Gå til innhold

Fjas

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det sånn at man må spørre om tillatelse om å få være her altså? :huh:

Merkelig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Hikken
Skrevet

Denne sang jeg og to kompiser i kor kl 3 i natt mens vi drakk whisky og øl

:ler:

Gjest Gunfreak
Skrevet

Merkelig.

Du må overføre 1000kr til kontoen min før du kan bruke tråden.

Gjest Gunfreak
Skrevet

:ler:

Det kuleste med den sangen er at på 80tallet ble sangen kjempe populær i norge, og folk sang og danset til den på utesteder. men ingen skjønte noen av hva sangen handlet om, de fikk ikke meg seg tower of power, eller golden shower.

Skrevet (endret)

Merkelig.

Hehe, jeg tror ikke inntaksreglene er så mye strengere enn at du må være medlem/bruker på KG. :laugh:

Endret av Cordelia
Skrevet

Du må overføre 1000kr til kontoen min før du kan bruke tråden.

Du vet at halvparten av det snart er mitt? :P

Skrevet

Begynner bare å lure litt.. :ler:

Gjest Gunfreak
Skrevet

Du vet at halvparten av det snart er mitt? :P

Ikke halvparten, bare 1/3,eller har du allerde glemt at du har kjæreste? :fnise:

Skrevet

Begynner bare å lure litt.. :ler:

Ja, hvis man leser mye av det som blir sagt rundt omkring, så er det jo ikke rart egentlig. :fnise:

Skrevet

Ikke halvparten, bare 1/3,eller har du allerde glemt at du har kjæreste? :fnise:

Fuck. Er det en facepalm smiley her?

Skrevet

Tror jeg må finne senga snart. Må opp tidlig i morgen for å vekke tenåringen som skal være med pappaen, stemora, stebestemora og lillesøsteren sin på tur. Hun er helt Ludvig om morgenen, håpløs å få opp...

Gjest Hikken
Skrevet

Det kuleste med den sangen er at på 80tallet ble sangen kjempe populær i norge, og folk sang og danset til den på utesteder. men ingen skjønte noen av hva sangen handlet om, de fikk ikke meg seg tower of power, eller golden shower.

oooh, da lærte jeg noe nytt idag altså! :fnise:

Skrevet

Hmmm, burde jeg investere i en kaffekvern? :klo:

Satser på det. :fnise:

Åhhhhhhh, trur rett og slett jeg må slutte med usunn mat idet hele tatt. Magen min tåler jo ingenting i det siste.

Skrevet

Hmmm, burde jeg investere i en kaffekvern? :klo:

Ja!! Nykvernet kaffebønner gir kaffen et skikkelig løft!

Gjest Hikken
Skrevet

Satser på det. :fnise:

Åhhhhhhh, trur rett og slett jeg må slutte med usunn mat idet hele tatt. Magen min tåler jo ingenting i det siste.

Å? er det noe spesielt du reagerer på? :klo:

Ja!! Nykvernet kaffebønner gir kaffen et skikkelig løft!

:fnise: Så kaffekvern og moccamaster er altså det jeg må skaffe først ! :fnise:

Skrevet

:fnise: Så kaffekvern og moccamaster er altså det jeg må skaffe først ! :fnise:

Hadde vi bodd i samme by så skulle du ha fått moccamasteren min......den har vært pensjonert siden vi kjøpte kaffemaskina...

Gjest Hikken
Skrevet

Hadde vi bodd i samme by så skulle du ha fått moccamasteren min......den har vært pensjonert siden vi kjøpte kaffemaskina...

Jeg vil også ha fancysmansy-kaffemaskin! Men økonomien tillater nok ikke det :fnise:

Skrevet

Neeei, har alltid vært litt sensitiv der, men har vært mye i det siste. Tror kanskje det kan være brusen.

Gjest Nimmel
Skrevet

Har i hele dag irritert meg grønn over en sånn fillebikkje som har gjødd og gjødd og gjødd kontinuerlig. Og nå er det påen igjen etter et lite avbrekk på to timer. Liker hunder altså, men konstant gjøing etter eller annet sted i nærheten gir meg lyst til å finne den fillehunden og sende en liten bedøvelsepil dens vei. Lurer også på hvor eierne er for det er da vel ikke normalt at en hund gjør i et sett i flere timer? O.o.

Drakk selv kaffe idag jeg. Frysetørret kaffe med litt melk. Altfor sterk. Smakte nesten bare koffeinet, om det går an å kjenne bare det. <.< Ble jeg noe våken? Ikke i nærheten engang. >.<

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...