Gå til innhold

Nyere tidsregning


Miss I.W.

Anbefalte innlegg

Her må vi bremse spilling generelt. Ho vil spille heile tida. Her går det masse i rosa. Vetlo mi kaller pus ulike navn ho.

- Pus? Heiter du pinsesse? Søt alder. kjekt med handling. Trur eg skal bremse litt der akkurat no. Bra at vesla er betre. Håper du også er i form snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, de er utrolig søte nå! :hjerte: Snuppa vil ha Biola med blåbær fordi den melken er rååååsa! ;)

Hun har roet med spillingen på telefonen nå. Tror at dess mer hun spiller dess mer mas blir det om det.

Veldig vondt i eggstokkene i ettermiddag. Nesten så det var vanskelig å konsentrere seg om middagen. Måtte ut på apoteket for å kjøpe ELtester idag. Var dyre, men jeg har ikke fått positiv test innenfor det som er nomalt, så jeg kunne ikke dy meg. Jeg bare måtte! Og betalingen ble en soleklar positiv test! Så nå blir den en liten bonusrunde i kveld. :lur: Det har i allefall ikke stått på innsatsen. Noe godt kom det ut av sykdom og sykmelding. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg oppdatert :)

Koselig å lese om snuppa i barnehagen (men syns de var dårlige å hjelpe til med bleieskift ja!), og bra du har blitt frisk igjen og fikk tatt det med ro da. Og ikke minst god innsats under el ;)

Så deilig å få handla seg masse nye klær! Jeg har også tenkt at jeg skal prøve å bli flinkere til å kjøpe litt mer klassiske klær som passer sammen, og bør ha en runde med rydding i klesskapet snart. Tipper det blir noe shopping i permisjonen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg oppdatert :)

Koselig å lese om snuppa i barnehagen (men syns de var dårlige å hjelpe til med bleieskift ja!), og bra du har blitt frisk igjen og fikk tatt det med ro da. Og ikke minst god innsats under el ;)

Så deilig å få handla seg masse nye klær! Jeg har også tenkt at jeg skal prøve å bli flinkere til å kjøpe litt mer klassiske klær som passer sammen, og bør ha en runde med rydding i klesskapet snart. Tipper det blir noe shopping i permisjonen :sjenert:

Kjempedeilig! Har allerede fått brukt de masse! Nå står en sikkelig opprydding i klesskapet på planen. Skal kaste (les:gi bort!) alle "nesten"klærne mine. Sånne som er ok, kjøpt på salg, som jeg kanskje kommer til å bruke mere, men som nesten aldri blir brukt! Nå er det pene, enkle modeller som kan brukes mere som gjelder!

Jeg har jo siden i fjor sommer planlagt svangerskap/vært gravid/ventet på å bli gravid, så det har vært litt dårlig med klesshoppinga, så det gjorde godt å endelig drite i å ha en evt. mage i bakhodet! Jeg kan jo uansett bruke dem etterpå!

Det kommer sikkert til å gjøre godt å få shoppa litt nye og freshe klær etterhvert, Honning!

Då krysser vi fingrane for at det går denne måneden!

Takk, det trengs! Jeg er like pessimistisk og håpefull som vanlig! ;)

På tickeren står det at det bare er 4 dager igjen til testing, men det stemmer ikke siden EL igjen kom så sent (ca CD21, kanskje CD22). Er jo bare på CD24 nå, og ønsker en lutealfase som er lenger enn ei lita uke!

Har slurvet/glemt Vitexen denne måneden, men har til gjengjeld ikke drukket noe alkohol rundt EL. Er ikke noe stordrikker, men det det hender seg at vi tar oss et glass vin i helgen når vi skal kose oss, men i helga droppet jeg det helt.

Vi har hatt mere sex enn vanlig; hver til annenhver kveld, mens det tildligere har kunnet gått tre dager i mellom, selv vi har prøvd å få det til annenhver dag. Er ikke bestandig så lett å jobbe skiftarbeid og være prøver samtidig...

Den manglende Vitexen (tror i allefall det er den) gjør at jeg har mye mere murringer enn vanlig. Det har murret siden noen dager før EL og gjør det enda. Innimellom stikker det litt også.

Er sååå klar for å bli gravid nå assa!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må innom her jeg også. :vinke: Krysser fingrene!

Hei! Takk!

Det går jo til slutt, det er eg sikker på. Veit at det er så lett å miste trua.

Det gjør sikkert det. Har ikke mistet trua helt, men håpet går i bølgedaler. Akkurat nå er jeg positiv og håpefull, men dess næremere IKM, dess mer kaos i hodet. ;)

Idag skal jeg en tur på salg for å kjøpe noen julegaver. Tenkte å kjøpe brettspill til svoger med voksne barn som er mye å koser seg på hytta, og til to nevøer som allerde har det meste av leker. Og med halv pris får vi mye for pengene våre. :nigo: Handlet masse på ponduro-salget og skal lage noen gaver (nostalgiske lys, koslige smykker, pluss iHerb-te) til tanter og svigerinner til jul. Til småjentene har jeg kjøpt lage-selv-smykkesett og skal kjøpe smykkeskin med dansende ballerina. Til bror og familie tenkte jeg å kjøpe kort til badeland og badeleker til barna. De har jo også det meste, så en opplevelse for hele familien må da være hyggelig.

Er godt i gang med julegavene! :nissegutt: Liker ikke stresset og maset før jul og vil heller bruke tiden til kos, baking og pynting. Dessuten er det kjekt å kjøpe litt nå og da, så slipper lommeboka å bli så lunken i januar! Men mest av alt så synes jeg det er hyggelig å planlegge!

Skal se om jeg får hengt opp persienner og nye gardiner på spisestua. Vi får den lave vintersola midt i fjeset når vi spiser middag, og allerede nå merker vi det. Har sånn gardinkappe som du ruller og knyter, men det er så ukoslig når den er nede.

I går fikk jeg ryddet bort det meste av sommeren ute (blir mere arbeid for hvert år, det) og ryddet i et rom som vi ikke bruker. Det skal bli soverom etterhvert og i mens står det bare masse møbler etter pappa der.

Snuppa og jeg går fremdeles å hoster. Litt plagsomt på natta, men snuppa påsto at hun hadde sovet godt i natt. :hjerte: Hun sier så mye morsomt og søtt! Det er sikkelig koslig selskap i henne om dagen!

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det er is på rutene til bilene som er parkert i gata! Godt det er :sol: i tillegg! Synes høsten har kommet litt raskt, og har sååå lyst å ta med familien på en reise sydover. Føler meg fremdeles litt snytt for ferien i sommer siden vi bare gikk å sullet hjemme i tre uker. Kjære og jeg har alltid hatt en tur på høsten å se fram til, men i år er ikke noe planlagt, så jeg har blitt så reisesyk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har verdens korteste lunte idag... Håper virkelig det ikke er tanta som melder sin ankomst! Håper bare det er fordi jeg er trøtt og begynner å bli litt rastløs etter å ha gått lenge hjemme. Blir kanskje kjekt med litt arbeid til helga? Har bare litt hoste igjen, både snuppa og jeg.

Har fått opp nye gardiner og persienner (endelig!) og begynt på storryddinga i garderoben. Det begynner å bli veldig fint. Mye som går i Fretex-sekken, men det er også mye å ta av... :plystre:

I ettermiddag har snuppa og jeg bakt kake. Med bakemix fra Funksjonell mat og slang epler. Oppå ble det gresk jogurt med ekte vanilje og litt melis også fra Funksjonell mat. :sikle: Kjempegodt og ikke fullt så usunt!

Jeg sitter nå med hårfarge og er ganske utslitt. Snuppa ba selv om å få legge seg, men det ble litt styr før vi kom så lagt, siden både hun og jeg var slitne, trøtte og sure. Hun er heldigvis ikke så vanskelig å distrahere, så vi fikk på pysj og pusset tennene foran barnetv.

Snart er det natta! :natti: Var i seng til ti i går og snuppa var ikke oppe før syv, så egentlig skal jeg ikke klage. Men trøtt er jeg uansett. Gleder meg til å legge meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en hektisk dag! Kanskje du skulle roa litt ned, med tanke på lunta di... men kanskje ikke alltid så lett med en toåring i hus? :)

GOOOD natt søte deg! Hilsen ei annen med kort lunte og sliten kropp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegaver ja, jeg får vel skrive en liten liste på hvem det er som skal ha... I fjor var jeg alt ferdig med halvparten av julekortene og en tredjedel av gavene på denne tiden.... Dårlig med det i år når alle scrappetingene mine ligger i de nederste boksene på det gjesterommet som fungerer som bod og skal bli litt hobbyrom..

Krysser fingrene for at det er en spire som gjør at du er litt sliten :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom bare for å si at jeg ikke har sett noe til mensen enda, CD29 8 dg etter EL. Har ømme bryst, verkende bekkenlåsning, og tidvise murringer. Hvilket egentlig ikke betyr noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg tent et lys for den lille engelen vår som vi så vidt fikk møte for et år siden. :hjerte:

Jeg er trist og lei meg, og vurderte å ikke gå på jobb i kveld. :frown: Men jeg tror det kan være greit å komme seg ut. Jeg har en rolig morgen og formiddag for meg selv med ettertanke, kos og egenpleie, og det får være nok. Er som sagt veldig trist og lei meg, men kjenner at jeg ikke orker å sitte å kjenne for mye på de vonde følelsene. Om en måned og to dager er det tre år siden pappa døde og er det noe vi har lært siden da så er det at det ikke er noen vits å tenke for mye på hva som kunne ha vært og hvorfor det har blitt som det ble. Vi må bare prøve å være glade for det vi har og der vi er.

Jeg kunne veldig gjerne ha tenkt meg å i det minste sittet med en positiv graviditetstest i hånda i dag, synes jeg har "fortjent" det. Men er det noen jeg har erfart så er det at man altfor ofte ikke får det man har fortjent. Og jeg makter bare ikke en negativ test idag. Får prøve å leve i håpet et par dager til og krysse fingrene for at mensen ikke kommer, selv om håpet bare er bitte, bitte lite i dag. :trist:

For en hektisk dag! Kanskje du skulle roa litt ned, med tanke på lunta di... men kanskje ikke alltid så lett med en toåring i hus? :)

GOOOD natt søte deg! Hilsen ei annen med kort lunte og sliten kropp...

Roer ned i dag. Synes egentlig ikke livet er så hektisk, men noen dager er jo travlere enn andre. Heldigvis er vi ganske rolige av oss alle tre.

:klemmer:

:vinke: Innom å hilser på :) Ikke helt oppdatert da....men krysser fingerne for at spiren sitter for dere denne gangen :klemmer:

Hei, Lucky! Du har da vel nok å styre med. ;)

Takk for fingerkryssing! :klemmer:

Julegaver ja, jeg får vel skrive en liten liste på hvem det er som skal ha... I fjor var jeg alt ferdig med halvparten av julekortene og en tredjedel av gavene på denne tiden.... Dårlig med det i år når alle scrappetingene mine ligger i de nederste boksene på det gjesterommet som fungerer som bod og skal bli litt hobbyrom..

Krysser fingrene for at det er en spire som gjør at du er litt sliten :klem:

Synes det er koselig med hjemmelagde kort, men i fjor kjøpte vi kort med blider av snuppa og det gjentas i år. Vi tok bildene selv og jeg skrev en personlig hilsen, og tror det blir det samme i år.

Jeg liker å begynne tidlig med gavene, både for å dele opp utgiftene, men også for at det da lettere blir litt tanke i gavene enn med stress-shopping de siste ukene før jul. Da har jeg annet å kose meg med! ;)

Får håpe dere får litt orden framover, men hobby/gjesterommet er vel kanskje ikke det som står øverst på agendaen heller?

Jeg også håper det er en liten spire som tuller med formen min, selv om jeg har litt vansklig for å tro det akkurat nå.

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et håp om at jeg i alle fall får laget noen kort selv, da med bilde av Lita på- Har ei venninne som er så flink å få til det av sine to små som hun er alene med. De er enkle og greie, men hjemmelaget og det liker jeg :hjerte:

Jeg også liker å kose meg med julegavene og ikke minst fordele utgiftene litt ;) I desember skal man kose seg med det man har lyst til og ikke stresse, helt enig :)

En ekstra :klem: til deg i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

stor klem til deg idag! :klem:

Høres ut som du trengte formiddagen idag, med ro og ettertanke og egenpleie. Så var også denne dagen tilbakelagt, og du kan se videre fremover.

Jeg håper og tror virkelig at du snart blir gravid, og da, da vil du tenke at jamen dette var jo meningen. Du mitt barn var verdt å vente på. Jeg har som sagt veldig troa! ;) (og mens vi venter så skjønner jeg at du synes ventetida er lang, når det var noe annet du ønsket deg).

Har du hobbyrom? Hjemmelagde kort osv er kjekt, men tar jo litt tid også. Iallfall veldig greit å ha egnet plass til det... vi oppgraderer vårt kontor/hobbyrom nå. Få orden i alt scrappeutstyret mitt og kanskje begynt litt igjen...

Ønsker deg ei god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...