Gå til innhold

Fjas

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet i samråd med reglene. Siterer dessuten følgende punkt:

Vi oppfordrer dere ellers til å være høflige, vise god folkeskikk, og opptre lignende som dere ville gjort i diskusjoner ansikt til ansikt.

Trekk pusten dypt, tell til 100 om du trenger det og dropp kranglingen. Er du alltid uenig med en bruker, så finnes det funksjoner for å ignorere denne. Så slipper vi å rydde enda en tråd.

Tekola, mod.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er Hamar og Lillehammer julebrus om du liker den. Jeg var på butikken i maks 10 min å så krangler dere igjen?

Skrevet

Jeg tenkte jeg kunne få handle på Rimi også siden ICA Norge eier Rimi. Jeg har ikke brutt regelen min enda

Skrevet

Jeg skal lage hjemmelaget gryterett å fryse ned, så glemte jeg å kjøpe sånne bokser på ICA så da løp jeg bort på Rimi å kjøpte.

Skrevet

Jeg skal lage hjemmelaget gryterett å fryse ned, så glemte jeg å kjøpe sånne bokser på ICA så da løp jeg bort på Rimi å kjøpte.

Er du "utro"?

Skrevet

Er du "utro"?

Man er ikke utro, ICA Norge eier Rimi. Så lenge jeg holder meg til ICA Norge så går det greit. ICA stengte kl 20.00 så jeg kunne ikke gå dit. Å så vil jeg helst fryse det ned idag og ikke i morgen.

Skrevet

421114_437440396291829_843404484_n.jpg

hva pokker, tar du bilder av meg mens jeg sover?

• Liker 1
Skrevet

Mhm! Jeg gleder meg til vi skal stenge ICA med snø :D

Jaaaaa, å ICA på Tverlandet har fått nytt gjerde ved lagret sitt også. Å nå er det enda enklere å komme seg opp på taket der.

Skrevet

Nå lo jeg høyt.

Skrevet

Jaaaaa, å ICA på Tverlandet har fått nytt gjerde ved lagret sitt også. Å nå er det enda enklere å komme seg opp på taket der.

YEEY! Vi må lage en snømann på toppen av snøhaugen :danse:

Unnskyld, det var meg. Det er forresten 13 dager til vi gifter oss !

Skrevet

YEEY! Vi må lage en snømann på toppen av snøhaugen :danse:

Unnskyld, det var meg. Det er forresten 13 dager til vi gifter oss !

Ja å så kler vi på snømannen Rema 1000 jakke

Skrevet

Fortell meg hva jeg skal gjøre. Kthxbai,.

Gjest Gunfreak
Skrevet

glemte å kjøpe melk og gidder ikke gå ut å kjøpe, så nå spiser jeg tørr crusli sol frokost

Skrevet

Tråden er ryddet i samråd med reglene. Siterer dessuten følgende punkt:

Trekk pusten dypt, tell til 100 om du trenger det og dropp kranglingen. Er du alltid uenig med en bruker, så finnes det funksjoner for å ignorere denne. Så slipper vi å rydde enda en tråd.

Tekola, mod.

jeg lover å oppføre meg litt ;)

Skrevet

49 innlegg er slettet siden forrige moderatormelding. Håper at slike beskjeder ved senere anledninger taes til ettertanke slik at det blir litt mindre jobb for oss som tross alt er her på frivillig basis.

Minner nok en gang om rapporteringsknappen og ber om at denne benyttes slik at moderatorene kan ta seg av eventuelle regelbrudd i stedet for å la side etter side fylles opp med diverse.

God natt, fjas godt (og for en eller annen overnaturlig skapnings, eller min skyld, la meg slippe å stå opp til nok en ryddejobb)

Tekola, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...