Gå til innhold

Fotballfrue ser plutselig så gammel ut!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er så utrolig usmakelig å legge ut om hvor mye penger man har. Jeg gleder meg til skattelistene for 2011 kommer. I og med at de har hus og to biler som kan brukes til å cashe ut en 4-roms på Frogner, så må man vel anta at de er gjeldsfrie ...

Hun skrev jo at de var gjeldfrie. Utrolig dumt, sånn skattemessig sett, ihvertfall hvis de har stor formue. Men kanskje dette var et 2.års fag på BI, LK gikk jo bare ett år....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg misliker bloggen hennes sterkt, og jeg skulle gjerne sett den lagt ned i morgen, men å synse og mene så jævlig mye om deres personlige økonomi og hvordan de beskattes har vi verken noe med eller forutsetninger til å mene så jævlig mye om, så det synes jeg bare blir usaklig svada.

Endret av Bond
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spurt flere ganger om hun tjener på at folk trykker på kickback linken og registrerer seg. Har jo og forstått det sånn at de som registrerer seg også må handle skal det lønne seg for fotballfrue. Ser ikke ut som kommentarene blir godkjent! Sa også at det kunne være greit å opplyse om det var slik det var... Men snart kommer det vel et "nytt" innlegg hvor hun forteller at hun glemte å opplyse om det å blablabla...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spurt flere ganger om hun tjener på at folk trykker på kickback linken og registrerer seg. Har jo og forstått det sånn at de som registrerer seg også må handle skal det lønne seg for fotballfrue. Ser ikke ut som kommentarene blir godkjent! Sa også at det kunne være greit å opplyse om det var slik det var... Men snart kommer det vel et "nytt" innlegg hvor hun forteller at hun glemte å opplyse om det å blablabla...

Innlegget er merket med annonse, så det er klart at hun da tjener penger på at de trykker på linkene hun legger ut i det innlegget...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hennes referrallink. Alle som registrerer seg på kickback får en slik en, slik at man kan tracke hvem man har vervet. Når noen du har vervet handler, får du noen prosenter av det.

Det er vanlig folkeskikk å opplyse om referrallink, men langt fra alle gjør det.

Jeg regner med hun får betalt for annonse og per klikk til kickback utenom dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker bloggen hennes sterkt, og jeg skulle gjerne sett den lagt ned i morgen, men å synse og mene så jævlig mye om deres personlige økonomi og hvordan de beskattes har vi verken noe med eller forutsetninger til å mene så jævlig mye om, så det synes jeg bare blir usaklig svada.

Nå trenger vi ikke å synse da siden hun skrev alt i kommentarfeltet sitt om hvor mye de tjener og at de er gjeldsfrie.

Siden hun legger ut info om personlig økonomi på nettet, så forbeholder jeg meg retten til å mene noe om det.

Endret av Bond
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet det ikke burde irritere meg, men likevel så er det så irriterende på et vis at ho tar bilde av lappen med klesstørrelsen på bilder av klær ho kjøper.

Ville ho gjort det hvis det var størrelse 38 eller 40 ho brukte? :klo:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det ikke burde irritere meg, men likevel så er det så irriterende på et vis at ho tar bilde av lappen med klesstørrelsen på bilder av klær ho kjøper.

Ville ho gjort det hvis det var størrelse 38 eller 40 ho brukte? :klo:

Hun liker å skryte av hvor tynn hun er, så selvsagt viser hun frem lappene så lenge størrelsene er små. Det er vel ikke lenge til hun må bruke barneklær snart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk at hun tilsynelatende ikke har hørt om kick back før, men det ble vel mer interessant nå som hun fikk penger for å fortelle om det..

Hun har linket til det før, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La selv merke til det samme. Man bør passe på å holde seg over en viss fettprosent. Man mister mye fett i ansiktet når man eldres. Langvarig slanking (eller opprettholdelse under en viss fettprosent) gjør at man ser eldre ut raskere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAROLINE BERG ERIKSEN

Skatteåret 2010

Inntekt:467 044

Formue:0

Utlignet skatt:173 535

LARS-KRISTIAN ERIKSEN

Skatteåret 2010

Inntekt:906 059

Formue:0

Utlignet skatt:391 468

Greie inntekter, men dårlig med formue her gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så en tjener nærmere millionen på å være en langt under middelmådig fotballspiller ja.ikke rart fotballklubber går konk eller føler seg tvunget til å snyte på skatten.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tjener nok over millionen brutto, siden tallene over kun er nettoinntekten.

Så vidt jeg husker var leiligheten de hadde i Oslo en innskuddsleilighet, så veldig rart om de plutselig er gjeldsfrie når ingen av de hadde formue i 2010.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nina says:

January 6, 2012 at 00:08

Hei. Det eneste jeg ikke skjønner er hvorfor det alltid er bilde av ansiktet ditt fra dwn ene siden?

Reply

Fotballfrue says:

January 6, 2012 at 09:39

Hehe, I think you nedd glasses ;) Her er det jo bilder både forfra (meg og mamma i hennes 50-årslag, Nelly-shooten etc.) og fra siden :) Alle har en måte å posere på, vet du, det ser du overalt i media også :)

- C

Reply

eskild says:

January 6, 2012 at 13:06

Nei, ingen briller nødvendig. Nina har rett. Du har vel en stor vorte eller noe annet rart på den ene siden. Folk som lar seg avbilde så mye som det du gjør burde variere litt i poseringen.

Reply

Fotballfrue says:

January 6, 2012 at 14:16

Herregud, ta deg en bolle! Ta en titt i kategorien video, da vel? Eller sjekk innlsaget med God kveld. Norge. Jeg har vel for fanden ikke noe vorte i trynet. Dessuten kan jeg meddele at du dessverre må være blind, dersom du VIRKELIG mener at du ikke ser noen bilder av meg forfra i dette innlegget. T.R.I.S.T. Nei, en varierer ikke i poseringen. En poserer på en slik måte som føles naturlig, og som gjør at en føler seg VEL. Tydelig at du ikke er vant med å avbildes, i hvert fall. Enda mer trist. Eskild.

- C

Reply

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue says:

January 6, 2012 at 14:16

Herregud, ta deg en bolle! Ta en titt i kategorien video, da vel? Eller sjekk innlsaget med God kveld. Norge. Jeg har vel for fanden ikke noe vorte i trynet. Dessuten kan jeg meddele at du dessverre må være blind, dersom du VIRKELIG mener at du ikke ser noen bilder av meg forfra i dette innlegget. T.R.I.S.T. Nei, en varierer ikke i poseringen. En poserer på en slik måte som føles naturlig, og som gjør at en føler seg VEL. Tydelig at du ikke er vant med å avbildes, i hvert fall. Enda mer trist. Eskild.

- C

Reply

Det er jo akkurat det hun har.. en svær en i panna :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Det er jo akkurat det hun har.. en svær en i panna :fnise:

Makan til løgnerier på den dama, for det er enten en vorte eller en MEGET langvarig kvise :gjeiper: Hele dama har bare blitt tragisk. Pengene har visst gått i huet på henne

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg VIL gjerne være en av dem som synes synd i dama, men måten hun snakker til leserne sine på gjør at jeg heller får lyst til å filleriste henne istedet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...