Gå til innhold

30 day shred


klakkekatt

Anbefalte innlegg

Gjest HuskyPusky

Velkommen i klubben :)

Dag 24! Trente ikke i går så ble dobbel på lv 3 i dag + en lv 1 for å mimre tilbake.. Gleder med til dusj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I morgen! Det er dagen! Jeg har falt heeelt ut! :( Har ikke trent på lenge og nå har jeg sykt dårlig samvittighet. Lurer på om jeg kanskje skal prøve meg på lv3 i morgen, bare sånn at jeg får noen nye bevegelser. Det gjør det litt mer spennende. Er ikke sikker på om jeg orker, siden jeg nå har vært så lenge borte fra treninga, men går det ikke så er det bare å prøve seg på de andre lv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

Dag 25! I morra blir dagen fullstappet, så blir spennende å se om jeg kommer meg opp kl kvart på 6 for å trene i morra tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble dagen!! Tok en gjennomgang av lv3 og det var ingen spøk altså! Nå, en halvtime senere, dirrer det fortsatt i musklene og det var tungt å stå i dusjen og vaske håret, haha!

Men jeg merker at jeg har blitt sterkere og det er gøy :) Motivasjonen har opparbeidet seg litt mer nå. Tror jeg bare går en tur i morgen, siden jeg skal bort på dagen, vi får se :)

Hvordan går det med dere andre? Det er så stille her nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal starte opp igjen på mandag tenkte jeg.

Siden det ble pause da jeg ble gravid, men nå er jeg jo ikke det lengre og jeg får ta fatt på kroppen igjen. Kjenner jeg faktisk gleder meg litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

*prøver å psyke seg opp til å ta på treningstøyet, sette stuebordet opp i sofaen og slå på dvden og gyve løs på dag 27*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nettopp fullført dag 17. Nærmer seg level 3 nå. Men har ikke blitt så mye "shredding" denne uka. Trent styrke to dager, en hviledag og 3 dager shred sålangt. Så det tar litt tid med å bli ferdig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

Du begynner kanskje å merke det litt på formen da Ina? :)

Nå sitter jeg og er litt gira her! I går var det dag 28 og i dag er det dag 29, og den skal jeg fullføre så snart jeg har putta i meg litt mat (for level 3 å tom mage går dårlig har jeg erfart). Også skal jeg ta en lv3 omgang i kveld før jeg legger meg også, så da kaller jeg det dag 30!!!!

Litt juks sånn i slutten, men jeg synes det er veldig greit å starte på ripped in 30 på en mandag (altså i morra). Så da er jeg faktisk snart ferdig med 30 days shred!! Woho! Nesten så jeg har lyst til å legge ut min første treningsstatus på facebook å skryte litt av meg selv :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du begynner kanskje å merke det litt på formen da Ina? :)

Nå sitter jeg og er litt gira her! I går var det dag 28 og i dag er det dag 29, og den skal jeg fullføre så snart jeg har putta i meg litt mat (for level 3 å tom mage går dårlig har jeg erfart). Også skal jeg ta en lv3 omgang i kveld før jeg legger meg også, så da kaller jeg det dag 30!!!!

Litt juks sånn i slutten, men jeg synes det er veldig greit å starte på ripped in 30 på en mandag (altså i morra). Så da er jeg faktisk snart ferdig med 30 days shred!! Woho! Nesten så jeg har lyst til å legge ut min første treningsstatus på facebook å skryte litt av meg selv :gjeiper:

Har det blitt synlige resultater av den? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

Har det blitt synlige resultater av den? :D

Jeg linker deg til dennetråden jeg. Der skrev jeg om resultater for et par dager siden, og du får også sett andre sine resultater der :)

Men jeg kan jo ikke si annet enn at jeg er fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du begynner kanskje å merke det litt på formen da Ina? :)

Formen er absolutt bedre ;-) Og ikke minst er motivasjonen for å trene mye høyere! Gleder meg til sommer og joggeturer i lysløypa! Ikke minst syns jeg det er veldig greit å kombinere det med ren styrketrening på senteret.

Har blitt mye sterkere i hele kroppen, har nok ikke gått ned noe (Men trenger egentlig ikke det). Eksamenslesing er ikke det beste for kostholdet. ;-)

Så herlig :-D Tenk at du snart er ferdig! Jeg har og planer om å trene ripped in 30 days etter shred. :-) Greit med hjemmetrening innimellom og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dag 2 lv 3 nå nettopp. Det er hardt, det er det. Men det går greit :) Sist gang syntes jeg at vektene mine var litt for lette og følte ikke så stor motstand som jeg hadde ønsket. Brukte ne kilo tyngre i dag, men byttet litt på.

Noen av øvelsene er for teknisk vanskelige for meg, så jeg gjør ikke alle i Nathalie-style, men jeg er stolt over at jeg i det hele tatt trener! Har kjempelyst til å komme i bikini-form!

Edit: Nå koser jeg meg med Top Model :)

Endret av Bloodflowers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Day 1 - Level 1 gjennomført.

Motivasjonen var på bånd men jeg klarte det :D

Ennå så lang pause jeg har hatt, men tror ikke jeg hadde klart å gjennomføre det tidligere. MA var tøffe saker for meg gitt.

Meen nå er jeg igang igjen.

Det positive var jo at jeg veide 69kg når jeg starta sist. Gikk litt ned. Og selv med lang pause nå veier jeg i dag 67kg. Så det er jo en god start.

Dessuten gikk det MYE lettere enn når jeg starta sist.

Håper nå at musklene ikke blir like vonde som sist, skal kjenne litt på det i morra om jeg eventuelt tar en dags opphold. For jeg orker ikke de smertene igjen. Var helt gruuusomt. Var så glad det var helg sist gang da for jeg hadde ikke klart å jobbe tror jeg :gjeiper:

Men veien ned til 60 kg er igang. For ikke å snakke om en fastere kropp.

Syns magen min har vært ganske grei etter sist gang, liker å tro at det kommer av den innsatsen ihvertfall. Så nå skal det bare bli enda bedre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De første par dagene jeg trente så ble jeg veldig støl, men nå har jeg gjort det fire dager og blir ikke like støl lenger. Merker det bare litt i rompa. Har det like bra virkning for det eller? :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en veldig dårlig uke.. ikke trent i det hele tatt.

Prøvde meg i dag, men kom ikke halvveis engang før jeg måtte gi opp.

Vurderer faktisk å begynne helt på nytt igjen siden jeg har hatt så lang pause.

Trene opp kroppen litt igjen med level 1, iallfall i noen dager!

*sukk* .. og jeg som var så bestemt på dette.. men ikke alltid verken den fysiske eller psykiske formen er helt enig..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, Tussla jeg føler med deg! Når man først begynner så tenker man at det skal gå så lett og man har all motivasjon i verden! Men noen ganger skal det ikke så mye til før man detter helt ut, og da er det vanskelig å komme igang igjen. Har selv hatt en laang pause, og har først nå begynt ordentlig igjen. Men vi kan klare dette :)

Bare tenk på hvor flott du vil føle deg til sommeren når du kan sprade rundt i bikini! Eller hvertfall føle deg litt mer fresh i de fine sommerklærne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dag 3 lv 3 unnagjort. Synes det generelt var verre enn i går. Hadde litt vondt i den ene ankelen og gjorde noen av de hoppe-øvelsene litt roligere og ikke med full styrke.

Fornøyd med at jeg kommer høyere opp når jeg gjør "superman" :)

Klarte også alle øvelsene med 2kg vekter, noe jeg er stolt av. *kremt* ja, bortsett fra jumping jacks, for DA er jeg sliten! Og redd for at jeg skal miste med i gulvet :fnis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

Dag 3 lv 3 unnagjort. Synes det generelt var verre enn i går. Hadde litt vondt i den ene ankelen og gjorde noen av de hoppe-øvelsene litt roligere og ikke med full styrke.

Fornøyd med at jeg kommer høyere opp når jeg gjør "superman" :)

Klarte også alle øvelsene med 2kg vekter, noe jeg er stolt av. *kremt* ja, bortsett fra jumping jacks, for DA er jeg sliten! Og redd for at jeg skal miste med i gulvet :fnis:

Såå flink :) Husker at jeg syntes den derre shadow boxinga var helt forferdelig!

Jeg rakk akkurat å bli ferdig med 30 days shred før jeg ble sjuk... nå venter jeg på at formen skal bli bedre så jeg får startet på ripped in 30.

Får jeg fortsatt lov til å skrive her inne for det? Eller må jeg gå over i den rippedtråden som finnes her et eller annet sted som nærmest er stillere enn graven... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

ehhhh... Skal man bruke vektene når man skygge bokser og tar jumping jack`s???

Ikke på lv 1, men noen av de samme øvelsene kommer tilbake på lv 3 i en litt hardere variant (med vekter) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...