Gå til innhold

30 day shred


klakkekatt

Anbefalte innlegg

(Hei! Dette er lille, laget en ny konto da jeg hadde så mange gamle innlegg på den forrige.)

Nå sitter jeg i sofaen og skal snart ta fatt på dag 2. Er kjempestøl, så dette blir nok bra :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dag 2 gjennomført. Var fortsatt støl etter forigårs, så jeg så sikkert veldig rar ut når jeg tok jumping jacks :fnise: Gleder meg til stølheten går bort.

Elsker følelsen av når jeg er ferdig med aller siste øvelse og det er utstrekking, det er så digg og jeg føler meg så flink! haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og nå gjorde jeg det. Ikke lett så sent på dagen, merket at jeg gjorde alt med ganske lav intensitet, og ble ikke så sliten som vanlig. Menmen, gjorde det i hvert fall :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er noen 30 days shred videoer på youtube. Varighet på ca. 30 minutter. Er dette det samme som på videoen, eller er det bare ett utdrag?

Endret av Saraby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at det er noen 30 days shred videoer på youtube. Varighet på ca. 30 minutter. Er dette det samme som på videoen, eller er det bare ett utdrag?

Hvert level varer i 30 minutter, så hvis de er delt opp i level 1, level 2 og level 3 så er det disse :)

Forresten, jeg fant en before/after-tråd som jeg ikke har sett før, sjekk dette!! http://www.myfitnesspal.com/topics/show/932106-show-me-ur-30-day-shred-results-d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Tusen takk! :-) skal man bare repetere samme level 1 videoen i 10 dager og så gå over til level 2?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Tusen takk! :-) skal man bare repetere samme level 1 videoen i 10 dager og så gå over til level 2?:-)

Jepp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med dag 1! Herregud som jeg må ha sett ut. Følte meg som en hvalross der jeg hoppet rundt med flesk og pupper deisende rundt om! Tror jeg opplevde second wind litt inni der. Trodde jeg skulle stryke med, men pressa meg videre. Og vips så klarte jeg jammen meg å fullføre! :D

Var pyton når jeg holdt på, men nå sitter jeg her og gliser! Nå må jeg bare klare å motivere meg til å fortsette hver dag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaster meg med jeg også. Dag 1 av 30 vel gjennomført. Gikk mye bedre enn jeg trodde, men svetten siler. Tror jeg har kjempegodt av styrketreningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Musklene mine trengte hviledag i dag. Løp 40 minutter på mølla istedet :) Så dag 4/30 blir i morgen!

Hvordan går det med dere andre? Skal dere gjøre det hver dag uten restutisjon? Jeg tar 30ds fri 2 dager i uka når jeg løper istedet :Nikke: Morro at vi er flere!!

Endret av tingeling~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musklene mine trengte hviledag i dag. Løp 40 minutter på mølla istedet :) Så dag 4/30 blir i morgen!

Hvordan går det med dere andre? Skal dere gjøre det hver dag uten restutisjon? Jeg tar 30ds fri 2 dager i uka når jeg løper istedet :Nikke: Morro at vi er flere!!

Det gikk overraskende bra i dag med 4/30, selv om jeg var veldig trøtt og hadde spist lite. Ville prøve å se om jeg klarte det selv om jeg trodde jeg ikke klarte det - og det gjorde jeg jammen! :)

Ja, jeg gjør det hver dag. Delvis fordi jeg føler det går helt bra og delvis fordi det gjør at jeg ikke detter av. Jeg vil liksom ikke få "hull" :fnise: Men hvis jeg har en veldig lang dag på skole/jobb, er sent hjemme osv så gir jeg meg selv fri. Men dette skjer så sjeldent, kanskje en gang annenhver uke maks.

Jeg er så lite aktiv ellers, så dette blir liksom den ene tingen jeg må klare å gjøre hver dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Årghh!! Liite lyst til å trene nå... Best å bare hoppe i det.

Da gjør jeg det også :) Slipper alt jeg har i hendene av eksamenslesing nå. Just do it :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5/10 utført! Jeg vet ikke om det er fordi jeg har gjort det to ganger før (men det er jo ett og to år siden) og det derfor funker veldig raskt men jeg må faktisk følge Nathalie for å føle at jeg får nok utav det. Det har aldri skjedd før! Ikke misforstå meg, jeg blir svett og det er ikke sånn at jeg flyr gjennom det, men jeg dør liksom ikke lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Blæ, jeg var på tlf med feil bruker)

Uansett. Hadde virkelig ikke lyst i dag. Og dette ble også den hardeste økten til nå. Hadde lite å gi, men sånn er det vel noen ganger.

Min verste øvelse er de utfallene til siden, med vektene rett ut. Den dreper meg :P Og det gjør også armhevingene.

Hva er deres verste og beste øvelser? Min beste er jumping jacks, det er jo rene ferien i forhold til armstyrke :fnise:

BAM!! 4/30!

Og SNOP, Gratulerer med å være halvveis i level 1. Skikkelig bra! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...