Gå til innhold

Fotballfrue ser plutselig så gammel ut!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leser heller ikke bloggen hennes, bortsett fra bryllupsinnleggene og reiseinnleggene som jeg ser på som svært gode og til stor hjelp og inspirasjon. Har forstått at det er en trend her inne å snakke drit om henne, og det syns jeg er trist. Trist for deres del, fordi dere lager et dårlig miljø her inne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når folk skriver stygge ting til meg på bloggen, så publiserer jeg ikke de kommentarene. Rett og slett fordi jeg blir lei meg av dem.

Når de som kommenterer stygt, har lagt ut hele navnet sitt og eventuell mailadresse (hvis jeg ikke kjenner dem) så tar jeg det opp med den personen, desverre er de småfrekke kommentarene desverre ikke så ofte navngitte..Jeg forstår at fotballfruen reagerer som hun gjør, selv om jeg ikke liker måten hun svarer på. MEN Å KOMMENTERE AT HUN SER GAMMEL UT ER BARE PATETISK OG BARNSLIG, og beviser på mange måter hvor sjalu vi er ovenfor hennes perfekt framstilte liv!

Unnskyld meg, men hvor gammel er du?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Når folk skriver stygge ting til meg på bloggen, så publiserer jeg ikke de kommentarene. Rett og slett fordi jeg blir lei meg av dem.

Når de som kommenterer stygt, har lagt ut hele navnet sitt og eventuell mailadresse (hvis jeg ikke kjenner dem) så tar jeg det opp med den personen, desverre er de småfrekke kommentarene desverre ikke så ofte navngitte..Jeg forstår at fotballfruen reagerer som hun gjør, selv om jeg ikke liker måten hun svarer på. MEN Å KOMMENTERE AT HUN SER GAMMEL UT ER BARE PATETISK OG BARNSLIG, og beviser på mange måter hvor sjalu vi er ovenfor hennes perfekt framstilte liv!

Ro ned reka nå. Lest de siste kommentarene eller?

DET ER IKKE SNAKK OM HVOR GAMMEL ELLER ANOREKTISK HUN SER UT, MEN HVORDAN HUN SENSURERER OG MEKKER PÅ KOMMENTARER FOR Å LURE SMÅJENTER FOR PENGER.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk skriver stygge ting til meg på bloggen, så publiserer jeg ikke de kommentarene. Rett og slett fordi jeg blir lei meg av dem.

Når de som kommenterer stygt, har lagt ut hele navnet sitt og eventuell mailadresse (hvis jeg ikke kjenner dem) så tar jeg det opp med den personen, desverre er de småfrekke kommentarene desverre ikke så ofte navngitte..Jeg forstår at fotballfruen reagerer som hun gjør, selv om jeg ikke liker måten hun svarer på. MEN Å KOMMENTERE AT HUN SER GAMMEL UT ER BARE PATETISK OG BARNSLIG, og beviser på mange måter hvor sjalu vi er ovenfor hennes perfekt framstilte liv!

Jeg kan med hånden på hjerte si, at grunnen til at jeg kritiserer henne har INGENTING med misunnelse å gjøre! Dama er vel ditt store forbilde. Beklager å måtte skuffe deg, men du vil nok få et annet syn på hele saken når du blir eldre enn hva du virker å være nå:)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da hennes valg hva hun vil ha stående på en blogg som hun selv driver og eier..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk skriver stygge ting til meg på bloggen, så publiserer jeg ikke de kommentarene. Rett og slett fordi jeg blir lei meg av dem.

Når de som kommenterer stygt, har lagt ut hele navnet sitt og eventuell mailadresse (hvis jeg ikke kjenner dem) så tar jeg det opp med den personen, desverre er de småfrekke kommentarene desverre ikke så ofte navngitte..Jeg forstår at fotballfruen reagerer som hun gjør, selv om jeg ikke liker måten hun svarer på. MEN Å KOMMENTERE AT HUN SER GAMMEL UT ER BARE PATETISK OG BARNSLIG, og beviser på mange måter hvor sjalu vi er ovenfor hennes perfekt framstilte liv!

Jeg kan med hånden på hjerte si, at grunnen til at jeg kritiserer henne har INGENTING med misunnelse å gjøre! Dama er vel ditt store forbilde. Beklager å måtte skuffe deg, men du vil nok få et annet syn på hele saken når du blir eldre enn hva du virker å være nå:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når folk skriver stygge ting til meg på bloggen, så publiserer jeg ikke de kommentarene. Rett og slett fordi jeg blir lei meg av dem.

Når de som kommenterer stygt, har lagt ut hele navnet sitt og eventuell mailadresse (hvis jeg ikke kjenner dem) så tar jeg det opp med den personen, desverre er de småfrekke kommentarene desverre ikke så ofte navngitte..Jeg forstår at fotballfruen reagerer som hun gjør, selv om jeg ikke liker måten hun svarer på. MEN Å KOMMENTERE AT HUN SER GAMMEL UT ER BARE PATETISK OG BARNSLIG, og beviser på mange måter hvor sjalu vi er ovenfor hennes perfekt framstilte liv!

Det lønner seg å lese det som diskuteres NÅ før du kommenterer, kommentarer om hennes utseende ble lagt dødt for flere sider siden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro ned reka nå. Lest de siste kommentarene eller?

DET ER IKKE SNAKK OM HVOR GAMMEL ELLER ANOREKTISK HUN SER UT, MEN HVORDAN HUN SENSURERER OG MEKKER PÅ KOMMENTARER FOR Å LURE SMÅJENTER FOR PENGER.

Jeg svarte på det tråden handlet om, orket ikke å lese 12 sider med klaginga deres. Bryr meg fint lite om fotballfruen i seg selv, men drittslenginga om henne begynner å gå meg på nervene. Kan dere ikke skrive en mail direkte til henne i stedet og si hva dere mener, hvis det er så grusomt det hun gjør?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte på det tråden handlet om, orket ikke å lese 12 sider med klaginga deres. Bryr meg fint lite om fotballfruen i seg selv, men drittslenginga om henne begynner å gå meg på nervene. Kan dere ikke skrive en mail direkte til henne i stedet og si hva dere mener, hvis det er så grusomt det hun gjør?

hun svarer jo ikke på det!!! Ikke gå inn på slike tråder da hvis det går deg på nervene. Herlighet.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et ufordragelig menneske!! Ja, jeg senker meg selv ned på et lavt nivå, men det får heller være så. Blir så sjokkert når jeg ser hvordan hun svarer (innlegg #156) !

Kan IKKE forstå at disse fjortisene digger henne så. Og at vi er misunnelige fordi vi stiller spørsmålstegn ved det hun driver med?? Jeg er ikke sjalu på EN ting i livet hennes. Så utrolig tragisk å "måtte" stå opp FØR kl 6 i "ferietid" som hun kaller det, for å trene?

Og wow, kjempeimponerende utdannelser, 1 år på BI, 1 år på jus, imponerende! My ass.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte på det tråden handlet om, orket ikke å lese 12 sider med klaginga deres. Bryr meg fint lite om fotballfruen i seg selv, men drittslenginga om henne begynner å gå meg på nervene. Kan dere ikke skrive en mail direkte til henne i stedet og si hva dere mener, hvis det er så grusomt det hun gjør?

Om du ikke orker lese hele tråden kan du vel heller ikke uttale deg. Det blir helt malplassert.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere faenmeeg gi dere. Hvorfor er det så interresant å snakke drit om fotballfruen?

Hun er en nydelig dame, og det tror jeg ingen av oss kan gjøre noe med, samme hvor mye vi hater henne for perfektheten sin.

Perfekt??? Du er hjernevaska av henne, akkurat som de stakkars 13-åringene som fyller opp kommentarfeltet hennes med "ååååå, du er fantastisk!"

Og nydelig? Ja, hun kunne kanskje vært vakker med + 10 kg på kroppen og 10 kg mindre løshår og makeup.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå linker hun til kickback, uten å opplyse om at linken er hennes refferallink, som hun da vil tjene prosenter på.

Dette synes jeg er dårlig bloggskikk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så utrolig usmakelig å legge ut om hvor mye penger man har. Jeg gleder meg til skattelistene for 2011 kommer. I og med at de har hus og to biler som kan brukes til å cashe ut en 4-roms på Frogner, så må man vel anta at de er gjeldsfrie og har en ok formue. Selv om det kun er ligningsverdien som står i skattelistene, så bør det jo bli noen hundre tusen. Det kan også bli spennende å se regnskapet til Treasures når det blir sendt inn i løpet av sensommeren.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå linker hun til kickback, uten å opplyse om at linken er hennes refferallink, som hun da vil tjene prosenter på.

Dette synes jeg er dårlig bloggskikk.

Er det sant??? Hun er ikke sann...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nårtid ble det på moten med bukselinningen lengre opp enn bestefar og digre klumpete sko? Rare greier...

Sånne kommentarer er med på å undergrave den saklige kritikken...

Hva er mer saklig enn å kommentere klærne hennes? Jeg verken spekulerer i spiseforstyrrelser, sensurering av kommentarer eller kommer med ville påstander om livet eller utseendet ellers til fotballfruen. Jeg kommenterer et antrekk jeg synes er mindre heldig på en blogg om bl.a. klær og mote. Svært så hårsåre folk skal være på hennes vegne... :roll:

Kan du fortelle meg hva som er saklig nok i debatten om fruen da? Hva er det som er godkjent kritikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN Å KOMMENTERE AT HUN SER GAMMEL UT ER BARE PATETISK OG BARNSLIG, og beviser på mange måter hvor sjalu vi er ovenfor hennes perfekt framstilte liv!

Hvis du virkelig mener hun er et nydelig menneske og har et perfekt liv, så er det jo ikke rart du reagerer som du gjør. Denne gruppen du kaller "vi" er ikke jeg medlem av, for jeg verken synes hun har et perfekt liv eller at det er verdt å bruke energi på å være sjalu på glansbildesamlinga på bloggen hennes. Selv om du er misunnelig på henne så ikke ta det for gitt at alle andre er det. Hver sin smak.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk at hun tilsynelatende ikke har hørt om kick back før, men det ble vel mer interessant nå som hun fikk penger for å fortelle om det..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser heller ikke bloggen hennes, bortsett fra bryllupsinnleggene og reiseinnleggene som jeg ser på som svært gode og til stor hjelp og inspirasjon.

Hva er det som er så inspirerende med å lese at hun har betalt 80 000,- for å sitte på samme bar på maldivene i 17 dager og drikke drinker?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...