Gå til innhold

Nyere tidsregning


Miss I.W.

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke vi er infertile jeg heller, men man ender ofte opp inn på det temaet når man leser om prøving og sånn. Det er en god ting med at det tar lang tid og det er jobb, og jeg ble i dag spurt om å søke på en høyere stilling. En stilling jeg ikke hadde sett for meg en gang. Skal søke selv om det er et vikariat og det er mange som nok er før meg i køen. Spennende! Og utrolig smigrende! :nigo:

Er ikke overtroisk, men ja, det er som om noen peker nese til meg til tider ja.

Den positive jobb-telefonen kunne ikke ha kommet på et bedre tidspunkt og jeg er så takknemmelig for at jeg får noe annet å tenke på. :Nikke: Trenger det!

Sitter og koser meg med et liiiite glass vin nå. Har lang fri og skal nyte det!

Det har vært en fiiiiiine dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig Miss I.W. Den trengte du! Og husk at om det er andre søkere, så kan det liksågreit være deg som de som får jobben ;) ;) ;) gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok flere og jeg er ikke sikker på at jeg får den, men jeg har de varmeste anbefalinger, og bare det betyr utrolig mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, hadde skrevet et langt innlegg, men kom det kom bort! Får prøve å skrive nytt senere i dag...

Er blitt forkjøla og har sykedag i dag og i går. Hode kjennes ut som det skal sprenges, ørene kniterer når jeg svelger og halsen er sår. I tillegg har nakke og rygg slått seg vrang, og jeg har null energi. Hater å ringe inn syk, men det har vært noen tunge dager på jobb og jeg håper at jeg blir fortere frisk framfor å slite meg helt ut før helgen.

Snuppa skal være med til kiropraktoren i dag og det blir spennende! Jeg glemte at hun hadde fri, og jeg MÅ til knekking før helga! Skal ha med bok, favorittsnacksen (sukkererter og minigulerøtter) og spill på mobilen, så er det bare å krysse fingrene for at hun har litt tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper kiropraktortimen gikk greit, høres godt ut å få en real knekking ( sårt trengt her også)

God bedring til deg :klemme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får den jobben!

Er litt fram og tilbake om jeg egentlig vil ha den... Har liksom aldri sett for meg selv i den stillingen, selv om jeg tror jeg kan gjøre en god jobb. Vil jeg egentlig ha den eller jeg bare smigret?

:goodbye:

Spennende med mulig ny stilling, kjekt å bli spurt om å søke :Nikke:

Kjipt med mensen. :klem:

Hei, Pusilus!

Jepp, drittmens! Kan veldig gjerne være siste gangen jeg ser noe til den!

Utrolig smigrende at noen synes at jeg er den beste akkurat nå! :Nikke: Så får vi bare se om de som har siste ordet synes det samme.

Håper kiropraktortimen gikk greit, høres godt ut å få en real knekking ( sårt trengt her også)

God bedring til deg :klemme:

Takk! Det gikk veldig fint! Snuppa kikka ikke på sekken en gang, men var fullt opptatt med lekene der. Hun spurte bare om jeg var ferdig når jeg bytta side, og venta tålmodig. Flinke snuppa! :hjerte:

Ei her og som har blitt hekta på spel på mobil

Det er utrolig kjekt med spill på telefonen! Hva gjorde mødrene våre? :fnise:

Her står Tozzle høyt i kurs. Hva er populært hos dere?

Snuppa runda 2 år og 7 mnd. for noen dager siden og noen ganger glemmer jeg at hun bare er to år! Mandag begynner hun på storbarn til vår store skepsis. Men vi tror det er det beste for det er for mange småttiser på avd. hennes og hun vil ikke være noe dårligere enn dem og bæsjer i trusa (KUN I BHG) og vil helst bæres. :overrasket: Hjemme går det veldig fint!

Hun er utrolig høflig og takker for det meste. Vi har ikke fokusert noe på det, men hun har vel hørt at kjære og jeg er flinke til å si takk.

Forrige dagen kom hun og kjære hjem fra bhg og jobb og middagen var nesten klar. Hun løp bort til plassen sin og der på det pådekte bordet og sier; Takk, mamma. Flink mamma! :rodmer:

Hun fikk noen nye spenner i går og takket så fint når hun fant dem. Og takker når vi sier at hun er flink.

Hun snakker renere og renere, og når hun hermer etter oss blir oftere riktig på første forsøket. Vi blir stadig overrasket over nye ord hun kan. Hun har endelig begynt å si jeg og meg på vår dialekt istedet for en ending av sitt eget navn.

Hun elsker å sitte i armkroken min når vi ser barneTV eller spiller spill, men hun har ikke ro i rompa til å sitte å lese ei bok. Elsker å bade i svømmehallen, men er litt for lite redd. ;)

Hun legger seg i mellom 19:30 og 20:00, våkner ca 06:00 og sover en 1,5timers dupp i løpet av dagen. Hun spiser bacon, men nekter å spise rent kjøtt fra f.eks. kylling. Hun spiser makrell i tomat, røkelaks og fiskepinner, men nekter å spise ovnsbakt laks. Hun elsker oliven, sukkererter, gulerøtter, tomat, agurk og brokkoli. Hun får ikke lørdagsgodt, men får smake hvis vi har noe godt. Men brus liker hun ikke og kaker kan hun gjerne gå ifra uspiste.

Men det aller beste er når hun helt plutselig kommer å gir meg en klem eller kyss på panna, og takker for maten min og sier den er god. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig jente. Her går det masse i Hello Kitty spel og prinsessespel. Mi likar heller ikkje ovnsbakt laks men elsker røykelaks og pannert fisk (fiskepinnar ol) Ho legger seg halv sju og eg føler ho har roa seg igjen. Ho sover ikkje alltid på dagen. Ho er flink å gå på do heima men blir fort distrahert på besøk eller i barnehagen. Til slutt trur eg dei barnehagetilsette får litt nok og tar på bleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ønsket til bhg her også, at hvis hun gjorde i trusa så ville de ta på bleie, men jeg nektet! Som et kompromiss fikk snuppa velge selv, og hun har ikke valgt bleie! ;) Jeg var ikke så fornøyd med hjelpa fra bhg. Det blir vanskelig å slutte når de ikke kan hjelpe til. Heldigvis går det bra nå!

Jeg holder litt igjen på prinsesseting/Hello Kitty... Blir så mye av det uansett, og jeg prøver å holde igjen på den værste prinsesse-dilla. Men den er på vei og hun snakker mye om prine-sesser, som hun kaller det. :fnise: Og så vil hun helst gå i lilla og rosa, og i kjole, hvis hun får velge selv.

Første dag på storbarn gikk som en drøm. Ble en kort dag for vi begge hangler litt enda. Jeg var bedre fredagskveld/lørdagsformiddag, men nå er jeg værre igjen. Halsen føles trang, tørr og slimete, og det er vanskelig og vondt å svelge. Synes jeg har tatt vare på meg selv i helgen, og blir så oppgitt når det går feil vei! Snuppas form går opp og ned i løpet av dagen. Fra slapp og varm til i hundre, og tilbake igjen.

Har problemer med å være syk fra jobb, greier ikke å slappe helt av, men sitter å kjenner etter at jeg er nok syk... :rolleyes: Men sånn som det har utviklet seg er jeg utrolig glad jeg tok noen dager borte. Spørs om det blir noen flere dessverre, ser dårlig ut nå. Knekking i morra igjen, og så får jeg ta standpukt til det etter det. Nå er det sitron/honnig-te, med ekstra sitron og honnig som gjelder! :kaffekopp:

Begynner å nærme oss EL, så dere kan tro det er mye voksenkos i heimen nå! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjedelig å hangle og ikke være i form.. ;) Får du tatt livet bittelitt med ro, eller er det håpløst med ei lita tulle på to? Hun høres så herlig ut!

Godt at første dagen på storebarn gikk godt idag... hun kjente vel flere der allerede kanskje?

Kanskje man burde begynne med "bleiepenger", dvs litt ekstra pris for at de i barnehagen hjelper med bleieavvenning. Det virker jo bare som et helt håpløst system, mener jeg... slik det ofte "fungerer" idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ganske med ro. Vi har hatt et ganske rolig tempo de siste dagene, og synes ikke det har vært noe stress. Kunne kanskje ha lagt meg tidligere, men det blir jo litt seint når det er helg. ;) Har heldigvis ikke ei turbotulle!

Hun kjente noen fra før ja, og har vært mye på besøk der de siste ukene. Tror hun vil trives! Ble litt stolt når hun snakket til tre større gutter. :fnise: I allefall en bedre utfordring enn å leke med ettåringer!

Det er håpløst når en ikke får hjelp med bleieavvenning. Synd, for alle barn skal jo igjennom det før eller siden. Tror de på småbarn håper foreldrene venter til de begynner på storbarn.

Tror jeg må en tur til legen hvis jeg ikke blir bedre.... Har gått sånn en uke nå, og vanligivs bruker jeg å se en bedring. Laget god middag, men det smakte ikke. Æsj, hater å være syk! :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbel sykedag. Skulle gjøre så mye i dag, men når jeg sto å ordnet meg ble snuppa så kosete og sytete, og før jeg visste ordet av det var hun kokvarm. Hun sovnet i fanget på meg mens jeg ringte rundt og avlyste bhg, lunsjdate osv. Det har vært en superlat dag med mye kos og soving.

Hun er i litt bedre form nå, men vi blir hjemme i morgen også. Og da blir det legetur på oss. Er sikkert ikke så mye å gjøre med snuppa (liker ikke å gi medisiner unødvendig), men jeg må få en sjekk av ører og hals før jeg går på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipers! God bedring til dere begge! Høres ut som du har en god holdning med medisinbruk og snuppa.. det går jo over etterhvert. Fikk selv altfor masse antiobiotika da jeg var liten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk, Pasjonsblomsten! :klemmer: Huff, ja, jeg har noen i nær familie som er litt kjappe med å gi smertestillende for "å få fred". Om det er overdrevent bruk av paracet vet ikke jeg, men jeg mistenker at det er derfor størstebarnet plutselig har nå fått div. allergier. Ikke bra! De små kroppene er helt fantastiske til å ordne opp selv!

Snuppa er allerede så godt som frisk! Kun litt snørr og hoste igjen, men hun er i hundre. Ble hjemme fra bhg idag for å være sikker, men det har ikke vært noen tvil. Hun har gått og gått, pratet og pratet, lekt og kost. Holder på å le meg ihjel av alt det morsomme hun finner på å si! Hun har bl.a. begynt å kalle meg tante *navnet mitt*, og smile lurt. Hun har hørt de andre barna kalle meg det og synes det er så morro å si det istedet for mamma. Godt å se at ungen har humor! :Nikke:

Jeg ble sykmeldt ut uka for å bli helt bra før jeg begynner på igjen. :forkjola: Kjenner at det skal bli godt å ta det med ro, bli frisk og ikke ha dårlig samvittighet for å ringe inn syk. Ei sykmelding fra legen hjelper i allefall på min sinnsro. ;)

Nå skal jeg lappe et lite hull i en av snuppas ullbukser, vaske badet og se litt TV før det bærer til køys. Var så sikker på at jeg skulle få positiv EL.test idag siden jeg har hatt så innmari EL.smerter. Det blir uansett litt :sengekos: Dèt er aldri feil uansett! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dag! Shopping og kaffeslabras! :hjerte:

Har handlet klær til meg selv for nesten 4000,- de siste to dagene :hakeslepp: og var litt skeptisk til hva kjære ville si. Han bruker ikke å si så mye når jeg handler, så jeg hadde ikke ventet noen stor reaksjon, men 4000,- er jo mye penger. Men jeg var på prøvekolleksjonsalg og fikk MASSE for pengene (to ytterjakker, to bukser (fullpris), to tunika, en genser, en t-skjorte, en singlet og en perlekrage. Alt kan brukes sammen og med andre favoritter i klesskapet mitt)! Er storfornøyd med investeringen og trenger ikke å kjøpe noe i hele vinter (noe særlig i allefall ;) ) Jeg har lenge sagt til meg selv at jeg skal koste på meg litt mer klassiske klær med kvalitet. Dette er et skritt på veien og nå skal det ryddes klesskapet! Heldigvis setter kjære pris på at jeg kler meg pent og vet at jeg er ganske økonimisk, så han syntes shoppingen min var ok.

Etterpå bars det på kaffeslabras sammen med to gode kolleger. :skravle: Det gjorde godt!

Og resten av dagen har jeg pleid meg selv og helsa, og det skal jeg fortsette med ut kvelden! #fredagsfølelse#

Fremdeles EL.smerter, så EL kommer vel kanskje enda litt senere denne mnd. Liker det ikke for lutelafasen min er kort nok som den er! Lurer på om det er grunnen til at det tar så lang tid å bli gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhhhh så gøy med storhandel ;) Høres herlig ut.. og når du får så mye fint også. Har funnet ut at jeg ønsker meg høst og/eller vinterjakke jeg, helst begge deler... Noe a la oilskinjakke og dunjakke. Evnt en parkas. Praktisk men fint.

Du får nyyyte resten av kvelden da. Gjerne sammen med mannen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde seg med handel ja! Må bare passe på å styre unna klesbutikker det neste halvåret! :fnise:

Jeg kjøpte meg en deilig og varm parkas i fjor, som funker fint i vinter å. Jeg kjøpe ei lang softshelljakke og en pen, kort kåpe i ullmix. Og fikk begge til kun 600,-!

Og det blir nok noe med kjære i kveld ja! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...