Gå til innhold

Fjas

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eneste jeg gainer med knevondten er at jeg ikke kan gå... og jeg klager ikke på stølheten.

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Kjekt å sjå Gia!!

:flau:

eg fekk ikkje med meg at tråden starta i 2012.....

trudde den var heilt ny....:sjenert:

Gjest badeand1
Skrevet

u want me to be with you forever ? Boy: NO Girl: Do u like me ? Boy: NO Girl: would u cry if I walked away ? Boy: NO The boy grabbed her arm and said Boy: I don't want to be with you forever ....... I need you forever , I don't like you I LOVE YOU !! , i wouldn't cry if you walked away......... I would DIE !! (boy whispers) stay with me.. (girl whispers) I will... Tonight at midnight your true love will realize they love you. Something good will happen to you between 1-4 pm. Tomorrow it could be anywhere ! Get ready for the shock of your life If you don't post this into 5 other comments..... You will have relationship problems for the next 10 years

Skrevet

Dritbra, greide å kjøre på rekkverket ved veien istad pga.

ble blendet helt jævlig av sola.....sikkert ett morsomt syn for folk som så

stuntet....bare en liten flik av plastfangeren som under som fikk seg en rift,

men følte meg som en gjøk der jeg sto likevel..... :balltre:

Gjest Surrehodet
Skrevet

Må sjøre forsiktig vettu jellibinsøttiåtte.

Skrevet

Takk!

Det suser og går, influensa style :gjeiper:

Hvordan er det med deg da? Hatt en fin helg? :)

Gjest Surrehodet
Skrevet

Ja klager ikke.....

Og er så fornøyd med at jeg endelig har fått til å kjøpe billetter til Oslo :laugh:

Det er utrolig lenge siden jeg har besøkt hovedstaden, og jeg digger å reise alene.

-Også skal det bli kjekt å treffe søte KGere.

Men nå må jeg starte uka, forelesning om ettpar timer.

Ha en fin dag, og kast influensaen på noen du ikke liker.

Skrevet

Oooo, når kommer du til denne siden av fjellene da? :hoppe:

Kanskje jeg greier å rote meg en tur til Oslo og? :sjenert:

Skrevet

Det er jo ikke så langt med toget FruN tuuuut tuuuut :tog:

Skrevet

Det er sant :) Men noen ganger er det fryktelig vanskelig å komme seg plasser som er dugelig nærme... :sjenert:

Skrevet

Det er sant :) Men noen ganger er det fryktelig vanskelig å komme seg plasser som er dugelig nærme... :sjenert:

Ta deg en heisatur

• 3 uker senere...
Gjest NozMonster
Skrevet

Hvorfor det?

skole i dag eller? siden du er så tidlig oppe? jeg fikk nesten litt hakeslepp serru :fnise:

Takk for i går Mynona, og takk for at du tok meg med! :hoppe:

Fikk du sagt til hun E det jeg skrev på mld til deg? (han som jeg spurte om du kunne nevne er en kar som vi vet hvem er fra gammelt av serru som absolutt alle sikla etter, og plutselig så begynte vi visst i samme klasse så endelig har jeg blitt kjent med han :laugh: )

Skrevet

Neida, ikke skole. Men kroppen klarer ikke å slappe av. Så jeg brukte evgiheter på å sovne og har våknet masse i natt, og i morges ga jeg opp å prøve mer. Selv om jeg trenger det.

Nei, fikk ikke sagt det, hun kom ikke tilbake, det var slutt like etter det. Og de leverte ut goodiebags ved garderoben også! Så du kunne fått om du var der litt lenger!!

Skrevet

My: Det var veldig mange som stod opp og kom forbi :lol:

Gjest NozMonster
Skrevet

Neida, ikke skole. Men kroppen klarer ikke å slappe av. Så jeg brukte evgiheter på å sovne og har våknet masse i natt, og i morges ga jeg opp å prøve mer. Selv om jeg trenger det.

Nei, fikk ikke sagt det, hun kom ikke tilbake, det var slutt like etter det. Og de leverte ut goodiebags ved garderoben også! Så du kunne fått om du var der litt lenger!!

aahhh... kanskje det hjelper å gå å ta en liten treningsøkt? selvom det kanskje ikke høres så innmari fristende ut...

naaaaaiiiii....jeg har bestandig så uflaks jeg! hva innholdt den goodiebagen enkli? jeg tittet jo så vidt oppi den, men fikk ikke med meg så mye..

Skrevet

My: Det var veldig mange som stod opp og kom forbi :lol:

Aha. Morn da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...