Gå til innhold

Fotballfrue ser plutselig så gammel ut!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

dette bildet ser Fotballfrue ut som er 40 år gammel dame.

Hun ser, riktignok, pen ut, men hun ser skikkelig gammel ut... :fnise:

Egentlig er hun jo snart 25, men hva syns dere?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har faktisk tenkt over det selv. Synes uansett hun er veldig pen, men i det siste synes jeg hun virkelig har sett gammel ut.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt uheldig bilde, ser nesten ut som om hun har gebiss.. :P

:skratte::skratte::skratte:

går visst dårlig med det nye kostholdet!!!

:ironi: neida, jeg spiser sånn selv, så ...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, hva er galt med dere mennesker! Holder det ikke med én jævla mobbetråd om gangen?!

Hun må da ha litt selvironi?

Uansett, hun som er så perfekt kunne da lagt ut et perfekt bilde? Men nei, hun ble nok blendet av den sterke solen der nede :gjeiper:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da vel ikke noe rart når hun har vært så opptatt av å være brun opp igjennom, og i tillegg har så lite kroppsfett at ansiktet blir spisst og uthult. Da ser man gammel ut. Dessuten er det gjerne rundt 25 års alder at man ser hvem som kommer til å holde seg godt og hvem som kommer til å bli old hag innen de tidlige trettiåra...

Spesielt pen er hun heller ikke. Så henne ganske ofte da jeg bodde i nærheten av Akerselva. Egentlig helt vanlig utseende jente som prøvde hardt å kompensere med masse sminke, svære extensions og 15 centimeter hæler mens mannen trasket trofast etter i joggeklær. Trist syn.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser på hvordan brukere på kvinneguiden kan harsellere med kjendiser, bloggere, og alt som noen gang har stukket hodet ut i media, så er jeg så jævlig glad for at jeg er en anonym grå mus som aldri vil komme på tv av en spesiell grunn. SJELEGLAD. En ting er de som kommer med konstruktive råd, meninger, og godt mente tanker, en annen ting er de som bevisst sitter der mens horn og hale vokser ut, og skriver djevelske, negative ting som DE VET AT SÅRER den som leser det.

Sukk..

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser på hvordan brukere på kvinneguiden kan harsellere med kjendiser, bloggere, og alt som noen gang har stukket hodet ut i media, så er jeg så jævlig glad for at jeg er en anonym grå mus som aldri vil komme på tv av en spesiell grunn. SJELEGLAD. En ting er de som kommer med konstruktive råd, meninger, og godt mente tanker, en annen ting er de som bevisst sitter der mens horn og hale vokser ut, og skriver djevelske, negative ting som DE VET AT SÅRER den som leser det.

Sukk..

Hadde DU kommet på TV ville du nok ikke klart deg lenge med ditt utseende ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde DU kommet på TV ville du nok ikke klart deg lenge med ditt utseende ...

Se, jeg er ikke på tv eller kjendis en gang før jeg blir pirka på av mitt utseende. :) Point proven.

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Se, jeg er ikke på tv eller kjendis en gang før jeg blir pirka på av mitt utseende. :) Point proven.

Men hadde du gjort noe med utseendet ditt slik som FF gjør, ville du vært like pen som FF, kanskje penere!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grå anonym mus er ikke ensbetydende med stygg, det betyr bare at man ikke gjør all verden ut av seg. Sikkert like greit, med tanke på de som gjør det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å mene noe om utseendet hennes, så er det lyset som gjør at hun ser gammel ut på bildet du linker til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...