Gå til innhold

Fjas

Fremhevede innlegg

Skrevet

hvordan da jelly`?

Trøøøtt!!zzzzzz....... :closedeyes:

Tror det er noe med gelatinstoffet som gjør at du føler deg stappmett av det,

(om du spiser ett par skåler selvfølgelig)

Husker de serverte sånn på kantina under førstegangstjenesten (til lunsj)

og jeg dum som jeg var, forsynte meg med en SVÆR skål, johooooo! Gele til

lunsj liksom......og etterpå hadde vi selvfølgelig fysisk trening, dvs. masse løping....

Gjorde den tabben bare 1 gang...... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

Trøøøtt!!zzzzzz....... :closedeyes:

Tror det er noe med gelatinstoffet som gjør at du føler deg stappmett av det,

(om du spiser ett par skåler selvfølgelig)

Husker de serverte sånn på kantina under førstegangstjenesten (til lunsj)

og jeg dum som jeg var, forsynte meg med en SVÆR skål, johooooo! Gele til

lunsj liksom......og etterpå hadde vi selvfølgelig fysisk trening, dvs. masse løping....

Gjorde den tabben bare 1 gang...... :fnise:

åååh- det hørtes deilig ut, å smågulpe gele under treningsøkten :rodmer:

Skrevet

Wow......folk er stille i dag.

Stille etter stormen kanskje......:ninja:

Skrevet

Her er det snøstorm, jeg har nettopp vært ute å gått. Å jeg er så glad for at mitt hode ikke er så alt for stort sånn at jeg får på meg finlandshette for barn.

Skrevet

Er det ikke "stille før stormen"?

I dette tilfelle blir det vel mer stille etter.....:ler:

Skrevet

Det er virkelig behagelig når man bor her oppe, å ha lue som dekker hele hodet og halsen.

Skrevet

Her hvor jeg bor er det bar, tørr asfalt og sånn passelig kaldt.

Trenger ikke full polstring, og det er nyydelig. :jepp:

Skrevet

Jeg skulle egentlig på hypermarkedet å se etter lue, men jeg ombestemte meg. Det er jo så mye folk der på ettermiddagen, så da kan jeg heller vente til en hverdag å gå dit rett etter åpningstid. Jo mindre kunder jo bedre.

Skrevet

Her hvor jeg bor er det bar, tørr asfalt og sånn passelig kaldt.

Trenger ikke full polstring, og det er nyydelig. :jepp:

Synes det var iiiiskaldt på vei hjem i dag. Det blåste skikkelig også tror jeg det var 5 minus eller no. Kjennes mye kaldere med vinden..

Skrevet

Synes det var iiiiskaldt på vei hjem i dag. Det blåste skikkelig også tror jeg det var 5 minus eller no. Kjennes mye kaldere med vinden..

Du trenger deg ei vindtett lue, de ser ikke pene ut men ørene har det godt og varmt

Gjest NozMonster
Skrevet

det synes jeg også!!

i dag hadde jeg på meg 2 høyhalsere, en fleecgenser og en grovstrikka lang knappegenser-ting under parakasen :laugh:

følte meg som en sumobryter faktisk! hihiii

Skrevet

Hodet gikk faktisk greit med ull-lua, var verre med ansiktet. Følte meg helt stiv når jeg kom inn :ler: Også tror jeg kankjse ikke det er så lurt å fyke rundt på findlandshette i oslo sentrum :ninja:

Gjest NozMonster
Skrevet

Hodet gikk faktisk greit med ull-lua, var verre med ansiktet. Følte meg helt stiv når jeg kom inn :ler: Også tror jeg kankjse ikke det er så lurt å fyke rundt på findlandshette i oslo sentrum :ninja:

hvordan tror du jeg tenker/føler det når jeg går rundt med mine såler og votter med varmekabler?

den ene løsningen jeg har er å gå med et magebelte med firkanta batterier (5 gange 5 cm) rundt livet med ledninger ned til beina og oppover overkroppen og ut i ermene....

Om jeg åpner jakka og noen ser rett på meg forfra, så ser jeg ut som DEN selvmordsbomba :hoho:

Skrevet

Du kan jo få deg balaklava, da ser du ikke ut som NOKAS raner

Gjest Lurifix
Skrevet

Hvordan kan det være så kaldt der nede?!?! Her oppe er det jo nesten pluss grader?!?!

Skrevet

Ja her klarer han ikke bestemme seg for snø eller regn

Gjest NozMonster
Skrevet

så "tidlig" du var hjemme idag foresten Mynona :)

er overtidsperioden sånn omtrentlig ferdig?

Skrevet

Du må få mer fett på kroppen Noz, det isolerer.

Er ikke uvanlig at det er skitkaldt på østlandet i januar lurifix. Men er egentlig ikke så kaldt nå, var vinden som gjorde det i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...