Miss I.W. Skrevet 19. juni 2012 Forfatter #181 Del Skrevet 19. juni 2012 Takk for heiing, Pusilus! Vinkvelden var super! Akkurat det vi trengte! Akkurat gjort noe jeg selv synes er stort, og kunne nesten tenkt meg en liten "sermoni"! Jeg har tatt første steg mot drømmebryllupet og gjort noe jeg skulle ha gjort i maaaange år; meldt meg ut av statskirka og inn i HEF! Det føles godt! Kjære sa over oppvasken i ettermiddag at han syntes vi godt kunne bli gravide nå. Han mente vi hadde ventet lenge nok. Flotteste kjæresten! Er helt enig med han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 21. juni 2012 #182 Del Skrevet 21. juni 2012 Helt enig med kjære Krysser fingerne for at det klaffer nå Er det bryllup i sikte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #183 Del Skrevet 21. juni 2012 Helt enig med kjære Krysser fingerne for at det klaffer nå Er det bryllup i sikte? Ja, ikke sant! Får håpe Vitex gjør susen igjen! Vi har ikke satt noe dato og er ikke forlovet, men vi har en skisse av hvordan vi skal ha det. Hadde det ikke vært for huskjøp hadde nok bryllup ikke vært så langt unna, men vi får se. Har lovet kjære å la ha fri, så det er bare å vente! Har noen sinnsyke smerter i magen akkurat nå. Ikke likt mens/el.murringer og de har kommet og gått i hele dag. Krysser fingra for at det er noe godt som skjer! *tvi,tvi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Edderkopp Skrevet 21. juni 2012 #184 Del Skrevet 21. juni 2012 Krysser fingre for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 21. juni 2012 #185 Del Skrevet 21. juni 2012 Krysser fingrene alt jeg kan for dere, og håper vitexen gjør susen igjen ja Og jeg er også veldig enig med kjæresten din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 21. juni 2012 #186 Del Skrevet 21. juni 2012 Enig med din kjære jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #187 Del Skrevet 25. juni 2012 Krysser fingre for deg Takk, Fru Edderkopp! Krysser fingrene alt jeg kan for dere, og håper vitexen gjør susen igjen ja Og jeg er også veldig enig med kjæresten din Det gjør jeg også! Den har jo funket to ganger før, så jeg håper den rakk å gjøre susen! Enig med din kjære jeg også Tusen takk, Pusilus! Venter mensen til helgen en gang. Dvs allerhelst håper jeg jo at den ikke kommer! Har den siste uka gått fra å føle meg fryktelig gravid og ha mange murringer og stikkinger, til å greie å fokusere på jobb og la være å tenke for mye på det. Får bare prøve å beholde roen i noen dager til! Hadde veeeeldig lyst å teste idag, men det er kanskje litt tidlig. Og hadde jeg fått negativ test hadde jeg ikke trodd på den uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #188 Del Skrevet 25. juni 2012 Har lest i gammel-dagboka mi om hvilke symptomer jeg hadde sist, og de var ikke like sterke som føste gang. Egentlig litt trøst i det, fordi jeg husker liksom bare hvor "ille" det var den første gangen og venter bare på å få sterke symptomer. Drømte masse rart da, og det gjorde jeg i natt også! Tenker litt på at de svake symptomene var et tegn på at det var noe galt, men mest sannsynlig var det nok pga at kroppen hadde vært igjennom et sv.sk. 1,5 år tidligere. Fikk positiv test 22.juli (av alle dager!) og det hadde vært helt greit å være gravid før den årsdagen, selv om målet er før årsdagen til SA`en i høst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 28. juni 2012 Forfatter #189 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Kjære etterlyste testing i går kveld! Søte han mente at vi ikke måtte bli skuffet om det ble negativ test. Jeg svarte at vi har lov til å bli skuffede en liten stund i allefall og han var egentlig enig i det. Så i morrest ble det testing! Med utålmodig kjære på utsiden av badedøren. Dessverre var testen blendahvit! Liten sjanse for at den skal bli positiv i løpet av noen dager, men jeg skal teste lørdag hvis ikke TR har dukket opp. Og blir det samme resultat skal jeg unne meg noe godt i glasset og masse spekemat! Har hatt mange murringer, litt stikk og strekk, og ømme pupper de siste dagene, så jeg har håpet at det var pga noe annet enn TR. Men innerst inne har jeg måttet innrømmet at det (spesielt i går) minnet mest om at mensen er på vei. Neste EL blir i begynnelsen av ferien vår og det er kanskje ikke så dumt! Ekstra tid til og (forhåpentligvis) mindre stress og styr sånn at egget får festet seg. Vi har ikke planlagt noe spesielt i ferien enda, så vi kan legge opp løpet litt etter EL. Litt dumt å ha EL mens vi er hos svigers f.eks. Kjære mente at vi måtte planlegge (sexen, altså) enda bedre neste gang. Men vi har hatt sånn akkurat passe med sex i det rette tidsrommet, så det har ikke stått på innsatsen. Men jeg gleder meg over engasjementet! Snuppa prater som en foss nå, og setninger med tre ord eller flere blir vanligere og vanligere. Hun kan finne på å fortelle om ting som skjedde for en tid tilbake når hun ikke hadde ordene på det vi gjorde. Hun er veldig opptatt av at ting er skummelt, stort og lite, mitt og ditt. Hun fått en liten interesse for prinsesser etter vi var i Disney Store, men hun skjønner ikke så mye av det enda, og vi skal prøve å unngå de grusomme prinsessekjolene i polyester en stund til! Men interessen for skjørt og vanlige kjoler har eksplodert. Rosa/lilla-dilla har ikke satt inn enda. Godt er det for kleskapet har for mye blått, brunt og turkist til å tåle det. Men vi kan gå igjennom alle mulige jakker; skrikkejakker, regn/vindjakker, boleroer, hettejakker osv., noen morgener før vi blir enige. Selv om hun tidvis har sterke meninger er hun stor sett ganske så snill og blid! Hun er litt dramatisk og liten skuespiller. Verdig en Oscar både titt og ofte! Men det er jo bare underholdende! Det er mye som vi må gi inntrykk av at vi overser, mens vi egentlig holder på å le oss ihjel. Det kan være ting som er morsomt og søtt der og da, men uakseptabel oppførsel i lengden. Vi er kanskje litt strenge, men vi gidder bare ikke å få en ufordragelig drittunge, så vi tar ting med en gang. Og det er vel kanskje greit å gjøre det nå mens det er bare henne. Jeg setter stor pris på min lille familie, og har tenkt tanken på vi har jo det egentlig ganske fint som det er. Men jeg er redd snuppa vil bli bortskjemt og savne søsken når hun blir større. Men jeg føler ikke like mye som før at familien ikke er komplett. Har sikkert noe med at det er mye å gjøre på jobb og i huset... Endret 28. juni 2012 av Miss I.W. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 28. juni 2012 #190 Del Skrevet 28. juni 2012 Høres nesten ut som vår lille jente, bortsett fra at hun har helt klart skjønt det med prinsesser. Så her går hun rundt med krone daglig og sier at hun er prinsesse, og verden faller i grus om hun ikke får ha på seg kjole. Så her blir det mye rar påkledning, men alt godtas så lenge hun får ha på seg en kjole over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 28. juni 2012 Forfatter #191 Del Skrevet 28. juni 2012 Høres nesten ut som vår lille jente, bortsett fra at hun har helt klart skjønt det med prinsesser. Så her går hun rundt med krone daglig og sier at hun er prinsesse, og verden faller i grus om hun ikke får ha på seg kjole. Så her blir det mye rar påkledning, men alt godtas så lenge hun får ha på seg en kjole over. Strutteskjørt er en genial oppfinnelse! Passer nesten utenpå alt! Det er sikkert ikke lenge før jeg også må anse slaget som tapt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 28. juni 2012 #192 Del Skrevet 28. juni 2012 Heier for feriekos og små mirakler Eller for all del så kan det godt komme positiv test om noen dager Skjønner kjempegodt du vil ha et barn til, et søsken til veslemor en ny deilig baby/unge og elske. Har allerede tenkt på "lillebror" her flere ganger.. hihi. Går det an å bli mer gjennomsnittelig, ønske meg en av hver, et par års mellomrom, og hus og bil osv osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 30. juni 2012 Forfatter #193 Del Skrevet 30. juni 2012 Negativ test i dag også! Med sinnsykt vonde bryst og så langt uteblitt mens, hadde jeg som smått begynt å håpe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 30. juni 2012 #194 Del Skrevet 30. juni 2012 hei vennen Kan det ikke være litt tidlig å teste "sikkert" uansett? Av og til tar det jo litt tid før de slår ut.. Men du får gjøre som vanlig og si "Come what may". Jeg gleder meg slikt på dine vegne, for jeg føler på meg at du snart er gravid igjen. Og uansett om det er denne mnd eller om 3 mnd så blir det fantastisk bra! Det blir perfekt når det skjer! Goa helgå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Edderkopp Skrevet 30. juni 2012 #195 Del Skrevet 30. juni 2012 Strutteskjørt er en genial oppfinnelse! Passer nesten utenpå alt! Det er sikkert ikke lenge før jeg også må anse slaget som tapt! Kjenner meg igjen. Kjole er det beste. Prinsesseseng, prinsessekjole, tiara alt kunne ho tenke seg. - Mamma kan eg ha sminke på? Heldigvis har ho fått leikesminkeskrin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Edderkopp Skrevet 30. juni 2012 #196 Del Skrevet 30. juni 2012 huff ikkje miste motet, de klarer det til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 1. juli 2012 Forfatter #197 Del Skrevet 1. juli 2012 (endret) IKM, men ingen TR. Ikke testet. "Noe" foregår i magen, men det er svakt og jeg har like ømme bryst. Blir ikke ny test før tidligst tirsdag, hvis ikke TR kommer før da. Tørr ikke helt håpe.... Har hatt en suuuuper helg, og godt er det for nå ligger en maraton-uke på jobb foran meg! (passer så dårlig med mens-styret, egentlig!) Heldigvis bare to uker igjen til ferien! Pasjonsblomst og Fru E jeg svarer dere når jeg har tilgang til PC'en min! Endret 3. juli 2012 av Miss I.W. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 2. juli 2012 Forfatter #198 Del Skrevet 2. juli 2012 Spottet litt tidlig i morrest, men mensen har ikke kommet. Lurer på om de ømme puppene er et resultat av Vitexen. Synes å huske at det var slik forrige gang også... Tenk at det er over ett år siden vi startet prøvingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #199 Del Skrevet 3. juli 2012 PP4 er i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #200 Del Skrevet 3. juli 2012 Heier for feriekos og små mirakler ; ) :duskedame : Eller for all del så kan det godt komme positiv test om noen dager ; ) Skjønner kjempegodt du vil ha et barn til, et søsken til veslemor en ny deilig baby/unge og elske. Har allerede tenkt på "lillebror" her flere ganger.. hihi. Går det an å bli mer gjennomsnittelig, ønske meg en av hver, et par års mellomrom, og hus og bil osv osv? Det blir nok feriekos! Håper det er det som skal til! Jeg hadde sett for meg et annet liv, men nå har jeg bestilt fullversjonen av "A4-pakka"! Ett barn, stasjonsvogn og hus er i orden. Jeg vet ikke hvorfor meg jeg ser for meg at det blir en jente til, men en gutt er heller ikke å forakte. Ett hvert nytt familiemedlem er velkommen her! Kjenner meg igjen. Kjole er det beste. Prinsesseseng, prinsessekjole, tiara alt kunne ho tenke seg. - Mamma kan eg ha sminke på? Heldigvis har ho fått leikesminkeskrin OI, du har virkelig fått en prinsesse! Nei, det er ikke så ille her enda. Men jeg vet hva som er i vente! Snuppa vil også gjerne "male" seg i fjeset! Ikke pent! huff ikkje miste motet, de klarer det til slutt Neida, blir litt motløs innimellom, men gitt opp har jeg ikke. Jeg tror nok vi vil klare det! Uansett så er vi allerede en fantastisk liten familie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå