Gå til innhold

Fotballfrue ser plutselig så gammel ut!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det må være utrolig greit å tro at all kritikk man får er pga andre er misunnelige.

Jeg vil også være så dum! Jeg får ofte kritikk og det finnes naturlig nok folk som ikke liker meg. Jeg pleier å vende blikket mot meg selv og se om det er noe jeg gjør galt. Tenk så fantastisk herlig det må være å avfeie absolutt f*ckings alt med "De er misunnelige".

Neste gang noen kritiserer oppførselen min på nett eller IRL, jeg ikke får drømmejobben eller jeg får kjeft av sjefen skal jeg tenke at de bare er misunnelige ;) Det MÅ de da være iom at jeg er like tynn og fantastisk som FF :ironi:

ALDRI om jeg gjør noe gale.

Det er helt tilfeldig at FF er den mest forhatte bloggeren til tross for at hun er langt fra den peneste :ironi:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på om det er OK for personer(Bilde) som er med på bilder som FF publiserer at de blir "blogget" og publisert på nettet?

Jeg lurer på om hun EGENTLIG synes disse (Bilde) er så søte? De er jo totalt ufikse i forhold til henne selv?

og.... trengte hun virkelig enda et par nye vinterstøvler?????! Til over 2000 kr!!! Fake-skinn?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og.... trengte hun virkelig enda et par nye vinterstøvler?????! Til over 2000 kr!!! Fake-skinn?!

Det er vel hennes penger? Hva feiler det dere?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel hennes penger? Hva feiler det dere?

Men det er VÅR verden og overforbruk, deriblant hennes er med på å tære på jordklodens ressurser og miljøet vårt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om det er OK for personer(Bilde) som er med på bilder som FF publiserer at de blir "blogget" og publisert på nettet?

Jeg lurer på om hun EGENTLIG synes disse (Bilde) er så søte? De er jo totalt ufikse i forhold til henne selv?

og.... trengte hun virkelig enda et par nye vinterstøvler?????! Til over 2000 kr!!! Fake-skinn?!

Er disse bildene linker til bloggen? Fint om dere kan opplyse om det, jeg nekter å klikke meg inn på bloggen hennes og gi henne mer penger i kassa, fordi jeg blir nysgjerrig av KG-tråder:p

Tenk så mange ekstra klikk og penger hun får pga folk legger ut linker her, også blir vi sååå nysgjerrige :kjefte: Ikke kun ment mot deg, altså, men er litt frustrerende.

Helt i orden for meg at folk diskuterer bilder av henne, hun legger opp til det selv når hun oppfører seg så idiotisk, men syns at KG blir gratis reklame for henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilde 1: fra cafebesøk, bilde av Herr FF, men masse lett identifiserbare personer i bakgrunnen.

Bilde 2:Bilde av bryllupsgjester med litt bustete hår osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha! FF "klager" i siste innlegg over dårlig tid og lang reisevei til Skien(?) for å trene og shoppe. Og hun lurer på hvordan hun skal organisere hverdagen sin for å rekke over alle de viktige oppgavene sine som shopping og fuglebrettshopping. TENKT OM HUN HADDE HATT EN JOBB I TILLEGG!!!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om hun lurer på hvordan vi med 8-16-jobb rekker å trene, shoppe og spise.....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hege says:

January 2, 2012 at 02:00

Rimelig drøyt av deg å legge ut emailadresser på den måten uten å sensurere dem først. Wow, jeg begynner å se hvorfor du får mye kritikk og er omdiskutert i mange nettforum. Dette er langt over grensen, Caroline.

Jeg leste også at du ofte lyver, for eksempel løy du om et foto du var med på og sa at det ikke var deg. Tror du andre er så dumme at du kan slippe unna med å forme sannheten etter eget hode?

Reply

Fotballfrue says:

January 2, 2012 at 07:50

Hva i all verden er det du snakker om? Jeg har aldri løyet om noe bilde, jeg har aldri løyet på bloggen i det hele tatt. Jeg vet godt hvilket bilde du snakker om, for det er det eneste bildet noen har linket til, hvor jeg har sagt det ikke er meg. Og det er ikke meg! Herlighet, hvorfor i alle dager skulle jeg lyve om noe sånt?

Du skal vite, Hege, at det er mange som er misunnelig på min posisjon, og hva jeg har oppnådd. Det samme gjelder andre kjente personer i Norge, da janteloven står utrolig sterkt. At noen sitter på et anonymt forum og sprer løgner om meg, burde ikke komme som noen overraskelse på deg. Kanskje du burde være litt kritisk til informasjonen du leser?

E-posten som er lagt ut, er en ikke-reell adresse, så du kan spare deg for kraftsalvene, og heller sjekke fakta før du kritiserer.

- C

Reply

Leste disse kommentarene på bloggen, noen som vet hvilket bilde det er snakk om ?

Ingen som vet hvilket bilde de snakker om ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man snakker før man tenker og offentliggjør det for flere tusen, for så å nekte for det etterpå, vitner om dårlig dømmekraft etter min mening. Jenter skriver tusen innlegg på at hun er et forbilde, kan man da nekte for at man er det? Dersom folk mener at man er et forbilde, så er det ikke noe man selv definerer.

Selv sa hun at hun har vokst opp i en ikke-materialistisk familie, noe hun etter min mening aldri burde sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Jeg begynner å lure på om det er frua selv som lager disse FF-trådene, for å få mer blest, og selvsagt flere klikk på bloggen sin. Ellers synes jeg det er merkelig at hun kan ha så mange lesere som hun har, for den bloggen suger virkelig hardt.

2. Jeg nekter å klikke meg inn på den bloggen og dermed være med på å putte penger inn på hennes konto som hun kan shoppe for, for deretter å legge ut bilder av "outfit'ene" sine i bloggen sin, derfor synes jeg det er veldig greit om de som poster innlegg med linker kan si ifra dersom linken går direkte til FF-bloggen.

3. Er hun virkelig verdt så mye oppmerksomhet? Dere som hauser henne opp her er bare med på å legge enda større grunnlag for bloggingen hennes. Hun tjener penger på dere - idioter! :klaske:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Er disse bildene linker til bloggen? Fint om dere kan opplyse om det, jeg nekter å klikke meg inn på bloggen hennes og gi henne mer penger i kassa, fordi jeg blir nysgjerrig av KG-tråder:p

Tenk så mange ekstra klikk og penger hun får pga folk legger ut linker her, også blir vi sååå nysgjerrige :kjefte: Ikke kun ment mot deg, altså, men er litt frustrerende.

Helt i orden for meg at folk diskuterer bilder av henne, hun legger opp til det selv når hun oppfører seg så idiotisk, men syns at KG blir gratis reklame for henne.

Eeeh, hva trodde du når du klikka på linken da? Du går inn i en tråd som omhandler en blogg, og så blir du overrasket over at det er linket til bloggen hennes :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er dette med et bilde hun sier at ikke er av henne? Hva er greia, og hvilket bilde er det? Hvorfor nekter hun for at det er henne`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3. Er hun virkelig verdt så mye oppmerksomhet? Dere som hauser henne opp her er bare med på å legge enda større grunnlag for bloggingen hennes. Hun tjener penger på dere - idioter! :klaske:

Jeg håper for guds skyld at hun tjener penger på at jeg klikker på bloggen hennes. Om hun ikke hadde tjent penger, så hadde jeg mistet fem minutter med god underholdning hver dag.

Trenger kanskje ikke så mange klikk for å shoppe siden hun stort sett handler i rimelige kjedebutikker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper for guds skyld at hun tjener penger på at jeg klikker på bloggen hennes. Om hun ikke hadde tjent penger, så hadde jeg mistet fem minutter med god underholdning hver dag.

Trenger kanskje ikke så mange klikk for å shoppe siden hun stort sett handler i rimelige kjedebutikker.

Sånne som deg er med på å gjøre verden til et mindre ålreit sted. Sammen med FF. Trist.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sånne som deg er med på å gjøre verden til et mindre ålreit sted. Sammen med FF. Trist.

Fordi at jeg liker og lese blogger?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så morsomt (tragisk) at hun kan skrive at folk er misunnelige på henne og det hun har oppnådd. Hva er det hun har oppnådd da? :klo:

Å gifte seg?

:rulle:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi at jeg liker og lese blogger?

Fordi du leser den bloggen, og derav er med på å legge grunnlaget for en inntektskilde for henne. Det er sinnssykt at det går an å tjene penger på å være en idiot og et ræva forbilde. Hun er et forbilde for mange, fordi bloggen hennes ligger blant de mest populære, og du er med på å plassere den i toppsjiktet. Er det ok at fjortiser har et forbilde som henne? Neppe.

Endret av Stinkerbell
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Er ikke folk ferdig med FF enda? Jada, vi har fått bekreftet fra en slektning av en fjern venn av en tante av FF at hun og mannen er blåst, og at hun ser ut som et Auschwitz-offer. Noe mer folk vil legge til nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...