tingeling90 Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #161 Del Skrevet 31. mai 2012 Njaa.. klokke bruker han aldri.. Men var en god ide da Da får vi håpe det klaffer for oss begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #162 Del Skrevet 4. juni 2012 Idag er det offisielt ferie!! Det føles utroooli godt!! Nå står det en pizza i ovnen, å vi slapper av å nyter fridagen! I kveld reiser vi til London å blir borte til fredag!! Skal bli godt å komme seg bort fra hverdagen å bare nye livet!! Heerli! Ting føles så mye bedre når en har ferie! Alt føles så lettere, å en får lade opp til jobb om tre uker.. Midt i ferien får vi ennten en positiv eller negativ test.. Håper såklart på positiv.. Ikm er rett etter mannens bursdag, så er vi heldige, får vi verdens besste overaskelse i bursdagsgave.. eller.. han får det som gave, jeg blir bare glad uansett jeg.. Så da får vi se hva som kommer her på kg, om noen uker! Kanskje jeg stikker innom en tur, men det får vi se.. Håper alle får noen fine uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 4. juni 2012 #163 Del Skrevet 4. juni 2012 God ferie kjære tingeling Kos dere masse på tur! Håper selvfølgelig på positiv test Jeg krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 5. juni 2012 #164 Del Skrevet 5. juni 2012 Ønsker deg fantastisk ferie! Og positiv test! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 19. juni 2012 Forfatter #165 Del Skrevet 19. juni 2012 Ferien var fantastisk! Det er den enda og forsåvitt, men ingen positiv test nei.. som forventet.. Så det blir ny pp her på oss igjenn.. Var i london nessten en uke å slappet av å fikk sett mye gøy, reiste til hytta på sørlandet å slappet helt av, feiret bursdag til mannen, å kost oss!! Tok en test dagen før ikm, bare for å se, for det var mannens bursdag, å jeg hadde jo håpet på å komme med den besste bursdagsgaven, men den var som forventet negativ.. Å dagen etter, kom kjære tanta tilbake... Selv om jeg hadde ferie, hadde ikke hun det for å si det sånn!! Jobber hart den stygge tanten.. Er ikke mangen så jobber så iherdi å prestist altså!! Trenger ikke det for min del.. Så nå er det hjemme en dag eller to før vi reiser til mine foreldre en tur.. Blir gøy å komme seg hjem! Alt blir bedre nå en har ferie å slipper å jobbe.. Så det var min oppdatering forløpig! Blir lite kg frem til helgen er over sikkert.. Ha en god dag allesammen, med mangen positive tester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 19. juni 2012 #166 Del Skrevet 19. juni 2012 Å, så kjedelig! Men kanskje du har satt igjen tanta på ferie, så det klaffer i denne pp!! Så bra at du hadde fin tur da! Alltid bra å få slappet av litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 19. juni 2012 #167 Del Skrevet 19. juni 2012 Jeg satser også på at du setter igjen tanta på ferie og at dette blir din pp! Høres ut som du har en fin ferie, kanskje det er nettopp ferie og avslapping som skal til for at spiren skal sitte hos deg!? Dere får bare satse alt rundt EL så krysser vi fingrene for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #168 Del Skrevet 3. juli 2012 Uff.. jeg er ikke så flink å oppdatere ser jeg.. trengte en pause fra alt sammen.. blir så lei, når vi har prøvd siden februar... Men slepper å vente så mye lenge nå heldevis! iallefall til neste ikm.. litt over en uke til ikm! så håper på litt symptomer.. ikke er jeg serli kvalm, ikke mer ømme bryst enn en uke før tante kommer på besøk.. ikke mer mensmerter enn vanlevis.. meeen, forsatt tid Er vell mangen som ikke får symptomer i det hele.. så får vente å se.. Å på jobb ser det ut som hun ene skal beholde den lille.. blir merkeli å se lille jenta på 18 år få mage før meg, å barn før meg.. høres sikkert fælt ut, men det skulle være meg.. men, er vi heldi, er jeg like bak! På en måte føler jeg at det enndeli er min tur, men på en annen måte, føler jeg meg ikke gravid!! Så jeg kryser fingrer å tær på en positiv test snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 3. juli 2012 #169 Del Skrevet 3. juli 2012 Jeg håper det er din tur nå tingeling! Det at du ikke har noen symptomer trenger ikke bety noen ting, jeg hadde ikke spesielt med symptomer før ikm. Jeg krysser alt for at tanta har blitt igjen på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #170 Del Skrevet 3. juli 2012 Jeg håper det er din tur nå tingeling! Det at du ikke har noen symptomer trenger ikke bety noen ting, jeg hadde ikke spesielt med symptomer før ikm. Jeg krysser alt for at tanta har blitt igjen på ferie Tja, det er det jeg sier til meg selv.. men samtidi er jeg forberet på at tanta kommer.. det må jeg være, ellers blir jeg så utroooli skuffet!! Idag har jeg bare vert rar.. litt småkvalm, å magen føles så full å mett ut, selv om jeg er sulten! (tror det er litt innbilt altså) sikkert for jeg leter å leter, å ikke minst ønsker å merke noe, så kroppen finner på noe, eller hodet gjør det! vertfall en merkli dag på jobb.. Er egentli fristet å ta en test, men skal hålde meg unna det.. er ikke vits å sløse bort en test før tiden! må jeg bar kjøpe ny, å det kan bli dyrt i lengden om jeg blir testoman i gjenn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 4. juli 2012 #171 Del Skrevet 4. juli 2012 Så fint å høre fra deg igjen Tingeling! Når er ikm denne gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 4. juli 2012 Forfatter #172 Del Skrevet 4. juli 2012 Ikm den 9/10.. så om 5-6 dager! ææh føles så lenge å vente! så prøver å få tankene på andre ting.. mye stress på jobb, så skal altid finne på noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 4. juli 2012 #173 Del Skrevet 4. juli 2012 Siste uka er pes. Men tida går heldigvis av seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 4. juli 2012 Forfatter #174 Del Skrevet 4. juli 2012 Ja det er veldi sant.. det kommer seg nå.. må bare slappe av litt, å ikke tenke for mye på det, så går det som det går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 6. juli 2012 Forfatter #175 Del Skrevet 6. juli 2012 Hmm.. Jeg misstenker egentli at tr er offisielt på besøk... Gikk på do idag på jobb, å fikk ikke den besste overaskelsen akkuratt.. så får se iløp av morgendagen.. Håper såklart ikke det er det, men føler vell egentli at vi må starte på en ny pp.. Har nessten ikke telling på hvilke pp vi er i lenger.. Men kan ikke forstå hvorfor tr skulle komt allerede nå..? Har jeg reknet så velldi feil? trodde el var 24/6.. Det føltes slik ut på magen min, den var så vonn og velldig lik el mage da.. Så skulle vel ikke tr kommet så tidelig! er jo 3-4 dager for tideli! Fysj.. blir ikke klok på dette.. Så får vente å se.. er jeg heldi, ser jeg ikke mer til tanten på en stunn.. Godt jeg bestilte tester i dag før jobb, så jeg kan teste om noen dager om jeg ikke ser noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 7. juli 2012 Forfatter #176 Del Skrevet 7. juli 2012 Hmm.. Det må jo bare være tr Blir bare mer og mer etter hvert.. Enda ikke så mye som vanlevis, men likevell! Hvor mye kan en virkeli blø uten at det skal være tr..? Nei, forsatt tideli.. jeg får bare innse det som er virkeli, tr er tr... Er det noen som savner hun, så er det nokk for hun er her Hun er velkommen tilbake!! I kveld skal jeg å mannen på "date" Skal ut å spise, så skal vi på kino! Gleder meg!! Er så lenge siden vi har vært ute å spisst å kost oss!! verdens beste mann jeg har, som blir med på alt av kino jeg ønsker!! Huff, hva skulle jeg gjort uten han?? Snart har vi vært gift i to år og! Selv om vi ikke er blitt gravid enda, har jeg allikevell mannen, å det er alt jeg trenger akkuratt nå! Såklart ønsker jeg å bli gravid, men det kommer når det skal komme, før det skjer, har jeg mannen, å prøver å fokusere på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 7. juli 2012 #177 Del Skrevet 7. juli 2012 Håper dere har en kjempefin dag sammen og at dere koser dere skikkelig Noen kan blø litt rundt den tiden de skulle ha hatt mensen også, så jeg krysser fingrene for at det er en slik blødning jeg, for jeg unner deg virkelig å få en liten spire klamrende fast i magen din tingeling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 7. juli 2012 Forfatter #178 Del Skrevet 7. juli 2012 Ja jeg håper jeg og, men syntes det er så mye til og IKKE være tr.. men får vente å se.. Har bestilt tester, så de er på vei i posten.. Er jeg fortsatt i tvil når de kommer tar jeg en test.. I mellomtiden håper jeg virkeli jeg slipper så mye magekrampe!! Vi koste oss velldi på kino, men jeg sliter veldi med dårlig form idag.. Har ikke vert god.. vonn i magen.. ikke bare mensmerter men SKIKKELIG krampe og.. Men det får jeg stort sett når tr er på besøk.. så dette ligner mer og mer på mensen.. Men er låv og håpe!! Jeg har liten tro på en spire, men for all del.. jeg håper og ønsker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 9. juli 2012 #179 Del Skrevet 9. juli 2012 Krysser fingre for at det er en spire og ikke tr... unner deg det så veldig nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #180 Del Skrevet 9. juli 2012 Neei, det var nokk tr... er FOR mye til og ikke være det.. Og om jeg skulle vert gravid, så er det så mye at det ikke kan gå bra Jeg fikk tester i posten idag, men tror ikke jeg gidder å sløse vekk en test på noe jeg allerede vet.. Ikke at det kom som et sjokk jeg ikke er gravid, jeg har vist bommet TOTALT på el denne månen.. Var så sikker på den var den dagen.. men jeg kan jo ha reknet feil og.. hvor lenge er det vanlevis mellom el, til ikm..? får rekne litt å se hvordan det har vært tidligere.. Nei nei, vi har enda litt tid før jeg trenger å få for mye panikk!! er meget lei av å vente å prøve nå, men til slutt får vi det nokk til.. Det vanskligeste blir nokk å gå på jobb når hun ene får mage.. Blir veldi merkelig.. Å sikkert litt vondt og, spessielt vist vi ikke får det til snart! Hun vet heldevis at vi prøver, å gnir heller ikke inn at hun er gravid! Jeg prøver å støtte å hjelpe på det jeg kan, men er allikevel vanskeligt! Meen, en vakker dag skal jeg få en stor og god babymage jeg kan vise frem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå