Gå til innhold

Fjas

Fremhevede innlegg

Skrevet

så "tidlig" du var hjemme idag foresten Mynona :)

er overtidsperioden sånn omtrentlig ferdig?

Den har så vidt begynt. Har jobbet 52 timer denne uka, men var så sliten i dag at det var ikke noe poeng å jobbe mer enn 7,5 time.

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

Hvordan kan det være så kaldt der nede?!?! Her oppe er det jo nesten pluss grader?!?!

det er ikke det at det er så veldig mange kullegrader, men det er en så ekkel sur vind

som gjør at det kjennes myyye kaldere ut! :fryser:

Ikke en så sterk vind, men bare ....en dum en :P

Du må få mer fett på kroppen Noz, det isolerer.

Er ikke uvanlig at det er skitkaldt på østlandet i januar lurifix. Men er egentlig ikke så kaldt nå, var vinden som gjorde det i dag.

naaaai! ikke mere fett! :redd:

har faktisk lagt på meg noe i det siste, men jeg liker det ikke.

men du er hakket slankere, så det er kanskje ikke

manglende fett som gjør at jeg fryser? :vetikke:

Den har så vidt begynt. Har jobbet 52 timer denne uka, men var så sliten i dag at det var ikke noe poeng å jobbe mer enn 7,5 time.

smart valg!

det er lite vits å sitte der i 12 timer når kun 7 av dem blir effektive uansett :)

Gjest Surrehodet
Skrevet

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

La la la la la la

Så begynte semesteret igjen, blir spennende å være "ordentlig" student.

Skrevet

Nå har jeg funnet ut hvorfor bikkja oppfører seg helt idiot og all lydighet er glemt.........løpetid på gang gitt!

Skrevet

Jaja.....sånn går no dagene.

:blomst: .....(til alle som syns de fortjener en blomst ikveld)

Skrevet

Jeg har kjøpt meg blomster selv idag jeg:) To alpefioler og en stor bukett roser:D

• Liker 1
Skrevet

Har trent i dag :jepp: Men det er en uke siden sist, så jeg mistenkte egntlig at jeg kom til å bli støl. Og jammen synes jeg første øvelse jeg tok var utrolig tung. Synes formen falt veldig mye på bare en uke. Til jeg fant ut at jeg hadde doblet vekten i forhold til sist gang :ler: Skulle ha x kg tilsammen, men tok x kg på hver side av stanga :ler:

Så ja! Blir nok støl.

Skrevet

Ahh.....blomster, blomster.......hadde jeg bare vært flinkere til å ta vare

på de...

Oioioi....tenk hvor store muskler du kommer til å få nå, My!

Blir grønn av misunnelse her jeg sitter altså....:jepp:

Skrevet

KOmmer til å se ut som en boler om 2 mnd :ler: Eller ikke... Jeg er jo supersvak. Men det kommer seg sikkert litt etter litt.

Skrevet

Ingen vekter på meg på ei stund pga denne hersens bikkja.... men lurer på å prøve meg en runde på mølla i morgen! Resten av kroppen kjennes ganske bra ut nå. Dessuten er det den første snusfrie dagen i morgen, så vil nok føle behovet for å få ut litt irritasjon.....

(i helga har jeg snuset mocca jentesnus, den bittelille, så jeg kjenner litt forskjellen fra skruf sterk white....)

Skrevet

Du får ta en klype før du stiller deg på mølla Maya, så skal du se at du får

noen ekstra krefter.... :fnise:

Skrevet

Du får ta en klype før du stiller deg på mølla Maya, så skal du se at du får

noen ekstra krefter.... :fnise:

Ingenting er som å slite seg ut når en lider under "savner-snus-er-ekstremt-irritabel-og-har-lyst-å-brøle"-syndromet....

Skrevet

Har trent i dag :jepp: Men det er en uke siden sist, så jeg mistenkte egntlig at jeg kom til å bli støl. Og jammen synes jeg første øvelse jeg tok var utrolig tung. Synes formen falt veldig mye på bare en uke. Til jeg fant ut at jeg hadde doblet vekten i forhold til sist gang :ler: Skulle ha x kg tilsammen, men tok x kg på hver side av stanga :ler:

Så ja! Blir nok støl.

Det er bekreftet! Kjempestøl i rumpa!

Skrevet

Det er bekreftet! Kjempestøl i rumpa!

Pics? Ellers tror jeg ikke no på deg! :mrgreen:

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at stølhet ikke vises på bilder :ler:

Og bare 15 min på tredemølle fordi sykkel var opptatt, så har jeg vondt i knærne og.. Fafo!

Skrevet

Herre min hatt, hvor du syter og klager Mynona!

Aldri hørt uttrykket no pain, no gain før? Resultater oppnås bare ved

å bite tennene sammen og sie at dette skal jeg greie, koste hva det vil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...