Gå til innhold

Rainbows treningsnarkomani

Rainbow

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm, litt vanskelig å si, egentlig. Jeg gjør det jo ikke over 30 dager som man egentlig skal, fordi jeg trener med så mye andre ting innimellom. Men kjæresten min tok bilde av meg før jeg begynte, så skal se etter ordentlig når jeg er ferdig.

Men jeg syns jeg har fått finere mage. Det er fortsatt en "tjukk pølse" når jeg sitter, men det skal jo myyye til å gjøre den om til bare streker. Når jeg står er den i alle fall nesten helt flat. (Med trykk på nesten). Og jeg går mer "inn" rett under ribbeina enn jeg gjorde før.

Og jeg syns jeg har fått mer armmuskler. Så svaret er vel at ja, jeg har blitt mer "ripped", men det er langt igjen til jeg er noen fitnessbabe! Ikke at det er noe mål heller, da!

Tusen takk for det med løpet, det var jo overraskende gøy! :duskedame:

I dag er det treningsfri og etedag, tjoho! Vekta var ikke helt venner med meg i dag tidlig, men har trent så mye styrkegreier i det siste at det godt kan være på grunn av støle muskler og vann i kroppen.

Ha en flott helg! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren du er flink og står i!

Jeg har forøvrig prøvd det som er av løpe app'er hvis noen flere skulle lure. Runkeeper og Endomondo som bruker gps (og likevel ikke måler samme turen likt, jeg har kjørt med begge samtidig). De snyter deg nok for noen prosenter også, muligens, for de får ikke med seg alle svingene alltid.

Nike+ har både app som bruker gps og det chip-systemet. Ulempen er at den bare går til apple-produkter, men man kan bruke iPod, iPhone eller et sportsbånd.

Nike+ chip'en kan fint ligge på oversiden av foten inni skoen, eller under lissene hvis de er tette nok. Så man trenger ikke spesialsko. For sånne som meg med korte ben er den ganske raus på kilometrene, den baserer seg nok på antall skritt.

Var dermed en skikkelig nedtur å bytte fra Nike+ til Runkeeper i sin tid, kan dere tro :ler:

Ikke fikk jeg gratulasjoner av Tiger Woods og Lance Armstrong lenger heller!

Både Nike+ og Endomondo har challenges, som man enten kan melde seg på eller opprette selv. Der kan enten lag eller enkeltpersoner delta og løpe fx. flest kilometre i løpet av en gitt periode.

Jeg har laget en sånn for sommeren, hvilket av våre skandinaviske kontorer klarer å samle flest kilometre over sommeren? Kjempemotiverende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspill, Klips! :)

Nesten litt skummelt at det er så ulikt fra måleenhet til måleenhet, for da kan man på en måte aldri vite hvor langt man faktisk løper. Ser at Nike+ kan være litt snill noen ganger (jeg har også korte bein), men den viste bare bittelitt over fem kilometer da jeg deltok i I form-løpet, som jeg jo visste at var fem, så den er vel sånn noenlunde nøyaktig.

Jeg har ikke smarttelefon, så de andre får jeg ikke brukt. Men ja, kan tenke meg det var en skuffende overgang når du fikk noe som var mer nøyaktig og plutselig ikke klarte det Nike+ hadde sagt at du klarte!

Det med challenges høres veldig motiverende ut! Det har jeg lyst til å prøve!

Nå må jeg først få sjekka ut hvorfor jeg får så innmari vondt i hofta og lysken av å løpe, men så er jeg klar igjen. Var en tur hos foreldrene mine her om dagen og fortalte om det, og mamma sa noe sånt som "da får du gjøre noe annet istedet, og slutte med jogginga". Slutte med jogginga??! Nei, nå har det jo begynt å bli gøy!

Men blir nok video ut uka, skal til røntgen (ikke at jeg vet hvorfor jeg ble henvist til det, men) i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mandag var det siste kickboxingstime før sommerferien! Det var bare 14 stykker der, så er nok mange som har tatt sommerferie!

Timen besto utelukkende av tømminger. Bokse alt du kan i ett minutt, ta puta fra partneren som gjør det samme i ett minutt, så side-kick i ett minutt på høyre beinet, puta over...etc. Alle spark og slag. Og på slutten en slags knebøy-styrke. Var slitsomt, ble veldig støl i arma av all den boksinga. Men det var gøy, og nå har vi meldt oss på høstsemesteret også!

Nå skal jeg bare la frokosten synke før jeg tar Week 4, Day 4 av "Ripped in 30". Tenkte at hvis jeg tar det hver morgen fra nå, altså onsdag, torsdag og fredag, kan jeg ha en rolig helg og så være klar for en siste runde på hver av programmene neste uke.

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka er bare litt over 10, og jeg har allerede trent! :biggrin:

Tok "Ripped" både i går og i dag. Så nå er det bare én gang igjen på Week 4 før jeg skal ta alle én gang til! Week 4 er veldig tung, men det går, jeg er så glad hver gang jeg fullfører!

Men jeg begynte på dette 18. april! (Har trent mye annet, blant annet jogging og kickboxing, og med hviledager har det tatt såpass med tid). Så begynner å bli litt lei av Jillian nå. Trenger en pause fra henne etter dette. Men ser ikke bort fra at jeg prøver meg på "Body Revolution" etter hvert!

Nå er målet å bli ferdig med Ripped (Det vil si fem ganger totalt igjen), og så forhåpentligvis få klarsignal av legen til at jeg kan jogge igjen. Har ikke turt å gjøre det siden løpet pga smertene i hofta og lysken, men er så redd for å miste kondis av å ha så lang pause.

Men jeg tror ikke det vil skje, da. Jillian er hard på kondistreninga. Også har jeg merka en helt ny fordel med dette, jeg har fått utrolig mye bedre spenst!!!

Da jeg kjøpte hesten min som 16-åring og skulle hoppe opp på henne uten sal måtte jeg alltid stille henne litt lavere enn meg for å greie å hoppe opp. Og etter hvert som åra gikk begynte jeg å måtte klatre opp på noe for å få det til. Var helt umulig å hoppe opp fra bakken.

Nå spretter jeg opp på henne fra jevn bakke og til og med når hun går framover. På første forsøk. Lat potetsekk har blitt spenstig babe! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Woho, ferdig med dag 6 på Week 4!! :D

Nå skal jeg ta velfortjent helgepause, etter tre dager på rad med videotrening og en skikkelig hard kickboxingsøkt på mandagen. Prøver hardt å ikke irritere meg over at jeg har gått opp 1 kg igjen. Håper det er pga stølhet og vann og sånt, for jeg har jo vært veldig treningsflink.

Og i morra er det Pride Parade! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tok kjæresten og jeg en runde med Jillians "Banish Fat Boost Metabolism". Den er det lenge siden jeg har tatt! Pleide å ta den litt nå og da i høst, etter at jeg var ferdig med "30 day shred". Det ble en skikkelig kickstart på uka! :trene:

Det er mye cardio-øvelser, og en del ting som er kickboxing-inspirert. Ganske morsomt, egentlig, med tanke på at vi vanligvis er på kickboxing på denne tida på mandager. Nå er det feriefri fra det.

Første del gikk helt greit, men det var skikkelig slitsomt etter hvert! Videoen varer en hel time, i motsetning til de andre som er på litt over en halvtime inkludert oppvarming og avkjøling. Ble skikkelig andpusten og svett, men jeg tror likevel jeg ble mindre sliten enn da jeg gjorde det før. Spesielt går scissor-kicks mye bedre, det har jeg merka på Week 4 på "Ripped" også. Har mer spenst.

Men nå er jeg skikkelig sliten, blir godt med hvile og middag nå! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jillian Michaels - uke!

Mandag: Banish Fat, Boost Metabolism (se innlegget over).

En slitsom økt, varer en hel time, men klarte å gjennomføre alt i bra tempo. Måtte ned og hvile et par ganger iløpet av den ene plankeøvelsen. Ble mer støl av denne enn andre videoer, fordi jeg ikke har tatt den siden januar, og den er ganske annerledes enn "Ripped" fordi den varer lenger og har mer kickboxing-aktige øvelser kombinert med styrke. Det er ingen vekter.

Tirsdag: Ripped in 30, Week 1 (gang sju).

Litt tung i musklene etter i går. Men det gikk bra å gjennomføre, trengte ingen pauser. Ble likevel overraskende sliten, og kunne konstatere at formen er bedre, men Jillian er fortsatt hard uansett hvilket videonivå man trener på.

Onsdag: Ripped in 30, Week 2 (gang sju - eller egentlig åtte)

Tok den tidligere i år også, før jeg begynte på selve programmet. Jeg syns fremdeles dette er den verste av alle fire ukene. Det er så inn i helvete mange plankeøvelser!! Måtte ned og hvile et par ganger når det er plank jacks og mountain climbers ganger to rett etter hverandre, men klarte nesten hele første runden med det. Det er den uka med absolutt mest planke. Sliten og gjennomsvett etterpå. Men stolt!

Torsdag: Ripped in 30 Week 3 (gang sju)

I dag er jeg støl! Men denne videoen går på noen litt andre muskelgrupper enn gårsdagens, så det gikk overraskende bra. Men jeg merker at jeg er sliten, og at det var vanskeligere å "holde ut" på cardio-øvelsene. Likevel, jeg gjennomførte alt, og jeg trengte ingen pauser, selv om jeg ikke var like effektiv i øvelsene. Gjorde dem saktere enn før fordi jeg er mer sliten.

Fredag (i morgen) fri og etedag!

Planen er å ta Ripped in 30 Week 4 (gang sju) på lørdag, evt søndag.

Hvorfor så hardt denne uka, og hvorfor alle Ripped etter hverandre? Fordi jeg vil! ;) Egentlig er det vel sånn at jeg bestemte meg for å ta en runde til med alle Ripped når jeg hadde tatt hver seks ganger. Og når jeg bestemmer meg for noe blir det litt "hang up", så da måtte jeg bare. Meningen var vel at jeg skulle se hvor mye bedre form jeg hadde blitt i, og kunne si at det gikk mye lettere. Og det gjorde det sikkert, men å gjøre alle på rad resulterte også i at jeg ble veldig mye mer støl enn planlagt. Spesielt siden jeg tok den lange videoen på mandag sammen med kjæresten.

Nå skal jeg ha treningspause i morra, og om jeg får tatt 4’ern i helga blir det heretter en lang Jillian-pause, tror jeg. Trenger en pause fra hu. Nå er det nydelig sommervær, så jeg får slenge meg i :dusje: og komme meg til stallen i sola!

Phew, for en uke! Fire dager med Jillian på rad er det meste jeg har gjort, har pleid å ha maks tre på rad, som oftest to. Og gjerne annen hver dag.

Har visst blitt en treningsnarkoman, jeg! Håper hofta/lysken vil la meg begynne å jogge igjen til uka. Har vært kjedelig med snart 1 mnd pause!!

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en rolig fredag og lørdag, etter den intense Jillian-uka med trening fire dager på rad. :)

I går gikk kjæresten og jeg en tur på litt over åtte kilometer. Jeg fikk ikke noe vondt i lysken av det, så da er det kanskje bare restitusjon som trengs! Men hvis jeg begynner å jogge igjen og så får vondt igjen er jeg jo like langt. Så vi får se. Var i alle fall en koselig tur i godt tempo!

I dag tok vi "Ripped in 30 Week 4" sammen, og det ble min sjuende runde på den videoen. Da er jeg offisielt ferdig med "Ripped"! Det er litt fint, for ble litt lei, har jo holdt på med det siden april pga annen trening i tillegg. Men i morra tenkte jeg å ta bilder av meg selv og sammenligne med de jeg tok i starten av videoen. Så får vi se om det er noen synlige endringer, ikke bare bedre spenst og kondis! :trene:

Så flink du er til å trene! Kunne ønsket jeg var like motivert som deg, stå på :)

Aww, tusen takk! Du kan sikkert bli like motivert! Jeg var tidenes lateste person før, og plutselig fant jeg treningsgleden! Alle vennene mine og familien min var kjempeoverraska over at jeg plutselig jogga, og ønska meg treningstøy. Jeg! Som pleide å ta pauser når jeg gikk opp trappa pga dårlig kondis.

Så jeg er sprekere nå enn noen gang, som 31-åring!! Ganske kult!:biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å lese boka de! Du er jo superflink! Ekstra, ekstra gøy å lese at du begynner å synes at det er morsomt! :D

Hvordan synes du det funker å gjøre de video-treningene hjemme...? Jeg har prøvd å trene litt styrke og sånt hjemme før, men føler det er altfor liten plass, og at det blir så mye sånn *dunk dunk* til naboen under her :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww, tusen takk! :) Ja, når syns jeg det er veldig gøy med trening. Det er morsomt med den store forandringen fra den late treningshateren til den spreke joggeren! ;)

Jeg syns det funker bra, jeg er litt redd for at jeg hopper veldig hardt i hue på naboen, spesielt når både kjæresten og jeg står der og hopper, men det er ikke så ofte, da. Han har ikke klaga, i hvert fall, og jeg håper han som oftest er på jobb. Når han har tv’n drithøyt på om kvelden når vi skal sove tenker vi "jaja, vi hopper i hodet på ham stadig vekk, så vi kan ikke si noe" :fnise: Så det går bra, håper jeg! Sånn motiviasjonsmessig er det i alle fall veldig greit, syns jeg, liker det mye bedre enn treningsstudio!

Jillian har ikke så mye bevegelse over avstand, med unntak av "scaters" der du hopper så langt et steg er og tilbake - og så ut på andre siden. Så plass er det, men det er trangt når vi er to.

I dag har kjæresten og jeg vært på sykkeltur! Og jeg har ikke sykla ordentlig på...eh.. noengang. Og sist jeg sykla i det hele tatt var vel sånn ti år siden eller noe. Sykkeltur sikkert femten. Vi sykla 15.5 kilometer! Jeg var skikkelig pingle i nedoverbakke og hang på bremsen, og ble dritsliten i oppoverbakkene. Måtte gå av og trille i de bratteste. Men det var gøy, og jeg brant sikkert masse kalorier! (Over 400 i følge kjærestens Endomondo).

Kommer ikke til å klare å gå i morra, jeg er jo virkelig ikke vant til dette!! Brukte en sykkel jeg har hatt stående i ti år og nesten aldri brukt. Var en fin ting for hofta/lysken, i hvert fall, fikk ikke vondt der! :tommelopp:

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag (fredag, det er over midnatt nå, så jeg mener ikke lørdag) hadde jeg ikke så god tid, så jeg slengte meg med på en ny Jillian-video sammen med kjæresten. Jeg må seriøst ta en lang pause fra den dama, men det er veldig greit når det pissregner ute og man trenger en halvtimes skikkelig økt.

Hun har et nytt program som heter Body Revolution, som går over ni uker, tror jeg det er. Det er mer en gruppetime, der hun har en hel gjeng av folk med seg, alt fra "vanlig" utseende folk til muskelmenn. Det er trening av forside og bakside av kroppen + cardio fordelt på forskjellige dager, og et ganske detaljert program over hvilke videoer man skal gjøre når. Så man skal trene seks dager i uka, og det bygger seg opp fra helt utrent til veldig godt trent. Det er tre Phases, og 12 workouts. (Fire workouts i hver phase), i tillegg til cardio som skal fordeles inni der. Kjæresten begynte omtrent midt i, og tar det bare av og til.

Den vi tok i dag var Phase 1 Work Out 4. Den var egentlig ikke spesielt slitsom. Vi er vant til å være veldig slitne etter en økt med henne, men dette var egentlig ikke noe problem i det hele tatt. Noe av det var tungt, for all del. Men det var absolutt ikke like tungt som andre Jillian-ting. Likevel, det var en fin økt med tanke på at det var godt å få litt variasjon, til de andre videoene og at tida var knapp.

På kvelden leide jeg hesten min på tur og gikk blant annet opp en kjempebratt bakke, så fikk da litt trening ut av det også.

Skjer mye i helga, så får se om jeg rekker noe trening, er lite hjemme. Hvis ikke får det bli hardkjør til uka igjen. Har hvertfall trent tre ganger denne uka, da. Med video + sykkeltur + video.

Er ikke helt venner med vekta heller, det er irriterende å gå opp og ned 1 kg, ikke ligge stabilt eller gå litt ned til, selv om jeg er kjempeflink med trening og kosthold. Men den flinke uka forrige uke burde ha hatt effekt nå, syns jeg. Vanskelig å bli stabil når jeg egentlig har kommet ned til idealvekta. Da blir jeg liggende å vippe mellom 58-59. Har vært helt nede i 57,9, men i dag var det 58,9....Vil ikke ligge rett under seksti, men stabilt littebittegranne lenger ned. Men det forandrer seg fra gang til gang jeg går på vekta også, (selv når jeg har samme ukedag og tar hensyn til alt som skal tas hensyn til)...ikke helt stabilt, med andre ord. Vi får se i morra. Vanligvis har jeg jo etedag på fredager, men skal ha fest her i morra, så da blir det flytta til da.

Hmmm, dette ble egentlig et veldig langt innlegg om ingenting.

Da er det vel lurt å legge seg istedet. :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag og søndag ble det mye som skjedde her, vi var hos svigers en tur og sånn, så da ble det ikke noe trening. I går ble det bare en liten tur med hesten min, så det var ikke akkurat trening det heller. Hun går nemlig ikke så fort, og jeg rei deler av veien.

Men i dag!

Starta med en tur på en times tid med hesten, rolig, med både ridning og gange.

I kveld var min kjære og jeg på tur i skogen. Vi skulle bare gå en liten tur, med litt jogging. Kjørte til et vann vi ikke har vært ved før for å få litt variasjon. En annen del av skogen enn den vi vanligvis er i. Vi trodde det skulle gå en vei rundt dette vannet. Men det gikk en kjempekjempebratt sti opp på siden. Så da prøvde vi den. Det viste seg at hele turen var sånn. Steinheller, småstein, store steiner, røtter... DRITBRATT, både oppover og nedover!

Det var slitsomt, men gøy! Ble litt jogging innimellom, men var ikke så lett å jogge i det terrenget der. Det ble i alle fall mange brente kalorier, kjentes det ut som!

Turen var på rundt 9 kilometer, så med turen før i dag var det godt over en mil i dag! Utrolig nok tok denne turen hele to timer, pga terrenget!

Kjenner ingenting til hofta/lysken, til tross for at den var heftig brukt i dag! Veldig fornøyd med turen! Godt å få brukt kroppen skikkelig igjen - ute, ikke bare slite rundt i stua med Jillian som hyler til meg!

:bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Det høres ut som en herlig økt! :) Er godt med litt uplanlagte økter på nye steder av og til, merker det selv at variasjon i hvor jeg trener er viktig for meg. Flinke dere er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det var gøy med en sånn økt! Rart hvordan "skal vi ta en liten tur med mest gåing og litt jogging" ble til en to timers klatretur i ulendt terreng og en del jogging! :fnise: Du har helt rett i at det er viktig med variasjon! :tommelsmil:

I dag prøvde jeg meg på min første ordentlige joggetur siden I form-løpet. Har tatt en måneds joggepause pga at jeg har hatt så mye smerter i lysken. Men nå ville jeg prøve igjen. Bestemte meg for å gå mesteparten av turen, jogge når jeg orka, og stoppe om jeg fikk vondt. Og det fikk jeg til!

Turen endte faktisk med å bli min lengste joggetur noen gang! 11 kilometer! Det er andre gang jeg er ute over 1 mil. Jeg brukte hele en og en halv time fordi jeg gikk mye, men jeg er veldig fornøyd likevel. Jeg gikk fort, og jeg hadde også mange joggeinterevaller, selv om de ikke var så innmari lange. Den lengste var fra der skogen begynner ved Bøler til Rustadsaga. (Jeg pleier ikke skrive stedsnavn her, men har jo skrevet flere steder at jeg bor på Oslo Øst, og disse stedene er tilstrekkelig langt nok hjemmefra til ikke å være altfor identifiserende). Løp også alle bakkene ned fra Rustadsaga igjen, det går fint når det er nedover!

Gikk mye på slutten, og når jeg kjente det var vondt i lysken (for det kom litt) tok jeg det rolig. Prøvde også å være flink til å tøye ut. 11.1 km og 574 kalorier er jeg i alle fall fornøyd med.

Var i skikkelig trist og dårlig humør før i dag, og det hjalp så utrolig å bare komme meg ut, langt avgårde og trene! Så nå er jeg mye gladere! :duskedame:

I morra er det en forhåpentligvis noe moderat etedag, etterfulgt av Bruce Springsteen-konsert på lørdagen. Så da går nok mesteparten av dagen med på å stå i kø! Men håper å rekke litt trening på søndag. Hvis beina mine virker etter lørdagen, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det er ingenting som fugerer så bra mot litt dårlig humør som trening! :nigo: Hørtes deilig ut!

Håper du koser deg max på konsert med the boss! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du helt rett i! Nesten litt rart hvor bra det er å løpe litt når man er i dritthumør!

Konserten var utrolig bra! Føltes nesten som en treningsøkt for skjelettet å stå rett opp og ned på betong i seks timer. I tillegg ble det minimalt med mat den dagen fordi jeg ikke ville på do iløpet av konserten. Først satt vi utafor arenaen fra 14 til 17, og så inne før den begynte og i de nesten fire timene den varte. Jeg er egentlig ikke sånn toppfan av Springsteen, han er faren min sin gamle helt, så jeg kjøpte billett til ham i julegave. Men The Boss er så vanvittig kul live! Tenk å holde det tempoet der og være så aktiv, tilstedeværende og full av energi når man er nesten 63 år! Vi var ca. åtte meter fra scena, så vi så kjempebra også.

:digge:

Men trening har det vært dårlig med siden da. Søndag hadde jeg så vondt i beina og musklene og var så sliten at jeg ikke greide noenting. Voldsomt hvor hardt det var med en sånn lang konsertdag med lite mat og drikke nå, i forhold til tidligere år når jeg ikke har vært utbrent. Var på en liten ridetur, bare, før det ble mer ståing på den fine minnekonserten i sentrum.

I går var jeg kjempesliten av helga. Å være "utbrentsliten" er veldig merkelig. Det føles som om man har vært SKIKKELIG på grisefylla. Man har ikke hodepinen og kvalmen, men den nummenheten i kroppen, tunge muskler, svimmelhet, en ør følelse hele tida, det at ting går litt rundt...sånn er det. Hele dagen.

I dag har vi vært på Jysk for å handle overmadrasser og litt annen handling etterpå. Gikk nesten hele turen vi hadde med hesten min i dag, men det var bare en liten halvtime i rolig tempo. Så hadde håpa å orke å jogge eller gå en kveldstur. Men det går ikke. Kjempesliten i dag også, helga sitter skikkelig i! Tror faktisk ikke det har gått så lenge uten trening før. Ikke som jeg kan huske, i hvert fall. Sist var torsdag. Og det var bare to økter hele den uka. Men de var ganske harde, da. Først klatre-jogge-gå-turen vi tok, og så var jeg ute litt over en mil på joggetur.

Anyway, jeg klarer ikke yte noe som helst treningsmessig (eller turmessig) når jeg er så sliten som nå, så jeg må bare tvinge meg selv til å ta hensyn til det. Har i det minste vært flink med kaloriene i disse dagene, og jeg har jo beveget meg på tur med hesten min.

Bedre lykke resten av uka, håper jeg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så fint å føle seg litt bedre i dag! Ble joggetur med kjæresten på ca 7 kilometer. En god del bratte oppover og nedoverbakker. Får fremdeles vondt i lysken, men det gir seg etter hvert, bare jeg tar pauser. Men kjæresten mener at jeg overpronerer. Så jeg er vel nødt til å få meg time hos fysio eller noe sånt.

Godt å få kommet meg ut på tur, og veldig fint å få trent, er jo nesten én uke siden sist. Men er glad jeg tok hensyn til utbrentheten de dagene, det er jo tross alt bare sånn jeg kan bli helt frisk.

Til helga skal jeg på festival på Beitostølen, så håper jeg får gått/jogga litt i fjellet da også. Og kanskje tatt en treningsøkt i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...