianten :D

Skrevet

Jeg har spurt et par ganger, men bare fått "beklager" som svar. De ønsker ikke å dele opp forpakningene.

Da er det nok gul løk. ;)

Den røde varianten har i alle fall ikke jeg funnet i løs vekt. Kun i 2-pack og 1 kilosposer.

Mener å ha kjøpt rødløk i løsvekt og jeg da. Ikke bare kepa.

Skrevet

Jeg ønsker at shio-brusen skal komme tilbake!!!!! <3

Hvit sjokoladeplate (det finnes hvit kokesjokolade, men den er kvalmende)

STOR kindermaxi! Gjerne 200grams :gjeiper:

Smirnoff Mule

Helt vanlig Dream-is uten masse brownies og nøtter og sånn i.

• Liker 1
Skrevet

...

Helt vanlig Dream-is uten masse brownies og nøtter og sånn i.

Denne?

Skrevet

Kinderbueno i svær utgave, med masse masse fyll!

Kinder Maxi i stor utgave :D

Stratos med sånn hvit kinder inni i stor utgave i butikkene nå.:)

Skrevet

Dr Pepper zero

Cherry coke light

Gjest Ludovie
Skrevet

Mandelmel (fra Funksjonell mat) finnes i helsekostbutikker, men det er kanskje ikke den typen du mener? Samme firma selger også malte skoldede mandler i nettbutikken.

Å, tusen takk for tipset! :) Frem til nå har jeg bare kjøpt det i utlandet, nemlig. :)

Snacks av tørket sjøgress tilgjengelig i dagligvarebutikker. Dette finnes i noen innvandrerbutikker, men skulle gjerne hatt flere typer og mer tilgjengelig. Jeg synes det er så utrolig godt!

Enig med deg! Og dessuten, til orientering, finnes det en nettbutikk som selger sånt: http://www.fremtidensmat.no/velkommen-til-oss

Jeg savner mye i ostediskene, f. eks. västerbotten-ost. Dessuden er ost veldig overpriset her i landet.

Enig i alt du skrev - også i det jeg ikke siterer her. IKEA har forresten et par faste svenske oster som er ganske OK, og til en grei pris. :)

kjøtt av god kvalitet, i motsetning til den magre dritten som omtrent er det eneste jeg finner i butikken. jeg vil ha fettmarmorering i kjøttet, jeg vil ha god smak.

Dødsenig.

Hvilken by bor du i? På Centra har de vaniljeekstrakt av Bourbon-vanilje.

Ikke i en by med Centra, dessverre.

• Liker 1
Skrevet

Nettopp!

Alt for mange matvarer selges kun i pakninger tilpasset kjernefamilien på mor, far og 2 barn. Dette mens stadig flere her i landet for i enehusholdninger. Her i Oslo er faktisk drøyt 40% av husholdningene enehusholdninger.

Jeg trengte en rødløk til middag i forrige uke. På Kiwi var det to valg. En pakke med 2 rødløk til kr. 13-14, og en pose med 1 kilo rødløk til kr. 8,90. Jeg kjøpte posen med 1 kilo, tok den ene løken jeg trengte og kastet de 8-10 andre løkene. Snakk om sløsing!

Gulrøtter er et annet eksempel. De selges kun i poser av 1 kilo.

Du vet at løk kan holde seg i flere uker?? :blink:

• Liker 1
Skrevet

Mer lavkarbo-varer i matbutikkene! Sukkerfri sjokolade, sukkerfri puddinger, bakemikser etc. etc. I vanlige butikker. Er så lei av at de har sjokoladen på meny, puddingen på mega, en bakemiks på life, en annen på helsekosten også videre.

• Liker 1
Skrevet

Mer lavkarbo-varer i matbutikkene! Sukkerfri sjokolade, sukkerfri puddinger, bakemikser etc. etc. I vanlige butikker. Er så lei av at de har sjokoladen på meny, puddingen på mega, en bakemiks på life, en annen på helsekosten også videre.

Sukkerfrie varer med søtstoffer er nesten verre.

Noen forskere mener faktisk at den jævla aspertamen

er kreftfremkallende.

Skrevet

Ikke i en by med Centra, dessverre.

Kanskje det finnes på Meny også.

Gjest Ludovie
Skrevet

Kanskje det finnes på Meny også.

Får sjekke. Og takk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...