Gå til innhold

Nyere tidsregning


Miss I.W.

Anbefalte innlegg

Spennende med spøk om giftemål... håper det blir alvor ut av det en dag da ;)

En vakker dag blir det nok det ja! :hjerte:

Skjønner ikke hvorfor det sklir ut med mat i ferier jeg altså :riste::sjenert:

Spennende å høre om det blir frieri snart :strix:

Nei, du har kanskje ikke det problemet? ;)

Jeg går ikke å venter på det for han er jo enda en MANN! :fnise:

Men det er lov å drømme! :rodmer:

Drømmer også om ferie! Dumt å gjøre det når vi nesten nettopp er ferdige med ferien! :klaske: Det hadde holdt i massevis å fått fri i morgen og i helga, og funnet på noe sammen med kjære og snuppa som har fri, men så heldig er jeg ikke... Annen helg, kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, du har kanskje ikke det problemet? ;)

Jeg går ikke å venter på det for han er jo enda en MANN! :fnise:

.

Å jo da, fire-fem kilo opp på en aktiv ferie til Thailand- ikke så mange som har det problemet :ler:

Jeg har alltid gått opp i ferier uten om ferien i fjor da jeg gikk på dietten min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer også om ferie, siden det blei litt stusselig i år. Men neste år har vi litt planer for allerede ;)

Kjedelig å måtte jobbe helg når din kjære og snuppa hadde fri da, det er ikke noe særs. Håper jobbehelga gikk bra likevel :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jo da, fire-fem kilo opp på en aktiv ferie til Thailand- ikke så mange som har det problemet :ler:

Jeg har alltid gått opp i ferier uten om ferien i fjor da jeg gikk på dietten min ;)

Godt bikinisesongen ofte avsluttes samtidig med ferien! ;) Bare å ta seg sammen før jula legger noe ekstra både her og der!

Jeg drømmer også om ferie, siden det blei litt stusselig i år. Men neste år har vi litt planer for allerede ;)

Kjedelig å måtte jobbe helg når din kjære og snuppa hadde fri da, det er ikke noe særs. Håper jobbehelga gikk bra likevel :klem:

Ferdig med helga og med noen dager fri nå, så da er det bare å glemme ønskene fra forrige uke.

Jeg håper jeg har en liten en neste sommer, så vi tørr ikke planlegge noe enda. Men gleder meg allerede til neste tur! Skjønner du gleder deg, Honning!

Det har vært strevsomt for snuppa de siste ukene etter ferien. Hun nekter å legge seg i senga si, våkner lenge før vi skal stå opp (fire, fem-tiden) og nekter å sove dupp. Hun har fryktelige raserianfall for bagateller, mye pga at hun er kjempetrett, og har daglige uhell. Det gjør vondt i mammahjertet! :( Må bare ta det med ro og ta tiden til hjelp. Håper hun skjønner at sånn er bare hverdagen.

Nå ligger hun uten pysj og bleie etter eget ønske. Det var "tomt for tiss", så hun trengte ikke bleie. ;) Synes ikke det er så lurt å begynne med nattavvenning nå, så jeg får lure på henne en bleie før vi legger oss. I morgen tidlig har hun sikkert glemt diskusjonen vi hadde i kveld.

Men det er jo mye kos og morro. Hun sier sååå utrolig mye rart om dagen. Hun snakker tilbake til nyhetene på radioen, og elsker å herme. Noen ganger overrasker hun meg med nye konklusjoner på ting, nye ord og forståelser. Hun begynner virkelig å bli ei stor jente! :hjerte:

Ca en uke med håp, drømmer og ønsker foran meg... Krysser alt jeg har, og som vanlig veksler jeg mellom å innbille meg at jeg er gravid, og at vi ikke har lyktes. Både hater og elsker denne tiden fylt av misstro og spenning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, er visst litt trøtt etter noen tidlige morgener. Satt å surfet litt før jeg skulle begynne på middagen og bare sovnet. Nå har sovet i godt over to timer og istedet for å være uthvilt er jeg selvfølgelig helt seig i kroppen og har vondt i hodet! Istedet for å bake rundstykker og lage fiskesuppa fra bunnen, må jeg nok jukse litt for å bli ferdig i tide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli stor jente, vesla di.. Men du blir vel absolutt minnet på at hun ikke er SÅ stor enda, tenker jeg. Sikkert en veldig herlig alder!

Søvn gjør godt, men aller best om natta ;) Skjønt, av og til er det gull verdt med en dupp midt på dagen også, særlig hvis man føler seg heeelt pumpa og bare må legge seg ned på litt.

Spennende med en ny venterunde... alltid like spennende!! *krysser fingrene for deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, ja, det går ikke å glemme at hun nettopp har vært baby, Pasjonsblomst!

Takk for kryssing! Synes det er vanskelig å tenke på det. Jeg håper jo selvfølgelig, men det er noe med å forberede seg på det motsatte. Jeg var sikker forrige mnd, så jeg ønsker ikke å sette meg opp for skuffelse!

Puppene har blitt veldig ømme de siste dagene, men det blir de av pms og spesielt når jeg går på VItex. Det er litt stikkninger og murringer også, men langt ifra sånn som det bruker å være til vanlig. Til vanlig går jeg å kjenner på noe nesten hele perioden. Nå var EL-murringene svakere og jeg har ikke kjent noe før de siste dagene.

Har nesten kuttet ut koffein helt og begynt å trene mere! Er noget stiv og støl, men det er jo litt godt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som har begynt å trene mer! Det er litt godt å kjenne at man har trent etterpå også ja, så lenge det ikke er så ille at man nesten ikke klarer å bevege seg ;)

Krysser det jeg kan for deg denne pp! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er enkelt å trene med http://livegym.no ! Jeg er kjempefornøyd med det nye "treningssenteret" mitt! Kunne ikke funnet noe som passet bedre for meg. :trene:

Jeg er bare sååå testesyk! :sjenert: Jeg har kun en billigtest på lager og har så lyst å test i morgen!

Jeg føler hverken eller på kroppen. Murringene har tatt seg opp og det stikker godt på høyre side. Ble litt redd når snuppa knea meg rett over skambenet i går. Hun hoppa nærmest på meg. Det var ikke med vilje, men utrolig vondt uansett. Og litt skummelt...

Kjennes ut som jeg har fått meg en liten soppinfeksjon og det første jeg tenkte på var: jippi, dèt er jo en graviditetsplage! :fnise: Æsj! Hadde det par ganger mens jeg gikk med snuppa, men har ikke vært plaget med det ellers. Men nå fikk jeg UVI forrige måned, så jeg synes jeg har hatt nok plager for en stund! Neste plagen jeg vil ha nå er kvalme! ;)

Edit: når jeg kjenner godt etter så verker det litt i ryggen og det er ikke akkurat verdens beste tegn... :(

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell mer om det treningsopplegget, Miss I.W... ;) ser spennende ut. Er det binding? Vurderer å teste det ut, for terskelen for å dra UT på treningssenteret med babyen i hus er stor.. tid og overskudd og anledning og alt det der..

verker i ryggen jeg også... så jeg føler med deg. Krysser uansett fingrene for deg!! Juhuu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen! Dritt!

Ja, jeg vet det er "bare" PP5, men det er 14-15 måneder siden vi bestemte oss får å prøve på nr 2! Jeg er skuffet og oppgitt. Synes jeg har lov til å bli utålmodig nå!

Har dessuten hatt stabil syklus på 31 dager. Den var bare på 28 og forrige måned på 29. Grei lengde i og for seg, men for kort lutealfase siden jeg har EL ca CD19.

Kjære sto opp nå så jeg får vel dele den "gode" nyheten med han også....

Fortell mer om det treningsopplegget, Miss I.W... ;) ser spennende ut. Er det binding? Vurderer å teste det ut, for terskelen for å dra UT på treningssenteret med babyen i hus er stor.. tid og overskudd og anledning og alt det der..

verker i ryggen jeg også... så jeg føler med deg. Krysser uansett fingrene for deg!! Juhuu ;)

Det er genialt! KR50,- pr mnd, uten binding. De har mor og barn-timer også! JEG finner det myyyye lettere å ta ei økt her hjemme en å dra ut på et senter.

Du får krysse i enda en måned... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stooooor varm klem til deg! Den tålmodigheten, den tålmodigheten... Nå må du ikke gi opp, selv om det ikke går helt som du har sett for deg. Men skjønner godt at du blir lei deg, altså... Hjelper jo ikke akkurat på med hormoner og slikt fanteri som farer rundt i kroppen heller.

Håper du får en fin søndag og finner frem et lite smil igjen.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stooooor varm klem til deg! Den tålmodigheten, den tålmodigheten... Nå må du ikke gi opp, selv om det ikke går helt som du har sett for deg. Men skjønner godt at du blir lei deg, altså... Hjelper jo ikke akkurat på med hormoner og slikt fanteri som farer rundt i kroppen heller.

Håper du får en fin søndag og finner frem et lite smil igjen.. ;)

Takk!

Kan jo ikke gi opp, selv om jeg har tenkt den tanken! Vi kan jo (mest sannsylig) få barn, vi har sex og vi ønsker søsken til snuppa, så da går det bare ikke å gi opp. Tror jeg nesten ikke jeg kan prøve noe mindre heller, annet enn å ikke ha sex. Denne PP`en EL.testet jeg ikke og vi hadde sex annenhver dag rundt tiden for forventet EL, og jeg har heller ikke for vane å teste før IKM (fordi jeg tror ikke en negativ test er sann uansett). Å glemme det helt og bare "la naturen gå sin gang" går bare ikke. Og heldigvis er kjære engasjert og spør om EL og passer på at :sengekos: ikke blir glemt. ;)

Det ble en rar søndag. Spottet bare, noe jeg aldri gjør til vanlig, jeg mitt dumme nek gikk med nye forhåpninger. :klaske: Men heldigvis var det en morsom ettermiddag, sånn at jeg glemte prøve/mens-dritten en stund.

Dritt-mens! :(

Stor :klemmer:

Ja, ikke sant! :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har som sagt spottet, i går morrest, går kveld og litt i morrest, før det satte i gang i formiddag. Jeg bruker ikke å gjøre det, så jeg satte selvfølgelig i gang å drømme om at det kanskje gikk veien denne PP`en likevel. :sjenert: Noe det selvfølgelig ikke gjorde. Nå er mensen i full gang og det verker i mage og ben.

Har bare lyst å ta en "synd-på-meg-gjøre-hva-jeg-vil-dag i dag, men jeg gjorde nesten bare det i går morrest/formiddag også. I allefall så godt det lot seg gjøre når jeg var alene med snuppa (kjære sov sent og jobbet ute). Får vel prøve gjøre noe fornuftig idag. Blir nok bare surere av en ikke-produktiv-dag. Merker at lunta er noget kort, så mye motgang i dag gidder jeg bare ikke! ;)

Jeg hadde en gulerot hvis det ikke klaffet denne mnd. Vi har gledet oss til hotell-helg borte, med restaurantmiddager med vin og stor konsert, bare oss to :hjerte: , men akkurat er det en mager trøst! Det blir tur, men det er liksom ikke så farlig. Skulle allerhelst "sluppet" vin og fest, og heller feiret en liten spire.

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gullerot oppi de dumme er jo i det minste en trøst! Blir det nå i september? ;) Høres deilig ut iallfall... Kanskje passer det med neste EL? Nå er det bare og se fremover..

(som du skjønner jeg er positiv på dine vegne..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha noen delmål og motivasjon. ;) Pappa-mamma-weekenden er nok før EL, men akkurat det gjør ikke så mye. Er ferdig med mensen til da, og det er viktigst og så kan vi kose oss med litt vin og sånt, uten å tenke på EL, pliktsex ol. :hjerte:

Trodde jeg skulle blø ihjel forrige mnd, men nå ser det ut som jeg slipper det. Jaja, får ta med seg det positive tross alt.

Trøste spiste kake og sjokolade (ikke mye, men mere enn jeg har gitt meg selv lov til) søndag og mandag, men har jeg tatt meg sammen igjen! Back on the strait and narrow! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjempedum nå; sitter og leser om graviditet, infertiliet o.l. Leter desperat etter et svar på om hvordan og når det skal klaffe for oss. :sjenert: Jeg vet jo at jeg fra sofakroken ALDRI får de svarene jeg leter etter, så jeg blir ganske oppgitt over meg selv! :klaske: Finner jo heller ikke så mye nytt for jeg har jo lest mye om dette før snuppa...

Er faktisk blitt litt "overtroisk". Forrige uke synes jeg at jeg så gravide mager overalt og trodde det var et tegn. Møtte på en gravid kjenning. Hun var tilfeldigvis det første jeg møte rett etter vi mistet, og trodde det også var et tegn.

Huff, noen ganger må det være lov til å være dum og håpefull

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig "tror" jeg ikke dere er infertile... av og til bare tar det litt tid, og så bang der sitter den! ;))

Og "tegn" tror jeg iallfall ikke på... ;) Men skjønner jo tankegangen din, det føles nesten som noen peker nese til deg, right?

ønsker deg en fiiiiine dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...