Karenina Skrevet 25. mars 2013 #3341 Skrevet 25. mars 2013 Skikkelig norsk påske på deg da! Høres hyggelig ut!jeg har ikke de store planene, siden jeg er nyoperert blir det nok bare å ta det med ro for det meste, være med venner og slikt
skruf Skrevet 25. mars 2013 #3342 Skrevet 25. mars 2013 Huff da, håper operasjonen gikk bra og at du ikke har for mye smerter i etterkant Hjemmepåske er også koselig, lage god mat, gå på tur i forhåpentligvis solskinn, møte venner, sove litt lengre, ha god tid..... Ikke så verst det heller!
Karenina Skrevet 25. mars 2013 #3343 Skrevet 25. mars 2013 Huff da, håper operasjonen gikk bra og at du ikke har for mye smerter i etterkant Hjemmepåske er også koselig, lage god mat, gå på tur i forhåpentligvis solskinn, møte venner, sove litt lengre, ha god tid..... Ikke så verst det heller! Nei det har gått over all forventning, så jeg er veldig fornøyd! Ja de fleste vennene mine er hjemme fra diverse studiebyer så det blir koselig å møte alle sammen
skruf Skrevet 25. mars 2013 #3344 Skrevet 25. mars 2013 Kunne nesten blitt korthåret i sted! Åpnet ovnsdøra og skulle slenge inn en ny vedkubbe, så føyk det ei glo ut og rett i håret mitt. Slukket heldigvis fort, og svidde bare littegranne hår. Men fikk helt angst, så for meg ulmebrann i håret, så løp på badet og dunket i vann. Stinker svidd... Må si jeg gleder meg til sommeren og få slippe denne vedfyringa. Er ikke venn med peisen eller veden. På kort tid har jeg to ganger mistet vedkubbe på foten. Og nå svidd av litt hår.
Cordelia Skrevet 25. mars 2013 #3345 Skrevet 25. mars 2013 Skikkelig norsk påske på deg da! Høres hyggelig ut!jeg har ikke de store planene, siden jeg er nyoperert blir det nok bare å ta det med ro for det meste, være med venner og slikt Ypperlig grunn til å sette seg i solveggen eller kafeeen med passende drikke i hånda. Ingen vits å fly innover vidda i kø for å snuble i bikkjer og unger.
Karenina Skrevet 25. mars 2013 #3346 Skrevet 25. mars 2013 Ypperlig grunn til å sette seg i solveggen eller kafeeen med passende drikke i hånda. Ingen vits å fly innover vidda i kø for å snuble i bikkjer og unger. Helt riktig! og det akter jeg å gjøre, kanskje til og med en shoppingtur? Hva skal du i påska? Nettopp kommet hjem fra butikken nå, og ser at det bladet jeg abonnerer (og har ventet på at skal komme!) står pent i hyllene... Irriterende.
Gjest Gunfreak Skrevet 25. mars 2013 #3347 Skrevet 25. mars 2013 Jeg har kjøpt meg en vest jeg, sånn dress vest, hadde 400kr gave kort på jack & jones, og viste ikke helt hva jeg skulle kjøpe,
Cordelia Skrevet 25. mars 2013 #3348 Skrevet 25. mars 2013 (endret) Helt riktig! og det akter jeg å gjøre, kanskje til og med en shoppingtur? Hva skal du i påska? Nettopp kommet hjem fra butikken nå, og ser at det bladet jeg abonnerer (og har ventet på at skal komme!) står pent i hyllene... Irriterende. Høres bra ut. Jeg skal være hjemme litt av påsken også skal jeg hjem til gården til foreldrene mine siste del av påsken. Kjekke med det er at vi har utsikt mot påskefjellet, men slipper å leve oppi turistene. Så jeg skal sitte på verandaen(hvis været tillater det), med kakaoen i hånda og skue utover, litt skadefro. Men hadde ikke sagt nei til ei hytte der da. Da skulle jeg sittet med kakaoen i hånden, og sett på skiløperne og glist, også skulle jeg tatt påsketuren helgen etter. Mohahaha! Å det er så kjedelig, når en vet det er et blad på vei, å gå og vente. Endret 25. mars 2013 av Cordelia
Karenina Skrevet 25. mars 2013 #3349 Skrevet 25. mars 2013 Jeg har kjøpt meg en vest jeg, sånn dress vest, hadde 400kr gave kort på jack & jones, og viste ikke helt hva jeg skulle kjøpe, Synes det er pent, jeg
Karenina Skrevet 25. mars 2013 #3350 Skrevet 25. mars 2013 Høres bra ut. Jeg skal være hjemme litt av påsken også skal jeg hjem til gården til foreldrene mine siste del av påsken. Kjekke med det er at vi har utsikt mot påskefjellet, men slipper å leve oppi turistene. Så jeg skal sitte på verandaen(hvis været tillater det), med kakaoen i hånda og skue utover, litt skadefro. Men hadde ikke sagt nei til ei hytte der da. Da skulle jeg sittet med kakoen i hånde og sett på skiløpernde og glist, også skulle jeg tatt påsketuren helgen etter. Mohahaha! Å det er så kjedelig, når en vet det er et blad på vei, å gå og vente. Heldig med beliggenheten altså! Selv har jeg aldri vært et hyttemenneske, sikkert fordi vi ikke har hytte da.. og så synes jeg folk tar litt vel avsted med sine hytter, med varmekabler i innkjørselen og boblebad i hvert rom..
Cordelia Skrevet 25. mars 2013 #3351 Skrevet 25. mars 2013 (endret) Heldig med beliggenheten altså! Selv har jeg aldri vært et hyttemenneske, sikkert fordi vi ikke har hytte da.. og så synes jeg folk tar litt vel avsted med sine hytter, med varmekabler i innkjørselen og boblebad i hvert rom.. Jepp, klager ikke der. Vi har en gammel hytte et sted, men bruker den aldri. Er ikke akkurat så brukervennlig. En gammel elreparatørhytte som vi har arvet dvs står rett under en høyspentmast. Hytteturer er greie, men ikke så lenge av gangen. Endret 25. mars 2013 av Cordelia
Singha Skrevet 25. mars 2013 #3353 Skrevet 25. mars 2013 (endret) Siden vi snakker om hytter. Noen må gjerne gi meg denne hytta (og flytte den fra alpinbakken til et lite, fredelig vann). http://www.bt.no/bolig/En-moderne-klassiker-i-Eikedalen-2865509.html Endret 25. mars 2013 av Singha 1
Cordelia Skrevet 25. mars 2013 #3354 Skrevet 25. mars 2013 Siden vi snakker om hytter. Noen må gjerne gi meg denne hytta (og flytte den fra alpinbakken til et lite, fredelig vann). http://www.bt.no/bol...en-2865509.html Ved et lite ørretvann inne på vidda hadde ikke vært å forakte. Men for min del kunne det godt vært ei lita trehytte.
Singha Skrevet 25. mars 2013 #3355 Skrevet 25. mars 2013 Nåvel... Hadde jeg hatt ei hytte som det ved et lite ørretvann på vidda hadde jeg flytta dit. Da er det greit med en litt større hytte.
Cordelia Skrevet 25. mars 2013 #3356 Skrevet 25. mars 2013 (endret) Nåvel... Hadde jeg hatt ei hytte som det ved et lite ørretvann på vidda hadde jeg flytta dit. Da er det greit med en litt større hytte. Ja da er det jo klart kjekt med litt plass. Hadde nok ikke hatt tålmodighet til mer enn et par dager av gangen jeg, men akkurat da hadde det gått greit med litt primitiv innredning. Har egentlig funnet ut at jeg må ha tre hytter. En litt mer oppdatert på "påske"fjellet, en primitiv ved et vann, og en ved sjøen. Fikser det vøtt, for jeg skal vinne storpotten i lotto snart, bare jeg får begynt å spille. Endret 25. mars 2013 av Cordelia
Jellybean78 Skrevet 4. april 2013 #3358 Skrevet 4. april 2013 Tror den ble forlatt ut av respekt for brukeren som opprinnelig starta den og så sletta seg.....
Singha Skrevet 4. april 2013 #3360 Skrevet 4. april 2013 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=731979
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå