Gå til innhold

Nyere tidsregning


Miss I.W.

Anbefalte innlegg

Æsj, stakkars snuppa har (hatt) omgangsyka. Kastet opp i hele natt og så mange ganger at jeg kom ut av tellinga. Har bare kommet andre veien på dagen i dag. Det ble en veldig lat og rolig dag på sofaen. Hun var i grei form innimellom og kom med en del gullkorn. Som f.eks. `Når skal vi ta ferie fra huset vårt?` :fnise: Hun er litt bortskjemt med reiser, men pga byggeprosjekt, bryllup og det at det er litt mere styr å reise med to barn, så har det blitt mindre reising enn vanlig. Jeg kjenner også på det og sitter titt og ofte å ser på korte og lange turer. Vi skal reise på en dyr reise neste vinter, så vi sparer til den. Men det blir nok en tur i løpet av det neste halvåret. Men jeg forstår henne så godt! Jeg vil også ut å reise! :skya:

Hun har spist litt på ettermiddagen, så jeg håper formen kommer seg i morgen. Må si det var litt lettere med ei som kan si ifra at det kommer noe og prøve å treffe bøtta, enn som bare kaster opp overalt uten forvarsel, sånn som lillebror gjorde.

Vi hadde ingen spesielle planer i helga, men nå må vi i allefall holde oss hjemme, sånn at vi unngår å smitte noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye sykdom hos dere også for tida skjønner jeg. Er så kjedelig med sånne perioder. Masse god bedring!

Jeg er også sånn som vil ut og reise hele tida. Har ikke blitt så mange langturer her siste åra, men storebror har allerede vært mange ganger i Spania ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, honning!

Det var heldigvis et 12-timers virus, så hun er allerede godt på bedringens vei! Så langt har resten berget.

Blir en rolig karantenehelg, men på mandag kan hun fint gå i bhg. :)

Helgekos med Hairspray på tv`en, baconsvor og dagens største synd; White Russian! :sikle:

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Oi, over en mnd siden siste oppdatering... :sjokkert:

Her går det greit! Ungene vokser og trives. Lillebror er blitt litt "roligere" og har lært seg mange ord. Han sier takk etter bleieskift og kommer ofte med overraskende og våte kyss. :hjerte:

Formen min går opp og ned, med det går da greit. Er på et godt sted i livet mitt, men humøret får litt opp og ned uten at jeg helt vet hvorfor. Har i dag vært å tatt en haug med blodprøver etter flere runder med magevondt, hodepine og lite energi. La meg ned for en liten hvil i går ettermiddag og sov i 12 timer! :hakeslepp: En yrkesskade har blusset opp og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gripe det an. Jeg har muligens også fått et "utbrudd" med psoriasisleddgikt. Har tidligere vært til spesialist men utredningen ble stoppet fordi utbruddet var over. Dette er litt plagsomt, men ingen av delene trenger å bli alvorlige, heldigvis.

Har hatt "hviledag" i dag. Føler meg bedre etter gårsdagens magevondt og kvalme, men tatt det litt med ro siden hodepinen fremdeles sitter i. Har skrevet nesten 40 takkekort etter bryllupet, som var en fin oppgave i dag. Sitter nå og venter på at kjære skal komme med ungene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har nok å slite med om dagen, så regner med at "takk" etter bleieskift og våte kyss kommer godt med! :) Håper du finner ut hva som gjør det, og hvordan man skal gjøre noe med det! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at andre har vært innom her like lite som meg i det siste ;)

Uff, de vondtene høres ikke mye bra ut. Får håpe at du finner utav noe snart, så det er mulig å få gjort noe med. Jeg har hatt litt av de samme symptomene som deg nå tidlig i år, men i mildere form høres det ut som. Har stort sett ikke hatt så vondt i magen, men vært konstant oppblåst og hatt mye luft i magen (hadde ordentlige luftsmerter et par dager og var oppstoppa også da), i tillegg til ekstremt lite energi. Tok blodprøver uten noe mer svar enn at jeg mangler D-vitaminer. Her ser det ut til å være hvetemel jeg ikke takler så bra, for jeg er mer opplagt og mindre oppblåst etter at jeg testet med å kutte ned på det. Håper uansett at du blir bedre snart, veldig slitsomt å ha det sånn!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...