Gjest Animula Skrevet 24. mars 2013 #3302 Skrevet 24. mars 2013 Lekker kake Farnesina! Ja synd den ikke er min! Må si min ser bedre ut enn den smaker, mulig jeg bare peller av sukkertoppene.
Gjest Nimmel Skrevet 24. mars 2013 #3305 Skrevet 24. mars 2013 Er det noen som følger med på denne bloggen her: http://www.passionforbaking.com/ ? Har tenkt å prøve meg på den her engang: http://www.passionforbaking.com/blog/2010/11/25/bringeb%C3%A6rmarshmallows/#comments ^^, Og ellers til alle kakespisende folk her inne:
FruN Skrevet 24. mars 2013 #3306 Skrevet 24. mars 2013 Kikker litt rundt på den bloggen Har ikke gjort meg opp noen spesiell mening om den egentlig da..
Singha Skrevet 24. mars 2013 #3307 Skrevet 24. mars 2013 Har tenkt å prøve meg på den her engang: http://www.passionfo...llows/#comments ^^, Kan jeg få?
Gjest Nimmel Skrevet 24. mars 2013 #3308 Skrevet 24. mars 2013 Kan jeg få? Ja, hvis jeg lager det en gang, må det jo være noen som vil spise det (opp).
Singha Skrevet 24. mars 2013 #3309 Skrevet 24. mars 2013 Er det en ting jeg er flink til i denne verden, så er det til å spise opp.
Gjest Nimmel Skrevet 24. mars 2013 #3312 Skrevet 24. mars 2013 Er det en ting jeg er flink til i denne verden, så er det til å spise opp. I Sverige er det visst noe som heter "en norsk rest". Dvs at mange av oss ikke spiser opp alt hvis det blir servert kaker eller desserter eller sånt annet. Alltid en eller annen bit igjen. Så fint at det da finnes folk som spiser opp (alt)! ^^, <3
Singha Skrevet 24. mars 2013 #3313 Skrevet 24. mars 2013 Det er jo bare fordi det er uhøflig å ta den siste biten. Jeg tar den siste biten om jeg blir oppfordret til å gjøre det. Eller om ingen andre virker å være interesserte.
Gjest Nimmel Skrevet 24. mars 2013 #3314 Skrevet 24. mars 2013 Jeg synes ikke det er uhøflig. <.< Jeg synes det er mer uhøflig å ikke ta alt. O.o Jeg tar gjerne og siste bit hvis jeg "får lov". ^^,
skruf Skrevet 24. mars 2013 #3315 Skrevet 24. mars 2013 Endelig er gatene fri for is, sola skinner, og jeg har tilbakelagt 5km joggetur for første gang ute i år:D Og nå leder jeg 4-3 over mannen min i løpekonkurransen vår denne uka Han føler presset sterkt..... 1
Vulpes Skrevet 24. mars 2013 #3317 Skrevet 24. mars 2013 (endret) Jeg lurer på om jeg kanskje skal prøve å være litt mer sosial her inne. Har prøvd å delta i fjasetråder før uten stort hell, synes det fort blir litt vel mye, men kanskje jeg bare ikke har prøvd hardt nok? Så for å sette i gang - jeg er totalt forelsket i det nye kameraet mitt! Nesten såpass at det er pinlig. Hentet det på posten på torsdag kveld, og bærer det rundt med meg overalt, som en liten baby. Jeg drømmer til og med om det. Vet ikke om dette begynner å bli på grensen til å være mer en fetisj fremfor en hobby..? Haha. Men se på det da... Sukk! Endret 24. mars 2013 av Tonje! 1
Gjest Animula Skrevet 24. mars 2013 #3318 Skrevet 24. mars 2013 Gratulerer! Olympus er skikkelige kameraer, jeg fikk lyst til å børste støv av den gamle speilrefleks Olympusen som jeg har arvet av bestefaren min.
Gjest Nimmel Skrevet 24. mars 2013 #3319 Skrevet 24. mars 2013 Har et lignende kamera jeg og, ikke Olympus, men Canon. Bare pga det bildet så måtte jeg ta ned kameraet mitt og se på det. ^^, Fotograferte endel før, men i de senere år så har det jo kun blitt via mobil eller andre sånne "lette" kameraer.
Vulpes Skrevet 24. mars 2013 #3320 Skrevet 24. mars 2013 Ja, Olympus er et ganske stødig merke. Og Nimmel, det er derfor jeg kjøpte dette kameraet. Hadde før et Canon EOS 400D (speilrefleks) og et vanlig kompaktkamera. Endte opp med å ikke bruke noen av dem noe særlig, ettersom speilrefleksen ble for tung og stor å drasse på, mens kompaktkameraet ikke tok gode nok bilder og ikke var noe morsom å fotografere med. Så jeg solgte unna skiten på Finn, ønsket meg penger i bursdagsgave fra venner og familie, solgte klær og gavekort og annet på Finn og samlet til slutt inn nok penger til å investere i dette Olympus-kameraet. Modellen heter Olympus OM-D E-M5 og er et av de beste speilløse systemkameraene per i dag, og et vanlig kit med zoom-objektiv koster rundt 8 000 kr. Jeg kjøpte i tillegg et 17mm f/1.8-objektiv til litt over 4 000 kr for å ha muligheten til å ta bilder i dårlig lys uten blits, samt litt bedre nærbilder Dyrt ble det, men likevel ikke når man trekker fra alle pengene jeg samlet inn før kjøpet. Og jeg tror absolutt at jeg gjorde det riktige, for det er en så deilig følelse å vite at jeg har en knallbra kamera som det er gøy å bruke og som likevel er lite og lett nok til å ta med overalt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå