Gå til innhold

30 day shred


klakkekatt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

20/30 og ferdig med level 2!

Jeg fortsetter å skrive her i god tro om at dere kommer tilbake, haha.. eller at noen andre hiver seg på!

Nå ser jeg resultatene veldig, veldig godt. Går og ser meg selv i speilet hele dagen og tenker bare "shit!", spesielt magen er mye mindre og jeg kan snart gå i helt stramme gensre uten å føle at det tyter eller skvulper :fnise:

:trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Hvordan gikk det med dere? Startet med 30 day shred i går jeg. Nå er jeg stiv og støl i både armer og bein, men satser på at jeg greier å fullføre idag også :P

Anonymous poster hash: 6db50...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha vært på bukseshopping idag som endte i tårer gikk jeg på vekta å fikk meg et sjokk; jeg har gått opp nesten alt jeg klarte å slanke av meg for 4 år siden! Bare 5 ørsmå kg til så er jeg på samme utgangspunkt :-( har begynt å trene på senter, men er ikke alltid jeg har tid til timene der borte så da gir jeg meg selv et reslt spark bak å begynner med 30 days shred og bedre kosthold IDAG, ikke "i morgen" eller "begynner til mandag". Så nå trenger jeg inspirasjon å motivering.. hjæælp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha vært på bukseshopping idag som endte i tårer gikk jeg på vekta å fikk meg et sjokk; jeg har gått opp nesten alt jeg klarte å slanke av meg for 4 år siden! Bare 5 ørsmå kg til så er jeg på samme utgangspunkt :-( har begynt å trene på senter, men er ikke alltid jeg har tid til timene der borte så da gir jeg meg selv et reslt spark bak å begynner med 30 days shred og bedre kosthold IDAG, ikke "i morgen" eller "begynner til mandag". Så nå trenger jeg inspirasjon å motivering.. hjæælp

Nå skal ikke jeg skryte av kostholdet mitt, hehe. Men har kuttet kraftig ned på brus og godsaker, og det hjelper litt. Angående motivasjon til å starte med 30 day shred, tenk på det sånn: Starter du i dag, er du ferdig om 30 dager. Det er bare 30 dager med en halvtime trening hver dag! Plutselig har du gått ned noen kg og cm. Og tenk hvor stolt du kommer til å være den dagen du gjennomfører :-D google opp "30 day shred results" på bildesøk, det ga i hvert fall meg motivasjon :) nå skal jeg straks hive meg i gang med dag 2 selv, og håper du starter på dag 1 i DAG :-D

Anonymous poster hash: 6db50...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte slutte på 23/30 av ulike årsaker, men neste uke skal jeg rett og slett bare fortsette med 24/30 og fullføre før jeg går over til et av Jillians andre programmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg skryte av kostholdet mitt, hehe. Men har kuttet kraftig ned på brus og godsaker, og det hjelper litt. Angående motivasjon til å starte med 30 day shred, tenk på det sånn: Starter du i dag, er du ferdig om 30 dager. Det er bare 30 dager med en halvtime trening hver dag! Plutselig har du gått ned noen kg og cm. Og tenk hvor stolt du kommer til å være den dagen du gjennomfører :-D google opp "30 day shred results" på bildesøk, det ga i hvert fall meg motivasjon :) nå skal jeg straks hive meg i gang med dag 2 selv, og håper du starter på dag 1 i DAG :-D

Anonymous poster hash: 6db50...2cc

Heldigvis har jeg aldri vært glad i godteri. Brus derimot.... :-P Så heretter blir det vann og lettbrus når nøden er størst. Etterhvert skal jeg prøve å kun drikke vann/farris. Hovedproblemet mitt er at jeg er alt for glad i mat. Er somregel flink til å lage helt ok-sunn mat helt fra bånn av uten ferdigprodukter, men spiser så mye av den. Så nå skal jeg ha mindre porsjoner i tillegg. Å jeg SKAL klare 30 days shred. Både ved hjelp av meg selv å dere her inne! hihi. Skal hive med på dag 1 litt senere i kveld når jeg har laget middag. Lykke til med dag 2, det her klarer vi! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte slutte på 23/30 av ulike årsaker, men neste uke skal jeg rett og slett bare fortsette med 24/30 og fullføre før jeg går over til et av Jillians andre programmer :)

Åja :) hvilket program har du tenkt på da? Ren nysgjerrighet. Har allerede planlagt å starte på et nytt program selv når jeg blir ferdig med shred'en :P

Anonymous poster hash: 6db50...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snop, du har vært kjempeflink! Er veldig imponert!

Er i gang med level 1 nå, for sikkert 3 eller 4. gang på 2 år... Men føler motivasjonen er større nå, så nå skal jeg fullføre!! Har kommet litt ut av tullingen da, siden jeg har vært syk noen dager, men jeg tror jeg er ferdig med økt 6 eller 7 i dag. Og jeg merker såååå stor forskjell!

Gleder meg til level to!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

^ har du kommet litt ut av tullingen? Hihi :-D Dataen min bestemte seg for å ikke virke i går å det blir så vanskelig å følge med på hva ho Jillian gjør på en mobilskjerm! Såå får prøve meg igjen i kveld. Jeg er klar, så fpr håpe dataen også er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ har du kommet litt ut av tullingen? Hihi :-D Dataen min bestemte seg for å ikke virke i går å det blir så vanskelig å følge med på hva ho Jillian gjør på en mobilskjerm! Såå får prøve meg igjen i kveld. Jeg er klar, så fpr håpe dataen også er det!

Hihihi :P

Men er ikke helt feil det heller, for jeg blir jo betydelig mere skjerpet med treningen, og mindre tullete ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snop, du har vært kjempeflink! Er veldig imponert!

Er i gang med level 1 nå, for sikkert 3 eller 4. gang på 2 år... Men føler motivasjonen er større nå, så nå skal jeg fullføre!! Har kommet litt ut av tullingen da, siden jeg har vært syk noen dager, men jeg tror jeg er ferdig med økt 6 eller 7 i dag. Og jeg merker såååå stor forskjell!

Gleder meg til level to!!

Hvilken forskjell merker du? Blir kroppen strammere?

Anonymous poster hash: 6db50...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvilken forskjell merker du? Blir kroppen strammere?Anonymous poster hash: 6db50...2cc

Har gått ned over 1kg faktisk, men har vært syk så det kan ha hatt noe å si også. Men jeg holder ut lengre for hver dag, og holder nå tritt med jentene og med høyere intensitet for hver gang :)) og har mere energi ellers i hverdagen :)

Anonymous poster hash: f97fa...578

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken forskjell merker du? Blir kroppen strammere?Anonymous poster hash: 6db50...2cc

Det innlegget over var da fra meg :) er så vant med å skrive som AB så gjør det helt automatisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dataen min bestemte seg for å virke i dag så; dag 1, lvl 1 fullført! Rød i ansiktet: check, svett: check, gele i beina: check! Var overrasket over alle push upsene jeg klarte. Riktignok på knærne, men likevel.Tror jaggu den lille treninga jeg har fått med meg på family har gjort litt nytte. Når det er sagt gruer jeg meg allerede til level 2 om 9 dager!;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned over 1kg faktisk, men har vært syk så det kan ha hatt noe å si også. Men jeg holder ut lengre for hver dag, og holder nå tritt med jentene og med høyere intensitet for hver gang :)) og har mere energi ellers i hverdagen :)

Anonymous poster hash: f97fa...578

Skjønner :) merker fremgang jeg også, tok dag 4 i går. Har tatt meg en dag pause i dag, siden jeg ikke føler jeg yter maks, siden jeg er så veldig støl i lårene.. Haha. Men i morgen blir det dag 5 uansett! :)

Anonymous poster hash: 6db50...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...