Gå til innhold

Fotballfrue ser plutselig så gammel ut!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men når hun fremstiller seg selv som så perfekt, så må hun tenke over hva slags bilder hun legger ut.

Hun vet at hun får pepper om hun gjør en liten feil, fordi alle har det oppi halsen at FF er såååå perfekt!!!

Endret av Bond
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men når hun fremstiller seg selv som så perfekt, så må hun tenke over hva slags bilder hun legger ut.

Hun vet at hun får pepper om hun gjør en liten feil, fordi alle har det oppi halsen at FF er såååå perfekt!!!

Jg så vel egentlig ikke noe feil med bilde, men så har ikke jeg studert det med forstørrelsesglass heller da :rolleyes:

Endret av Bond
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg lurer på om dere som starter den ene FF tråden etter den andre har et liv utenom å lese FF bare for å slenge dritt.

Jeg har ingenting til overs for blogger av denne typen og derfor leser jeg de heller ikke, kommenterer de ikke etc. Hvorfor leser dere dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg så vel egentlig ikke noe feil med bilde, men så har ikke jeg studert det med forstørrelsesglass heller da :rolleyes:

FF vil jo være perfekt. Det prøver hun desperat hele tiden.

Så det er rart at hun kan legge ut et sånt bilde som hun ikke var noe særlig heldig med ...

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF vil jo være perfekt. Det prøver hun desperat hele tiden.

Så det er rart at hun kan legge ut et sånt bilde som hun ikke var noe særlig heldig med ...

Den er grei, min vise Hertug. :takke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om dere som starter den ene FF tråden etter den andre har et liv utenom å lese FF bare for å slenge dritt.

Jeg har ingenting til overs for blogger av denne typen og derfor leser jeg de heller ikke, kommenterer de ikke etc. Hvorfor leser dere dem?

Jeg leser dem pga maten hun lager ... men i det siste har det ikke vært noe særlig på matfronten siden hun skulle flytte, dra på ferie OG skal gi ut kokebok... Nå vil hun vel ikke blogge mer om mat siden hun skal gi ut kokebok, så da må vi kjøpe kokeboken hennes ...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest D_flatmajor

Jeg har ingenting til overs for blogger av denne typen og derfor leser jeg de heller ikke, kommenterer de ikke etc. Hvorfor leser dere dem?

Enig!

Og hvorfor ser dere ikke lenger enn Fotballfrue? Innser dere at dere selv bidrar til å skape et bilde av hvordan folk skal eller ikke skal se ut, ved å skrive nedlatende om andres utseende?

Av å lese denne tråden har jeg blant annet lært at man må passe seg for hvilken vinkel man legger ut bilder fra, slik at man ikke ser gammel ut. Gammel?! Really?

Sosiale medier i dag flyter over av fordømming av andres utseende. Samme hvordan de ser ut, så er det feil. Konklusjonen min ut fra det, sammenlagt, er at alle er stygge uansett.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg skal være ærlig å innrømme at jeg ikke har mye til overs for fotballfruen og må le litt av henne (og trådene om henne) av og til, men denne tråden var langt over grensen. Hun er vel kanskje sliten? Det hadde nok de fleste blitt om de skulle ha opprettholdt en perfekt fasade til en hver tid, og i tillegg lest så mye drit om sitt eget utseende.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at det er mulig.:fnise: Holdt på å drite på meg når jeg så at det var laga ENDA en tråd om Fotballfrue.

Hadde jeg vært henne, hadde jeg ligget i fosterstilling i senga etter all mobbinga og trakasseringen jeg hadde blitt utsatt for.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan ikke være særlig fornøyd med seg selv, siden hun må kompensere med fake-hår, fake-negler, fake-øyenvipper, påtegnede øyenbryn, fake-lepper, fake-pupper(?), fake-brunfarge.........

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det er Fotballfrueguiden jeg er inne på og ikke kvinneguiden.. :klo:

Edit: Skrivefeil

Endret av SpeltLompa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

Hun får kritikk for å legge ut bare perfekte bilder av seg selv, og hun får kritikk når bildene ikke er perfekte.

Den stakkars frua kan jo virkelig ikke gjøre noe riktig :nei:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest igjennom denne tråden, og man lærer faktisk en del av det også. I hovedsak at slike tråder er uverdige, og at misunnelse er en sterkere drift enn sex. Visste det vel fra før, men fikk det nok en gang bekreftet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse trådene må jo være kødd, det er bare noen som vil provosere som starter sem. Også kan de le seg i hjel av alle de opprørte svarene de får. Jeg visste ikke en gang hvem FF var før jeg begynte på KG. Jeg tror også at hvis alle som roper om jantelov og mobbing og misunnelse slutter å skrive i disse trådene vil de dø ut av seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BabyBlue

Hun har veldig lav fettprosent, noe som skaper lite fylde i kinnene, noe som igjen gjør at man ser eldre ut. Hun velger nå selv hvordan hun vil se ut =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Koala Lompa

Disse trådene må jo være kødd, det er bare noen som vil provosere som starter sem. Også kan de le seg i hjel av alle de opprørte svarene de får. Jeg visste ikke en gang hvem FF var før jeg begynte på KG. Jeg tror også at hvis alle som roper om jantelov og mobbing og misunnelse slutter å skrive i disse trådene vil de dø ut av seg selv.

Har begynt å tenkt tanken selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noen bombe at de stygge kommentarene og all hakkingen kommer fra anonymebrukere :rolleyes:

Helt utrolig hvordan folk kan holde på. Uansett hva hun gjør og ikke gjør, så skal dere klage.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når hun fremstiller seg selv som så perfekt, så må hun tenke over hva slags bilder hun legger ut.

Hun vet at hun får pepper om hun gjør en liten feil, fordi alle har det oppi halsen at FF er såååå perfekt!!!

Hjernen hennes kan ikke være større enn en ert når hun legger ut et sånt bildet ... tydelig ta hun er i feriemodus!

Høres nesten ut som du er litt sjalu.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...