Mynona Skrevet 13. januar 2013 #3161 Skrevet 13. januar 2013 Eneste jeg gainer med knevondten er at jeg ikke kan gå... og jeg klager ikke på stølheten.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. januar 2013 #3162 Skrevet 13. januar 2013 Kjekt å sjå Gia!! eg fekk ikkje med meg at tråden starta i 2012..... trudde den var heilt ny....
Gjest badeand1 Skrevet 13. januar 2013 #3163 Skrevet 13. januar 2013 u want me to be with you forever ? Boy: NO Girl: Do u like me ? Boy: NO Girl: would u cry if I walked away ? Boy: NO The boy grabbed her arm and said Boy: I don't want to be with you forever ....... I need you forever , I don't like you I LOVE YOU !! , i wouldn't cry if you walked away......... I would DIE !! (boy whispers) stay with me.. (girl whispers) I will... Tonight at midnight your true love will realize they love you. Something good will happen to you between 1-4 pm. Tomorrow it could be anywhere ! Get ready for the shock of your life If you don't post this into 5 other comments..... You will have relationship problems for the next 10 years
Jellybean78 Skrevet 13. januar 2013 #3164 Skrevet 13. januar 2013 Dritbra, greide å kjøre på rekkverket ved veien istad pga. ble blendet helt jævlig av sola.....sikkert ett morsomt syn for folk som så stuntet....bare en liten flik av plastfangeren som under som fikk seg en rift, men følte meg som en gjøk der jeg sto likevel.....
Gjest Surrehodet Skrevet 13. januar 2013 #3165 Skrevet 13. januar 2013 Må sjøre forsiktig vettu jellibinsøttiåtte.
Gjest Surrehodet Skrevet 13. januar 2013 #3167 Skrevet 13. januar 2013 HALLOOOOO Fru N Fint bilde av deg. Alt vel?
FruN Skrevet 13. januar 2013 #3168 Skrevet 13. januar 2013 Takk! Det suser og går, influensa style :gjeiper: Hvordan er det med deg da? Hatt en fin helg?
Gjest Surrehodet Skrevet 14. januar 2013 #3169 Skrevet 14. januar 2013 Ja klager ikke..... Og er så fornøyd med at jeg endelig har fått til å kjøpe billetter til Oslo Det er utrolig lenge siden jeg har besøkt hovedstaden, og jeg digger å reise alene. -Også skal det bli kjekt å treffe søte KGere. Men nå må jeg starte uka, forelesning om ettpar timer. Ha en fin dag, og kast influensaen på noen du ikke liker.
FruN Skrevet 14. januar 2013 #3170 Skrevet 14. januar 2013 Oooo, når kommer du til denne siden av fjellene da? Kanskje jeg greier å rote meg en tur til Oslo og?
Gjest EryMax Skrevet 14. januar 2013 #3171 Skrevet 14. januar 2013 Det er jo ikke så langt med toget FruN tuuuut tuuuut
FruN Skrevet 14. januar 2013 #3172 Skrevet 14. januar 2013 Det er sant Men noen ganger er det fryktelig vanskelig å komme seg plasser som er dugelig nærme...
Gjest EryMax Skrevet 14. januar 2013 #3173 Skrevet 14. januar 2013 Det er sant Men noen ganger er det fryktelig vanskelig å komme seg plasser som er dugelig nærme... Ta deg en heisatur
Gjest NozMonster Skrevet 2. februar 2013 #3176 Skrevet 2. februar 2013 Hvorfor det? skole i dag eller? siden du er så tidlig oppe? jeg fikk nesten litt hakeslepp serru Takk for i går Mynona, og takk for at du tok meg med! Fikk du sagt til hun E det jeg skrev på mld til deg? (han som jeg spurte om du kunne nevne er en kar som vi vet hvem er fra gammelt av serru som absolutt alle sikla etter, og plutselig så begynte vi visst i samme klasse så endelig har jeg blitt kjent med han )
Mynona Skrevet 2. februar 2013 #3177 Skrevet 2. februar 2013 Neida, ikke skole. Men kroppen klarer ikke å slappe av. Så jeg brukte evgiheter på å sovne og har våknet masse i natt, og i morges ga jeg opp å prøve mer. Selv om jeg trenger det. Nei, fikk ikke sagt det, hun kom ikke tilbake, det var slutt like etter det. Og de leverte ut goodiebags ved garderoben også! Så du kunne fått om du var der litt lenger!!
mia83 Skrevet 2. februar 2013 #3178 Skrevet 2. februar 2013 My: Det var veldig mange som stod opp og kom forbi
Gjest NozMonster Skrevet 2. februar 2013 #3179 Skrevet 2. februar 2013 Neida, ikke skole. Men kroppen klarer ikke å slappe av. Så jeg brukte evgiheter på å sovne og har våknet masse i natt, og i morges ga jeg opp å prøve mer. Selv om jeg trenger det. Nei, fikk ikke sagt det, hun kom ikke tilbake, det var slutt like etter det. Og de leverte ut goodiebags ved garderoben også! Så du kunne fått om du var der litt lenger!! aahhh... kanskje det hjelper å gå å ta en liten treningsøkt? selvom det kanskje ikke høres så innmari fristende ut... naaaaaiiiii....jeg har bestandig så uflaks jeg! hva innholdt den goodiebagen enkli? jeg tittet jo så vidt oppi den, men fikk ikke med meg så mye..
Mynona Skrevet 2. februar 2013 #3180 Skrevet 2. februar 2013 My: Det var veldig mange som stod opp og kom forbi Aha. Morn da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå