Gjest Gjest_KnightOwl Skrevet 19. oktober 2012 #3101 Skrevet 19. oktober 2012 Ble den store fjasetråden slettet? Det håper jeg den blir, bare på pur F.
Gjest Vampen Skrevet 19. oktober 2012 #3102 Skrevet 19. oktober 2012 Hei, Noz. Mener du jeg er skitzo i dag også? Så hyggelig av deg da. Det er nå min misjon å ødelegge denne tråden. Jeg har ingenting å tape på å bli bannet fra forumet fordi jeg uansett ikke kan være medlem lenger pga dere og de o-store, hellige brukerne som eier trådene og forumet. Edit: Hvor blir det av rapporteringen om meg?? Kjeder du deg? 1
Sukkerspinnet Skrevet 19. oktober 2012 #3103 Skrevet 19. oktober 2012 I går så jeg mange apekatter på TV. Jeg liker apekatter,
TheHairyToothfairy Skrevet 19. oktober 2012 #3104 Skrevet 19. oktober 2012 var ute en tur med Cosmoen idag. det gikk litt fort.
Gjest NozMonster Skrevet 19. oktober 2012 #3105 Skrevet 19. oktober 2012 Fy faen den gryteretten blir drit god å? hva har du snekra sammen nå da ery? var ute en tur med Cosmoen idag. det gikk litt fort. heheeee... dæven! det var et artig bilde, men det ser jo veldig tragisk ut da!? :O
TheHairyToothfairy Skrevet 19. oktober 2012 #3106 Skrevet 19. oktober 2012 heheeee... dæven! det var et artig bilde, men det ser jo veldig tragisk ut da!? :O antar det er en amerikansk tornado som har laget vei i vellinga
Gjest NozMonster Skrevet 19. oktober 2012 #3107 Skrevet 19. oktober 2012 skal vi emigrere til den gamle tråden, så vi slipper å fjase litt her og litt der? blir så mye klikking og frem og tilbake..... ( ikke klikking, som i KG-klikk, men som i muse-klikk ) http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=688933&st=11720
skruf Skrevet 10. januar 2013 #3109 Skrevet 10. januar 2013 Hei Maya God kveld til deg og Ery:) Og alle andre:) Jeg skal snart finne senga......ble lettere svimmel av sterkere sm.still som jeg fikk med legen. Heldigvis ikke brukk i overarmen, bare blødninger i beinhinna som skaper press mot beinet og gjør at armen ikke funker. Håper jeg er bedre i morgen!!
Jellybean78 Skrevet 10. januar 2013 #3110 Skrevet 10. januar 2013 Hmmm......dette som er den nye fjasetråden? Feires med en bedre årgang tror jeg ......i ekte Giacomo stil! 1
skruf Skrevet 10. januar 2013 #3111 Skrevet 10. januar 2013 Hmmm......dette som er den nye fjasetråden? Feires med en bedre årgang tror jeg ......i ekte Giacomo stil! Spar et glass til meg og da:) Sterkeste jeg kan drikke nå er vann og melk siden jeg tok smertestillende......
Jellybean78 Skrevet 10. januar 2013 #3112 Skrevet 10. januar 2013 Spar et glass til meg og da:) Sterkeste jeg kan drikke nå er vann og melk siden jeg tok smertestillende...... *Setter ett glass portvin, noen skiver spansk brød og en bedre brieost til Maya* Er alle gamle synder glemt og tilgitt mellom deg og hunden nå, eller?
skruf Skrevet 10. januar 2013 #3114 Skrevet 10. januar 2013 *Setter ett glass portvin, noen skiver spansk brød og en bedre brieost til Maya* Er alle gamle synder glemt og tilgitt mellom deg og hunden nå, eller? Nam:D Det høres godt ut! Dog; tar gjerne et glass spansk riojavin istedet for portvin...... Bikkja og meg er nesten gode buser, men hun fikk et litt bittert blikk da jeg kom hjem fra sykehuset i kveld....
Jellybean78 Skrevet 10. januar 2013 #3115 Skrevet 10. januar 2013 Gele til kveldsmat Få ting som fyller magen din like mye som gele/sjokopudding har jeg merket meg, merkelig det der.....
Gjest NozMonster Skrevet 10. januar 2013 #3116 Skrevet 10. januar 2013 Få ting som fyller magen din like mye som gele/sjokopudding har jeg merket meg, merkelig det der..... hvordan da jelly`?
Gjest Surrehodet Skrevet 11. januar 2013 #3117 Skrevet 11. januar 2013 GOD MORGEN Første dag på uni etter ferien, nå begynner studiene for fullt. Ha en strålende dag alle sammen. Også gleder jeg meg forferdelig til å reise til Oslo, litt finpuss på hundepass biten, så kjøper jeg biletter ikveld.
skruf Skrevet 11. januar 2013 #3118 Skrevet 11. januar 2013 God morgen i tråden:) Her blir det hjemmehelg med begge jentene, pluss jeg regner med at minstejenta skal ha venninneovernatting. Mannen har vakthelg, så da skal blir det oss damene som rår hjemme:)
Gjest Surrehodet Skrevet 11. januar 2013 #3119 Skrevet 11. januar 2013 God morgen i tråden:) Her blir det hjemmehelg med begge jentene, pluss jeg regner med at minstejenta skal ha venninneovernatting. Mannen har vakthelg, så da skal blir det oss damene som rår hjemme:) Det er så deilig med jentehelg. Småsurrene elsker det, ofte setter vi oss ned med en film type klissete romantiskkomedietennåringsgreie, eller spiller brettspill/kort. Og det er utrolig hvor mye mer hjelpsomme de er hjemme når det ikke er en mann i huset
skruf Skrevet 11. januar 2013 #3120 Skrevet 11. januar 2013 Det er så deilig med jentehelg. Småsurrene elsker det, ofte setter vi oss ned med en film type klissete romantiskkomedietennåringsgreie, eller spiller brettspill/kort. Og det er utrolig hvor mye mer hjelpsomme de er hjemme når det ikke er en mann i huset Blir nok film/kort/spill her og:) Og noen turer med bikkja (hvis jeg tør etter taklingen jeg var utsatt for på tirsdag...), håper været holder seg bra. God tur til Oslo! Åh, lenge siden jeg var i Oslo nå, kunne absolutt ha tenkt meg en tur snart for å besøke familie og venner!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå