Gå til innhold

Fjas

Fremhevede innlegg

Skrevet

Decaffeinato? :kaffekopp:

Smaker ikke helt det samme, men kan være kjekt innimellom.

Det er ikke like godt........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette den nye fjasetråden nå?

Gjest Animula
Skrevet

Det er ikke like godt........

Nei jeg vet det :(

For et par år siden så måtte jeg drikke decaffeinato istedet for espresso en periode, det var ikke gøy.

Gjest Hikken
Skrevet

Jeg kan ikke drikke kaffe etter kl 14.....da får jeg ikke sove.

Jeg får faktisk sove selv om jeg har drukket kaffe. Drakk to kopper idag morges og sov som en stein noen minutter senere :fnise:

Gjest Hikken
Skrevet

Nei jeg vet det :(

For et par år siden så måtte jeg drikke decaffeinato istedet for espresso en periode, det var ikke gøy.

Farnesinaaaa!! :hoppendeglad: Er du klar for is-spising og kaffedrikking på Dolce Vita med Helene harefrøken neste uke? :danser:

Gjest Animula
Skrevet

Farnesinaaaa!! :hoppendeglad: Er du klar for is-spising og kaffedrikking på Dolce Vita med Helene harefrøken neste uke? :danser:

:hoppe: JAAAA!!!! :strix:

Det skal vi snart!! :klemmer: Hvor mye is og kaffe tror du vi klarer å få ned? :laugh:

Gjest Animula
Skrevet

Jeg får faktisk sove selv om jeg har drukket kaffe. Drakk to kopper idag morges og sov som en stein noen minutter senere :fnise:

Heldig du! :) Jeg har litt lyst på kaffe nå, men jeg vil ikke sovne enda seinere enn det jeg allerede gjør :fnise:

Gjest Animula
Skrevet

Er dette den nye fjasetråden nå?

Tja, vi kan jo adoptere den og se hvordan det går?

Gjest Hikken
Skrevet

:hoppe: JAAAA!!!! :strix:

Det skal vi snart!! :klemmer: Hvor mye is og kaffe tror du vi klarer å få ned? :laugh:

Wiiii!!! :strix:

Tja, jeg får glatt ned en hel bøtte med is, så jeg spiser vel til jeg ser bunnen :skratte:

Heldig du! :) Jeg har litt lyst på kaffe nå, men jeg vil ikke sovne enda seinere enn det jeg allerede gjør :fnise:

Huffda du får ta deg en kopp te da :fnise: Jeg har faktisk en te som skal hjelpe en å sovne, men jeg har ikke prøvd den ennå :fnise:

Gjest Animula
Skrevet (endret)

Wiiii!!! :strix:

Tja, jeg får glatt ned en hel bøtte med is, så jeg spiser vel til jeg ser bunnen :skratte:

Huffda du får ta deg en kopp te da :fnise: Jeg har faktisk en te som skal hjelpe en å sovne, men jeg har ikke prøvd den ennå :fnise:

Haha vi tømmer hele disken! :rodmer::fnise: Kamomillete kanskje? Det skal vel være søvndyssende.

Endret av Farnesina
Gjest Hikken
Skrevet

Haha vi tømmer hele disken! :rodmer::fnise: Kamomillete kanskje? Det skal vel være søvndyssende.

Wiiiii :rodmer:

Tror ikke det er kamomillete :klo: Det heter bare " god natt- te " . Kjøpte det på Smak og Behag her i Bodø :)

Skrevet

Tja, vi kan jo adoptere den og se hvordan det går?

Ja hvorfor ikke :)

Hvem er du?

Skrevet

Prosjekt vaske sår i panna på katten........er søren meg ikke enkelt! Klarte å balle henne inn i et pledd så bare hodet stakk opp, mens mannen vasket, renset og smurte på sårsalve. Nå sitter hun og glor surt på meg, og det ser ut som om hun har begynnende måne på hodet.

Skrevet

haha, der var det noen som hadde funnet en av de andre fjasetrådene. :fnise: Joiner jeg, hvis jeg får lov.

Skrevet

Håper dette blir en koselig tråd, uten så mye dritt og intriger som det var i den andre:)

Gjest Hikken
Skrevet

Jeg joiner jeg også. Var jo så flink til å fjase før :fnise:

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Denne sang jeg og to kompiser i kor kl 3 i natt mens vi drakk whisky og øl

Skrevet

Håper du har tatt det opp Gunfreak:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...