Gå til innhold

Nyere tidsregning


Miss I.W.

Anbefalte innlegg

hei vennen :klemmer:

Kan det ikke være litt tidlig å teste "sikkert" uansett? Av og til tar det jo litt tid før de slår ut..

Men du får gjøre som vanlig og si "Come what may". Jeg gleder meg slikt på dine vegne, for jeg føler på meg at du snart er gravid igjen. Og uansett om det er denne mnd eller om 3 mnd så blir det fantastisk bra! ;) Det blir perfekt når det skjer! ;)

Goa helgå!!!

Mensen kom, så testene var nok dessverre riktige. Hadde ønsket meg bare en liten svak strek; et lite håp... Men det er bare å se framover nå!

Det blir sikkert snart! Er jo "bare" igang med PP4 nå, selv om jeg føler at vi har prøvd i en evighet. Snart ett år siden forrige positive test...

Ble egentlig ikke så skuffet over TR. Selv om jeg håpte og ville så gjerne at det ømme puppene var et tegn, så begynte jeg å forberede meg på at det ikke skulle gå denne gangen heller.

Greit å nesten være druknet i arbeid om dagen for da slipper jeg å tenke så mye på det som kunne ha vært! To uker til ferie og :sengekos: Og for håpentligvis sikkelig babylaging! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynner å nærme oss ett år siden jeg ble gravid sist. Stresser litt, men ikke så mye. Men har lest litt rundt på det å bli gravid... :sjenert: Har jo lest alt før. Før jeg ble gravid med snuppa for litt over tre år siden, men har fått får meg at "alt" skal være lagt til rette. NÅ skal det klaffe! Jeg tar Vitex, har kontroll på når ca EL er, jeg har ferie mellom EL og IKM, kjære trenger ikke "overtales" til å :sengekos: for han vet hva som gjelder, har kuttet ned på kaffen, prøver å sove nok og det er på tide!

Første uke i 100% har gått unna i en fei! Grudde meg litt for det var ekstra mye å gjøre, men det har gått over all forventning! Men har blitt spurt av flere om familieforøkelese er i nær framtid siden jeg har begynt på i full stiling (= full optjening). Sier bare at jeg håper det og at i mellomtiden får vi trene! :lur: Litt nysgjerrige kolleger, men det er litt sånn på arbeidsplassen min og ikke annet enn forventet! Bare å leve med og enn så lenge går det greit med sånne spørsmål. Får bare håpe vi ikke slite så veldig lenge for jeg vet ikke hvor lenge jeg synes det er ok med kommentarer om det temaet. Egentlig ikke så mye å snakke om for de fleste bruker å få mer enn ett barn!

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden mot EL snegler seg avgårde, og går nesten tregere enn mot IKM. Har heldigvis litt jobbing denne uka, så får håpe jeg greier å holde motet oppe til feriestart om 6 dager! :strix:

Gleder meg til vi skal ha ferie alle tre! Blir familiekos, og forhåpentligvis fruktbar voksenkos! :lur:

Gruer bare litt for at det bli mye tid alene med snuppa siden kjære har planer om gjøre mye forefallende rundt veggene her! Håper det blir godvær sånn at vi kan dra å bade og være mye ute. Skal kjøpe sparkesykkel (etter tips fra Nött) og tenkte det ville være morro at hun var med på det.

Snuppa har lenge vært trassfri, men den siste uka har det begynt å bli oftere igjen. Bittesmå ting, bagateller i mine øyne, fører til stortuting. Prøver rolig å forklare at vi ikke skjønner hva hun sier når hun hyler sånn, men noen ganger hjelper ingenting. Selv ikke å få viljen sin. Håper bare hun som smått kan forstå at hun må prøve å forklare hva som er galt og ikke oppføre seg som om hele verden går i grus.

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde fått for meg at EL var rett over helga, og begynte å få det "travelt". Men så er det ikke før litt ut i uka, og det er like greit. Har ganske mye jobbing i helga og da er det ikke så lett å få til :sengekos: i mellom øktene. Men det bør virkelig gå an å få det til over helga når vi begge har fri og ferie! :sol: Håper vi får sikkelig feriefølelse selv om vi skal være hjemme til å begynne med.

Prøver å overtale kjære til en 4 dagerstur til en storby, men han er ikke så gira... Jeg har sååå lyst til å reise bort, og gjøre og oppleve noe annet. Langhelg til svigers, eller tur på hytta med bror og svigerinne som jeg ikke er helt venner med, gjør liksom ikke samme susen! ;) Vi har planlagt et lengre utenlandsopphold til høsten hvis jeg blir gravid, men det er så lenge til! Jeg vil ut å reise, bo på hotell, spise på restaurant og gå hele dagen å kikke på folk og hus, og småshoppe NÅ!

Har hatt beredskapsvakt i to dager, men det har ikke vært bruk for meg så jeg kjeder meg! Jeg kan nesten gjøre det jeg vil, men tanken på at jeg plutselig kan bli oppringt begrenser meg. De ringer vel hvis jeg setter i gang med hårfarging! :gjeiper: Blir godt å få jobbet sikkelig i helga, sånn at jeg kan ta ferie med god samvittighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, så det blir spennende til uka skjønner jeg... ferie og hyggelige koseplaner ;)

Make love and babies ;)

Drømmer om storbyferie jeg også, særlig London, men København eller Paris hadde også vært gøy.

Mulig vi drar til London i september/oktober, men enn så lenge føles det litt tidlig å dra ut med hun lille. Eller det føles jo mest tidlig for foreldrenes del, hun hadde sikkert hatt det fint på tur hun.

Goooooood ferie til deg :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaja, så det blir spennende til uka skjønner jeg... ferie og hyggelige koseplaner ;)

Make love and babies ;)

Drømmer om storbyferie jeg også, særlig London, men København eller Paris hadde også vært gøy.

Mulig vi drar til London i september/oktober, men enn så lenge føles det litt tidlig å dra ut med hun lille. Eller det føles jo mest tidlig for foreldrenes del, hun hadde sikkert hatt det fint på tur hun.

Goooooood ferie til deg :tommelopp:

Hei!

Håper vi har gjort nok denne uka! Må si det er litt lettere med het elskov når begge har fri! :lur:

Ellers er det litt kjedelig. :sprettoy: Kjære greier ikke å bestemme seg for hva vi skal gjøre, så da gjør vi ingenting! Altså, jeg koser meg hjemme og har fått ham med ut på nesten alt jeg ønsker og jeg slipper å pakke og orge masse til snuppa og meg, og kjære får gjort mye her hjemme. Men jeg kunne veldig gjerne tenkt meg en tur bort! Spørs om jeg bare skjærer igjennom og bestiller noe til neste uke.

Vi reiste med snuppa første gang når hun var 2 mnd. Fordelen med å reise når de er så små er jo at du ikke trenger å pakke så mye utstyr og sånn, og de sover masse, så du og forlovenden kan gjøre nesten hva dere vil.

Men det er greit å ikke stresse med den første langturen, kanskje. En må jo bare ta ting når en selv ønsker det!

kjenner igjen trassen og furting. Det kan vera slitsomt.

Det har heldigvis roet seg litt i ferien! *puh!* Og så har jeg blitt flinkere til å ignorere. Og det er lettere hjemme enn borte. ;)

Sitter her litt sur fordi det egentlig er min morgen å sove lenge (vi har annenhver i ferien/helger). Men snuppa våknet kl fem og styrte i senga vår i en time før jeg sto opp i sinne. Kjære bare sover, mens hun maser på meg, dytter, sparker (egentlig ikke med vilje, hun er bare urolig), drar av meg dyna, klatrer på meg, osv. Synes det er så dårlig gjort at han ikke tar ansvar, men gidder bare ikke å fortelle han hva han skal gjøre! :murvegg: "Straffa" blir at jeg ikke gidder å lage storfrokost mens han ligger å drar seg. Snuppa og jeg har spist musli og cultura, så han får bare ordne seg selv! Det får holde at jeg pakker nistemat til badeland turen vår i dag!

Og så blir jeg bare surere og surere for at vi bare er hjemme! Jeg synes det er så kjedelig å "kaste bort" tre uker ferie med å bare gå hjemme. Det er veldig koslig å være sammen, og vi har funnet på noen småting, men JEG VIL UT Å REISE I FERIEN MIN!!! Godt det til vanlig er jeg som er reiselederen i familien, ellers hadde vi vel bare sittet hjemme. :tongue:

Heldigvis har jeg verdens beste underholdning i denne (doble)ventetiden. Snuppa er bare så morsom, og det er så morro å være sammen med henne og se utviklingen fra dag til dag. Hun sier lange setninger, forklarer ting og skjønner sammenhenger. Hun har humor og, elsker å tulle og lure. Hun er såå flink til å leke seg. :rodmer: Hun er bare heeelt fantastisk!

Prøvingen på søsken til snuppa går sin gang. Hadde positiv EL-test onsdag og torsdag, :humpe: begge dagene, og heftige EL.smerter på torsdag. Håper at det går veien! :pls:

Er litt likegyldig, men gjør det jeg må for at vi skal lykkes. På den ene siden tror jeg at det klaffer nå siden jeg har gjort alt etter oppskrifta, men stort sett får jeg for meg at vi vil slite en stund til. Har liksom ikke helt trua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner godt du vil reise... vi planla jo biltur, men akkurat nå er den litt på is. Får se om vi "gidder", litt lat stemning i heimen. Deilig det også, altså ;) Ellers går jo sommeren stort sett i regn, regn, regn. Er det varmere strøk du vil til?

Oppfordrer deg til å IKKE tenke på EL og sykluser osv.. tenk på livet, kjærligheten og bare nyyyt. Du følger kanskje med fordi du synes det er spennende og gøy? Men av og til er det jo bare stressende og frusterende, og best å la være.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir tur, Pasjonsblomst! :strix: Kjære har fått ut fingeren og vi reiser til en storby i varmere strøk! Bare en langhelg og med svigers, men det er borte på 5-stjerners hotell og jeg skal virkelig nyte det! :sol:

Jeg stresser ikke så mye med EL. Orker f.eks. ikke å tempe. Men kjære og jeg er tidvis litt "late" :sengekos: fronten, så vi må "ta oss litt sammen" rundt EL. Vi er så altfor glade i å sitte oppe og når vi endelig legger oss er vi dødstrøtte. Og ned en liten i hus blir det så som så med spontaniteten! ;) Jeg har ganske god kontroll på når jeg har EL, så testingen blir nesten bare for å bevise at jeg har rett! :fnise:

Jeg synes prøvingen går greit. Er forberedt på at det kan ta tid, men håper selvfølgelig ikke at det gjør det! Det ser kanskje litt værre ut her i dagboka, enn det er i det daglige, siden tankene jeg har blir skrevet ned her. Det er jo så utrolig mye mere å tenke på! Å glede seg over snuppa f.eks.!

Vi har hatt noen fine dager her hjemme. Litt lettere å glede seg over "hverdager" i ferien når jeg vet at det venter en tur på oss! Idag skal snuppa og jeg på bytur, og møte mamma og niesen min. Tror det kan bli koslig. Vet at snuppa vil sette stor på bussturen! Små barn, små gleder! :hjerte:

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jenter! To dager igjen! :strix:

Har de siste dagene lagt merke til en søt, sterk lukt av urinen min om morgenen. Det har vært såpass til lukt at jeg har måttet se i skåla for å se om det i det minste ser normalt ut. :fnise: Har ikke som jeg kan huske lukte noe sånt! Håper det er et tegn til noe godt og ikke begynnelsen på en UVI, som jeg ikke har noen andre tegn på. Har ikke hatt det før, med skal ikke det være veldig ubehagelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wooohoo! Skiver nå på min splitter nye MacBook Pro! :nigo: Det er en litt tidlig bursdagsgave fra kjære. Happy camper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gratulerer! Har du hatt mac tidligere? Ønsker meg litt en iMac, jeg.. til stua ;)

Har du bursdag i ferien nå?

snart tur, det blir stas... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med tur snart!! Jeg syns også at ferien er litt "bortkasta" når man bare er hjemme og ikke finner på noe, men det er vel lurest å gjøre det sånn her i år, og jeg har klart å slå med til ro med det.

Gratulerer med ny mac forresten! Morro med nye duppeditter ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer! Har du hatt mac tidligere? Ønsker meg litt en iMac, jeg.. til stua ;)

Har du bursdag i ferien nå?

snart tur, det blir stas... ;)

Har ikke hatt mac før så det er litt å sette seg inn i men, det går greit!

Bursdagen rekker jeg akkurat før jeg begynner på jobb igjen.

Har lest meg opp på destinasjonen og gleder meg! Gleder meg til å spise ute, være på farten hele dagen, shoppe, se på byen, bade og nyte varmen!

Så deilig med tur snart!! Jeg syns også at ferien er litt "bortkasta" når man bare er hjemme og ikke finner på noe, men det er vel lurest å gjøre det sånn her i år, og jeg har klart å slå med til ro med det.

Gratulerer med ny mac forresten! Morro med nye duppeditter ;)

:klemmer:

Takk, det blir bra så bra! Synes jeg liksom har sullet bort mye av ferien her hjemme, men vi har jo kost oss med snuppa og fri da!

For dere er det kanskje like greit å ta det med ro! ;) Det nærmer jo seg med stormskritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Begynner å bli reiseklar. Sitter å slapper av med en kaffekopp etter å ha styrt og pakket i hele dag. Det er litt som skal med på tur, spesielt når en ikke bare kan tenke på seg selv! Må bare passe på kjære litt i tillegg til å pakke til meg og snuppa, for han tror jeg er fargeblind noen ganger! :fnise: Stort sett ser han helt grei ut, men jeg har vært på tur med han før hvor han ikke hadde med noe som matchet, så jeg mååå bare sjekke litt! ;) Egentlig tror jeg at han synes det er greit med litt hjelp.

Har en dundrene hodepine (sikkert bare stress) idag og kunne gjerne tenkt meg å lagt meg ned for en dupp, men har ikke ro i kroppen til det. Er et orge-menneske, men med svigermor i hus blir jeg litt ekstra stressa. Hun styrer så fælt, og legger seg i når det ikke passer. Hun mener godt, men når jeg står å forklarer snuppa at hun ikke kan gjøre sånn eller sånn, er det ikke greit at hun kommer å sier; kom da, bli med farmor! o.l. Hun prøver nok bare å avlaste meg, men hun skjønner ikke helt at det for min del blir helt mot sin hensikt!

Godt vi skal ha egne rom og jeg slipper å styre med måltider, oppvask og sånn i ferien! Jeg har sagt til kjære at jeg kan ta snuppa på kveldene og så kan de ta en drink i baren på hotellet o.l. før de legger seg. Jeg trenger litt tid for meg selv, og har med bok og deilige glossy magasiner, så jeg kan kose meg litt alene etter forhåpentligvis fine og innholdsike dager!

Den mulige UIV`en er bedre. Drakk masse vann og over en liter tranebærjuice i går, just in case. Det skader jo ikke uansett. ;) Jeg har ikke hatt noen direkte svie eller sånt ubehag. Bare vært veeeldig tissetrengt og litt stiv i magen. Det luktet fremdeles sterkt og søtt av urinen i morrest, men jeg er ikke fullt så tissetrengt som i går. Men mere enn vanlig er det. Var oppe på do to ganger i natt. :natti: Og med ømme pupper i tillegg, må jeg innrømme at jeg begynner å håpe på noe annet! :blush:

Men som før alle IKM som prøver, leter jeg jo etter tegn på at det har slått seg en liten spire til ro i magen min. :ler: Jeg har igjen en billigtest, men nå bare vente litt til før jeg tester. Men jeg tror den må få bli med på ferie den også! ;)

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Fru E. Vi får krysse dem for deg da, for her ser det muligens ut som om TR er på vei! :(

Og alt som går igjen i hodet mitt er når legen min sa: - Du blir da ganske lett gravid du. ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Fru E. Vi får krysse dem for deg da, for her ser det muligens ut som om TR er på vei! :(

Og alt som går igjen i hodet mitt er når legen min sa: - Du blir da ganske lett gravid du. ...

Huff då, det var jo liksom det samme eg tenkte om meg sjølv. Forrige gong to eg ut spiral i februar og var gravid i mai. Det er visst ikkje så lett. Håper du koser deg på ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...