Gå til innhold

Nyere tidsregning


Miss I.W.

Anbefalte innlegg

Det går kjapt med testene! De lå i postkassa allerede idag. :)

Noen timer på jobb i morgen og så er det helg igjen! Og jeg skal kose meg med et stort glass rødvin!

Hørte flere historier om det å ønske barn men ikke få det til i dag, og er så glad for at vi har fått til snuppa! :hjerte: Trist å høre, men godt å bli påminnet hvor heldig vi er!

Men jeg tar meg i å lure på hvem englen vår var og hvordan ting kunne ha vært nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snuppas 5. jeksel tittet fram idag. Helt uten at vi har merket noe, annet enn at hun helst ikke vil pusse tennene. Hun er 2 år og tre måneder idag og jeg synes hun har blitt så stor og flink! Hun er bleiefri på dagen og snakker som bare det! Hun overrasker meg hele tiden med nye ord, lengre setninger og større forståelse for hvordan ting henger sammen. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvem hadde de små som går tapt vært i dag :sukk: Men vi er heldige som har så herlige barn her hos oss, nok av dem som sliter :( Er så uendelig glad for at vi har lillegutt!

Lillesnuppa høres helt herlig ut :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi er veldig heldige, Lucky! Jeg har jo ikke slitt så mye egentlig, men jeg tror at jeg altid vil "mangle" en. Jeg er ikke relgiøs eller spesielt sprituell, men må si jeg lurer på om det er noe etter dette livet. Jeg lurer på hva pappa gjør, om han gjør noe. Det virker så brutalt hvis livet faktisk er heeelt over når vi dør... :sjenert:

Jeg sitter nå og nyter knekkebrød med brie og en god kopp pærete! :kaffekopp: Tidligere i dag handlet jeg inn masse spekemat til 17.mai-feiringen. Jeg må kose meg med sånt mens jeg kan! :sikle: Håper alt dette blir nei-mat om ikke så altfor lenge!

Men akkurat nå synes jeg det er heeelt greit å være mellom TR og EL! Det er ikke så mye å tenke på akkruat nå, og det er godt. :jepp:

Snuppa har fått enda en jeksel og det har gått enda en dag i bhg uten uhell. Jeg er så stolt hver dag hun kommer hjem med samme bukse som jeg sendte henne avgårde i! Jeg kan forstå at det kan være lett å glemme seg når det foregår noe rundt henne hele tiden, og at det ikke alltid passer for de ansatte å slippe alt de har i hendene å springe med henne på do. Så hver tørre dag er en liten seier!

Det har vært mye sosialt og mye kos, samt en del jobb, og litt lite søv den siste uka. Jeg er så trett at jeg er svimmel innimellom, men har liksom ikke fått tatt meg igjen. :eeeh: Det er mye min egen del fordi jeg skal få med meg alt. :gjeiper: Nå skal jeg ha noen sene dager på jobb, så nå kan jeg endelig få slappet godt av og ha litt egenpleie på dagtid mens suppa er i bhg og kjære på jobb. Blir ikke mye familietid, men jeg gleder meg faktisk litt til det. Litt egoistisk kanskje, men de er jo her og jeg vil jo se dem, bare ikke så mye. Jeg må hvile litt, og komme til hektene før EL og jeg kan ikke holde på sånn så veldig mye lengre.

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brie og spekemat :sikle: Jeg skal ha med vossafår i sykehusbaggen :fnise: *planen er klar* Jeg skal tom unne meg brie etter Lita kommer, selv om meieriprodukter er på fy listen min som ikke gravid.

Flinke snuppa di, jeg skjønner du er stolt når hun kommer hjem i samme klær som du sendte henne avgårde i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ulovligheter må da være lov etter så lenge på den ene eller den andre dietten, Pusilus! ;) (Foretekkker gravid-dietten framfor bli-gravid-dietten din, men den funka!)

Må glede seg over de små seierene! Og jeg tror snuppa merker at jeg er stolt. Passer iallefall å skryte når hun er flink!

Og selvfølgelig når jeg trengte søvnen som mest, hadde snuppa ei urolig natt! :( Hun styra lenge og våknet leeeeenge før kjæres klokke ringte! På tross av enda større søvnmangel har jeg vasket og styrt her hjemme. Nå skal jeg legge meg på sofaen og bare slappe helt av! Dét fortjener jeg nå! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som gode dager om dagen :) Må si at jeg gleder meg veldig til å se min veslemor bli større og springe rundt og være glad. Koselig med liten baby, for all del, men så godt å se henne vokse og opp og bli stor og flink.. ;)

Håper alt er vel! ;):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker gravid-dietten min jeg også ;) , men jeg savner en god skive med masse majones og vossafår :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som gode dager om dagen :) Må si at jeg gleder meg veldig til å se min veslemor bli større og springe rundt og være glad. Koselig med liten baby, for all del, men så godt å se henne vokse og opp og bli stor og flink.. ;)

Håper alt er vel! ;):klemmer:

Her er det bare bra om dagen ja! Koser oss med vår og før-el-prøve-pause, og det er deilig!

Skjønner at du gleder deg til veslemor blir litt større ja! Jeg ønsket innimellom at snuppa ikke skulle bli større og bare være babyen min, men alle aldre har sin sjarm, og jeg er så glad for at hun vokser og trives! :hjerte: Det er stas å se henne lære og mestre ny ting! Akkurat nå er hun som ekko når hun hører nye ord! Nesten som å ha en liten blond pappegøye i hus! :fnise:

Jeg foretrekker gravid-dietten min jeg også ;) , men jeg savner en god skive med masse majones og vossafår :sikle:

Det er ikke lenge igjen nå! ;)

Er i litt jobbmodus nå, men snart er det noen dager fri, og det skal bli deilig! Snuppa er så opptatt av sekk og tur, så jeg tror vi må på en liten utflukt med sekk og matpakke i løpet av helga. :cool:

Men i dag tror jeg at jeg skal ut på litt shopping! Kjøpe litt jord til alle krydderplantene jeg har sådd og se om jeg finner noe fint tilbehør til den nye utsofaen (ønsker meg bl.a. ei stor kurv med deilige, varme pledd og noen fine blomsterpotter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom å leser og gleder meg til vesla er villig til å kutte ned på bleia. Ho vil ikkje og er nok ikkje klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo ikke så gamle, så det er vel ikke noe å stresse med enda. Hun blir klar når hun blir det! Skal ikke se bort ifra at det blir i løpet av sommeren.

Begynner å nærme meg EL. Spennende, men samtidig er jeg avslappet. Tankene og det indre stresset kommer ikke før nærmere IKM. Vi skal ha ferie, feire bursdag, på konserter i både august og september, så det er mye å se fram til og mange anledninger til å nyte alkohol, og det gjør meg litt avslappet. Men jeg er aller helst sjåfør! ;)

Vi har begynt bra med å ha sex jevnere, men de andre lovnadene fra forrige PP er det værre med... Med det er vel sexen som er viktigst, vel? :P

Skal for aller første gang ha et skikkelig 17.mai-selskap og det ser jeg litt fram til! Menyen er klar og jeg gleder meg til å sette igang med å lage buffeen! :sikle: Skulle handle inn det siste i ettermiddag men hadde glemt penger og kort. Oppdaget det heldigvis før jeg gikk inn, lette etter den berømte 10'ern til vogna. Orket ikke å kjøre hele den lange veien tilbake til det store kjøpesenteret, så jeg får prøve meg i morgen igjen.

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var veldig hyggelig! Men også litt slitsomt... Men maten var god og jeg var veldig fornøyd selv. ;)

Var helt utslitt i går så noe babylaging ble det ikke. Har hatt sex annen hver dag denne uka selv om jeg ikke har noen antydning på EL. Magen som bruker å stikke og murre omtrent siden rett etter mensen har jeg ikke kjent noen ting fra enda og jeg har heller ikke fått positiv EL test. Men det fremdeles muligheter for det! I dag eller i morgen, kanskje?

Den lille utfordringen nå er at jeg jobber kveld, og med en liten morgenfugl og svigers i hus, byr ikke mulighetene for :sengekos: seg så ofte. :P Det får bare bli litt "pliktpreget" denne gangen for jeg har ventet så lenge på å bli gravid nå at jeg får meg ikke til å kaste bort en eggløsning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I EL.land! Positiv test i formiddag og jeg har kjent at det var på gang siden fredagskvelden. Har vært stiv og oppblåst i nedre del magen de siste dagene og det har murret og stukket bra. Jeg har hatt ømme pupper, og vært kvalm og tidvis meget hormonell. Skulle nesten tro jeg var gravid! :fnise:

Håper det at jeg ikke har hatt noen murringer før eggløsningen denne syklusen er en god ting! :Nikke: Sex i forrigårs og om litt bør være bra innsats. :lur: Har i motsetning til forrige PP holdt meg unna alkohol den siste uka. Bare å krysse fingrene igjen!

Snuppa har vært krevende i det siste. Mistenker jeksler igjen. Jeg har aldri hørt så mange NEI og NEI-HEI, som den siste uka. ALT har vært feil. Hun har til og med nektet å gå på do/potte, så det har resultert i noen ekstra skift. Det har gått litt bedre idag, og etter litt styr i natt håper jeg at det begynner å bli bedre. Hun har i allefall vært kosligere å være sammen med og helt tørr.

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snuppas humør er tilbake til normalen og det er godt! Ikke noe kjekt med sur snuppe!

Jeg har det siste døgnet gått å innbilt meg at jeg er gravid... :sjenert: Synes det har kjent sånn ut. Sånn som de siste gangene jeg har vært gravid.

Meeen, det er knapt en uke siden EL, og når jeg ser tilbake til samme periode forrige syklus hadde jeg murringer og stikninger da også. :eeeh:

Lurer rett og slett på om hodet og kroppen spiller meg et puss. Jeg har (endelig) funnet fram sommerklærne og jeg har gått kvalm og gravid både en og to ganger i dem. Fikk sikkelig flashback når jeg dro på meg favorittbuksa fra sensommeren i fjor og syntes jeg kjente svangerskapskvalmen komme. :spy: Mulig bare underbevisstheten min forbinder sommergarderoben med graviditet og kvalme...? :sukk:

Har gått noen runder med meg selv idag og må bare slutte å tenke at jeg er gravid! Det kommer til å bli en så stor nedtur når TR kommer! Det er lov å håpe og kjenne ekstra etter på kroppen, men å virkelig gå å tro at spiren sitter er for dumt!

Jeg må nok prøve å tenke mindre på det den neste uka og bare kose meg med smaken av sommer! Neste uke har jeg også fått en miniferie (enda mere tid å tenke på!?!), og en liten tur til utlandet venter. Gleder meg og håper været holder! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nå søt Missiw ;) Ser for meg deg i sommerklær med sommerfugler i magen. Best så det så ER du gravid Missiw, let dypt inn i deg og se om du finner en liten dose tålmodighet. Kanskje du har et restlager et sted?

Nyt sommerdagene nå ;) Og elsk masse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...