Gå til innhold

30 day shred


klakkekatt

Anbefalte innlegg

Ingen som henger på denne lengre?

Jeg er i gang med level to allerede, begynte 6 januar og har ikke hatt en dags pause. Stolt av meg selv nå!

Gikk på vekta idag og er faktisk minus 4 kg, men best av alt så ser jeg resultatet godt på kroppen. Ser ut som jeg har gått ned MYE mer! Har vært flink å ta bilder underveis og da ser man forskjellene, men jeg angrer på at jeg ikke tok mål av kroppen også. Det hadde nok virkelig gjort utslag!

Ble ekstremt lei av level 1 etter hvert.. Hadde lyst å spy de siste dagene, men kom meg gjennom det. Fått mer energi til å kjøre på nå som jeg er kommet til level 2.

Gleder meg til å se resultater når jeg er helt ferdig. Forventer ikke underverker, men jeg ser jo forandringer allerede og håper det fortsetter i samme bane.

Jeg har forresten aldri trent regelmessig i hele mitt liv og vært alt for glad i søtsaker. Resultatet ble en stor og tung kropp med aaaaaalt for mange kilo. Har lagt om kostholdet, eller kutta ut godteri, brus og potetgull (det som sto igjen da er ikke usunt. Litt brød, noe grønnsaker, yoghurt og litt middag på en dag).

Forresten, har dere noen tanker om hva dere skal fortsette med når dette er ferdig? Jeg tenker at jeg kanskje skal fortsette på et av programmene til denne dama, Ripped in 30 f.eks.



Anonymous poster hash: 9f8c1...81a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som henger på denne lengre?

Jeg er i gang med level to allerede, begynte 6 januar og har ikke hatt en dags pause. Stolt av meg selv nå!

Gikk på vekta idag og er faktisk minus 4 kg, men best av alt så ser jeg resultatet godt på kroppen. Ser ut som jeg har gått ned MYE mer! Har vært flink å ta bilder underveis og da ser man forskjellene, men jeg angrer på at jeg ikke tok mål av kroppen også. Det hadde nok virkelig gjort utslag!

Ble ekstremt lei av level 1 etter hvert.. Hadde lyst å spy de siste dagene, men kom meg gjennom det. Fått mer energi til å kjøre på nå som jeg er kommet til level 2.

Gleder meg til å se resultater når jeg er helt ferdig. Forventer ikke underverker, men jeg ser jo forandringer allerede og håper det fortsetter i samme bane.

Jeg har forresten aldri trent regelmessig i hele mitt liv og vært alt for glad i søtsaker. Resultatet ble en stor og tung kropp med aaaaaalt for mange kilo. Har lagt om kostholdet, eller kutta ut godteri, brus og potetgull (det som sto igjen da er ikke usunt. Litt brød, noe grønnsaker, yoghurt og litt middag på en dag).

Forresten, har dere noen tanker om hva dere skal fortsette med når dette er ferdig? Jeg tenker at jeg kanskje skal fortsette på et av programmene til denne dama, Ripped in 30 f.eks.

Anonymous poster hash: 9f8c1...81a

Jo, jeg henger fortsatt med! :D Starter på level 2 nå på søndag. Har hatt en dag med pause på level 1, grunnet reising. Jeg ser ikke så mye forskjell på kroppen, det er litt demotiverende.. Men håper det blir etterhvert.

Jeg er litt som deg, hadde vært alt for glad i søtsaker og brus. Men nå har jeg i hvert fall kommet så langt at jeg har kuttet det ut i ukedagene. Men kan enda bli litt flinkere til å kontrollere meg i helgene, hehe.

Har ikke tenkt så mye på hva jeg skal gjøre etterpå enda. Lyst til å fokusere på mage og rumpe, men får se. Er ripped in 30 noe lignende som 30 day shred?

Anonymous poster hash: 6db50...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hengt meg på denne tråden, før nå :)

Jeg kjøpte dvden i midten av november, og trente ca 4-5 ganger i uka.

Merket resultater på kroppen - den ble litt strammere og fikk armmuskler :D men merket ikke forskjell på vekta.. Men muskler veier mer enn fett.. MEN, nå har jeg ikke trent på over en mnd pga mye jobb å kurs da jeg er bortreist og ikke hatt mulighet.. så jeg skal begynne igjen på mandag.. Gruer å gleder meg da det sikkert blir like hardt som første gangen da det har gått så lang tid siden sist..

Målet er å stramme inn å helst gå ned 4-5 kg.

Har nå i tilegg bestilt meg detox for å komme skikkelig igang :)

Spent på om jeg klarer målet :)

Endret av solstråle;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært litt sløv på treninga. Trente forrige mandag, og armene mine var støle i seriøst 4-5 dager. Trodde jeg hadde skada dem eller noe :fnise: Trente i går og i dag, med litt mindre kg på vektene. Tror jeg begynte med litt for tunge vekter, noen av øvelsene er jo direkte vanskelig å gjøre med en del kg på.

Har ihvertall blitt tre ganger denne uka - bedre enn ingenting! :):trene:

Endret av drue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med, er på dag 6 :-)

Begynner å klare hele programmet nå, de første dagene var tunge!

Men har bestemt meg for å fullføre, også tenkte jeg å begynne på Killer Buns & Thighs etter 30 day shred ;-)

Jeg verken måler eller veier meg, bruker klær som indikasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet meg til level 2 nå. Det var tungt. Men håper jeg kommer litt mer inn i det om ett par dager. Har hatt så lyst til å gi meg midt i treningsøkta flere ganger. Men så tenker jeg at det hele er over om 20 minutter.. Haha huff.. Blir noen småpauser med drikking av vann da, men føler jeg må få lov til det :P

Anonymous poster hash: 6db50...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så stille denne tråden plutselig ble. Spent på å høre hvordan det går med dere :P

Anonymous poster hash: 6db50...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig gitt det opp. Blir ufattelig fort lei av å gjøre det samme. Meldte meg heller inn i et treningsstudio, så kommer nok til å trene der for det meste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg begynte i dag :fnise:

Merket fort jeg var ute av form! Men det var godt å komme i gang igjen etter nesten et halvt år uten noe trening!

Jeg har meldt meg inn i et treningsstudio, så jeg kommer nok til å fokusere mer på styrke, spinning og yoga der. Mens dette blir trening hjemme når jeg ikke drar på treningssenteret :)

Har alle andre sluttet? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare ikke begynt...

Har trent litt ro øvelser med strikk da det er rygg jeg helst vil trene mest ( valker på rygg :( )

Men må skjerpe meg.. :fnise: Har bestilt 3 ukers ferie tur til Bulgaria i juli, så prøver å bruke den som gulerot på å skjerpe meg men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er på dag 17/30 =D er veldig fornøyd med resultatene allerede! fått masse muskler og gått ned 3 kg. skal fortsette med en annen video fra jillian etter 30ds er over. Tenker d blir ripped eller revolution =) Gleder meg til sommern allerede =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på dag 2/30 :fnise: Trener ikke så ofte da jeg går på treningssenter inni mellom også. Men fy så tung den andre økten var! Jeg ble litt satt ut, forventet ikke det akkurat :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, jeg bestilte meg denne på platekompaniet for noen uker siden, her om dagen fikk jeg Mail om at dem var helt utsolgt på hovedlageret så dem vet ikke når dem får den inn igjen.. Så utrolig kjedelig, er så klar for å begynne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på 18/30. Er spent på hvs som venter på nivå 3

Anonymous poster hash: e4ca4...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, jeg bestilte meg denne på platekompaniet for noen uker siden, her om dagen fikk jeg Mail om at dem var helt utsolgt på hovedlageret så dem vet ikke når dem får den inn igjen.. Så utrolig kjedelig, er så klar for å begynne! :)

Den ligger ute på youtube altså :) Tror om du blar tilbake 2-3 sider så finner du linken og videoen! Jeg ser den på youtube, fungerer veldig greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte stoppe opp på 23/30 før jul og hopper bare på 24/30 i dag i stedet for å begynne helt på nytt - og så går jeg videre på et av jillians andre programmer om en uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg begynte på level 2 i dag, og fy flate det var tungt!! Men det var kanskje ikke det lureste å trene en intensiv 20minutters kardio/styrketime på livegym først :ler:

Jeg ser ikke så stor forskjell på kroppen enda :( Har gått ned 1.5 cm rundt magen og rumpa, men det er det. Er utålmodig etter å se resultater.

Trener også kondisjon mandag, onsdag og fredag i tillegg og spiser mindre og sunnere i hverdagen. Men jeg lurer på om jeg kanskje spiser for lite?

Men nå skal jeg faktisk ta treningsfri lørdag og søndag, for kroppen er sår og sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gemini7

20/30 og ferdig med level 2!

Jeg fortsetter å skrive her i god tro om at dere kommer tilbake, haha.. eller at noen andre hiver seg på!

Nå ser jeg resultatene veldig, veldig godt. Går og ser meg selv i speilet hele dagen og tenker bare "shit!", spesielt magen er mye mindre og jeg kan snart gå i helt stramme gensre uten å føle at det tyter eller skvulper :fnise:

:trene:

Wow, det er motiverende å høre. Hvor mye har du evt gått ned? og hvor langt er du kommet nå? Jeg tenker jeg starter i helga. I kveld er det jo valentine's ;)

Endret av Gemini7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, det er motiverende å høre. Hvor mye har du evt gått ned? og hvor langt er du kommet nå? Jeg tenker jeg starter i helga. I kveld er det jo valentine's ;)

Jeg husker ikke hvor mye jeg gikk ned, prøvde å ikke se på kiloene ettersom vekta blir misvisende når man får såpass med muskler. Men det var i hvert fall 3-4 kg :)

Har hatt pause siden sist og nå er det på igjen, føler jeg blir helt blaut med en gang jeg har mer enn 1-2 mnd pause! hehe.. Savner også hvor fresh jeg følte meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ligger ute på youtube altså :) Tror om du blar tilbake 2-3 sider så finner du linken og videoen! Jeg ser den på youtube, fungerer veldig greit :)

Ahaa, det må jeg sjekke ut! Thanx :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...