Gå til innhold

30 day shred


klakkekatt

Anbefalte innlegg

Jeg skal prøve å henge meg på denne hvis jeg orker. :sjenert:

Er det veeeldig vanskelig å henge med på opplegget om man har kondis som en fordervet apekatt? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HuskyPusky

Nesten så det er en fordel å ha dårlig kondis når man starter, for da er det så utrolig morsomt å merke fremgang etterhvert! (selv om man føler at man holder på å dø de første dagene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten så det er en fordel å ha dårlig kondis når man starter, for da er det så utrolig morsomt å merke fremgang etterhvert! (selv om man føler at man holder på å dø de første dagene).

Jeg har prøvd èn gang, og da ga jeg opp etter ti min. Følte hodet skulle ekspoldere og øynene poppe ut. :sjenert:

Håper det går litt bedre på forsøk to, og at fremgangen kommer nok så fort. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Da har jeg tatt første dag! Det var kjempetungt, men likevel litt godt å kjenne at musklene har vært i bruk :jepp: Måtte ta noen få pauser, men tror jeg klarte å holde dem til under 5 sekund :)

Jeg har vekter på 1.8kg og synes dette kanskje var litt tungt.. (er veldig utrent i armene) Hvor tunge bruker dere? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt to ukers pause pga, operasjon av visdomstann og påskeferie. Jeg kunne trene et par dager etter operasjonen, men det er ikke så kult, og det var vondt og hovent, så jeg unngikk det. I påskeferien var jeg bortreist og hadde ikke mulighet.

Må si at det var tungt! Men jeg tror nesten at jeg liker level 3 best av alle. Tar noen i Nathaliestyle, men det er også noen øvelser som bare blir for teknisk vanskelige for meg. Selvfølgelig kommer tante rød på besøk denne uka, jeg som først hadde tenkt til å trene hver dag! Men får prøve å trene så mye som mulig, da.

Har forresten noen her prøvd 6 week 6-pack? Merker at det er magen jeg er mest misfornøyd med, og hoftene, så lurte på om jeg kanskje skulle gå over til denne videoen, har den flere mage-øvelser en 30ds?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vekter på 1.8kg og synes dette kanskje var litt tungt.. (er veldig utrent i armene) Hvor tunge bruker dere? :klo:

Jeg brukte 1 kg de første gangene. Først da jeg var kommet på level 3 begynte jeg med 2 kg. Nå brukte ikke jeg 20 dager på lv 1 og 2, da. Jeg brukte lenger. Selv nå må jeg bytte litt på. Er en øvelse i lv 3 der jeg tar 1 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HuskyPusky

Jeg bruker 1,5 kg på hver arm.

Husker i starten så sleit jeg med 0,5 kg på hver arm, så det er morsomt å se hvordan man forbedrer seg :)

Skal ta meg en skikkelig treningsøkt litt senere :) Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee! Ferdig med 13/30:)

Det blir til at jeg tar ca 3-4 dager i uken, men legger inn litt ekstra styrkeøvelser, jumpingjacks osv så jeg trener 1 time hver gang.. Litt dumt kanskje, håper ikke jeg blir lei før jeg blir ferdig med de 30 dagene :sjenert: Men har skjelden tid til å trene hver dag, så de dagene jeg trener får jeg så lyst til å holde på litt ekstra :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

Det er sikkert bra det Wonderbitch :)

I dag trente jeg 1 lv1 30 days shred, 1 lv 1 ripped + 1 lv 2 ripped... jeg var ganske pumpa på slutten der, og det hjalp jo ikke at lv 2 i ripped var myye tyngre enn lv 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk ikke tid i går å trene, men sto opp tidlig i dag for å rekke det :-D 3/30 fullført!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag trente jeg 1 lv1 30 days shred, 1 lv 1 ripped + 1 lv 2 ripped... jeg var ganske pumpa på slutten der, og det hjalp jo ikke at lv 2 i ripped var myye tyngre enn lv 1.

Åh det hørtes hardt ut!! :hakeslepp: Men du kommer sikkert til å se smashing ut hvis du fortsetter sånn :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Fullført level 1, dag 2 i dag :) Er helt utrent, og føler meg flink som har trent to dager på rad nå. Selv om det bare er en halvtime-ish hver dag, er det bedre enn ingenting :jepp: Jeg bruker 1kgs-vekter nå i begynnelsen, men satser på å øke til 1,5-2 kg etterhvert. Jammen slitsomt når det står på, men deilig følelse etterpå :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! da har jeg gjennomført enda en dag på level 3. Det er utrolig slitsomt, og jeg må ta noen få veldig korte pauser innimellom. Mot slutten tenker jeg at jeg bare vil gi opp og at jeg ikke gidder mer, men så er det en liten stemme som sier at det er bedre å gjøre et par færre repetisjoner enn å ikke gjøre noen i det hele tatt, og det får meg igjennom.

Nå skal det bli deilig med en dusj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har falt helt av :( Kom meg vel til dag 18 eller 19, husker ikke. Men har fortsatt å trene da, styrke og kondisjon på treningssenteret! Så trening blir det absolutt, bare ikke med Jillian! Lykke til alle sammen! ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

Åh det hørtes hardt ut!! :hakeslepp: Men du kommer sikkert til å se smashing ut hvis du fortsetter sånn :gjeiper:

I dag var jeg såpass støl at det "bare " ble en runde med ripped lv 2. Er veldig greit å trene mye når man har motivasjon til det, men det klarer jeg ikke hver dag. Nå gleder jeg meg litt til fredag, for da har jeg hviledag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

Når på dagen pleier dere å legge treningsøktene deres?

Sånn grovt sett pleier jeg å kjøre de rett før jeg legger meg (bare en kjapp luftetur med hunden, en banan og kjapp dusj etterpå) i ukedagene, og rett etter jeg har stått opp i helgene.

Merker at treningen går mye bedre i ukedagene, fordi jeg ofte slurver litt med frokost før trening i helgene. Og jeg klarer rett og slett ikke å følge opplegget på rom mage... så nå har jeg akkurat sitti å trykket i meg et par brødskiver så skal jeg prøve å gjennomføre siste dag av lv 2 på ripped (+ 30 days shred lv 1 til "oppvarming... og kanskje jeg skal prøve litt på ripped lv 3 også sånn at jeg er litt forberedt på øvelsene i morra/tirsdag?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud HuskyPusky du er jo helt rå! Jeg hadde aldri i verden klart så mye på en gang! Du ser vel resultater nå??

Jeg er for tiden arbeidsledig, så jeg pleier å ta treningen midt på dagen, omtrent sånn 13-14-15 tiden. Kommer litt an på. Da rekker jeg å dusje osv før middag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

Det som er så kjipt er jo at jeg ikke målte meg før jeg startet, så jeg synes ikke det er såå lett å se resultater på meg selv. Men jeg ser jo på vekta at jeg har gått ned en 4-5kg og det er jo bra. Det mest motiverende er alikevel at jeg merker så utrolig god fremgang på formen. Bare det at jeg klarer å ta pushups på strake ben, det tror jeg aldri jeg har klart før!

Men i dag ble det litt for mye. Startet ordentlig på ripped lv 3 i dag, og der er det en øvelse hvor man skal stå og legge seg ned på ryggen og nesten ta en baklengs kråkestup før man reiser seg opp igjen. Nå har jeg en historie med flere besvimelser bak meg, og sånn gikk det i dag også når jeg var sliten og det ble litt for mye opp og ned sånn kjapt :gjeiper: Så jeg tror nok kanskje jeg skal unne meg en hviledag morra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag prøvde jeg første dagen på level 1. Det er flaut å si, men jeg måtte stoppe etter 10 min. Bein og armer var så gèle at jeg ikke klarte å hoppe :sjenert:

MEN nå har jeg ihvertfall startet, så får jeg heller prøve videre i morgen og satse på et bedre resultat! :jepp:

Kan legge til at jeg ikke har trent noen ting på åtte år, så ikke rart jeg traff veggen :fnise:

Endret av Puddelhue
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg på dag 3 av 30ds og det går overraskende bra :) 2. dagen var igrunnen værst, når jeg var støl etter 1. dagen :P Jeg har prøvd en gang før men da kom jeg bare til dag 4.... :P

Noen andre som akkurat har begynt? :)

Endret av dingding
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...