Gå til innhold

Fotballfrue ser plutselig så gammel ut!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fordi du leser den bloggen, og derav er med på å legge grunnlaget for en inntektskilde for henne. Det er sinnssykt at det går an å tjene penger på å være en idiot og et ræva forbilde. Hun er et forbilde for mange, fordi bloggen hennes ligger blant de mest populære, og du er med på å plassere den i toppsjiktet. Er det ok at fjortiser har et forbilde som henne? Neppe.

Her inne kommer det i alle fall noen saklige, kritiske kommentarer som motvekt til den forherligelsen som foregår på bloggen hennes. Ut fra kommentarfeltet trodde jeg en god stund at alle så opp til henne og syntes hun var fantastisk - helt til jeg forsto at hun sensurerer alt som ikke roser henne opp i skyene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne kommer det i alle fall noen saklige, kritiske kommentarer som motvekt til den forherligelsen som foregår på bloggen hennes. Ut fra kommentarfeltet trodde jeg en god stund at alle så opp til henne og syntes hun var fantastisk - helt til jeg forsto at hun sensurerer alt som ikke roser henne opp i skyene.

Det er jeg helt enig med deg i, men når sånne tråder som dette resulterer i utallige klikk på bloggen hennes, f.eks pga linker, er det ikke bra i det hele tatt. Her inne vanker det visst en masse fjortiser også, og jeg synes ikke de trenger å vises veien inn til FF's forrykte verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeh, hva trodde du når du klikka på linken da? Du går inn i en tråd som omhandler en blogg, og så blir du overrasket over at det er linket til bloggen hennes :klo:

Jeg trykket ikke på dem.

Noen ganger linker folk til andre bilder, feks artikler eller google-bilder, mye greiere enn at hun får xxx ekstra klikk på bloggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det sykeste jeg har sett.. Hva FEILER det frua??????

M says:

January 4, 2012 at 18:21

Ah, så koselig.. Hvordan ser du på fremtiden da? det må jo være grusomt å ha en slik sutiasjon og en såå ustabil fremtid som dere har..:/

Vurderer du å ta en til utdannelde? Og hva med LK? :)

Klem

Reply

Fotballfrue says:

January 4, 2012 at 18:24

Hehe. . Jeg er journalist, ferdig utdannet da jeg var 22 ;) Lars-Kristian og jeg driver eget firma med bla. egen nettbutikk, så vår fremtid skal du ikke bekymre deg over. Den er meget lys :) Situasjonen vi er i nå kunne ikke vært bedre, vi tjener bra, og kan styre vår egen hverdag. Perfekt er et ord som passer bra :)

I tillegg har vi et hus og to biler som er gjeldsfrie :)

Jeg kan også legge til at jeg får masse jobbtilbud hver eneste måned, men har valgt å prioritere firmaet vårt, da de færreste kan matche den inntekten og utfordringen.

Jeg vet også at pappa ønsker at Lars-Kristian skal ta over familibedriften vår, så det er ikke noen problemer der i gården.

- C

Reply

M says:

January 4, 2012 at 19:54

hehe :) For å drive et firma burde man aller helst være utdannet økonom/markedsøkonom :) så jeg gleder meg til å se hvordan dette kommer til å gå med fotballspiller i spissen. Ønsker dere lykke til da.

For øvring er ikke en jurnalist noe form for utdanning – det er en ubeskyttet tittel – dvs, hvem som helst kan bli det. ( synd du kastet to år på skolegang der).

Veldig fint du får obbtilbud :) for jeg spørre som hvilke ? xD

Huset og to biler i sjian = en bitteliten leilighet på frogner, sååå :)

Og til slutt, jeg sporte fordi jeg selv har vært i en slik situasjon, da inntekter var ustabil og jeg hadde stadig problemer med å plalegge fremtiden. Derfor sporte jeg. Mente det overhodet ikke som krititikk .. trenger ikke derfor å legge ut for meg alt det dere har, eller ikke har – rettere sagt.

Reply

Fotballfrue says:

January 4, 2012 at 20:06

Kjære Marina Ha, jeg vet ikke hvor gammel du er, men du ser ut som du nærmer deg 60. Har du ikke bedre ting å bedrive tiden med?

Vi har ingen planer om å bo på Frogner, noen som helst gang, så det spiller ingen rolle. Forøvrig kan jeg meddele at vi vil få en ganske grei størrelse på leiligheten der. Tipper en 4-roms. Ikke mange 24-åringer som kan cashe ut for det ;)

Pappa har drevet firmaet med suksess i flere titalls år, han har ingen økonomiutdannelse. Samme gjelder farfar. Kan forøvrig fortelle deg at Lars-Kristian har ett år med økonomistudie på BI, og gikk ut med kun A og B. Han følte det tok for mye tid, og valgte derfor å ikke fortsette. Lars-Kristian er også daglig leder i Treasures, hvor vi har millionoverskudd første året, ikke dårlig for en uten utdannelse ;)

Med de inntektene vi har nå, regner vi uansett med at vi ikke trenger å jobbe noe særlig om 5 – 6 år.

Lars-Kristian har også gjort noen meget vellykkede invisteringer i aksjemarkedet, så vi har en god del penger på bok der.

Du lærer utrolig mye på journaliststudiet, så å kalle de 2 årene bortkastet må jeg nesten le av. Er du i begynnelsen av tyveårene og skal søke journalistjobb, har du en mikroskopisk sjanse hvis du ikke er utdannet. Jeg kan dog skjønne skepsisen din, når du var ung (40 – 50 år siden ), så spilte det ingen rolle.

Ser at du er utdannet advokat, jeg gikk ett år på jus, fikk A. Følte dessverre ikke at det var noe for meg, liker å være litt kreativ :)

Reply

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Dette er det sykeste jeg har sett.. Hva FEILER det frua??????

M says:

January 4, 2012 at 18:21

Ah, så koselig.. Hvordan ser du på fremtiden da? det må jo være grusomt å ha en slik sutiasjon og en såå ustabil fremtid som dere har..:/

Vurderer du å ta en til utdannelde? Og hva med LK? :)

Klem

Reply

Fotballfrue says:

January 4, 2012 at 18:24

Hehe. . Jeg er journalist, ferdig utdannet da jeg var 22 ;) Lars-Kristian og jeg driver eget firma med bla. egen nettbutikk, så vår fremtid skal du ikke bekymre deg over. Den er meget lys :) Situasjonen vi er i nå kunne ikke vært bedre, vi tjener bra, og kan styre vår egen hverdag. Perfekt er et ord som passer bra :)

I tillegg har vi et hus og to biler som er gjeldsfrie :)

Jeg kan også legge til at jeg får masse jobbtilbud hver eneste måned, men har valgt å prioritere firmaet vårt, da de færreste kan matche den inntekten og utfordringen.

Jeg vet også at pappa ønsker at Lars-Kristian skal ta over familibedriften vår, så det er ikke noen problemer der i gården.

- C

Reply

M says:

January 4, 2012 at 19:54

hehe :) For å drive et firma burde man aller helst være utdannet økonom/markedsøkonom :) så jeg gleder meg til å se hvordan dette kommer til å gå med fotballspiller i spissen. Ønsker dere lykke til da.

For øvring er ikke en jurnalist noe form for utdanning – det er en ubeskyttet tittel – dvs, hvem som helst kan bli det. ( synd du kastet to år på skolegang der).

Veldig fint du får obbtilbud :) for jeg spørre som hvilke ? xD

Huset og to biler i sjian = en bitteliten leilighet på frogner, sååå :)

Og til slutt, jeg sporte fordi jeg selv har vært i en slik situasjon, da inntekter var ustabil og jeg hadde stadig problemer med å plalegge fremtiden. Derfor sporte jeg. Mente det overhodet ikke som krititikk .. trenger ikke derfor å legge ut for meg alt det dere har, eller ikke har – rettere sagt.

Reply

Fotballfrue says:

January 4, 2012 at 20:06

Kjære Marina Ha, jeg vet ikke hvor gammel du er, men du ser ut som du nærmer deg 60. Har du ikke bedre ting å bedrive tiden med?

Vi har ingen planer om å bo på Frogner, noen som helst gang, så det spiller ingen rolle. Forøvrig kan jeg meddele at vi vil få en ganske grei størrelse på leiligheten der. Tipper en 4-roms. Ikke mange 24-åringer som kan cashe ut for det ;)

Pappa har drevet firmaet med suksess i flere titalls år, han har ingen økonomiutdannelse. Samme gjelder farfar. Kan forøvrig fortelle deg at Lars-Kristian har ett år med økonomistudie på BI, og gikk ut med kun A og B. Han følte det tok for mye tid, og valgte derfor å ikke fortsette. Lars-Kristian er også daglig leder i Treasures, hvor vi har millionoverskudd første året, ikke dårlig for en uten utdannelse ;)

Med de inntektene vi har nå, regner vi uansett med at vi ikke trenger å jobbe noe særlig om 5 – 6 år.

Lars-Kristian har også gjort noen meget vellykkede invisteringer i aksjemarkedet, så vi har en god del penger på bok der.

Du lærer utrolig mye på journaliststudiet, så å kalle de 2 årene bortkastet må jeg nesten le av. Er du i begynnelsen av tyveårene og skal søke journalistjobb, har du en mikroskopisk sjanse hvis du ikke er utdannet. Jeg kan dog skjønne skepsisen din, når du var ung (40 – 50 år siden ), så spilte det ingen rolle.

Ser at du er utdannet advokat, jeg gikk ett år på jus, fikk A. Følte dessverre ikke at det var noe for meg, liker å være litt kreativ :)

Reply

Eneste jeg ser hva som er "galt" her, er at dama mener de kan slutte å jobbe om 4-5 år.. Hvordan skal hun da ha råd til perlekleshengere? :filer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste jeg ser hva som er "galt" her, er at dama mener de kan slutte å jobbe om 4-5 år.. Hvordan skal hun da ha råd til perlekleshengere? :filer:

Er det virkelig det eneste du ser som er galt? Mer arrogant, skrytete og frekt svar har jeg aldri sett.. Dama trenger hjelp..

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Er det virkelig det eneste du ser som er galt? Mer arrogant, skrytete og frekt svar har jeg aldri sett.. Dama trenger hjelp..

Tja, at dama og gubben hennes er pling i huet, har jeg jo innsett for lenge siden.. Men gidder ikke å synke ned på hennes nivå her på KG :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette seriøst kommentarer hun legger ut som svar?

Ja.. På innlegget "Adrenalin". Jeg blir kvalm.. Ser for meg f.eks Nettenestea svare en leser på den måten. Hun og mannen er virkelig ikke god!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ikke bra at hun legger ut navn og personlig info om de som kommenterer... Fotballfrua og mann er så uprofesjonelle at jeg har ikke ord. Og at hun legger ut slik om privatøkonomien sin? Ingen oppegående mennesker gjør det. :sukk:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, at dama og gubben hennes er pling i huet, har jeg jo innsett for lenge siden.. Men gidder ikke å synke ned på hennes nivå her på KG :jepp:

Hennes mange tusen fjortislesere har ikke forstått det.. De forguder henne og tror livet hun fremstiller på bloggen er ekte og vil kopiere det. Skremmende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ikke bra at hun legger ut navn og personlig info om de som kommenterer... Fotballfrua og mann er så uprofesjonelle at jeg har ikke ord. Og at hun legger ut slik om privatøkonomien sin? Ingen oppegående mennesker gjør det. :sukk:

Herregud, helt enig.. Har hun sporet opp dama på Facebook via mailen eller? Skjønner ikke hvordan hun får seg til å være så frekk og ufyselig.. "Kjære Marina. Ha, jeg vet ikke hvor gammel du er, men du ser ut som du nærmer deg 60." Hvem skriver noe sånt?? Og alt det skrytet om karakterene de liksom har fått, og alle pengene.. De må ha STORE issues..

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, ikke bra at hun legger ut navn og personlig info om de som kommenterer... Fotballfrua og mann er så uprofesjonelle at jeg har ikke ord. Og at hun legger ut slik om privatøkonomien sin? Ingen oppegående mennesker gjør det. :sukk:

Hva? Hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Sendte henne en kommentar om at den kommentaren fra hennes side var ekstremt lavmål, en oppfordring om at hun bør passe kjeften og link til denne tråden.. Mon tro om DEN blir godtatt. "Hun som godtar ALT fordi hun ELSKER ALLE <3 <3"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er det sykeste jeg har sett.. Hva FEILER det frua??????

M says:

January 4, 2012 at 18:21

Ah, så koselig.. Hvordan ser du på fremtiden da? det må jo være grusomt å ha en slik sutiasjon og en såå ustabil fremtid som dere har..:/

Vurderer du å ta en til utdannelde? Og hva med LK? :)

Klem

Reply

Fotballfrue says:

January 4, 2012 at 18:24

Hehe. . Jeg er journalist, ferdig utdannet da jeg var 22 ;) Lars-Kristian og jeg driver eget firma med bla. egen nettbutikk, så vår fremtid skal du ikke bekymre deg over. Den er meget lys :) Situasjonen vi er i nå kunne ikke vært bedre, vi tjener bra, og kan styre vår egen hverdag. Perfekt er et ord som passer bra :)

I tillegg har vi et hus og to biler som er gjeldsfrie :)

Jeg kan også legge til at jeg får masse jobbtilbud hver eneste måned, men har valgt å prioritere firmaet vårt, da de færreste kan matche den inntekten og utfordringen.

Jeg vet også at pappa ønsker at Lars-Kristian skal ta over familibedriften vår, så det er ikke noen problemer der i gården.

- C

Reply

M says:

January 4, 2012 at 19:54

hehe :) For å drive et firma burde man aller helst være utdannet økonom/markedsøkonom :) så jeg gleder meg til å se hvordan dette kommer til å gå med fotballspiller i spissen. Ønsker dere lykke til da.

For øvring er ikke en jurnalist noe form for utdanning – det er en ubeskyttet tittel – dvs, hvem som helst kan bli det. ( synd du kastet to år på skolegang der).

Veldig fint du får obbtilbud :) for jeg spørre som hvilke ? xD

Huset og to biler i sjian = en bitteliten leilighet på frogner, sååå :)

Og til slutt, jeg sporte fordi jeg selv har vært i en slik situasjon, da inntekter var ustabil og jeg hadde stadig problemer med å plalegge fremtiden. Derfor sporte jeg. Mente det overhodet ikke som krititikk .. trenger ikke derfor å legge ut for meg alt det dere har, eller ikke har – rettere sagt.

Reply

Fotballfrue says:

January 4, 2012 at 20:06

Kjære Marina Ha, jeg vet ikke hvor gammel du er, men du ser ut som du nærmer deg 60. Har du ikke bedre ting å bedrive tiden med?

Vi har ingen planer om å bo på Frogner, noen som helst gang, så det spiller ingen rolle. Forøvrig kan jeg meddele at vi vil få en ganske grei størrelse på leiligheten der. Tipper en 4-roms. Ikke mange 24-åringer som kan cashe ut for det ;)

Pappa har drevet firmaet med suksess i flere titalls år, han har ingen økonomiutdannelse. Samme gjelder farfar. Kan forøvrig fortelle deg at Lars-Kristian har ett år med økonomistudie på BI, og gikk ut med kun A og B. Han følte det tok for mye tid, og valgte derfor å ikke fortsette. Lars-Kristian er også daglig leder i Treasures, hvor vi har millionoverskudd første året, ikke dårlig for en uten utdannelse ;)

Med de inntektene vi har nå, regner vi uansett med at vi ikke trenger å jobbe noe særlig om 5 – 6 år.

Lars-Kristian har også gjort noen meget vellykkede invisteringer i aksjemarkedet, så vi har en god del penger på bok der.

Du lærer utrolig mye på journaliststudiet, så å kalle de 2 årene bortkastet må jeg nesten le av. Er du i begynnelsen av tyveårene og skal søke journalistjobb, har du en mikroskopisk sjanse hvis du ikke er utdannet. Jeg kan dog skjønne skepsisen din, når du var ung (40 – 50 år siden ), så spilte det ingen rolle.

Ser at du er utdannet advokat, jeg gikk ett år på jus, fikk A. Følte dessverre ikke at det var noe for meg, liker å være litt kreativ :)

Reply

Ser ut til at hun har slettet den siste kommentaren sin.. Hun så vel kanskje at det ble skrevet her inne.. Skjønner ikke at ikke flere på bloggen hennes reagerer på hva hun skriver?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte henne en kommentar om at den kommentaren fra hennes side var ekstremt lavmål, en oppfordring om at hun bør passe kjeften og link til denne tråden.. Mon tro om DEN blir godtatt. "Hun som godtar ALT fordi hun ELSKER ALLE <3 <3"

Hun skrev jo nettopp at 99 % av alle kommentarer blir godkjent, og at det kun er personangrep/usakligheter som blir sensurert. Ikke narr meg til å le.. Men kan se ut som hun har slettet den siste kommentaren sin nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig det eneste du ser som er galt? Mer arrogant, skrytete og frekt svar har jeg aldri sett.. Dama trenger hjelp..

Ærlig talt så synes jeg hun som kommenterte og spurte var ganske frekk. OG HVA i huleste heite er egentlig problemet med å være stolt over å ha oppnådd noe? Skal man late som man ikke har det bra, fordi andre kan oppleve seg mindreverdige og føle at det er skryting? Haha. Nei da er det ikke fotballfruen som har et problem her;)

Å påstå at det ikke er mulig å drive et eget firma og tjene mye penger uten utdannelse sier litt om kunnskapen til den"M"-damen. Har man en god ide, en interesse for noe og er litt over middels intelligent skal ikke det være et problem.

FOLK er så jævla misunnelige. jeg har ikke ord!

Kom dere opp av sofaen selv. Gjør noe, skap noe nytt.. Skaff dere selvtillit, en hobby. Det er fullt mulig å tjene penger hvis en bare gidder. Kaller fotballfrue lavmål, men jeg vil heller kalle det lavmål å sitte sånn og være sjalu på alle som har oppnådd noe mer enn deg selv her i verden..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...