Gå til innhold

Fotballfrue ser plutselig så gammel ut!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må si at jeg ALDRI hadde latt kjæresten min kjøre den bilen! Herregud, bruk beina dine jente! Ikke tving gubben din til å kjøre en bil full av glasskår!

skjønner ikke hvorfor de kjørte bil heller, de bodde jo i sentrum og så kjørte de bil til et annet sted i sentrum. Kan ikke se de hadde så mye å drasse på heller, bortsett fra en designerveske.

Hun kan vel ikke gå så langt på stilettene sine.hihi.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

.. Den desidert dårligste spilleren i tippeligaen, til en utenlandsk klubb..?

... :skratte:

En utenlandsk klubb trenger jo ikke bety Barcelona eller Man U. Det kan jo være en svensk 2.divisjonsklubb også. :-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"En av de beste tingene ved å bo her, så langt unna bylivets dunkende musikk fra tilfeldige vors midt i uken, høylytte stemmer, biler og sirener, er akkurat i det du sovner og våkner opp. Det er så stille her. De første nettene ble vi liggende å bare lytte. Vi fikk ikke sovet, fordi det var så uvanlig stille. Nå sovner vi fortere enn vi noen gang har gjort, og når vi våkner er det like stille. Det er helt fantastisk. Nesten poetisk. Utsikten er en annen ting. Jeg føler det er fred i verden når jeg våkner opp til slike malerier på himmelen. ."

Unnskyld meg, men :skratte::skratte::skratte:

Synes det høres herlig ut jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja hun er penere enn meg og sikkert flere hakk mer voksen (hele 3 år eldre enn meg og tobarnsmor), så jeg gjetter hun synes jeg er litt småbarnslig og eksentrisk. Eventuelt har hun ingen formening om meg utover at jeg er "hun der nye dama til eksen". Treffer henne sjeldent utover et kort "hei" når hun leverer ungene til min samboer. Jeg har ingenting imot henne utover at hun er så forbaska pen :rolleyes:

Synes huset dems er råflott! Kunne aldri bodd der dem bor, men elsker huset. Nok en gang så får jeg ikke innleggene hennes til å stemme overens med måten hun har svart leserne sine på. Det virker som om det er to forskjellige personer som har skrevet.

Synd !

Endret av lille-lure
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Etter gjentatte ryddinger stenges denne tråden

Jeg minner om reglene våre:

Det er ikke tillatt med innlegg som inneholder krenkende eller injurierende utsagn eller persondebatt. Det er heller ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part.

Bolledeig mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...