Gå til innhold

30 day shred


klakkekatt

Anbefalte innlegg

Dataen min bestemte seg for å virke i dag så; dag 1, lvl 1 fullført! Rød i ansiktet: check, svett: check, gele i beina: check! Var overrasket over alle push upsene jeg klarte. Riktignok på knærne, men likevel.Tror jaggu den lille treninga jeg har fått med meg på family har gjort litt nytte. Når det er sagt gruer jeg meg allerede til level 2 om 9 dager!;-)

Så bra at du fikk starta! :) ja, blir overrasket over meg selv jeg også, hihi. Men får ikke helt til armhevingene, noe som irriterer meg :o ja, level 2 blir sikkert enda hardere!

Anonymous poster hash: 6db50...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at du fikk starta! :) ja, blir overrasket over meg selv jeg også, hihi. Men får ikke helt til armhevingene, noe som irriterer meg :o ja, level 2 blir sikkert enda hardere!

Anonymous poster hash: 6db50...2cc

er så deilig å se at man faktisk er litt bedre form enn det man trodde:-D armhevinger er jo ikke barebare da.. vanskelige greier:-p idag har jeg pause fra jillian og fortsetter på dag 3 i morgen for jeg hsr grusom migrene, men fikk trent på senteret idag tidlig så har ikke dårlig samvittighet:-D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skal prøve dette i år? :)

Virker som tråden har dødd litt ut?



Anonymous poster hash: db4e0...bd2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å prøve dette. Er ikke medlem av noe treningsstudio akkurat nå da jeg ikke har råd, så det har liksom bare blitt jogging for tiden. Så er det jo morsomt å se om det viser noen resultater!

Kan noen forklare meg hvordan det foregår? Jeg skjønner at det er 3 levels? Jeg finner bare to av dem på Youtube. Noe sted man kan bestille DVD uten lang leveringstid? Hvor lenge er man på hver level? Hva med hviledager?

Endret av drue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å prøve dette. Er ikke medlem av noe treningsstudio akkurat nå da jeg ikke har råd, så det har liksom bare blitt jogging for tiden. Så er det jo morsomt å se om det viser noen resultater!

Kan noen forklare meg hvordan det foregår? Jeg skjønner at det er 3 levels? Jeg finner bare to av dem på Youtube. Noe sted man kan bestille DVD uten lang leveringstid? Hvor lenge er man på hver level? Hva med hviledager?

http://www.youtube.com/watch?v=_JGtSuIQ0UI Her er alle 3 levlene på èn video :) Hvert level skal tas i 10 dager. Tror man egentlig skal trene hver dag, men det er vel litt opp til hver enkelt hvor fort man ønsker resultater? Jeg har hatt en hviledag i går (skulle tatt dag 3 level 1 i går), så jeg tar dag 3 i dag istedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjorde nettopp level 1. Herregud, ble jo ass whooped. Jeg er i virkelig dårlig form!! Tror jeg må roe litt ned neste gang, jeg er litt kvalm og svimmel nå. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde nettopp level 1. Herregud, ble jo ass whooped. Jeg er i virkelig dårlig form!! Tror jeg må roe litt ned neste gang, jeg er litt kvalm og svimmel nå. Haha.

veeldig slitsomt jeg får desverre ikke trent idag og fikk ikke gjort det i går heller :-( sånn er det å være tilkallingsvakt flere steder oog trene på senter i tillegg! Men sksl prøve å komme sterkere tilbake i morgen! :-p
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjennomført 6 dager nå. Veldig spent på hvordan dag 11 (level 2) kommer til å være :P

Anonymous poster hash: 6db50...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg inn her jeg, selv om jeg ikke får begynt før etter eksamenstiden min + flytting er forbi, men det er om 10 dager! ;)

drue: :fnise: Det er alltid sånn! Jeg prøvde et program som het Beachbody, fullførte det ikke, men etter den første "episoden" som varte i 20 min, og kun var en test for å se an hvordan formens ens er, lå jeg på gulvet og ville dø :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg inn her jeg, selv om jeg ikke får begynt før etter eksamenstiden min + flytting er forbi, men det er om 10 dager! ;)

drue: :fnise: Det er alltid sånn! Jeg prøvde et program som het Beachbody, fullførte det ikke, men etter den første "episoden" som varte i 20 min, og kun var en test for å se an hvordan formens ens er, lå jeg på gulvet og ville dø :lol:

Haha! Jeg satser på at det blir bedre. Jeg kommer til å kjøre annen hver dag nå i begynnelsen ihvertfall. Er ganske støl i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt veldig lyst til å prøve, men har feiga ut. Er så redd for at jeg ikke skal klare det.

En begynnelse er vel å faktisk få tak i DVD'ene :fnise: , eller finne de frem på youtube.

Men, dere som har prøvd dem, hvor stor plass trenger man å boltre seg på?

Har liten stue, men bordet kan flyttes litt, så tror nok det er såpass stor plass at jeg kan legge meg flatt på gulvet. Og større plass enn det trenger man vel ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt veldig lyst til å prøve, men har feiga ut. Er så redd for at jeg ikke skal klare det.

En begynnelse er vel å faktisk få tak i DVD'ene :fnise: , eller finne de frem på youtube.

Men, dere som har prøvd dem, hvor stor plass trenger man å boltre seg på?

Har liten stue, men bordet kan flyttes litt, så tror nok det er såpass stor plass at jeg kan legge meg flatt på gulvet. Og større plass enn det trenger man vel ikke?

Det er bare å prøve. Du klarer det sikkert! :) tror ikke gulvplassen blir noe problem. Har ikke så stor plass å gjøre deg på jeg heller, men greier det fint fordi :)

Anonymous poster hash: 6db50...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare å prøve. Du klarer det sikkert! :) tror ikke gulvplassen blir noe problem. Har ikke så stor plass å gjøre deg på jeg heller, men greier det fint fordi :)

Anonymous poster hash: 6db50...2cc

Hahaha. Mente så klart "gjøre DET på" huff..

Anonymous poster hash: 6db50...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt veldig lyst til å prøve, men har feiga ut. Er så redd for at jeg ikke skal klare det.

En begynnelse er vel å faktisk få tak i DVD'ene :fnise: , eller finne de frem på youtube.

Men, dere som har prøvd dem, hvor stor plass trenger man å boltre seg på?

Har liten stue, men bordet kan flyttes litt, så tror nok det er såpass stor plass at jeg kan legge meg flatt på gulvet. Og større plass enn det trenger man vel ikke?

jeg la ut link til youtubevideo med alle tre levlene en side tilbake!:-) trenger ikke så veldig stor plass, jeg flytter bare litt på salongbordet:-) eneste du bør tenke på er at du skal hs plass til å ligge på gulvet å strekke ut armene på hver side av kroppen!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha. Mente så klart "gjøre DET på" huff..

Anonymous poster hash: 6db50...2cc

hehe, skjønte det!

Nå har jeg jo også denne tråden på lista mi! Kommer til å trenge støtte hvir jeg begynner.

Jeg vet jo at jeg har skikkelig dårlig kondis, og ikke eier styrke, men det er liksom noe med det å bli minnet på det.

Akkurat nå er jeg syk, så må vente til jeg er ferdig med å fly på badet.

Treningsmatte og manualer har jeg også... har egentlig alt, bortsett fra troa på meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg la ut link til youtubevideo med alle tre levlene en side tilbake!:-) trenger ikke så veldig stor plass, jeg flytter bare litt på salongbordet:-) eneste du bør tenke på er at du skal hs plass til å ligge på gulvet å strekke ut armene på hver side av kroppen!

Det tror jeg skal fungere, men er jo bare til å velte meg litt rundt på gulvet så finner jeg fort det ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, skjønte det!

Nå har jeg jo også denne tråden på lista mi! Kommer til å trenge støtte hvir jeg begynner.

Jeg vet jo at jeg har skikkelig dårlig kondis, og ikke eier styrke, men det er liksom noe med det å bli minnet på det.

Akkurat nå er jeg syk, så må vente til jeg er ferdig med å fly på badet.

Treningsmatte og manualer har jeg også... har egentlig alt, bortsett fra troa på meg selv.

Det går sikkert bra etterhvert. De 3 første dagene var verst synes jeg. Pga uvante bevegelser og stølhet, men etter det gikk det fint :-D Imorgen blir det dag 8 for min del.

Dette greier du! :-D

Anonymous poster hash: 6db50...2cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg skal fungere, men er jo bare til å velte meg litt rundt på gulvet så finner jeg fort det ut :fnise:

:fnise: Vi blir nok to som gjør det fremover!

Men ser dere andre det på youtube eller har dere lastet ned/kjøpt progammet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Vi blir nok to som gjør det fremover!

Men ser dere andre det på youtube eller har dere lastet ned/kjøpt progammet?

Ser det på youtube :)

Anonymous poster hash: 6db50...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...