Gå til innhold

Nyere tidsregning


Miss I.W.

Anbefalte innlegg

Berg og dalbane-humør om dagen! Gleder meg over snuppa og kjære :hjerte: , godvær, ferie og små hverdagsgleder. Jeg fikk en stor knekk i selvtillitten etter at TR kom atter en gang og jeg føler meg ikke noe særlig og er ikke så god venn med kroppen min om dagen.

Prøver å se fordelen med at snuppa blir større og mere selvstendig før hun forhåpentligvis blir storesøster, men det er ikke bare lett når det er så utrolig mye som minner meg om engelen vår. I fjor på denne tiden var jeg nygravid og lykkelig, og jeg blir stadig vekk minnet på det. Det har vært greit en stund, men akkurat nå er vondt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*trøste* :klemmer:

Du er en fruktbar og moden kvinne, med mensen! Hipp Hurra.. Kroppen din er fantastisk!

Den venter bare på riktig anledning, riktig egg... og så vil den produsere en utrolig herlig baby.

Kroppen din er perfekt, det er bare følelsene dine som brenner så sterkt for dette. Naturligvis ;)

Neste mnd er det ny sjangs igjen, er ikke det fint?

Nyt resten av sommeren, håper den drøyer til laaangt ut på høsten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: skjønner så godt frustrasjoner din missI.W, har hatt dem selv.

Håper denne pp'en er den da en ny spire sitter :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stakkar. Vi må glede oss over dei fine vi har.

Vi har jo faktisk fått det til tidligere, så det må vel gå igjen! ;)

*trøste* :klemmer:

Du er en fruktbar og moden kvinne, med mensen! Hipp Hurra.. Kroppen din er fantastisk!

Den venter bare på riktig anledning, riktig egg... og så vil den produsere en utrolig herlig baby.

Kroppen din er perfekt, det er bare følelsene dine som brenner så sterkt for dette. Naturligvis ;)

Neste mnd er det ny sjangs igjen, er ikke det fint?

Nyt resten av sommeren, håper den drøyer til laaangt ut på høsten

Takk, jeg vet jo egentlig alt det der. Det tok jo sin tid med snuppa og jeg har ikke villet byttet henne, men, huff, jeg orker ikke prøvestyret så lenge...

Alderen og kiloene har sneket seg på meg, og selv om jeg ikke føler meg gammel minsker sjangsen for en velskapt liten baby, i teorien. Snart er jeg "overmoden"! ;)

Det er ekstra ille nå når det er så mye som minner meg på den lykkelige, ny-gravide følesen jeg hadde på denne tiden i fjor. Får håpentligvis blir det litt lettere utover, selv om jeg virkelig håper på klaff i løpet av de neste to PP! Guleroten min har vært at til våren skulle vi starte prøvingen, og jeg skulle bli gravid før det hadde gått ett år siden forrige positive test. Så ble "målet" å bli gravid før årsdagen til SA`en. Vet ikke hva neste "mål/gulerot" skal være...

Håper i allefall det blir en fin, varm høst! :Nikke:

:klemmer: skjønner så godt frustrasjoner din missI.W, har hatt dem selv.

Håper denne pp'en er den da en ny spire sitter :pls:

Noen ganger føler jeg meg som en bortskjemt drittunge! Jeg har jo snuppa, kjære og så mye annet bra. Men familien er ikke komplett, liksom.

Håper på klaff denne PP`en jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for den denne PP'en, du fortjener ekstra mye at det klaffer kjapt etter ting du har vært gjennom :klem:

Får håpe på en fin og varm høst ja, med gode ting som skjer :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste dag i ferien for snuppa og meg! Vi bare koser oss med litt rydding i huset, sol på terrassen, en liten tur på butikken for å "søpe melk", som snuppa sier.

Jeg har ryddet bort godteskapet og alt untatt nøtter, tyggis og sukkerfrie drops har fått nytt hjem inni et skap i kjelleren. Det er har vært litt mye feriekos med sjokolade, og nå må vi ta oss sammen. Vi kjøpte en del lekker sjokolade på tur, så de må spares til helgekos (evt. helst jul! ;) ) Jeg har idag lagt inn min første iHerb-ordre på litt sunnere snacks!

Jeg har feiret bursdag siden sist, men hadde mest lyst å droppe alt. Det var greit nok med nærmeste-familie-på-kaffe-og-kake-selskapet, men jeg kjenner at jeg ikke greier å engasjere meg, følge med og glede meg. Føler nesten som jeg er i ammetåka og hjernen går på lavgir. Jeg må bare passe på at dette ikke blir en dårlig vane!

Jeg hadde gledet meg til konsert, og det ble en sucess takket være kjære, en fantastisk servitør og en promille jeg ikke har hatt på leeeenge! :skaal: Jeg gruet for kvelden fordi jeg var på det samme arrangementet i fjor og sto der å luredrakk alkoholfritt øl i vid kjole med oppbåst ny-gravidmage. I tillegg ble vi dumpet av både barnevakta og et vennepar som vi var bedt ut av, på en litt utgrei måte. Men jeg er utrolig glad vi dro likevel! Vi tror ikke det selv, men vi har godt av å gå ut bare vi voksne, og jeg hadde godt av en real feiring av med selv!

Ellers har det vært en meget lat helg. Lørdagsformiddag ble litt antiklimaks med tomt hus, ingen planer og savn etter noen nære som jeg skulle ønske levde enda. Søndag var vi rett og slett bakrus, og kjære gikk å følte på alt hadde han planer om å gjøre i ferien, men ikke fikk gjort. Fikk i det minste utnyttet at snuppa var borte med litt voksenlek på sofaen før vi hentet henne! :lur:

Vi har også prøvd å få snuppa i normalt gjenge igjen. Rutinene har slidd helt ut i løpet av ferien. Hun sover den første duppen på mange dager, men jeg måtte lure henne ved å legge meg sammen med henne i senga vår. Nå, som til kvelds ser jeg at hun er kjempetrøtt, men hun vil ikke høre noe om å legge seg. De siste kveldene har hun vært overtrøtt og et lite mareritt. Krysser fingerene for at det går bedre i kveld siden hun sto opp i normal tid og har sovet dupp.

Hun er ikke avhengig av strenge rutiner, men synes (til vanlig ;) ) at det er godt å legge seg om kvelden, og stort sett ta en hvil på dagen. Det veldig kjekt å kunne drøye leggingen på ferie og ikke være avhengig av at hun MÅ legge seg, spesielt når vi bor på hotell. Det har gått veldig bra og hun har vært snill og god. Hun har tatt seg en hvil og en dupp i vogna mens vi har fartet rundt, og tatt igjen de sene kveldene.

Gru-gleder meg til å begynne på jobb igjen. Kjenner det blir godt å komme seg ut og få brukt seg litt, men kommer til å savne late dager med snuppa og kjære. :hjerte:

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for den denne PP'en, du fortjener ekstra mye at det klaffer kjapt etter ting du har vært gjennom :klem:

Får håpe på en fin og varm høst ja, med gode ting som skjer :kose:

Takk, søte deg! PP5 nå, så det hadde vært helt ok for meg at spiren satt snart! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør vi, Fru E! Ferien var fin, avslappende, opplevelsesrik, kos og innimellom kjedelig! Sånn som en tre ukers ferie skal være. ;)

Snuppa våknet kl 6 i morrest etter å ha lagt seg halv åtte i går, så fortsetter hun sånn er hun tilbake i den gamle rutinen! 6 er tidlig, men de morgenene kjære skal levere må hun stå opp da. Jeg foretrekker at vi har samme rutine hver dag framfor å måtte vekke henne lenge før hun egentlig er klar for å våkne. Så da er det bare for kjære og meg å komme oss i seng tidligere, og dèt har vi så godt av!

Jeg deltok på min første zumba-time i går. Dvs det ble bare en halv time pga tekniske problemer, men det var morro og jeg skal prøve det igjen. Glad jeg sto i min egen stue for det så ikke pent ut med ben, armer og hofter overalt! :fnise:

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hard slutt på ferien. Ble ekstra lange dager på meg og altfor lite tid med snuppa (og kjære). Snuppa har våknet hver natt og villet opp i senga vår, og hatt uhell i bhg 3 av 4 dager og et par hjemme sammen med pappaen. Ikke noe særlig for mammahjertet! :( Håper det går seg til i løpet av helgen, sånn at neste uke blir bedre.

Nærmer seg EL og jeg har kuttet enda mer ned på kaffe og sukker, og prøvd å leve litt sunnere. Kanskje det kan hjelpe? Vet ikke hvor mye det kan hjelpe akkurat nå, men det er jo hele tiden et mål å bli sunnere, for det har en tendens til å skli ut i ferier o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt med en sånn hard slutt på ferien, håper det går seg mer til nå så dere slipper så mye uhell.

Det sklir fort ut med maten i ferier ja. Jeg skulle liksom være så flink til å gi lillegutt grønnsaker ofte, men det har sklidd veldig ut her også.. :sjenert:

Spennende at EL nærmer seg igjen nå da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg og har lest noko om kaffi og har det litt i bakhodet. Det er vanskelig å ikkje fokusere på prøving. Det surrer jo i bakhovudet uansett. I dag gjorde vår seg ut i barnehagen og, så det er ikkje berre di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt med en sånn hard slutt på ferien, håper det går seg mer til nå så dere slipper så mye uhell.Det sklir fort ut med maten i ferier ja. Jeg skulle liksom være så flink til å gi lillegutt grønnsaker ofte, men det har sklidd veldig ut her også.. :sjenert: Spennende at EL nærmer seg igjen nå da ;)
Ja, de ble en litt for brå slutt. Har heldigvis fått kost oss litt i helga.

Snuppa her har nesten ikke spist i ferien, så jeg har vært glad hun bare har spist noe. Værre er det med oss voksne som har spist for mye! ;) Av alt, inkl. vel mye kos.

Men vi har vært ganske flinke denne uka. Det skle riktig nok ut den første dagen, men med tre timer uplanlagt overtid må en regne med både en ekstra kopp kaffe og trøstesjokkis. :sjenert:

EL er den mest positive tiden av måneden!

Eg og har lest noko om kaffi og har det litt i bakhodet. Det er vanskelig å ikkje fokusere på prøving. Det surrer jo i bakhovudet uansett. I dag gjorde vår seg ut i barnehagen og, så det er ikkje berre di.

Det går bedre med kaffekuttingen nå. Hadde noen dager forrige uke med hodepine, men nå går det fint. Unner meg en kopp, og kanskje to, men ikke mere enn det. Drikker litt koffeinfri kaffe eller te heller, men det har det blitt mindre av også. Noen dager glemmer jeg helt å drikke kaffe. Klart det surrer i bakhodet hele tiden!

Huff, her er det uhell daglig. I bhg har de begynt å kaste bæsjetrusene, så det blir dyrt i lengden! Prøver å snakke med henne og hun er lovt klistermerke hvis hun bæsjer (som er problemet i bhg) på do, men hun er ikke så interessert i det. Er meget oppgitt!

Satt å bestilte nye strykelapper til snuppa og spurte kjære om jeg skulle kjøpe noen klistrelapper til oss med Familien "hans navn"/"mitt navn" og begges telefonnr. på. Og da fikk jeg spørsmål om hvor lenge jeg egntlig hadde tenkt å bruke dem. Det ble en lang og spøkefull diskusjon om giftemål i nær framtid, uten at noen sa det rett ut. Vi har jo snakket om det og spart penger til det, men tidspunkt for friingen har vært opp til han. Kanskje han har begynt å tenke på noe? :rodmer:

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, den amerikanske kjolenettbutikken jeg elsker har salg og jeg fikk tak i to kjoler jeg har siklet etter lenge! :nigo: Gleder meg til de kommer neste uke! En fin belønning etter en heftig arbeidshelg.

Idag står alene-kos med bl.a. hårfarging, "høst-planting" på verandaen på planen før møte med bhg. De vil ha snuppa opp i 3-4års gruppa og mener hun er "så voksen", men vi er så langt ifra sikre på om det er det beste!

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ah, den amerikanske kjolenettbutikken jeg elsker har salg og jeg fikk tak i to kjoler jeg har siklet etter lenge!

Gleder meg til de kommer neste uke! En fin belønning etter en heftig arbeidshelg.

Kjolenettbutikk - kan jeg få link???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter bolerobildet ditt å dømme er det nok ikke noe for deg der, Nótt. ;) Det er for litt større jenter og jeg bruker den minste størrelsen, så jeg tror det blir litt for mye telt til deg. :fnise: Men jeg er imponert over effektiviteten for 45 min etter jeg bestilte var kjolene på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor det sklir ut med mat i ferier jeg altså :riste::sjenert:

Spennende å høre om det blir frieri snart :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...