Gå til innhold

30 day shred


klakkekatt

Anbefalte innlegg

(Blæ, jeg var på tlf med feil bruker)

Uansett. Hadde virkelig ikke lyst i dag. Og dette ble også den hardeste økten til nå. Hadde lite å gi, men sånn er det vel noen ganger.

Min verste øvelse er de utfallene til siden, med vektene rett ut. Den dreper meg :P Og det gjør også armhevingene.

Hva er deres verste og beste øvelser? Min beste er jumping jacks, det er jo rene ferien i forhold til armstyrke :fnise:

BAM!! 4/30!

Og SNOP, Gratulerer med å være halvveis i level 1. Skikkelig bra! :trene:

Du er god!

Jeg liker best buttkicks, da får jeg sånn "weee jeg løper"-følelse...hahhaha. Kan ikke fordra jumping jacks, hehe. Men det er ikke det verste altså, bare det verste av cardio.

Den verste totalt tror jeg er den samme som du nevnte, vet ikke hva ting heter. Men den vektene fram og opp, mens man skal lene seg fra side til side. Liker heller ikke situps, klarer ikke å gjøre dem skikkelig fordi det er vondt i nakken, men siden de er så lite slitsomme ellers (det er jo reine hvilepausen) kommer ikke de på aller sisteplass ;)

Og hva er motivasjonen deres? :)

Motivasjonen er:

1. Bildene på de forskjellige amerikanske forumtrådene. Jeg er fascinert over at man kan forandre kroppen så mye på så kort tid

2. Jeg er på grensen til å bli blubben, og må ned i vekt og strammes opp litt

3. Var kronisk syk i mange år så jeg må være flink til å få sterkere kropp og holde den sterk

4. Jeg er veldig mye stresset, og kjenner at kroppen har SUPERgodt av det når jeg er ferdig og strekker ut etterpå. Kroppen blir sliten på en god måte, og jeg får brukt og strukket musklene i kroppen som ellers blir stive og ubehagelige - og gir mer stressfølelse. Så jeg gleder meg til utstrekkingen hver gang jeg holder på, den følelsen jeg har da er liksom "målet" :)

Hva med deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag må jeg faktisk ta pause/få hull :(

Har sovet kjempedårlig og skal på dagstur til en annen by og blir sikkert borte helt til i kveld. Hadde nok klart det likevel, meeen....i dag er det fri :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pauser må man nesten ta seg innimellom! Ikke negativt for musklene med litt hvile tenker jeg:) Kos deg!

5/10 !!!

I dag greide jeg noen smååå vanlige pushups. HELT UTROLIG. Det har jeg aldri greid før i hele mitt liv! :laugh:

Min motivasjon er:

-Bli en bedre rytter (er hestejente!)

-Få bedre holdning

-Gå ned de siste kg'ene. Jeg veide 69 kg i mai, og har siden det gått ned veldig mye i vekt. Nå veier jeg 50kg og vil gjerne gå ned de siste 2 og samtidig stramme opp litt :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6/30! I morgen skal jeg reise tur retur oslo med fly, så da blir det fri :) På tirsdag skal jeg løpe på mølla, så da blir neste shred på onsdag :)

Har dere hatt en fin helg? :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6/30! I morgen skal jeg reise tur retur oslo med fly, så da blir det fri :) På tirsdag skal jeg løpe på mølla, så da blir neste shred på onsdag :)

Har dere hatt en fin helg? :hug:

Hurra, da rekker jeg å ta deg igjen, hehe! Jeg måtte nemlig ta fri i dag også :( Sov 5 timer i natt. Hadde komt meg gjennom selve treningen, men.... nei :)

Glad jeg har denne tråden nå, ellers kunne jeg lett falt helt av etter to dager uten trening! Men nå "må" jeg liksom i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også, det er det siste lille dyttet jeg trenger når jeg ikke har lyst :fnise: Og kanskje flere vil være med etterhvert :)

Synes vi er skikkelig flinke, jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka er 08. Jeg er trøtt. Har litt dårlig tid. Har ikke spist og liker ikke å trene på tom mage.

Men nå gjør jeg det.

:danse::danse::trene::trene::hoppe::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6/10 ferdig. Nå spiser jeg en velfortjent frokost :)

Følte det gikk veldig fort i dag. Senere i uka blir det level 2, grugleder meg! 4 dager igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag vil jeg I HVERT FALL IKKE! aaaarhhhh.... aaaaaaaaaarrrrhhhh...... tar på treningstøyet nå.... aarrrhhhhh.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8/10.

Har faktisk gått ned 1 kg! hehe. Prøver egentlig å ikke se på vekta når jeg gjør dette, siden man får en del muskler (noe jeg virkelig har begynt å få på overarmene, hvis jeg ikke bare innbiller meg ting!). Har heller ikke målt meg, fordi jeg ikke fatter hvordan man måler seg riktig, og tar ikke før/etter-bilder fordi jeg blir så lei meg av å se på før-bildene, hahaha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HER ER JEG!! Åhguud jeg er så sliten, men mest i hodet. :grine: På mandag måtte jeg ta fri, på tirsdag løp jeg på mølla, og trente styrke på apparater. I går greide jeg ikke trene.. sov hele dagen... og i dag har jeg løpt intervall igjen på mølla. 45 min. Men i det minste har jeg trent!

I morgen MÅÅÅ jeg slå til med 7/10! F-ck you Jillian! :dry:

Heier på deg, Snop! Har ikke glemt deg, dont worry :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du klar for 10/10, Snop? Jeg så starten på level 2 i dag, og det burde jeg ikke gjort.. akkurat nå virker det oppnåelig. Herregud :sjokkert:

7/10 !

Endret av tingeling~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg og lager meg middag etter verdens lengste forelesningsdag. Får ikke gjort det før kl 19:30. Shit! Men jeg er KLAR. Litt :)

Level 2 er tiss. Faktisk. Massssse plankeøvelser, og det er det verste jeg vet. Gruer meg som en elg, men gleder meg til større utfordringer, trenger å kjenne på litt gangsperr nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wee! :) Så bra. Det vil si at klokken 20:00 så har du HELG :laugh:

Ja, er en stund siden jeg har hatt gangsperr jeg også nå. Men sliter fortsatt med den siste styrkeøvelsen. Med armene rett ut. Greier ikke fullføre :(

Jumping jacksene har jeg begynt å gjøre i en lynfart. Må brenne ekstra kalorier der man kan! Fnis :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...