Gå til innhold

Fotballfrue ser plutselig så gammel ut!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

uff hu fotballfrue altsaa..

men se saa mye penere hun har blitt med aarene da.

husker i begynnelsen paa blogg.no da hadde hun svart ettervekst, barbiegult haar som var rettet ut og krollet som en spiral nederst hahah jeg lo godt av det haaret der.

husker jeg la igjen en kommentar og spurte hvorfor hun ikke tok etterveksten litt oftere og hvorfor loshaaret saa saa unaturlig ut. da fikk jeg en krass kommentar tilbake om at hun asolutt ikke brukte loshaar og at hun valgte aa ha det saa morkt i hodebunnen for aa ikke se ut som en bimbo. det var visst fort gjort aa se ut som en bimbo naar man var saa pen som henne mente hun.. hihi..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ARK says:

January 7, 2012 at 19:54

Du trenger streng talt ikke om å skrive LCHF kakao, LCHF boller, LCHF kaker osvosvosv. Vi skjønner at du ikke spiser noe annet, we get it. Bare skriv boller og kakao du.

Reply

Fotballfrue says:

January 7, 2012 at 20:01

Hege, folk spør hvis ikke jeg skriver det. Tro meg, har opplevd det før ;) Veldig unødvendig å være så krass!

- C

--------

Ok, for det første, hvordan vet hun at ARK egentlig heter Hege?

Og for det andre, det var jo ikke noe krast over det ARK skrev i det hele tatt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror heller det er skrivefeil, har ofte skrevet hege i stedet for hehe selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg stusset på at de kaster de bittesmå hundene over bekken. Har selv hund på 10 kg, som er pysete. Må jeg over en bekk, BÆRER jeg han. Jeg KASTER han ikke over!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg stusset på at de kaster de bittesmå hundene over bekken. Har selv hund på 10 kg, som er pysete. Må jeg over en bekk, BÆRER jeg han. Jeg KASTER han ikke over!!

Hun postet det kanskje for å få litt oppmerksomhet.. Hun har sikkert en bortforklaring på det;)

Jeg har stilt henne spørsmål i det innlegget om hun også råforer hundene sine siden hun er så opptatt av sitt eget kosthold. Da burde jo hundene også få det beste, og ikke tørre forkuler.. Blir interessant om hun godkjenner den, og evt. se hva hun svarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få bachelorutdannelse ved å gå på NKF. En tar siste året i utlandet. Selv om ikke du fikk noe utav din utdannelse på NKF, så finnes det nok av andre som har lykkes.

Ikke dra alle over en kam.

Heisann. Jeg er fullstendig klar over dette :) Og som sagt så kunne jeg fått jobb etter to år selv, men jeg var interessert i litt andre ting enn det som var fokuset på denne skolen. Mange av de jeg gikk med gikk ut i jobb rett etterpå, så vet at det går. Det jeg stusser på er at hun har valgt denne utdannelsen fremfor en bedre hvis hun har så bra karakterer. Jeg føler at hun fremstiller denne skolen som noe bedre enn hva den er. Du kan såklart komme godt ut av det, men mitt inntrykk etter to år er at studiet er veldig basic og overfladisk. De har også en VELDIG lav grense for hvem de slipper inn, så det er vanskelig å få til et høyt nivå når du for eksempel jobber i grupper (noe vi gjorde ofte). Det er ikke meningen å rakke ned på de som går her, for det er klart man får litt ut av det. Men syns uansett at det er rart å velge NKF fremfor høgskole/universitet når man har karakterer til det (ihvertfall når det er snakk om journalistikk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ARK says:

January 7, 2012 at 19:54

Du trenger streng talt ikke om å skrive LCHF kakao, LCHF boller, LCHF kaker osvosvosv. Vi skjønner at du ikke spiser noe annet, we get it. Bare skriv boller og kakao du.

Reply

Fotballfrue says:

January 7, 2012 at 20:01

Hege, folk spør hvis ikke jeg skriver det. Tro meg, har opplevd det før ;) Veldig unødvendig å være så krass!

- C

--------

Ok, for det første, hvordan vet hun at ARK egentlig heter Hege?

Og for det andre, det var jo ikke noe krast over det ARK skrev i det hele tatt.

Tja, hun googler epostadressene kommentatorene oppgir, og leker detektiv. Stalker-tendenser... :kjefte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hun googler epostadressene kommentatorene oppgir, og leker detektiv. Stalker-tendenser... :kjefte:

Ja, hun gjør det. Så ikke lurt å oppgi riktig e-post om man ikke vil bli potensielt uthengt. Hun hadde googlet e-posten til en av de andre også. Og brukte dette kraftig mot vedkommene. hun hadde funnet facebook profilen og skattelister og hva hun jobbet med. FF sparte ikke på detaljene når hun hang ut personen åpen for alle i kommentarfeltet. Hun sa jo blant annet at hun lignet en 60 år gammel dame og at siden hun var advokat kunne FF fortelle at hun fikk A etter 1. år på juss, og sluttet fordi det var for enkelt. Og slang masse dritt til denne dama. så ja, det er bare å slenge dritt om FF, for hun gjør det jo daglig selv. I sitt eget kommentarfelt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere finner det altså naturlig å være på samme nivå som henne.

:klaske:

Da kritiserer dere jo igrunn dere selv.

Goddag mann økseskaft

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun gjør det. Så ikke lurt å oppgi riktig e-post om man ikke vil bli potensielt uthengt. Hun hadde googlet e-posten til en av de andre også. Og brukte dette kraftig mot vedkommene. hun hadde funnet facebook profilen og skattelister og hva hun jobbet med. FF sparte ikke på detaljene når hun hang ut personen åpen for alle i kommentarfeltet. Hun sa jo blant annet at hun lignet en 60 år gammel dame og at siden hun var advokat kunne FF fortelle at hun fikk A etter 1. år på juss, og sluttet fordi det var for enkelt. Og slang masse dritt til denne dama. så ja, det er bare å slenge dritt om FF, for hun gjør det jo daglig selv. I sitt eget kommentarfelt.

Vet du hvilke innlegg de kommentarene ligger i ? Eller linker? Bare litt nysgjerrig på å se hva hun svarer på kritikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere finner det altså naturlig å være på samme nivå som henne.

:klaske:

Da kritiserer dere jo igrunn dere selv.

Goddag mann økseskaft

Det er i grunn ikke det at FF slenger dritt hun får gjennomgå her for. Det er helheten, løgnene, falskheten og griskheten. Samt måten hun takler kritikk på som gjør det hele rett og slett morsomt. Litt sånn sirkusaktig vil jeg påstå - enkel underholdning! Det at hun faktisk slenger mye dritt i kommentarfeltet, misbruker informasjon hun får og generelt virker som et lite hyggelig menneske gjør at jeg ikke har noe dårlig samvittighet overhodet å si hva jeg mener om henne.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvilke innlegg de kommentarene ligger i ? Eller linker? Bare litt nysgjerrig på å se hva hun svarer på kritikk...

Dette skrev hun opprinnelig, senere gikk hun riktignok inn og redigerte siste kommentar litt. Du ka lese alt om det tidligere i denne tråden.

M says:

January 4, 2012 at 18:21

Ah, så koselig.. Hvordan ser du på fremtiden da? det må jo være grusomt å ha en slik sutiasjon og en såå ustabil fremtid som dere har..:/

Vurderer du å ta en til utdannelde? Og hva med LK?

Klem

Reply

Fotballfrue says:

January 4, 2012 at 18:24

Hehe. . Jeg er journalist, ferdig utdannet da jeg var 22 Lars-Kristian og jeg driver eget firma med bla. egen nettbutikk, så vår fremtid skal du ikke bekymre deg over. Den er meget lys Situasjonen vi er i nå kunne ikke vært bedre, vi tjener bra, og kan styre vår egen hverdag. Perfekt er et ord som passer bra

I tillegg har vi et hus og to biler som er gjeldsfrie

Jeg kan også legge til at jeg får masse jobbtilbud hver eneste måned, men har valgt å prioritere firmaet vårt, da de færreste kan matche den inntekten og utfordringen.

Jeg vet også at pappa ønsker at Lars-Kristian skal ta over familibedriften vår, så det er ikke noen problemer der i gården.

- C

Reply

M says:

January 4, 2012 at 19:54

hehe For å drive et firma burde man aller helst være utdannet økonom/markedsøkonom så jeg gleder meg til å se hvordan dette kommer til å gå med fotballspiller i spissen. Ønsker dere lykke til da.

For øvring er ikke en jurnalist noe form for utdanning – det er en ubeskyttet tittel – dvs, hvem som helst kan bli det. ( synd du kastet to år på skolegang der).

Veldig fint du får obbtilbud for jeg spørre som hvilke ? xD

Huset og to biler i sjian = en bitteliten leilighet på frogner, sååå

Og til slutt, jeg sporte fordi jeg selv har vært i en slik situasjon, da inntekter var ustabil og jeg hadde stadig problemer med å plalegge fremtiden. Derfor sporte jeg. Mente det overhodet ikke som krititikk .. trenger ikke derfor å legge ut for meg alt det dere har, eller ikke har – rettere sagt.

Reply

Fotballfrue says:

January 4, 2012 at 20:06

Kjære Marina Ha, jeg vet ikke hvor gammel du er, men du ser ut som du nærmer deg 60. Har du ikke bedre ting å bedrive tiden med?

Vi har ingen planer om å bo på Frogner, noen som helst gang, så det spiller ingen rolle. Forøvrig kan jeg meddele at vi vil få en ganske grei størrelse på leiligheten der. Tipper en 4-roms. Ikke mange 24-åringer som kan cashe ut for det

Pappa har drevet firmaet med suksess i flere titalls år, han har ingen økonomiutdannelse. Samme gjelder farfar. Kan forøvrig fortelle deg at Lars-Kristian har ett år med økonomistudie på BI, og gikk ut med kun A og B. Han følte det tok for mye tid, og valgte derfor å ikke fortsette. Lars-Kristian er også daglig leder i Treasures, hvor vi har millionoverskudd første året, ikke dårlig for en uten utdannelse

Med de inntektene vi har nå, regner vi uansett med at vi ikke trenger å jobbe noe særlig om 5 – 6 år.

Lars-Kristian har også gjort noen meget vellykkede invisteringer i aksjemarkedet, så vi har en god del penger på bok der.

Du lærer utrolig mye på journaliststudiet, så å kalle de 2 årene bortkastet må jeg nesten le av. Er du i begynnelsen av tyveårene og skal søke journalistjobb, har du en mikroskopisk sjanse hvis du ikke er utdannet. Jeg kan dog skjønne skepsisen din, når du var ung (40 – 50 år siden ), så spilte det ingen rolle.

Ser at du er utdannet advokat, jeg gikk ett år på jus, fikk A. Følte dessverre ikke at det var noe for meg, liker å være litt kreativ

Reply

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i grunn ikke det at FF slenger dritt hun får gjennomgå her for. Det er helheten, løgnene, falskheten og griskheten. Samt måten hun takler kritikk på som gjør det hele rett og slett morsomt. Litt sånn sirkusaktig vil jeg påstå - enkel underholdning! Det at hun faktisk slenger mye dritt i kommentarfeltet, misbruker informasjon hun får og generelt virker som et lite hyggelig menneske gjør at jeg ikke har noe dårlig samvittighet overhodet å si hva jeg mener om henne.

Det endrer ikke det faktum at dere oppfører dere på samme måte som den dere kritiserer.

Hvor kommer det fra, den evnen til å akkumulere så mange stygge meninger om et menneske, og velte dere i skadefryd over alle hennes feil og mangler, som små sultne rotter rundt et åtsel? Det er det jeg ikke forstår. Og det er det jeg synes er nifst. Dere er helt vanlige oppegående mennesker. Dere burde holde dere for gode for slikt, underholdning eller ei. Tenk hvor mange bedre og viktigere ting dere kunne brukt alt dette engasjementet til.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns også denne tråden er full av ekkelt oppgulp fra patetiske mennesker.

Tror dere jeg også er Fotballfrue nå? :lur:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun gjør det. Så ikke lurt å oppgi riktig e-post om man ikke vil bli potensielt uthengt. Hun hadde googlet e-posten til en av de andre også. Og brukte dette kraftig mot vedkommene. hun hadde funnet facebook profilen og skattelister og hva hun jobbet med. FF sparte ikke på detaljene når hun hang ut personen åpen for alle i kommentarfeltet. Hun sa jo blant annet at hun lignet en 60 år gammel dame og at siden hun var advokat kunne FF fortelle at hun fikk A etter 1. år på juss, og sluttet fordi det var for enkelt. Og slang masse dritt til denne dama. så ja, det er bare å slenge dritt om FF, for hun gjør det jo daglig selv. I sitt eget kommentarfelt.

Noen kunne jo tipset Dagbladet om at hun henger ut folk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns også denne tråden er full av ekkelt oppgulp fra patetiske mennesker.

Tror dere jeg også er Fotballfrue nå? :lur:

Nope, men jeg synes all dritten FF får her er vel fortjent i og med hvordan hun behandler leserne sine, løgnene og det at hun er så forbanna grisk, frekk og blåst.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen i denne tråden kommer faktisk med gode poenger, og berettiget kritikk. Dessverre forsvinner de i mengdene med oppgulp. Synd at det ikke går an å diskutere blogg-etikk på et saklig nivå.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye dritt som hun slenger må hun forvente at folk vil slenge tilbake. Synes det er morsomt at folk forsvarer FF men samtidig kritiserer de som har svart i denne tråden, fordi FF får jo bare igjen med samme mynt. :) Hun henger ut leserne sine ved å hengte ut e-posten deres og navn, vi henger henne ut med kommentarene hennes :)

Får slenge på ennå en spydig Carolinesmiley til slutt da :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Denne tråden er blitt min guilty pleasure :sjenert:

Caroline bitcher, dere bitcher tilbake, og så har vi det gående. Men det er, som en sa over her, at det er dumt at blogging ikke kan diskuteres på et saklig nivå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...