Suzy Skrevet 2. februar 2012 #81 Skrevet 2. februar 2012 Det er langt ifra utenkelig at selvtillitsboost har vært viktig for henne. Hun har den typen personlighet (dessverre). Men dette er ikke noe hun får av meg lenger. Jo det gjør hun. Så lenge du fortsetter å respondere på hennes henveldelser så får hun det. Da vet hun hvor hun har deg. På den annen side vil hun ha behov for trygghet/støtte etter et samlivsbrudd. Om hun føler at hun vil få denne tryggheten/støtten igjennom meg er en annen sak. Det er nemlig mange uløste problemer. Men du gir henne jo den tryggheten ved å fortsette å være der for henne - hun vil jo ikke ha deg på alvor, så at du er på avstand er bare en fordel. Ser du virkelig ikke dette? Jeg tviler ikke på at hennes ekteskap ikke fungerer på alle plan slik hun ønsker seg det, men de har felles mindreårige barn, krangler stort sett ikke og klarer å samarbeide i hverdagen. Sier hun til deg... hvem vet hvordan det faktisk er. Kanskje har de lidenskapelig sex hver eneste kveld, men er bare ikke så gode til å snakke sammen - og hun stråler i visshet om at hun er gjenstanden for to menns begjær og kan "velge og vrake" som hun vil. 4
Steinar40 Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #82 Skrevet 2. februar 2012 Jo det gjør hun. Så lenge du fortsetter å respondere på hennes henveldelser så får hun det. Da vet hun hvor hun har deg. Ja, men hva hjelper det henne å vite hvor hun har meg hvis hun ikke har noen intensjon om å få fordelene av det i virkeligheten også? Men du gir henne jo den tryggheten ved å fortsette å være der for henne - hun vil jo ikke ha deg på alvor, så at du er på avstand er bare en fordel. Ser du virkelig ikke dette? Det jeg isåfall ser er at dette isåfall er en rimelig psyk oppførsel. Er det altså det du påstår at hun er - psyk? Sier hun til deg... hvem vet hvordan det faktisk er. Kanskje har de lidenskapelig sex hver eneste kveld, men er bare ikke så gode til å snakke sammen - og hun stråler i visshet om at hun er gjenstanden for to menns begjær og kan "velge og vrake" som hun vil. Det er lite sannsynlig. Men helt sikker kan man aldri være på noe i denne verden og dette livet.
Suzy Skrevet 2. februar 2012 #83 Skrevet 2. februar 2012 (endret) Ja, men hva hjelper det henne å vite hvor hun har meg hvis hun ikke har noen intensjon om å få fordelene av det i virkeligheten også? Hun har fordelene - i sin virkelighet. Hun har fått massevis av penger uten å yte en dritt tilbake og hun får oppmerksomhet når hun vil ha den. Det jeg isåfall ser er at dette isåfall er en rimelig psyk oppførsel. Er det altså det du påstår at hun er - psyk? Nei jeg påstår at hun er ei ego hurpe. Mental sjukdom er i tilfelle bare en unnskyldning du bruker for å se bort fra at du har blitt lurt og unnskylde oppførsel du ikek forstår. Endret 2. februar 2012 av Suzy
Steinar40 Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #84 Skrevet 2. februar 2012 (endret) Hun har fordelene - i sin virkelighet. Hun har fått massevis av penger uten å yte en dritt tilbake og hun får oppmerksomhet når hun vil ha den. Tja, det er sikkert mulig. Men nå er det altså slutt på det. Noe det har vært en god stund. Over ett år faktisk. Så hva får hun da ut av å fortsette? Nei jeg påstår at hun er ei ego hurpe. Mental sjukdom er i tilfelle bare en unnskyldning du bruker for å se bort fra at du har blitt lurt og unnskylde oppførsel du ikek forstår. Jeg unnskylder ingenting. Men det kan absolutt forklare mye. Endret 2. februar 2012 av Steinar40
Suzy Skrevet 3. februar 2012 #85 Skrevet 3. februar 2012 Tja, det er sikkert mulig. Men nå er det altså slutt på det. Noe det har vært en god stund. Over ett år faktisk. Så hva får hun da ut av å fortsette? Fortsatt får hun oppmerksomhet - uten å gjøre noe særlig for det - og hun vet at om hun legger bredsiden til så er du på kroken igjen. Jeg unnskylder ingenting. Men det kan absolutt forklare mye. Dårlig oppførsel og egosime er ikke en mental lidelse Steinar. Det er bare det det er - egoisme og dårlig oppførsel. 2
Steinar40 Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #86 Skrevet 3. februar 2012 Fortsatt får hun oppmerksomhet - uten å gjøre noe særlig for det - og hun vet at om hun legger bredsiden til så er du på kroken igjen. Joda, hun innbiller seg sikkert det. Selv om min siste melding til henne for ca 1 uke siden var at jeg ikke kommer til å velge henne hvis hun ikke viser meg noen større interesse. Noe hun ikke har gjort. Og som hun forsåvidt sa til meg at hun heller ikke kom til å gjøre i denne situasjonen som den er nå. Men fortsatt er det helt ubegripelig for meg å kunne forstå hva hun skulle få ut av denne såkalte "oppmerksomheten" hvis hun ikke har noen som helst mål eller mening med det Selv er jeg ikke avhengig av oppmerksomhet så jeg innser da at det er veldig vanskelig for meg å kunne forstå henne. Det jeg imidlertid kan forstå; det er at hun føler behov for trygghet/støtte når/hvis hun velger å flytte og gå ut av ekteskapet. Dårlig oppførsel og egosime er ikke en mental lidelse Steinar. Det er bare det det er - egoisme og dårlig oppførsel. Det er faktisk vanskelig å vite. Hva de underliggende årsakene til at folk gjør som de gjør kan være så mangt. Og hva som er såkalt normal oppførsel for en person kan være unormal oppførsel for en annen. Men man kan aldri se bort ifra feil i hjernen. Hjernen er et fint og ømfintlig instrument der mye kan gå galt.
Suzy Skrevet 3. februar 2012 #87 Skrevet 3. februar 2012 Joda, hun innbiller seg sikkert det. Selv om min siste melding til henne for ca 1 uke siden var at jeg ikke kommer til å velge henne hvis hun ikke viser meg noen større interesse. Noe hun ikke har gjort. Og som hun forsåvidt sa til meg at hun heller ikke kom til å gjøre i denne situasjonen som den er nå.. Skjønner du ikke at når du responderer så bekrefter du det hun "vet" - at du er der og kommer til å legge deg flat igjen. Det spiller ingen rolle hva du sier. Du gjennomfører jo ikke det du sier. Men fortsatt er det helt ubegripelig for meg å kunne forstå hva hun skulle få ut av denne såkalte "oppmerksomheten" hvis hun ikke har noen som helst mål eller mening med det . Tror ikke jeg gidder prøve forklare det en gang til. Hun liker vissheten om at hun er attraktiv. jeg vet du sliter litt med mellommenneskelige følelser og begrep, så jeg skjønner du ikke har noe kompetanse på dette området. Selv er jeg ikke avhengig av oppmerksomhet så jeg innser da at det er veldig vanskelig for meg å kunne forstå henne. Så de sjuogåtti trådene dine her på singelforumet om dine dillemmaer er ikke oppmerksomhetsavhengighet - det er noe annet? Er det det du forsøker å si?? Det jeg imidlertid kan forstå; det er at hun føler behov for trygghet/støtte når/hvis hun velger å flytte og gå ut av ekteskapet. Det er håp i hengende snøre fortsatt, skjønner jeg... Det er faktisk vanskelig å vite. Hva de underliggende årsakene til at folk gjør som de gjør kan være så mangt. Og hva som er såkalt normal oppførsel for en person kan være unormal oppførsel for en annen. Men man kan aldri se bort ifra feil i hjernen. Hjernen er et fint og ømfintlig instrument der mye kan gå galt. Dårlig og egoistisk oppførsel er ikke mental sjukdom. Dama er ei skikkelig ego hurpe. Våkn opp 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #88 Skrevet 3. februar 2012 Jeg kan si deg såpass: hadde hun vært interessert og det var så mye som bittelitt sjanse for at hun gikk fra mannen sin for å være sammen med deg, hadde hun gjort det for lenge, lenge siden. 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #89 Skrevet 3. februar 2012 Forholdet ditt har vært dødt eller dårlig lenge; egentlig ferdig og over i en lengre tid. Hva skal (skulle) til før du våger å ta valget og bryte ut? Vold, psykisk mishandling, at han ble alkoholiker, eller at han var utro. Hva er de største bekymringene dine? Ikke noe sex-liv. Hvilke faktorer hindrer eller hindret deg? Barn, religion, slekta mi, og økonomi.
Steinar40 Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #90 Skrevet 3. februar 2012 Skjønner du ikke at når du responderer så bekrefter du det hun "vet" - at du er der og kommer til å legge deg flat igjen. Det spiller ingen rolle hva du sier. Du gjennomfører jo ikke det du sier. Tror ikke jeg gidder prøve forklare det en gang til. Hun liker vissheten om at hun er attraktiv. jeg vet du sliter litt med mellommenneskelige følelser og begrep, så jeg skjønner du ikke har noe kompetanse på dette området. Så det du sier er altså at jeg ikke skal respondere når/hvis hun kontakter meg; for da får hun ikke denne bekreftelsen på at hun er attraktiv? Og/eller samtidig gjøre henne usikker på hvor hun har meg. Noe som jeg altså syns burde være helt unødvendig. På den annen side vet jeg jo at mennesket er et psykt dyr. Du må forøvrig ikke glemme at jeg er en mann som ikke har det samme behovet for bekreftelse som det mange kvinner har. Vil jeg faktisk da måtte påstå. Noe som gjør hennes oppførsel veldig vanskelig for meg å forstå. Så de sjuogåtti trådene dine her på singelforumet om dine dillemmaer er ikke oppmerksomhetsavhengighet - det er noe annet? Er det det du forsøker å si?? Det er håp i hengende snøre fortsatt, skjønner jeg... Dårlig og egoistisk oppførsel er ikke mental sjukdom. Dama er ei skikkelig ego hurpe. Våkn opp Det er slik oppførselen hennes i stor grad oppleves av meg, ja. Altså at hun er altfor ego overfor meg og at hun prioriterer alt annet og alle andre. Men hva som egentlig ligger bak denne oppførselen er en annen sak. Det er poenget.
Suzy Skrevet 3. februar 2012 #91 Skrevet 3. februar 2012 Så det du sier er altså at jeg ikke skal respondere når/hvis hun kontakter meg; for da får hun ikke denne bekreftelsen på at hun er attraktiv? Det er helt riktig. Og/eller samtidig gjøre henne usikker på hvor hun har meg. Noe som jeg altså syns burde være helt unødvendig. På den annen side vet jeg jo at mennesket er et psykt dyr. Hvis hun har feiloppfattet hvor hun har deg, så kan det kanskje være en ide å gjøre det klart ja. Men ærlig talt skjønner jeg ikke hvorfor du skal få henne usikker eller noe annet. Du bør rett og slett kutte henne ut og det å slutte å respondere er et skritt på veien. Du må forøvrig ikke glemme at jeg er en mann som ikke har det samme behovet for bekreftelse som det mange kvinner har. Vil jeg faktisk da måtte påstå. Så alle dine niogtredve tråder som søker å bekrefte det du mener du alt vet er noe helt annet enn behov for bekreftelse på deg og ditt? Og dine sjoogåtti tråder om deg og ditt er ikke et rop om oppmerksomhet...? Du tror du er så innmari unik, men hvorfor søker du i stadig samhandling med andre om du er en så ensom ulv som du hevder...? Det er slik oppførselen hennes i stor grad oppleves av meg, ja. Altså at hun er altfor ego overfor meg og at hun prioriterer alt annet og alle andre. Men hva som egentlig ligger bak denne oppførselen er en annen sak. Det er poenget. Hvorfor det? Hun oppfører seg uakseptabelt og hvorfor i alle dager vil du analysere det noe videre? Hun er ei hurpe, hun er ego og hun har utnyttet deg - og på toppen av det hele kommer hun sannsynligvis aldri til å gjenta den sexhandlingen som fikk deg på kroken i utgangspunktet og hun kommer ikke til å gå fra mannen sin for deg. Hva mener du at du skal få ut av å analysere hvorfor hun gjør dette? Det endrer ingenting. 2
Steinar40 Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #92 Skrevet 3. februar 2012 (endret) Barn, religion, slekta mi, og økonomi. Ser godt problemene som hindret (hindrer?) deg her, ja. Det som imidlertid overrasker meg en del er at når du etter eget utsagn hadde alvorlige problemer i forholdet som "Vold, psykisk mishandling, at han ble alkoholiker, eller at han var utro" - så er det altså allikevel "Ikke noe sex-liv" som er den største bekymringen din? Hvorfor det? Endret 3. februar 2012 av Steinar40
Steinar40 Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #93 Skrevet 3. februar 2012 Det er helt riktig. Hvis hun har feiloppfattet hvor hun har deg, så kan det kanskje være en ide å gjøre det klart ja. Men ærlig talt skjønner jeg ikke hvorfor du skal få henne usikker eller noe annet. Du bør rett og slett kutte henne ut og det å slutte å respondere er et skritt på veien. Jeg kan nå bare anta at hun har oppfattet min melding om at jeg ikke kommer til å velge henne hvis hun ikke klarer å vise meg virkelig interesse. Så alle dine niogtredve tråder som søker å bekrefte det du mener du alt vet er noe helt annet enn behov for bekreftelse på deg og ditt? Og dine sjoogåtti tråder om deg og ditt er ikke et rop om oppmerksomhet...? Du tror du er så innmari unik, men hvorfor søker du i stadig samhandling med andre om du er en så ensom ulv som du hevder...? Det at man er en såkalt ensom ulv betyr ikke at man har null sosiale behov. Det betyr bare at man har mindre behov enn gjennomsnittet. Det å skrive her dekker noen av mine sosiale behov. Samtidig som jeg får ut litt frustrasjon innimellom. Hvorfor det? Hun oppfører seg uakseptabelt og hvorfor i alle dager vil du analysere det noe videre? Hun er ei hurpe, hun er ego og hun har utnyttet deg - og på toppen av det hele kommer hun sannsynligvis aldri til å gjenta den sexhandlingen som fikk deg på kroken i utgangspunktet og hun kommer ikke til å gå fra mannen sin for deg. Hva mener du at du skal få ut av å analysere hvorfor hun gjør dette? Det endrer ingenting. Det har med min egen forståelse å gjøre. Det er lettere å akseptere det man kan forstå. Ihvertfall for meg.
Suzy Skrevet 5. februar 2012 #94 Skrevet 5. februar 2012 Jeg kan nå bare anta at hun har oppfattet min melding om at jeg ikke kommer til å velge henne hvis hun ikke klarer å vise meg virkelig interesse. ..og når hun egentlig ikke vil ha deg - hva tror du en slik beskjed betyr for henne? Jo, null og niks. Du kutter henne jo ikke ut - du sier du kommer så fort hun gidder å anstrenge seg såvidt. Det er jo bare å gi henne beskjed om å fortsette å holde deg varm og bruke deg til akkurat det hun vil. Det at man er en såkalt ensom ulv betyr ikke at man har null sosiale behov. Det betyr bare at man har mindre behov enn gjennomsnittet. Det å skrive her dekker noen av mine sosiale behov. Samtidig som jeg får ut litt frustrasjon innimellom. Så du dekker dine behov - alle andre er desperate og oppmerksomhetssjuke og avhengige av oppmerksomhet? Skjønner. Det er som alltid unntak for deg. Du burde jobbe litt med realitetsoppfatningen din og slutte å stemple alle andre som dårligere enn deg selv. Det er ikke særlig attraktivt. Det har med min egen forståelse å gjøre. Det er lettere å akseptere det man kan forstå. Ihvertfall for meg. Kanskje du burde jobbe med at det bør være nok å fortstå at du ikke kommer til å forstå da - og deretter jobbe med å innse at man ikke trenger å være dørmatte resten av livet bare fordi man har møtt en kvinne som har giddet å dele en seksuell opplevelse med en. Det finnes flere fisker i havet og flere kvinner i landet. 1
Steinar40 Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #95 Skrevet 5. februar 2012 (endret) ..og når hun egentlig ikke vil ha deg - hva tror du en slik beskjed betyr for henne? Jo, null og niks. Du kutter henne jo ikke ut - du sier du kommer så fort hun gidder å anstrenge seg såvidt. Det er jo bare å gi henne beskjed om å fortsette å holde deg varm og bruke deg til akkurat det hun vil. Hva min beskjed betyr for henne blir hennes problem. Og jeg kutter henne ut på min måte. Dessuten har hun i denne situasjonen ingen mulighet til å bruke meg til noe som helst. Helt etter min plan. Så du dekker dine behov - alle andre er desperate og oppmerksomhetssjuke og avhengige av oppmerksomhet? Skjønner. Det er som alltid unntak for deg. Du burde jobbe litt med realitetsoppfatningen din og slutte å stemple alle andre som dårligere enn deg selv. Det er ikke særlig attraktivt. Jeg stempler ikke alle andre som dårligere enn meg selv. Men jeg ser heller ikke på noen annen som noe bedre enn meg. Kanskje du burde jobbe med at det bør være nok å fortstå at du ikke kommer til å forstå da - og deretter jobbe med å innse at man ikke trenger å være dørmatte resten av livet bare fordi man har møtt en kvinne som har giddet å dele en seksuell opplevelse med en. Det finnes flere fisker i havet og flere kvinner i landet. Dørmatte har jeg ingen planer om å være. Og grunnen til at jeg gjorde som jeg gjorde var for å finne ut hva som er mulig og hva som er umulig. Dette øker nemlig min forståelse og dermed hvordan jeg ser på denne situasjonen. Bruk av sunn fornuft. Og jeg vet at det finnes flere kvinner i landet. Men det hjelper lite i seg. Det å få til kontakt med en av de rette (med den rette personkjemien) er aldri lett. Endret 5. februar 2012 av Steinar40
Gjest Eurodice Skrevet 5. februar 2012 #96 Skrevet 5. februar 2012 Og jeg vet at det finnes flere kvinner i landet. Men det hjelper lite i seg. Det å få til kontakt med en av de rette (med den rette personkjemien) er aldri lett. Nei, det er vel ikke alltid gjort med et knips. Men det betinger at du må gå ut av huset og vekk fra KG, gå på steder der folk befinner seg. 3
Suzy Skrevet 5. februar 2012 #97 Skrevet 5. februar 2012 Hva min beskjed betyr for henne blir hennes problem. Og jeg kutter henne ut på min måte. Dessuten har hun i denne situasjonen ingen mulighet til å bruke meg til noe som helst. Helt etter min plan. Men hun gjør jo det - hun soler seg i glansen over å ha en nyttig idiot langt sør i landet (les: på trygg avstand) som hun vet at hun kan kommunisere med når hun vil og som vil ha henne tilbake akkurat når hun måtte ønske. Det er et selvtillitsboost og en trygghet og det er å bruke deg. Dørmatte har jeg ingen planer om å være. Og grunnen til at jeg gjorde som jeg gjorde var for å finne ut hva som er mulig og hva som er umulig. Dette øker nemlig min forståelse og dermed hvordan jeg ser på denne situasjonen. Bruk av sunn fornuft. Og jeg vet at det finnes flere kvinner i landet. Men det hjelper lite i seg. Det å få til kontakt med en av de rette (med den rette personkjemien) er aldri lett. Så nå som du har funnet ut hva som er mulig og umulig - ja da gjør du ikke noe Hva skal du med denne kunnskapen? Når du aldri begynner finner du i allefall ingen annen kvinne. Syns du virkelig det er bedre å bli tråkket på av ei som ikke bryr seg, enn å forsøke å treffe en annen? 1
Steinar40 Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #98 Skrevet 5. februar 2012 Men hun gjør jo det - hun soler seg i glansen over å ha en nyttig idiot langt sør i landet (les: på trygg avstand) som hun vet at hun kan kommunisere med når hun vil og som vil ha henne tilbake akkurat når hun måtte ønske. Det er et selvtillitsboost og en trygghet og det er å bruke deg. Du glemmer at jeg ga henne beskjed for et par uker siden om at jeg ikke kommer til å velge henne hvis hun ikke viser meg virkelig interesse. Noe som jeg altså fortsatt ikke har sett noe som helst til. Dette betyr med andre ord at det er hun som må endre sin oppførsel først. Hvorfor hun skulle få noen selvtillitsboost og en trygghet ut av denne situasjonen som den er nå, er meg totalt ubegripelig Så nå som du har funnet ut hva som er mulig og umulig - ja da gjør du ikke noe Hva skal du med denne kunnskapen? Hva mer mener du at jeg skal gjøre? Vi har for tilfellet ingen kontakt. Ikke mye annet jeg kan gjøre enn det faktisk. Når du aldri begynner finner du i allefall ingen annen kvinne. Syns du virkelig det er bedre å bli tråkket på av ei som ikke bryr seg, enn å forsøke å treffe en annen? Jeg ønsker ikke å blande korta. Først må denne situasjonen være en godt begravet historie.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #99 Skrevet 5. februar 2012 Du glemmer at jeg ga henne beskjed for et par uker siden om at jeg ikke kommer til å velge henne hvis hun ikke viser meg virkelig interesse. Noe som jeg altså fortsatt ikke har sett noe som helst til. Det du sa er med andre ord: Jeg legger deg på is, kvinne. Inntil du stryker meg på ryggen og sier at du skal vie meg mer interesse, da spretter jeg tilbake og stiller opp for deg. Dette betyr med andre ord at det er hun som må endre sin oppførsel først. Hvorfor hun skulle få noen selvtillitsboost og en trygghet ut av denne situasjonen som den er nå, er meg totalt ubegripelig Se det jeg skrev over. Du har ikke kuttet henne ut. Du har ikke stilt noe ultimatum. Du har ikke gitt henne en tidsfrist. Hun hører det jeg skrev over. Hun vet at hun kan gjøre som du sier (vie mer oppmerksomhet) og da er du tilbake. Det er en selvtillitsboost det, ha en mann på gress helt uten at man trenger å jobbe for det, før den dagen man ønsker litt ekstra oppmerksomhet. Hva mer mener du at jeg skal gjøre? Det er du som bestemmer. Men så langt har du ikke gjort noe forskjellig fra tidligere. Jeg har postet et par ganger i denne tråden nå, og hver gang sagt det jeg synes du bør gjøre: Gå videre. Med det mener jeg: Si til henne at toget har gått. At uansett hvor mye oppmerksomhet hun vier deg, så er det nok. Slutt på kontakt. At du ikke orker å være på gress lengre. Ønsk henne lykke til i livet og snu ryggen til. Ikke ta kontakt, ikke svar på kontakt. Gå videre med livet DITT og finn deg ei jente/kvinne som er deg verdig. ...for du synger samme verset om igjen her på Singelforumet på tredje året nå. Minst. Og det er slitsomt å se hvordan du ikke klarer å komme av flekken. 2
Steinar40 Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #100 Skrevet 5. februar 2012 Det du sa er med andre ord: Jeg legger deg på is, kvinne. Inntil du stryker meg på ryggen og sier at du skal vie meg mer interesse, da spretter jeg tilbake og stiller opp for deg. Se det jeg skrev over. Du har ikke kuttet henne ut. Du har ikke stilt noe ultimatum. Du har ikke gitt henne en tidsfrist. Hun hører det jeg skrev over. Hun vet at hun kan gjøre som du sier (vie mer oppmerksomhet) og da er du tilbake. Det er en selvtillitsboost det, ha en mann på gress helt uten at man trenger å jobbe for det, før den dagen man ønsker litt ekstra oppmerksomhet. Jeg kan som sagt ikke fatte at dette kan fungere som noen selvtillitsboost, men jeg kan forstå at det virker betryggende. Noe som forsåvidt også er min mening at det skal gjøre. Føler hun seg utrygg så skjer det ihvertfall ikke noe fornuftig. Men det kan det jo godt hende at hun gjør for alt jeg vet. Altså føler seg utrygg. Det store praktiske problemet er imidlertid at hun ikke har noe sted å flytte ut til i øyeblikket. Boligmarkedet er ikke helt greit. Det er egentlig bare dette jeg nå venter på å se om hun fikser som hun har sagt. Eller om det bare blir med mer tomt prat. Det er du som bestemmer. Men så langt har du ikke gjort noe forskjellig fra tidligere. Jeg har postet et par ganger i denne tråden nå, og hver gang sagt det jeg synes du bør gjøre: Gå videre. Med det mener jeg: Si til henne at toget har gått. At uansett hvor mye oppmerksomhet hun vier deg, så er det nok. Slutt på kontakt. At du ikke orker å være på gress lengre. Ønsk henne lykke til i livet og snu ryggen til. Ikke ta kontakt, ikke svar på kontakt. Gå videre med livet DITT og finn deg ei jente/kvinne som er deg verdig. ...for du synger samme verset om igjen her på Singelforumet på tredje året nå. Minst. Og det er slitsomt å se hvordan du ikke klarer å komme av flekken. Jeg har som sagt en plan. Selv om det går veldig sakte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå