Gå til innhold

Fotballfrue ser plutselig så gammel ut!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

dette bildet ser Fotballfrue ut som er 40 år gammel dame.

Hun ser, riktignok, pen ut, men hun ser skikkelig gammel ut... :fnise:

Egentlig er hun jo snart 25, men hva syns dere?

Hmmmm. Her har vi etter all sannsynlighet en annen fotballfrue, annen kvinnelig blogger opptatt av sitt eget utseende eller kvinnelig leser av skjønnhetsfokuserte blogger som nyter å på ekstremt ondsinnet vis håne en annen kvinne fordi hun ikke er pen nok. Nice! Du er et ondt menneske trådstarter. Jeg håper jeg slipper å komme i kontakt med mennesker som deg i mitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF er en søt jente, men i mine øyen syns jeg at jeg er mye penere.

Jeg syns hun er slank, men ikke for tynn. JEG HAR SAGT DET FØR, OG JEG SIER DET IGJEN : DET ER MANGE SOM ER NATURLIG TYNNE, OG JEG KJENNER TYNNERE JENTER ENN FF!!!

Det som er med FF er at hun er så ... så ... Barbie! Hun er irriterende på den måten at alt er så perfekt, og ingenting er galt ... og hun gjør iallfall ingenting galt ... Det er kanskje måten hun legger frem ting på og beskriver det, selv om hun kanskje ikke mener det sånn.

Jeg liker å lese bloggen til Caroline, mest pga kostholdet, men fordi det er gøy å se på klær og hår. Hun gjør seg flid med arbeidet, men hun fremstiller seg selv som for perfekt.

Det mest irriterende er at hun aldri gjør noe feil, og at hun sier hun er helt naturlig når det gjelder utseende og hår, når hun faktisk bleker håret og sminker seg når hun trener og sover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm. Her har vi etter all sannsynlighet en annen fotballfrue, annen kvinnelig blogger opptatt av sitt eget utseende eller kvinnelig leser av skjønnhetsfokuserte blogger som nyter å på ekstremt ondsinnet vis håne en annen kvinne fordi hun ikke er pen nok. Nice! Du er et ondt menneske trådstarter. Jeg håper jeg slipper å komme i kontakt med mennesker som deg i mitt liv.

Jeg, nei? Jeg hater fotball!

Jeg leser bloggen til Fotballfrue hver dag, og koser meg med den. Fin lett-litteratur underholdningslesning. :fnise:

Du møter nok sånne mennesker som meg hver dag, og en dag møter du deg selv i døren :gjeiper:

Så sier du selv at Fotballfrue ikke er pen nok? :fnise:

Men som en annen bruker nevnte på forrige side, tror jeg, hvorfor skrives det ikke om andre kvinner? Hvorfor bare om Fotballfrue?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som synes det Moschino-beltet ho stadig vekk har på seg er grusomt harry??

Såååå enig! Tenker det hver gang, det skriiiiker harry, og det gjør en god del av resten av garderoben hennes også! Ikke bra,

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF er en søt jente, men i mine øyen syns jeg at jeg er mye penere.

Jeg syns hun er slank, men ikke for tynn. JEG HAR SAGT DET FØR, OG JEG SIER DET IGJEN : DET ER MANGE SOM ER NATURLIG TYNNE, OG JEG KJENNER TYNNERE JENTER ENN FF!!!

Er man naturlig tynn når man trener i snitt 6 dager i uka? Det var nytt for meg

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Please. Når man tjener 100.000 i måneden på å skrive reklame tror jeg selv jeg som veier 40 kg mer hadde klart å hoppe i taket.

Hæ? Jeg sa da ingenting om å klare eller ikke klare, jeg sa at JEG synes hun ser bedre ut på det bildet enn ellers. Det må da være lov å synes. Fint bilde synes jeg det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Jeg sa da ingenting om å klare eller ikke klare, jeg sa at JEG synes hun ser bedre ut på det bildet enn ellers. Det må da være lov å synes. Fint bilde synes jeg det var.

Enig. Syns hun ser bedre ut i treningstøy jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hater at hun skal ha skryt for at hun MÅÅÅ opp å trene halv syv (!!!!) , og skriver hjelp osv pga dette. Det er da for F hennes eget valg?! Tvangstanker/SF lyser lang vei.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse hemmelige møtene hun har mellom egenpleie og egenpleie er de sponsormøter?

garantert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse hemmelige møtene hun har mellom egenpleie og egenpleie er de sponsormøter?

Neppe, tror det er bare noe hun skriver for å late som at hun er travel og viktig. Hun var sikkert på H&M eller Gina Tricot. Om det faktisk var samarbeidspartnere, hvorfor kan hun ikke skrive hvem det er hun skal møte?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

på fest i bunad? kunne hun ikke bare tatt en felleskjøpet-dress, slik som resten av festgjengen. Hun argumenterer med at det er et bryllup, men bryllupet var jo ikke i går. Hun er så LÆTTIS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på fest i bunad? kunne hun ikke bare tatt en felleskjøpet-dress, slik som resten av festgjengen. Hun argumenterer med at det er et bryllup, men bryllupet var jo ikke i går. Hun er så LÆTTIS.

Hun hadde vel behov for å overgå bruden tipper jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åkei, i siste innlegg så omtaler hun seg selv som odelsjente?

Tror dere hun vet hva det er?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sett kjolen hun skal ha på seg i bryllupet og den er ganske flashy etter min mening. Burde kanskje tone det ned i et bryllup, men FF er FF

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett kjolen hun skal ha på seg i bryllupet og den er ganske flashy etter min mening. Burde kanskje tone det ned i et bryllup, men FF er FF

Ingen har rett til å være mer pynta og strigla enn fotballfrua. Selv ikke bruden i sitt eget bryllup.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hege says:

January 2, 2012 at 02:00

Rimelig drøyt av deg å legge ut emailadresser på den måten uten å sensurere dem først. Wow, jeg begynner å se hvorfor du får mye kritikk og er omdiskutert i mange nettforum. Dette er langt over grensen, Caroline.

Jeg leste også at du ofte lyver, for eksempel løy du om et foto du var med på og sa at det ikke var deg. Tror du andre er så dumme at du kan slippe unna med å forme sannheten etter eget hode?

Reply

Fotballfrue says:

January 2, 2012 at 07:50

Hva i all verden er det du snakker om? Jeg har aldri løyet om noe bilde, jeg har aldri løyet på bloggen i det hele tatt. Jeg vet godt hvilket bilde du snakker om, for det er det eneste bildet noen har linket til, hvor jeg har sagt det ikke er meg. Og det er ikke meg! Herlighet, hvorfor i alle dager skulle jeg lyve om noe sånt?

Du skal vite, Hege, at det er mange som er misunnelig på min posisjon, og hva jeg har oppnådd. Det samme gjelder andre kjente personer i Norge, da janteloven står utrolig sterkt. At noen sitter på et anonymt forum og sprer løgner om meg, burde ikke komme som noen overraskelse på deg. Kanskje du burde være litt kritisk til informasjonen du leser?

E-posten som er lagt ut, er en ikke-reell adresse, så du kan spare deg for kraftsalvene, og heller sjekke fakta før du kritiserer.

- C

Reply

Leste disse kommentarene på bloggen, noen som vet hvilket bilde det er snakk om ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...