Gjest Hikken Skrevet 23. mars 2013 #3261 Skrevet 23. mars 2013 I'm game! ^^, <3 (KAKE= <3 !!!) Ååh, jeg blir innmari frista her jeg sitter!
Singha Skrevet 23. mars 2013 #3262 Skrevet 23. mars 2013 Det er isåfall opp til moderatorer etc. Skjønner ikke at det skulle være noe problem. Synes bare det er litt rart. Hvorfor ikke bare lage en ny liksom. Men jaja, fjasetråd er fjasetråd. Jeg er hjemme igjen. Sur og trøtt. Dette har vært en merkelig dag. Startet helt fint og flott men med en gang jeg kom ut av huset har jeg blitt sur og sint for hver minste lille filleting. Sykt irriterende.
Cordelia Skrevet 24. mars 2013 #3263 Skrevet 24. mars 2013 Synes bare det er litt rart. Hvorfor ikke bare lage en ny liksom. Men jaja, fjasetråd er fjasetråd. Jeg er hjemme igjen. Sur og trøtt. Dette har vært en merkelig dag. Startet helt fint og flott men med en gang jeg kom ut av huset har jeg blitt sur og sint for hver minste lille filleting. Sykt irriterende. Så lenge vi oppfører oss nogenlunde, så går det nok bra. Finnes sånne dager iblant man rett og slett føler man skulle blitt i senga.
Cordelia Skrevet 24. mars 2013 #3266 Skrevet 24. mars 2013 (endret) Jeg ble faktisk trøtt etter all den maten. Burde jo strengt tatt heller tatt en løpetur eller ti rundt huset. Tror forresten at det nærmers seg sommerferie. Fikk reklame både fra Strømstadfergen og Telemarkskanalen i postkassa idag. Endret 24. mars 2013 av Cordelia
Gjest Animula Skrevet 24. mars 2013 #3267 Skrevet 24. mars 2013 Heldige meg! Noe så spennende! Haha! Den har akkurat gått inn i ovnen forsåvidt
Gjest Hikken Skrevet 24. mars 2013 #3268 Skrevet 24. mars 2013 Haha! Den har akkurat gått inn i ovnen forsåvidt ooooh! *følger spent med*
Gjest Hikken Skrevet 24. mars 2013 #3269 Skrevet 24. mars 2013 Jeg ble faktisk trøtt etter all den maten. Burde jo strengt tatt heller tatt en løpetur eller ti rundt huset. Tror forresten at det nærmers seg sommerferie. Fikk reklame både fra Strømstadfergen og Telemarkskanalen i postkassa idag. Klarer du å lløpe etter å ha spist? JEg blir kjempedårlig av det jeg..
Cordelia Skrevet 24. mars 2013 #3270 Skrevet 24. mars 2013 Klarer du å lløpe etter å ha spist? JEg blir kjempedårlig av det jeg.. Nei, det var egentlig bare sånn ideell ønsketenkning. Tror jeg hadde fått hold(sting) ganske fort.
Gjest Hikken Skrevet 24. mars 2013 #3271 Skrevet 24. mars 2013 Nei, det var egentlig bare sånn ideell ønsketenkning. Tror jeg hadde fått hold(sting) ganske fort. Ahh, okei. Satt nemlig og misunte deg
Gjest Animula Skrevet 24. mars 2013 #3272 Skrevet 24. mars 2013 Er det egentlig passende å bruke en fjasetråd startet av en bruker som slettet seg etter bråket i den andre fjasetråden? Jeg tenkte på det jeg og. Nå tror jeg at det var flere grunner til at Surre slettet seg, men det hadde helt sikkert noe å si. Jeg har vært heldig å møte henne en gang og har mulighet til å spørre hva hun synes om det for sikkerhets skyld. Det ville vært leit om hun synes det var dumt, for meg i allefall.
Cordelia Skrevet 24. mars 2013 #3273 Skrevet 24. mars 2013 Ahh, okei. Satt nemlig og misunte deg Nei, ingen fare Jeg tenkte på det jeg og. Nå tror jeg at det var flere grunner til at Surre slettet seg, men det hadde helt sikkert noe å si. Jeg har vært heldig å møte henne en gang og har mulighet til å spørre hva hun synes om det for sikkerhets skyld. Det ville vært leit om hun synes det var dumt, for meg i allefall. Jeg registrerte ikke hvem det var en gang som hadde startet den en gang jeg når jeg begynte å skrive jeg. Det er klart hvis brukeren ikke ønsker det, så får vi bare respektere det og lage en ny i så tilfelle.
Gjest Animula Skrevet 24. mars 2013 #3274 Skrevet 24. mars 2013 Nei, ingen fare Jeg registrerte ikke hvem det var en gang som hadde startet den en gang jeg når jeg begynte å skrive jeg. Det er klart hvis brukeren ikke ønsker det, så får vi bare respektere det og lage en ny i så tilfelle. Det er ikke det at jeg umiddelbart tror det gjør noe, bare at jeg tenkte det ville vært dumt hvis hun syntes det.
Gjest Animula Skrevet 24. mars 2013 #3275 Skrevet 24. mars 2013 Jeg ble faktisk trøtt etter all den maten. Burde jo strengt tatt heller tatt en løpetur eller ti rundt huset. Tror forresten at det nærmers seg sommerferie. Fikk reklame både fra Strømstadfergen og Telemarkskanalen i postkassa idag. Å! Ja da må det vel være sommer snart?? Det er koselig med sånne turer, har tatt begge
Cordelia Skrevet 24. mars 2013 #3277 Skrevet 24. mars 2013 Å! Ja da må det vel være sommer snart?? Det er koselig med sånne turer, har tatt begge Har tatt ferjen en gang men fikk litt bakoversveis. Det var så mange gærne pensjonister med kjøtt og øl lasset på. Også gikk de fullstendig bananas i taxfrien, turte ikke gå inn der. Telemarkskanalen har jeg så lyst til å ta.
Gjest Animula Skrevet 24. mars 2013 #3279 Skrevet 24. mars 2013 Har tatt ferjen en gang men fikk litt bakoversveis. Det var så mange gærne pensjonister med kjøtt og øl lasset på. Også gikk de fullstendig bananas i taxfrien, turte ikke gå inn der. Telemarkskanalen har jeg så lyst til å ta. Heh, ja tenkte mens jeg skrev at av de to er det Telemarkskanalen som kan karaktiseres som koselig, den andre kan være et studie i antropologi
Singha Skrevet 24. mars 2013 #3280 Skrevet 24. mars 2013 Strømstadferjen må være et lite helvete på jord.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå