Gå til innhold

Fjas

Fremhevede innlegg

Gjest Hikken
Skrevet

I'm game! ^^, <3

(KAKE= <3 !!!)

Ååh, jeg blir innmari frista her jeg sitter! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er isåfall opp til moderatorer etc. Skjønner ikke at det skulle være noe problem. :vetikke:

Synes bare det er litt rart. Hvorfor ikke bare lage en ny liksom. Men jaja, fjasetråd er fjasetråd.

Jeg er hjemme igjen. Sur og trøtt. Dette har vært en merkelig dag. Startet helt fint og flott men med en gang jeg kom ut av huset har jeg blitt sur og sint for hver minste lille filleting. Sykt irriterende.

Skrevet

Synes bare det er litt rart. Hvorfor ikke bare lage en ny liksom. Men jaja, fjasetråd er fjasetråd.

Jeg er hjemme igjen. Sur og trøtt. Dette har vært en merkelig dag. Startet helt fint og flott men med en gang jeg kom ut av huset har jeg blitt sur og sint for hver minste lille filleting. Sykt irriterende.

Så lenge vi oppfører oss nogenlunde, så går det nok bra. :danse:

Finnes sånne dager iblant man rett og slett føler man skulle blitt i senga.

Skrevet

Senga ja, der sa du noe.. :Gjesp:

:natti:

Skrevet

Det er ikke så sent enda!

Skrevet (endret)

Jeg ble faktisk trøtt etter all den maten. Burde jo strengt tatt heller tatt en løpetur eller ti rundt huset.

Tror forresten at det nærmers seg sommerferie. Fikk reklame både fra Strømstadfergen og Telemarkskanalen i postkassa idag.

Endret av Cordelia
Gjest Animula
Skrevet

Heldige meg! Noe så spennende! :fnise:

Haha! Den har akkurat gått inn i ovnen forsåvidt :fnise:

Gjest Hikken
Skrevet

Haha! Den har akkurat gått inn i ovnen forsåvidt :fnise:

ooooh! *følger spent med* :fnise:

Gjest Hikken
Skrevet

Jeg ble faktisk trøtt etter all den maten. Burde jo strengt tatt heller tatt en løpetur eller ti rundt huset.

Tror forresten at det nærmers seg sommerferie. Fikk reklame både fra Strømstadfergen og Telemarkskanalen i postkassa idag.

Klarer du å lløpe etter å ha spist? JEg blir kjempedårlig av det jeg.. :sjenert:

Skrevet

Klarer du å lløpe etter å ha spist? JEg blir kjempedårlig av det jeg.. :sjenert:

Nei, det var egentlig bare sånn ideell ønsketenkning. Tror jeg hadde fått hold(sting) ganske fort.

Gjest Hikken
Skrevet

Nei, det var egentlig bare sånn ideell ønsketenkning. Tror jeg hadde fått hold(sting) ganske fort.

Ahh, okei. Satt nemlig og misunte deg :fnise:

Gjest Animula
Skrevet

Er det egentlig passende å bruke en fjasetråd startet av en bruker som slettet seg etter bråket i den andre fjasetråden?

Jeg tenkte på det jeg og. Nå tror jeg at det var flere grunner til at Surre slettet seg, men det hadde helt sikkert noe å si. Jeg har vært heldig å møte henne en gang og har mulighet til å spørre hva hun synes om det for sikkerhets skyld. Det ville vært leit om hun synes det var dumt, for meg i allefall.

Skrevet

Ahh, okei. Satt nemlig og misunte deg :fnise:

Nei, ingen fare :laugh:

Jeg tenkte på det jeg og. Nå tror jeg at det var flere grunner til at Surre slettet seg, men det hadde helt sikkert noe å si. Jeg har vært heldig å møte henne en gang og har mulighet til å spørre hva hun synes om det for sikkerhets skyld. Det ville vært leit om hun synes det var dumt, for meg i allefall.

Jeg registrerte ikke hvem det var en gang som hadde startet den en gang jeg når jeg begynte å skrive jeg. Det er klart hvis brukeren ikke ønsker det, så får vi bare respektere det og lage en ny i så tilfelle.

Gjest Animula
Skrevet

Nei, ingen fare :laugh:

Jeg registrerte ikke hvem det var en gang som hadde startet den en gang jeg når jeg begynte å skrive jeg. Det er klart hvis brukeren ikke ønsker det, så får vi bare respektere det og lage en ny i så tilfelle.

Det er ikke det at jeg umiddelbart tror det gjør noe, bare at jeg tenkte det ville vært dumt hvis hun syntes det.

Gjest Animula
Skrevet

Å! Ja da må det vel være sommer snart??

Det er koselig med sånne turer, har tatt begge :)

Skrevet

Sommer? Det er minusgrader ute!

Skrevet

Å! Ja da må det vel være sommer snart??

Det er koselig med sånne turer, har tatt begge :)

Har tatt ferjen en gang men fikk litt bakoversveis. Det var så mange gærne pensjonister med kjøtt og øl lasset på. Også gikk de fullstendig bananas i taxfrien, turte ikke gå inn der. :sjokkert: Telemarkskanalen har jeg så lyst til å ta.

Skrevet

Jeg har også lyst til å ta Telemarkskanalen :rodmer:

• Liker 1
Gjest Animula
Skrevet

Har tatt ferjen en gang men fikk litt bakoversveis. Det var så mange gærne pensjonister med kjøtt og øl lasset på. Også gikk de fullstendig bananas i taxfrien, turte ikke gå inn der. :sjokkert: Telemarkskanalen har jeg så lyst til å ta.

Heh, ja tenkte mens jeg skrev at av de to er det Telemarkskanalen som kan karaktiseres som koselig, den andre kan være et studie i antropologi :ler:

Skrevet

Strømstadferjen må være et lite helvete på jord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...