Gå til innhold

30 day shred


klakkekatt

Anbefalte innlegg

Gjest Gemini7

HUrra! Da er jeg i gang!! :) første dag av level 1 i dag, synes ikke det var så avskrekkende men kjente det jo absolutt. Armene var faktisk tyngst for min del.. skal gjennomføre dette og gleder meg til å evt merke forskjellen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å herreguuuud!

Har nettopp prøvd meg på level 1 nå..... jeg var ferdig etter 5 min... måtte stå over et par øvelser da beina mine gle gele... og etter 16 min er jeg helt kake... fy for en dårlig form jeg er i!

Det visste jeg fra før da, men fyfyfyfyfyfy!

Får håpe det går bedre neste gang, kommer nok til å henge på level 1 mye lenger enn 10 dager :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gemini7

Å herreguuuud!

Har nettopp prøvd meg på level 1 nå..... jeg var ferdig etter 5 min... måtte stå over et par øvelser da beina mine gle gele... og etter 16 min er jeg helt kake... fy for en dårlig form jeg er i!

Det visste jeg fra før da, men fyfyfyfyfyfy!

Får håpe det går bedre neste gang, kommer nok til å henge på level 1 mye lenger enn 10 dager :fnise:

Så gøy at flere starter samtidig, kanskje vi kan oppdatere litt underveis om progresjonen her? :) hehe jeg fryktet også at det skulle være veldig tungt da jeg leste før i tråden at enkelte lå på gulvet og gispet etter første runde med level 1, men jeg synes altså det gikk relativt greit. Men leste også at folk kom mye kjappere i form enn de trodde etter hvert, heldigvis! Var det styrken du syntes var verst? Jeg har trent en del styrke før (begynner dog å bli lenge siden), så jeg har vel et lite grunnlag. Men har tro på at vi kommer til å merke det på styrkesiden etter 30 dager med dette!! :) stå på!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at flere starter samtidig, kanskje vi kan oppdatere litt underveis om progresjonen her? :) hehe jeg fryktet også at det skulle være veldig tungt da jeg leste før i tråden at enkelte lå på gulvet og gispet etter første runde med level 1, men jeg synes altså det gikk relativt greit. Men leste også at folk kom mye kjappere i form enn de trodde etter hvert, heldigvis! Var det styrken du syntes var verst? Jeg har trent en del styrke før (begynner dog å bli lenge siden), så jeg har vel et lite grunnlag. Men har tro på at vi kommer til å merke det på styrkesiden etter 30 dager med dette!! :) stå på!! :)

Kondisjonen var verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet, men ble syk 4 dager inn. Første dagen var tung! Slet med å følge med og holde tritt. Dag 2 var litt bedre, og det ble bedre ganske raskt. Ble overrasket over det!

Vil gjerne komme i gang igjen, men føler ikke at jeg frisk nok enda. Hater å ikke fungere normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på dag 8 av lvl 1, er hardt, men føler meg utrolig bra etterpå :skya: Merker allerede forskjell, har fått mer markert midje og magen har blitt mye strammere. Er skikkelig motivert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker 30 days shred og bruker den videoen i perioder. Jeg liker ikke level 2 og hopper over den. Jeg gjør level 1 og 3 i femten dager av hver. Jeg får så mye energi av å trene den og jeg føler meg mer fleksibel, strammere, godt fordøyelse og blir i godt humør. Har anbefalt den videre og mange har blitt avhengige som meg. Så klart er det tungt i starten, men det blir bedre fra dag 3 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har såklart fått migrene idag :trist: men, håper den går bort iløpet av dagen/ kvelden så jeg kan komme igjen med dag 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og litt syk ennå så har verken trent 30 days eller noe annet :sukk:

Men skal gjøre 3/30 ikveld eller imorgen tidlig, spørs på formen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I did it! Dag 2!

Synes faktisk det gikk bedre idag, til tross for at lårene mine var stive som to planker.

Kjenner jeg er litt stolt over meg selv.

Jeg har laget meg en liten treningsdagbok, "avalon skal bli stram". Kjekt om noen av dere vil følge med der og stemme i! :danse:

Endret av Avalon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gemini7

Jeg skal også gjennom dag 3 av level 1 i dag. Merker at jeg ble sinnsykt støl i leggene etter de to første dagene. Merker at jeg nok må ha på joggesko inne, ikke behagelig å hoppe og sprette i sokker.. skal ellers finne frem målebåndet nå og se om denne treninga gjør noen forskjell etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gemini7

Misset et par dager i uka som gikk men er på dag 7 nå! Henger dere fortsatt med? :) Synes det går forholdsvis greit, men blir sykt sliten i armene når man skal holde de 90 gr opp og så heve samtidig med at man går ned med bena. De armene siger fort litt ned da..men gøy å merke at det stort sett går greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nikee

Henger fortsatt med ja :) Jeg skal på dag 4/30 ikveld :) og 5/30 imorgen tidlig. Resten av uken satser jeg på yoga og litt egentrening ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gemini7

Hurra, stolt:løp 6 km i kveld før dag 10av 30 days. Har vært noen dager uten. Sinnsykt sliten i armene når jeg skal løfte vektene samtidig m utfall fremdeles..men i mrg er det level 2!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i gang, 7/30 :) Merker allerede en helt enorm forskjell - trodde jeg skulle dø på dag en, nå går det lett som bare det! Spørs hva jeg sier etter første dag på nivå 2 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kom helt til dag 6 forrige gang jeg prøvde det her.. i januar? Men så sa dataen min god natt og har dermed ikke hatt mulighet. Nå har jeg ikke lenger tekniske problemer å starter på nytt igjen i morgen! Nye treningsklær er kjøpt for å få opp motivasjonen litt! Gleder meg:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var både dag en og to gjennomført!

I dag var definitivt verre enn dag en.. Men mener å huske jeg syntes det sist også, så ble det bedre på dag 3 igjen. Men merker jeg gruer meg til i morgen.. er gele i bena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12/30, ble to uplanlagte hviledager denne uka pga oppgaveskriving. Fant fort ut at level 2 er noe helt annet enn level 1...jeg tror Jillian ville vært lite imponert om hun så hvordan jeg kavet i dag :fnise: Det verste er balanse/koordinasjon, enkelte av øvelsene krever ganske mye av det, og jeg har veldig lite ;) Bortsett fra det er det veldig gøy med nye øvelser, og godt med mageøvelser som tar litt mer :)

Merker stor forskjell nå, leggene mine er i ferd med å bli ganske definerte og jeg er allerede mye sterkere nå enn da jeg begynte. Får endelig til å ta armhevinger fra tærne også - ikke mange av gangen, men jeg klarer det, noe jeg ikke har fått til siden jeg gikk på ungdomsskolen :biggrin: Neste mål nå må bli å komme gjennom hele level 2-programmet uten å ramle eller kræsje i møbler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...