Gå til innhold

Fotballfrue ser plutselig så gammel ut!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lurer på om dere som starter den ene FF tråden etter den andre har et liv utenom å lese FF bare for å slenge dritt.

Jeg har ingenting til overs for blogger av denne typen og derfor leser jeg de heller ikke, kommenterer de ikke etc. Hvorfor leser dere dem?

Haha man skulle ikke tro det ;) Folk virker jo helt besatt av FF og følger med på absolutt alt hun gjør. Er det en blogg jeg ikke liker, så holder jeg meg unna den og jeg synker hvert fall ikke ned på barneskolenivå å slenger masse dritt til en blogger jeg ikke er så fan av. Jeg vedder på dere aldri hadde turt å si noe som helst til henne IRL. Man blir ofte litt tøffere når man kan gjemem seg bak tastaturet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som mobber har problemer og er mest sannsynlig bare sjalue :)

Er all pr god pr? Hun får jo kjempe mye oppmerksomhet pga dere. For å ikke snakke om en 1000 lapp ekstra for hver gang dere klikker dere inn på bloggen hennes. :fnise::fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilarious! I denne tråden er det omtrent 10 innlegg fra (sannsynligvis samme) AB om FF. Resten av innleggene er fordømmende svar fra andre KG-brukere. TS holder sikkert på å le seg i hjel av dere. Flott at dere er i mot mobbing og janteloven og misunnelse og alt der der, men dette er jo bare tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

denne dama finnes ikke pen. hva er så pent med henne? hun ligner på greia til alladin den han tørker på husker ikke hva den heter, sån er ansiktet hennes formet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finnes ikke sjalu, men FF minner meg om en venninne jeg hadde. Hun hadde også blondt hår og var sykelig opptatt av å fremme seg selv. Hun skrøt hele tiden om det blonde håret hennes som var heeelt naturlig, og av hvor slank hun var. Og alle guttene som likte kun henne--

På toppen av det hele sa hun stygge ting om meg. At jeg var så stor og mørkhåret, og at ingen gutter kunne like meg osv osv ...

Sannheten er at jeg er mye penere enn denne venninnen min, men hun fikk meg til å tro det motsatte.

Jeg har mørkt hår, og har naturlig mørke øyenbryn og vipper, og er høy og slank, men har fine former. og jeg er så naturlig pen at jeg ikke trenger å sminke meg.

Den FF-lookalike venninnen min måtte alltid sminke seg pen ...

Når jeg se FF ser jeg usikkerheten og sårbarheten til venninnen min, men jeg ser også alle de stygge kommentarene hun hadde til meg fordi hun var redd for at jeg skulle være penere enn henne.

Ingen av venninnene til FF oversminker seg og overpynter seg som FF. De se naturlig pene ut ,mens hun ser ut som en BARBIEDUKKE og er gift med KEN og bor i et DUKKEHUS med sine to søte hunder.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha her var det mange smålige sjeler gitt. Er vel samme type personer som legger igjen forskjellige anonyme kommentarer på blogger rundt om tenker jeg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser på hvordan brukere på kvinneguiden kan harsellere med kjendiser, bloggere, og alt som noen gang har stukket hodet ut i media, så er jeg så jævlig glad for at jeg er en anonym grå mus som aldri vil komme på tv av en spesiell grunn. SJELEGLAD. En ting er de som kommer med konstruktive råd, meninger, og godt mente tanker, en annen ting er de som bevisst sitter der mens horn og hale vokser ut, og skriver djevelske, negative ting som DE VET AT SÅRER den som leser det.

Sukk..

Skikkelig jantelov, lissom :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se dere selv i speilet før dere leter etter feil på Caroline. Tipper dere mobbet andre på barneskolen å fortsatte som voksen. Skam dere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å være helt ærlig så vurderer jeg å rapportere hele denne tråden. Hvorfor skal det være greit å henge ut en person bare fordi hun er kjendis? Hadde dette vært greit om det var en hvilken som helst annen person i gata? dette er MOBBING!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Dette var jo å noe å henge seg opp i :roll:

Har du virkelig ikke bedre ting å gjøre enn å lage en tråd for å informere om at hun ser gammel ut på et bilde? Jeg er bare nysgjerrig.

Endret av Sunshine23
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Koala Lompa

For å være helt ærlig så vurderer jeg å rapportere hele denne tråden. Hvorfor skal det være greit å henge ut en person bare fordi hun er kjendis? Hadde dette vært greit om det var en hvilken som helst annen person i gata? dette er MOBBING!

Jeg har faktisk gjort det, og jeg fikk til svar at det allerede diskuteres i hva som skal gjøres :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun ser gammel ut ja, men slik er det når man er så tynn og dratt i ansiktet. Da kommer rynker fort frem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette bildet ser Fotballfrue ut som er 40 år gammel dame.

Hun ser, riktignok, pen ut, men hun ser skikkelig gammel ut... :fnise:

Egentlig er hun jo snart 25, men hva syns dere?

For mye solarium kanskje?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...