Gå til innhold

Nyere tidsregning


Miss I.W.

Anbefalte innlegg

Fremdeles ingen TR. Negativ stripstest i morrest også. Så noen spire er det ikke på gang. Og det er greit.

Har dobbelsjekket at jeg er der jeg tror jeg er i syklusen og det stemmer at jeg er på dag 33 idag. Kanskje TR kommer snart nå da?!

Selv om jeg har kjent på PMS ei hel uke nå innbiller jeg meg at det kanskje er litt sterkere. Og lunta er ganske kort og humørsvingingene store. Hjelper ikke at snuppa ikke ville sove dupp idag og at jeg da ikke fikk den hvilen jeg hadde planlagt og sårt trengte.

Men nå er snuppa i seng og jeg starter en ukes påskeferie på sofaen! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var bombesikker på at TR kom i natt; det verket i korsrygg og bena, stakk i underlivet og humøret var så som så når jeg la meg, men den gang ei! :eeeh:

Ingen PMS nå, bare ett veldig stivt bekkenledd. (Godt jeg skal til knekking i morgen!)

Kjære lurte litt på om jeg stresset litt mye, men jeg synes ikke det. Ja, jeg har tenkt på det og kjent etter tegn på kroppen. Men jeg vet hvordan jeg kan være når jeg faktiskt stresser med sånt, ref. prøvingen med snuppa, og jeg er ganske rolig.

Men noe må være på gang for jeg begynte å grine av barnetv nettopp! Ei jente på 5 år måtte slutte med smukken og jeg syntes det var så trist... :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det over en uke siden TR skulle komme. Lurer på om jeg bør kjøpe en annet type test for å være sikker... :sjenert:

Føler meg ikke gravid, dvs PMS og den første stunden i sv.skapene mine har vært ganske likt, men har heller ikke gått sånn på "overtid" før.

Snart er det påskefrokost i barnehagen, og etterpå knekking og så litt shopping og kafèkos med mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper knekkingen var god :) Jeg skulle vel vært en tur jeg også, men føler meg ikke komfortabel med det når Lita er i magen.

God fredag kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG! :strix: Endelig kom TR!

Det ble en 36 dagers syklus og noen småkjipe dager på slutten her. Jeg har aldri vært så sen og tankene begynte å gli over på MA eller at noe annet var galt med meg... :sjenert: Jeg begynte ikke å stresse, men noen tanker blir det jo mens en går å venter sånn på overtid.

Men nå skal jeg ikke tenke sånne tanker! Nå skal jeg glede meg over prøvestart og vår. To gode parternere! :sengekos: Jeg kjenner meg vårkåt allerede! :lur:

Håper knekkingen var god :) Jeg skulle vel vært en tur jeg også, men føler meg ikke komfortabel med det når Lita er i magen.

God fredag kveld :klem:

Takk, Pusilus! :klemmer: Det ble en koslig fredag med den laaat kveld på sofaen.

Jeg synes knekkingen blir bare deiligere og deiligere. Har kanskje litt med at jeg har skiftet kiropraktor, og hun gjør ting på en annen måte. det er mere massasje i tillegg til knekkingen.

Det går mange gravide der, men kan skjønne du er skeptisk.

I går var vi ute i over 6 timer i :sol: ! Dèt var sååå deilig og etterlengtet! Vi trengte virkelig en pause fra regnet, og selv med nysnø fikk jeg følelsen av vår. Håper på en like fin søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Mens)termin idag... Var på kirkegården å tente lys for den lille engelen vår som skulle ha kommet i disse dager. :sukk:

Det har vært en dag med tårer og ettertanke. Men jeg har også tenkt mye på hvor vi er i dag, og hva som ligger foran oss, så det har ikke vært bare trist.

Fikk en god påminnelse på å sette pris på det jeg har nå, når snuppa kom hjem fra bhg. Hun var sliten og hadde behov for mammakos. Fanget mitt kunne ha vært opptatt et nytt barn, men jeg hadde både armer og fang ledig, og hadde tid til henne. :hjerte: Ingenting er som en kosestund med snuppa mi!

Jeg har også kikket litt på kalederen ang. EL og sånn for det ble jo forskjøvet ganske mye. EL er nå mens vi er på besøk hos svigers, og før IKM skal vi i bryllup... Gruer meg litt til vi virkelig skal sette i gang med prøvingen. Gruer for forventinger, venting og tanker om at det kan gå galt igjen. Æsj, jeg må bare slutte å ta sorgene på forskudd. :eeeh:

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår og prøvestart :strix:

Slike merkedager er tøffe :sukk: Men godt du har snuppa til å muntre deg opp :) Deilig med snuppekos :hjerte:

God påske :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: varme klemmer til deg Missiw!

En vondt merkedag er passert.. Godt å få markert litt tenker jeg.

Nå kan du se fremover mot en spennende prøvetid ;) Husk å kose dere underveis :rodmer:

Ønsker deg en riktig så god påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du har hatt mye tanker i påska, med en sånn vond merkedag i minnet :kose: Får håpe du ikke stresser deg opp for mye med prøvinga, men det er jo også umulig å ikke få forhåpninger for hver gang.

Men, du er nå igang i første prøveperiode og TR har kommet :hoppe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påska har vært veldig fin med både jobbing og familiekos. Kjære har nesten gjort ferdig vaskerommet vårt, og det har blitt sååå fint. En fryd å vaske klær. Enn så lenge! ;)

PC`en min har bestemt seg for å være vanskelig, kanskje pga kjæres rødvinsøl på kontoret...? Dumt å måtte jobbe midt oppi påskekosen! :gjeiper:

Uansett, jeg liker ikke å bruke kjæres PC (hater musa!) og syns det er prakk å skive med telefonen, så det har vært mest KG-LESING i det siste.

Kjære har måttet reise utenlands denne uka for prøve å redde noe han har jobbet med i lang tid, så snuppa og jeg er hjemme alene. De som skulle fortsette på prosjektet var i ferd med å ødelegge, og kjære måtte skynde seg å pakke og reise i hui og hast. Vi skal kose oss idag, men resten av uka skal jeg jobbe og mamma må hjelpe meg da dagene mine er lengre enn åpningstiden på bhg.

Akkurat nå springer snuppa truseløs omkrig. Hun har blitt så flink med tissingen og har nesten ikke uhell, men har ikke blitt helt komfortabel med å bæsje på potta/do, så der går det galt nesten daglig. Hun har ikke bæsjet siden i går morres, så jeg går bare å venter nå. Hun bruker til vanlig å bæsje to ganger daglig og jeg er litt redd hun blir forstoppet...

:hug:

Takk, søta!

Vår og prøvestart :strix :

Slike merkedager er tøffe :sukk : Men godt du har snuppa til å muntre deg opp :) Deilig med snuppekos :hjerte :

God påske :klemmer :

Det har vært litt tungt ja. Og hun som jeg hadde termin samtidig som har fått baby i påska. Litt vanskelig å se på bildet og gratulasjonene på FB... Men det går stort sett bra.

Snuppekos er den beste trøsten! :hjerte: Jeg er jo tross alt ganske heldig som har en fantastisk snuppe, en flott kjæreste og ett hus som begynner å bli bra! :rodmer:

:klemmer : varme klemmer til deg Missiw!

En vondt merkedag er passert.. Godt å få markert litt tenker jeg.

Nå kan du se fremover mot en spennende prøvetid ;) Husk å kose dere underveis :rodme r:

Ønsker deg en riktig så god påske!

Takk, søte du!

Det var godt å gå alene på kirkegården og gråte litt. Kjære ble trist når jeg minnet på han det, men han tenker ikke like mye på det som jeg, og det skjønner jeg. Det var jeg som gikk gravid og hadde godt ut i permisjon, men mistet og måtte begynne på å jobbe igjen, så det var min hverdag som ble totalt forandret. Men oppi det hele har det vært utrolig morsomt å begynne å jobbe igjen, og det hjelper! Tror også det vil hjelpe i prøveperioden og for å få de første ukene/månedene til å gå raskere.

Vi skal kose oss underveis ja! :rodmer: Kjære og jeg er ekstra kosete om dagen, og det kan vel ha litt med våren å gjøre, kanskje? Det er ekstra godt å være kjærester nå! :hjerte:

Skjønner godt at du har hatt mye tanker i påska, med en sånn vond merkedag i minnet :kose : Får håpe du ikke stresser deg opp for mye med prøvinga, men det er jo også umulig å ikke få forhåpninger for hver gang.

Men, du er nå igang i første prøveperiode og TR har kommet :hoppe :

:klemmer :

Prøver å ikke tenke for mye på prøvinga. Har roet meg litt ned og egentlig passer det best å bli gravid i PP3, så jeg har på en måte kjøpt meg litt tid sånn psykisk. Men selvfølgelig blir den noen tanker og spesielt før TR. Håper bare jeg slipper med sykluskrøll for det blir for nervepirrende!

Jepp, vi er i gang! :strix: Og jeg skal prøve å EL.teste i allefall den har syklusen. Synes det er vanskelig fordi snuppa krever mye på morgenen og de dagene jeg jobber tidlig er jeg ut døra før jeg egentlig har våknet. :fnise:

Negativ EL.test idag og det er like greit, siden kjære er borte. (Egentlig hadde jeg håpet den var positiv så kan jeg slå meg løs med god samvittighet i neste helgs bryllup og svigers sprøsmål på hvorfor jeg ikke vil drikke vin. Men det er altfor tidlig egentlig, så kjære rekker seg nok hjem :sengekos: før testene forhåpentligvis slår ut positivt.)

Nå driver snuppa å pakker inn tegninger. Hun spiller spent og overrasket og er sååå interessert i pakker om dagen. Synd neste runde med pakker for hennes del ikke er før til jul. Greit hun kan lage dem selv så lenge. :fnise:

Hun har også bæsjet i potta mens jeg har skrevet, så nå kan jeg hoppe i dusjen uten å være redd for å finne noe "rart" på stua når jeg er ferdig! ;)

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at dere er igang igjen :strix:

Godt el lar vente på seg til mannen er hjemme igjen ;)

Flinke snuppa som bæsjer i potta da! Deilig å slippe å få det på stuegulvet :fnise:

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig at dere er igang igjen :strix:

Godt el lar vente på seg til mannen er hjemme igjen ;)

Flinke snuppa som bæsjer i potta da! Deilig å slippe å få det på stuegulvet :fnise:

Ha en fin dag :klemmer:

Utrolig godt å kunne sette igang prøvinga nå! Er letter om dagen og greier å se nesten bare positivt på det. Glemte å teste fredagsmorgen, men håper jeg får positiv EL-test snart.

Snuppa sa ifra og bæsjet på potta på eget initiativ idag! :strix: Det er en liten milepæl her i gården det! Hun er flink og kan bli med på shopping og små turer uten å ha uhell nå. Kun litt trening på do nå, for de liker hun overhode ikke! Meget godt å ha bleiefri snuppe! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forresten uuufattelig trøtt idag. Har hatt en to-timers dupp på sofaen før middag og kunne gjerne ha sovet ettermiddagstur også... Har hatt noen tidlige morgener, men har lagt meg tidlig så jeg synes ikke jeg har noe spesielt søvnunderskudd heller. Litt kjedelig selskap til kjære som har kommet hjem nå. To arbeidsdager igjen så er det langfri og vi skal reise til svigers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det lite nytt. Jeg EL.tester, men har ikke fått to streker enda. Like godt for det er dårlig med :sengekos: Jeg er trøtt og sliten etter jobb, kroppen er øm og jeg har blitt forkjølet igjen. Mens kjære er mest opptatt av bli og hus-ting. Han vet hvordan det ligger an, og jeg synes det er en sånn moodkiller å måtte fortelle han at vi skal ha sex, og når vi endelig legger oss om kveldene er vi begge utslitte med tankene på helt andre steder enn babaylaging.

Jeg får fortsette å teste og se om sexlivet tar seg opp nå når vi skal ha noen dager fri. Dét var virkelig ikke sånn jeg hadde trodd at prøvingen skulle starte! Er vi kanskje begge redde for at det inne skal gå rette veien igjen, og unngår det for å slippe å bli lei oss igjen...? Vi begge har et sterkt ønske om å utvide familien, så hvorfor en innsatsen så laber?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ohhh la la! Here it begins!

Kos dere.. tenk glede og kos, og ikke så mye babylaging. Just let it happen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...