Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du får kose deg med ventingen :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får kose deg med ventingen :)

Det er ikke noe kos med den.

Men den er nødvendig.

Og av to onder så velger man det minste.

Gjest Eurodice
Skrevet

Det er ikke noe kos med den.

Men den er nødvendig.

Og av to onder så velger man det minste.

Hvor mange ganger skal vi være nødt til å si til deg at hun IKKE er iteressert i deg, men er beregnende nok til ikke å si det med rene ord? Du er grei å ha når hun trenger penger. Hvis dere hadde vært oppriktig glad i hverandre, ville dere ha flyttet sammen forlengst. Jeg leser ingen steder noe om kjærlighet. Du har bare forbannet deg på at denne damen SKAL du ha. Forsåvidt forståelig, så mange tusener du har furnert henne med. Du vet hva et tapsprosjekt er? Du har gamblet og sitter nå med skjegget i postkassen. Ta det innover deg.

Skrevet

Og ellers tror jeg faktisk på at både pkt 1 og pkt 2 kan gjelde i hennes tilfelle. Og derfor venter jeg altså litt til og ser.

Venter på hva? Om hun etter 2 år der du har "sagt" gjentatte ganger at du ikke vil ha noe med henne å gjøre, og der hun sier seg enig i at det ikke blir dere to - så venter du likevel hun skal pakke vekk mannen og pakke sammen barna, trekke dem ut av sitt vante miljø og flytte til deg.

Herregud, jeg pleier være treg til å "smell the coffee", men du slår meg jammen med opptil flere kaffekanner....

Wake up and smell the coffee...

• Liker 2
Skrevet

Venter på hva? Om hun etter 2 år der du har "sagt" gjentatte ganger at du ikke vil ha noe med henne å gjøre, og der hun sier seg enig i at det ikke blir dere to - så venter du likevel hun skal pakke vekk mannen og pakke sammen barna, trekke dem ut av sitt vante miljø og flytte til deg.

Herregud, jeg pleier være treg til å "smell the coffee", men du slår meg jammen med opptil flere kaffekanner....

Wake up and smell the coffee...

Jeg skal bare sørge for at hun gjør det riktige valget.

Da har jeg ingen grunn til å se meg tilbake den veien senere i livet.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg skal bare sørge for at hun gjør det riktige valget.

Da har jeg ingen grunn til å se meg tilbake den veien senere i livet.

Det hørtes som en trussel. Hva har du tenkt å foreta deg? Du må da vel fatte at du ikke kan ta bestemmelser for et voksent menneske. Skal du true med å fortelle mannen hennes om dere? Det har han nok funnet ut allerede.

• Liker 2
Skrevet

Det hørtes som en trussel. Hva har du tenkt å foreta deg? Du må da vel fatte at du ikke kan ta bestemmelser for et voksent menneske. Skal du true med å fortelle mannen hennes om dere? Det har han nok funnet ut allerede.

Jeg skal ikke gjøre noe som helst. Annet enn å stille mine krav hvis det blir aktuelt.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg skal ikke gjøre noe som helst. Annet enn å stille mine krav hvis det blir aktuelt.

De samme kravene som du presenterte i de første trådene dine, angående bekledning, hva hun skal få lov/ikke lov til, være hushjelp, kokk osv.?

Skrevet

De samme kravene som du presenterte i de første trådene dine, angående bekledning, hva hun skal få lov/ikke lov til, være hushjelp, kokk osv.?

At hun må begynne å vise interesse.

Skrevet

Endte denne tråden også opp med damen fra Nord? :hakeslepp:

Og fortsatt ingen fremgang? Når skal du anse en tapt sak som tapt Steinar?

• Liker 1
Skrevet

Endte denne tråden også opp med damen fra Nord? :hakeslepp:

Og fortsatt ingen fremgang? Når skal du anse en tapt sak som tapt Steinar?

Når ingenting skjer over en viss tid.

Gjest Eurodice
Skrevet

Nå går det på tredje året, og enda har det ikke gått opp et lys for deg?

• Liker 1
Skrevet

Det jeg ikke skjønner er at du ikke setter foten ned for din egen skyld. At du er villig til å sette hele livet ditt på vent i tilfelle hun kanskje muligens velger deg.

Er hun virkelig verd det?

• Liker 1
Skrevet

Det jeg ikke skjønner er at du ikke setter foten ned for din egen skyld. At du er villig til å sette hele livet ditt på vent i tilfelle hun kanskje muligens velger deg.

Du må ikke glemme at hun har hatt en eller annen form for sex med ham - kanskje hans første skikkelig opplevelse :vetikke: Jeg tipper at det var såpass skjellsettende at han håper på en reprise, rett og slett.

Hva annet kan det være?

• Liker 1
Skrevet

Du må ikke glemme at hun har hatt en eller annen form for sex med ham - kanskje hans første skikkelig opplevelse :vetikke: Jeg tipper at det var såpass skjellsettende at han håper på en reprise, rett og slett.

Hva annet kan det være?

For de fleste av oss er jo en del opplevelser skjellsettende .. enten det var første sekspartner, utroskap eller feks fellesskapet med far til barna våre.

Det innebærer likevel ikke at vi gnor på det resten av livet.

Noen ganger er det riktigere å gå videre - og ofte kan det være til noe bedre.

Skrevet

For de fleste av oss er jo en del opplevelser skjellsettende .. enten det var første sekspartner, utroskap eller feks fellesskapet med far til barna våre.

Det innebærer likevel ikke at vi gnor på det resten av livet.

Noen ganger er det riktigere å gå videre - og ofte kan det være til noe bedre.

Jeg antar at en førstegangsopplevelse virker sterkere når den kommer førs ti slutten av 30 åra/begynnelsen av 40 åra. Det er jo bare en antagelse, men jeg ville nå tro det.

Klart det er bedre å komme seg videre.

Alle her inne har vel gitt råd om det innen nå.

• Liker 1
Skrevet

Jeg antar at en førstegangsopplevelse virker sterkere når den kommer førs ti slutten av 30 åra/begynnelsen av 40 åra. Det er jo bare en antagelse, men jeg ville nå tro det.

Klart det er bedre å komme seg videre.

Alle her inne har vel gitt råd om det innen nå.

Det har du vel rett i ...

Og ang. råd - :murvegg:

Skrevet

Hvis hun velger å være den rette så er hun verdt det, ja.

Ellers ikke.

Gjest Purple Haze
Skrevet

:skratte:

Du må definere "en viss tid". Tre år eller noe i den retningen må vel sies å være en viss tid.

:roll::smoke:

• Liker 2
Skrevet

Forholdet ditt har vært dødt eller dårlig lenge; egentlig ferdig og over i en lengre tid.

Hva skal (skulle) til før du våger å ta valget og bryte ut?

Hva er de største bekymringene dine?

Hvilke faktorer hindrer eller hindret deg?

Jeg tror det som hindrer de fleste er at de er redd for og såre partneren sin, og redd for og bli ensom når man avslutter forholdet.

Når det er sagt er det veldig mange som skulle ha gjort det slutt, forde forholdet ødelegger hverandre, samt at det er veldig mange som bare lever i et forhold uten at det er noe flørting og kjærlighet. Enten gjør det slutt og kom deg videre, eller bli enig sammen om og satse på forholdet og det kreves jobb fra begge parter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...