Gå til innhold

Rainbows treningsnarkomani


Rainbow

Anbefalte innlegg

Shit...har ikke oppdatert siden 10. april. Da blir dette en post for sammendrag og fremtidsplaner, orker ikke akkurat skrive ned alt jeg har gjort alle de datoene.

Deplete week gikk fint, selv om det ble mye tenking og mental planlegging av mat. Siden jeg aldri har tid og ork til meal prep blir det ofte sånn at jeg tenker på det istedet...

Jeg ble ferdig med 80 Day Obsession, og jeg så veldig bra resultater på både mage og rompe, som er de områdene programmet lover å gjøre noe med. Det er første gang jeg faktisk har sett stor forskjell på bildene før og etter et program, og første gang jeg har sett abs! Ikke i nærheten av noen form for "pack", men synlige sidemagemuskler når jeg flekser! :nigo: 

Jeg begynte på en hybridkalender satt sammen av muskelmannen Sagi Kalev etterpå. Det er han som har laga Body Beast, som jeg gjorde i fjor da jeg begynte å telle makroer. Det er satt sammen av videoer fra hele "biblioteket" hans, stort sett bare styrke, litt cardio innimellom. Noen av dagene er helt sykt lange, sånn 80-100 min trening med 2-3 videoer etter hverandre. Blir litt godt å trene noe som har maks 1 time, ikke minumum, hehe!

Har fire dager igjen på dette nå. Har blitt merkbart sterkere på de siste seks ukene med dette. I dag var det feks chest and tris. Veldig fornøyd med at jeg blant annet kunne ta 8 benkpress og incline press med 12.5 kilos-manualer og 8 flys med 8 kgs-manualer, og at jeg tok 10 flere tricep-dips enn sist. + at jeg nå kan ta alle tricep-pushups på tærne. 

Jeg er på en slags mellomting mellom cut og maitenance i makroer nå, 1820 kalorier, 200C, 60F og 120P. De fire månedene med coaching er slutt, så nå er jeg på egenhånd. Noe som resulterte både i endel binging på smågodt og at jeg helt har slutta å føre månedslogg for å se hvordan progresjonen faktisk er...Men nå er jeg på rett vei igjen. Har vurdert å ta en pause eller evt slutte å telle og veie, men det er jo en trygghet i det. Jeg veier ikke på tur/ferie, men er det bare en helg pleier jeg å føre opp ca-inntak. Må se hva jeg skal gjøre i sommer.

Neste program blir Asylym 1 med Shaun T, oppstart på onsdag neste uke! Har gjort noen av videoene før, og gjort Asylum 2, så vet litt hva jeg går til. Det er mer cardio, men også vekter, og jeg trenger Shaun nå, er så lei Sagi. Etter det blir det kanskje noen hybridprogrammer i sommer som det føles ok å ta pause fra under reiser, og så vurderer jeg et abonnement her_ https://www.lesmills.com/ondemand/ Jeg har gjort et av programmene deres før, da de samarbeida med Beachbody, og syns det er kjempegøy. Og disse er til og med åpne for norske medlemmer (i motsetning til beachbody der jeg låner et familiemedlem sin konto). Så kommer det snart et nytt styrkeprogram på BB også, som jeg har store forhåpninger til! 

God sommer! :nigo: 

Endret av Rainbow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy med synlige resultater! 

Høres ut som mye trening på deg, syns du er så flink til å følge disse programmene. Jeg hadde ikke klart det tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Beklager om det er spurt om tidligere, men hvor finner du disse programmene @Rainbow? Og er de gratis? Jeg digget Jillian M sine (for mange år siden), og har lyst til å starte på noe nytt😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...