Gå til innhold

30 day shred


klakkekatt

Anbefalte innlegg

To dager ufrivillig pause p.g.a migreneanfall :(

Skikkelig teit når jeg bare har fått tatt en dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er en nedtur når man ikke kan trene pga sånne ting. Det som er så rart, er at når man av en eller annen grunn ikke kan trene, da har man all motivasjon i verden (eller hvertfall litt) Men når man faktisk er i form til å trene, så er ikke motivasjonen like stor.

Blir noen dager fri fra trening for meg også. Opererte ut en visdomstann i dag og selv om det ikke var det mest dramatiske greiene, så bør jeg roe ned litt de nærmeste par-tre dagene. For ikke å snakke om at det er vondt og ubehagelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en del kg som bør vekk (ca 10) og mye fett på magen og sånn. Har jogget litt de siste to mnd men har ikke fått noe fart på slankinga, så nå har jeg begynt med 30DS. Har tatt den 6 dager (ikke hver eneste dag, men 6 av 8 dager tror jeg).

Når bør man begynne å se noe forskjell???

Og jeg har lest en del både i resultattråden her og ellers på nett at alle som har tatt dette programmet har fått synlige resultater! Det jeg lurer på er om folk BARE trener med den dvd`en?

FOr å gå ned i vekt må man jo ha kcal-underskudd, og er det ikke litt begrensa hvor mye man bruker på 20 min trening? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trente bare med den, annenhver dag. Men ja, jeg lå også i kaloriunderskudd. Gikk ned 4.5 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trente bare med den, annenhver dag. Men ja, jeg lå også i kaloriunderskudd. Gikk ned 4.5 kilo.

hvor fort merka du forskjell? (på vekta eller cm)

Jeg har ikke minka en mm (har ikke veid meg da), men syns det er litt tidlig å miste motivasjonen etter 6 økter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke skrevet opp alle resultatene, men da jeg var på level 1 dag 6 veide jeg 66.8 og to uker etter at jeg var ferdig med hele veide jeg 63.1, i alle fall. Hmm, trodde jeg hadde en bedre oversikt, men har tydeligvis bare skrevet ned når jeg trente, ikke resultatene uke for uke. Så kanskje én kilo første uka? Husker at det var 4.5 til sammen, hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HuskyPusky

Nå har jeg hatt pause (vært syk) i 4 dag, og trenger virkelig litt motivasjon for å komme igang igjen, denne gangen ved å starte opp helt på skratch på ripped in 30. AKkurat nå er dessverre ikke den motivasjonen jeg trenger her :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

Nå har jeg ikke fått noen tilbakemeldinger på at jeg ikke får lov til å skrive om ripped i n 30 her, så da gjør jeg det helt til jeg evt. blir stoppa :sjenert:

Dag 1/30 RI30 i går. Skal straks gyve løs på dag 2. Jeg må si jeg likte denne litt bedre enn 30 days shred. Kanskje fordi jeg er litt sterkere nå så jeg fikk mer mestringsfølelse (klarte t.o.m å starte med armhevninger med en gang!! ) pluss at her er det tre forskjellige styrkeøvelser etter hverandre istedenfor 2, så jeg syntes det føltes som det gikk mye raskere.

I dag er jeg litt støl, men det er egentlig bare digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha hatt videofilen liggende minst ett år ble jeg inspirert til å ta den frem igjen. Lettere panisk og telte på hvor mange måneder, uker og dager det var til jeg grøss.. skulle ta på meg bikinien igjen. Burka på stranden i Tyrkia ekke det helt store. Nå har jeg idag gjennomført dag 2 av 30 days shred og skippet min store plan om å gå til jobb.. Lårene mine takla ikke lenger enn til busstoppet..

Hvor mange dager gikk det med dere før gangsperren avtok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha hatt videofilen liggende minst ett år ble jeg inspirert til å ta den frem igjen. Lettere panisk og telte på hvor mange måneder, uker og dager det var til jeg grøss.. skulle ta på meg bikinien igjen. Burka på stranden i Tyrkia ekke det helt store. Nå har jeg idag gjennomført dag 2 av 30 days shred og skippet min store plan om å gå til jobb.. Lårene mine takla ikke lenger enn til busstoppet..

Hvor mange dager gikk det med dere før gangsperren avtok?

Tre-fire kanskje. Blir ikke noe særlig støl lenger :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har brukt den siste timen til å lese hele tråden, og jeg er inspirert!! 30SH står på nedlastning nå, og jeg er så engasjert at jeg tror jeg tar den treningsrunden allerede i kveld når den er ferdig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til kampfisken!

Denne tråden er superinspirerende! :gjeiper:

Jeg skal igang med dag 12 nå, så hoppe i dusjen og antagelig gå en lang tur etterpå i det fine påskeværet.. Har så lyst til å bake noe også, men helst ikke altfor usunt hehe.. Noen som har noen tips? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

Så bra kampfisken :) Er på tide å få litt mer liv i tråden, det har vært stille den siste uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HuskyPusky

Forresten, jeg fikk en supergod overraskelse når jeg gikk på vekta i går. Jeg har klart å gå ned 5 kg, og jeg vil tro at mye av det er takket være 30ds og nå ripped in 30... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var først ferdig nedlastet i ett-tiden i gårnatt, så startet i dag. trodde jeg skulle dø! Skalv som en tulling! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var først ferdig nedlastet i ett-tiden i gårnatt, så startet i dag. trodde jeg skulle dø! Skalv som en tulling! :sjenert:

Hehe, savner nesten den følelsen der litt:) Det er overraskende hvor fort man blir bedre trent! Sitter nå med sjokolademelk og banan etter dagens økt:) Wee- skikkelig god følelse :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med vektnedgang HuskyPusky? :klemmer: Liker du ripped bedre eller dårligere enn 30 days shread?

Endret av Wonderbitch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

Så langt liker jeg ripped bedre :) Det er mye mer variasjon i øvelsene der, så det føles som programmet går raskere. Pluss at Jillian selv sier at man skal legge inn 1-2 hviledager i løpet av uka, så da trenger man ikke ha så dårlig samvittighet om man ikke får trent en dag... :sjenert:

Men jeg ville nok tatt 30ds før ripped uansett, for den virker litt tøffere. (Selv om jeg merker det mindre siden jeg har blitt i litt bedre form av 30ds).

Men nå er jeg bare på lv 1 av ripped enda da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

For en inspirerende tråd! Jeg begynner med 30DS i morgen kveld når jeg kommer hjem (evt tirsdag) Og hvis jeg liker det tenkte jeg å fortsette med RI30 og Extreme Shed and shred :jepp:

Har kronisk bekkenbetennelse så håper dette er noe jeg kan gjøre :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Jeg henger meg på! (denne tråden som inspirerte meg :jepp: ) Starter i morgen (eller evt. tirsdag, kommer an på hvor sent jeg kommer hjem i morgen). Har kjøpt nye manualer og det hele! Begynner med babysteps: kutte ut godteri/brus i ukedagene (spiser ellers variert/sunt), trene 30 day shred 3-5 ganger i uken, og helst også en lang gåtur i raskt tempo noen ganger i uken. Målet er å gå ned 5 kilo innen 1.juli, men også å bare føle meg sprekere og mer opplagt generelt (på lenger sikt skal jeg gå ned mer, men tar 5 kg om gangen for at det skal føles overkommelig :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...