mia83 Skrevet 2. februar 2013 #3181 Skrevet 2. februar 2013 Morn Står litt om det i boka mi hvis du ble veldig nysgjerrig
Mynona Skrevet 2. februar 2013 #3182 Skrevet 2. februar 2013 aahhh... kanskje det hjelper å gå å ta en liten treningsøkt? selvom det kanskje ikke høres så innmari fristende ut... naaaaaiiiii....jeg har bestandig så uflaks jeg! hva innholdt den goodiebagen enkli? jeg tittet jo så vidt oppi den, men fikk ikke med meg så mye.. Ja, tenkte jeg skulle prøve å få trent i dag. Men det er alltid så mye folk der på lørdager, så tror jeg skal vente til 17-18-tiden. Da innbiller jeg meg at det er færre folk der. Da driver de vel å gjør seg klare til lørdagskveldsunderholdning. Det var: øyesminkefjerner, hårspray, 2 forskjellige shampoo/balsam, magnetisk neglelakk, hårskum, en sminkegreie jeg ikke skjønner helt hva er, vann, vitamin well, lipgloss, neglfil og to typer olje til håret. Og noen blader.
Mynona Skrevet 2. februar 2013 #3184 Skrevet 2. februar 2013 Vi var på en motevisning hvor inntektene går til veldedighet. Så det var litt sånn spaca hår og snodige klær da. Men den siste designeren var det masse fine klær da. Ikke at jeg noen gang kommer til å kjøpe meg noen designklær men. Også var det en drag-artist som hadde en LadyGaga medley med dansenummer og alt. Han var utrolig bra! Kjempemorsomt. Så jeg og Noz har minglet med motefiffen
mia83 Skrevet 2. februar 2013 #3185 Skrevet 2. februar 2013 Kult Jeg var på en kveld i forbindelse med Det Nye et år jeg. Da ble vi stylet og fikk goodiebags Det er så gøy!
Gjest NozMonster Skrevet 2. februar 2013 #3186 Skrevet 2. februar 2013 (endret) Vi var på en motevisning hvor inntektene går til veldedighet. Så det var litt sånn spaca hår og snodige klær da. Men den siste designeren var det masse fine klær da. Ikke at jeg noen gang kommer til å kjøpe meg noen designklær men. Også var det en drag-artist som hadde en LadyGaga medley med dansenummer og alt. Han var utrolig bra! Kjempemorsomt. Så jeg og Noz har minglet med motefiffen Vi er jo minst like moderne vi mynona Kult Jeg var på en kveld i forbindelse med Det Nye et år jeg. Da ble vi stylet og fikk goodiebags Det er så gøy! det er noe med gratisting altså Mia Bare prøv å legg ut noe heeeelt grrrrrrrrrusomt stygt på gi-bort på finn.no... det går ikke langt tid før noen kommer å henter det! Endret 2. februar 2013 av NozMonster
Gjest Tekola Skrevet 2. februar 2013 #3187 Skrevet 2. februar 2013 Hallo, hallo! Gratisting er jo best! Åh, jeg har en stol jeg egentlig må bli kvitt, for den er for stor og upraktisk til å ha den her. Men jeg synes den er sykt kul, og så er den fra 60- eller 70-tallet tror jeg (farmor og farfar eide den, før den havnet i kjelleren til mamma og pappa og så opp hit igjen). Så jeg lurer på om den egentlig er verdt noe og jeg kan få noe for den. Noen som aner hvordan man finner ut sånt?
Gjest NozMonster Skrevet 2. februar 2013 #3189 Skrevet 2. februar 2013 Hallo, hallo! Gratisting er jo best! Åh, jeg har en stol jeg egentlig må bli kvitt, for den er for stor og upraktisk til å ha den her. Men jeg synes den er sykt kul, og så er den fra 60- eller 70-tallet tror jeg (farmor og farfar eide den, før den havnet i kjelleren til mamma og pappa og så opp hit igjen). Så jeg lurer på om den egentlig er verdt noe og jeg kan få noe for den. Noen som aner hvordan man finner ut sånt? sånn derre antikvitets-forhandler kanskjeeem? Jeg vil ake ake er gøy! jeg har enkli hatt planer om å dra i korketrekkern i lang tid, men det har ikke blitt noe av gitt... det er jo så praktisk å kunne ake og ake og aldri trenge å gå opp igjen selv finnes det mange fine akebakker i ery-land?
Gjest EryMax Skrevet 2. februar 2013 #3190 Skrevet 2. februar 2013 Joda det gjør vel det, men jeg orker ikke gå dit,
Jellybean78 Skrevet 23. mars 2013 #3192 Skrevet 23. mars 2013 Til alle som føler behov for fjasing.....
Strange Doll Skrevet 23. mars 2013 #3193 Skrevet 23. mars 2013 Det er så deilig å sitte i solveggen med en bok!
Gjest Nimmel Skrevet 23. mars 2013 #3194 Skrevet 23. mars 2013 Yay! ^^, Har ikke tid til noen ting, sitter og skal transkribere video. Vet noen om HyperTranscribe funker? :-o
Strange Doll Skrevet 23. mars 2013 #3195 Skrevet 23. mars 2013 Yay! ^^, Har ikke tid til noen ting, sitter og skal transkribere video. Vet noen om HyperTranscribe funker? :-o Nei dessverre :-(
Gjest Nimmel Skrevet 23. mars 2013 #3196 Skrevet 23. mars 2013 Fant det ut. Det funker, men tar ikke mp4 video... :-/
Gjest Gunfreak Skrevet 23. mars 2013 #3197 Skrevet 23. mars 2013 Hadde, kompis kveld med 2 barndoms venner, mye øl og bourbon, tømte vel 2 sixpacks med øl og en flaske bourbon, en av oss sovna halvveis inn i kvelden. Som altid når vi er sammen og drikker, snakker vi om vitenskap, vi var innom radioaktivitet, stråling, throrim reaktorer, medisin, lydteknikk, vi snakket også mye historie og politikk og religion. De gikk ikke før kl. 4 i natt
Gjest Hikken Skrevet 23. mars 2013 #3198 Skrevet 23. mars 2013 Jeg lurer litt på om jeg skal sette på kaffe. Er så sugen på en varm kopp kaffe med krem akkurat nå etter å ha kommet inn etter en 2 timer lang gåtur
skruf Skrevet 23. mars 2013 #3199 Skrevet 23. mars 2013 Jeg kan ikke drikke kaffe etter kl 14.....da får jeg ikke sove.
Gjest Animula Skrevet 23. mars 2013 #3200 Skrevet 23. mars 2013 Jeg kan ikke drikke kaffe etter kl 14.....da får jeg ikke sove. Decaffeinato? Smaker ikke helt det samme, men kan være kjekt innimellom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå