Mynona Skrevet 11. januar 2013 #3141 Skrevet 11. januar 2013 så "tidlig" du var hjemme idag foresten Mynona er overtidsperioden sånn omtrentlig ferdig? Den har så vidt begynt. Har jobbet 52 timer denne uka, men var så sliten i dag at det var ikke noe poeng å jobbe mer enn 7,5 time.
Gjest NozMonster Skrevet 11. januar 2013 #3142 Skrevet 11. januar 2013 Hvordan kan det være så kaldt der nede?!?! Her oppe er det jo nesten pluss grader?!?! det er ikke det at det er så veldig mange kullegrader, men det er en så ekkel sur vind som gjør at det kjennes myyye kaldere ut! Ikke en så sterk vind, men bare ....en dum en Du må få mer fett på kroppen Noz, det isolerer. Er ikke uvanlig at det er skitkaldt på østlandet i januar lurifix. Men er egentlig ikke så kaldt nå, var vinden som gjorde det i dag. naaaai! ikke mere fett! har faktisk lagt på meg noe i det siste, men jeg liker det ikke. men du er hakket slankere, så det er kanskje ikke manglende fett som gjør at jeg fryser? Den har så vidt begynt. Har jobbet 52 timer denne uka, men var så sliten i dag at det var ikke noe poeng å jobbe mer enn 7,5 time. smart valg! det er lite vits å sitte der i 12 timer når kun 7 av dem blir effektive uansett
Gjest Surrehodet Skrevet 11. januar 2013 #3143 Skrevet 11. januar 2013 :hoppe: :hoppe: La la la la la la Så begynte semesteret igjen, blir spennende å være "ordentlig" student.
skruf Skrevet 11. januar 2013 #3144 Skrevet 11. januar 2013 Nå har jeg funnet ut hvorfor bikkja oppfører seg helt idiot og all lydighet er glemt.........løpetid på gang gitt!
Jellybean78 Skrevet 12. januar 2013 #3145 Skrevet 12. januar 2013 Jaja.....sånn går no dagene. .....(til alle som syns de fortjener en blomst ikveld)
skruf Skrevet 12. januar 2013 #3146 Skrevet 12. januar 2013 Jeg har kjøpt meg blomster selv idag jeg:) To alpefioler og en stor bukett roser:D 1
Mynona Skrevet 12. januar 2013 #3147 Skrevet 12. januar 2013 Har trent i dag Men det er en uke siden sist, så jeg mistenkte egntlig at jeg kom til å bli støl. Og jammen synes jeg første øvelse jeg tok var utrolig tung. Synes formen falt veldig mye på bare en uke. Til jeg fant ut at jeg hadde doblet vekten i forhold til sist gang Skulle ha x kg tilsammen, men tok x kg på hver side av stanga Så ja! Blir nok støl.
Jellybean78 Skrevet 12. januar 2013 #3149 Skrevet 12. januar 2013 Ahh.....blomster, blomster.......hadde jeg bare vært flinkere til å ta vare på de... Oioioi....tenk hvor store muskler du kommer til å få nå, My! Blir grønn av misunnelse her jeg sitter altså....
Mynona Skrevet 12. januar 2013 #3150 Skrevet 12. januar 2013 KOmmer til å se ut som en boler om 2 mnd Eller ikke... Jeg er jo supersvak. Men det kommer seg sikkert litt etter litt.
skruf Skrevet 12. januar 2013 #3151 Skrevet 12. januar 2013 Ingen vekter på meg på ei stund pga denne hersens bikkja.... men lurer på å prøve meg en runde på mølla i morgen! Resten av kroppen kjennes ganske bra ut nå. Dessuten er det den første snusfrie dagen i morgen, så vil nok føle behovet for å få ut litt irritasjon..... (i helga har jeg snuset mocca jentesnus, den bittelille, så jeg kjenner litt forskjellen fra skruf sterk white....)
Jellybean78 Skrevet 12. januar 2013 #3152 Skrevet 12. januar 2013 Du får ta en klype før du stiller deg på mølla Maya, så skal du se at du får noen ekstra krefter....
skruf Skrevet 12. januar 2013 #3153 Skrevet 12. januar 2013 Du får ta en klype før du stiller deg på mølla Maya, så skal du se at du får noen ekstra krefter.... Ingenting er som å slite seg ut når en lider under "savner-snus-er-ekstremt-irritabel-og-har-lyst-å-brøle"-syndromet....
Mynona Skrevet 13. januar 2013 #3157 Skrevet 13. januar 2013 Har trent i dag Men det er en uke siden sist, så jeg mistenkte egntlig at jeg kom til å bli støl. Og jammen synes jeg første øvelse jeg tok var utrolig tung. Synes formen falt veldig mye på bare en uke. Til jeg fant ut at jeg hadde doblet vekten i forhold til sist gang Skulle ha x kg tilsammen, men tok x kg på hver side av stanga Så ja! Blir nok støl. Det er bekreftet! Kjempestøl i rumpa!
Jellybean78 Skrevet 13. januar 2013 #3158 Skrevet 13. januar 2013 Det er bekreftet! Kjempestøl i rumpa! Pics? Ellers tror jeg ikke no på deg!
Mynona Skrevet 13. januar 2013 #3159 Skrevet 13. januar 2013 Jeg er ganske sikker på at stølhet ikke vises på bilder Og bare 15 min på tredemølle fordi sykkel var opptatt, så har jeg vondt i knærne og.. Fafo!
Jellybean78 Skrevet 13. januar 2013 #3160 Skrevet 13. januar 2013 Herre min hatt, hvor du syter og klager Mynona! Aldri hørt uttrykket no pain, no gain før? Resultater oppnås bare ved å bite tennene sammen og sie at dette skal jeg greie, koste hva det vil!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå