AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #161 Del Skrevet 23. november 2011 Ingen har vel så mye som nevnt puppene hennes? Mulig det ikke har skjedd i denne tråden, men det sto noe i den forrige (og det har stått i tidligere tråder). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #162 Del Skrevet 23. november 2011 Hun har definitivt tatt mer restylane Hvorfor lyver hun om det, når det er så åpenbart? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #163 Del Skrevet 23. november 2011 Sett bildene i det siste innlegget? No kan det jo ikke være tvil om at hun har gjort noe med leppene lenger.. Er hun virkelig så ovenpå at hun trur at ingen er smarte nok til å skjønne tegninga ? Hun nekter for det og lyver, som hun gjør med ALT annet. "Neinei, vi har ikke høye priser eller høy avanse på treasures.no, vi er billigst i norden!", sier hun og i samme øyeblikk setter markant ned prisene på samtlige varer på treasures.no (i tillegg klarer hun senere å prestere å si at ja ok da vi satte ned prisene på grunn av kritikken de fikk). Hadde det ikke her vært bedre å faktisk innrømme at ok vi er litt dyre, men nå skal vi senke prisene! Dette hadde kundene syns vært kjempe bra og de hadde virket proffe og ydmyke ofenfor kritikk. For de innrømmet jo faktisk etter mye nekting, trusler og gudene vet hva at de hadde senket prisene på grunn av akkurat dette. Noen burde lært dette ekteparet en ting og to om pressehåndtering! Du sier ikke noe, for så å gjøre det stikk motsatte. Det fremstår svært uprofesjonelt og veldig barnslig.. "Jeg er et sunt forbilde for unge lesere og jeg SLITER hvertfall ikke med spiseforstyrrelser, jeg er bare naturlig tynn" har hun tviholdt på i flere år og skrevet maaange ganger, men så finner media ut at hun har drevet pro ana og i tillegg led av spiseforstyrrelser en periode. Og da går hun plutselig ut og forteller om dette selv på bloggen, stikk i strid med hva hun har sagt hele veien. I tillegg sier hun ingenting om at eneste grunnen til hvorfor hun innrømmer dette er fordi hun er fersket og media kommer til å skrive om dette, i stedet formulerer hun innlegget som at hun frivillig nå har bestemt seg å stå fram med at hun led av spiseforstyrelser og se hvor tøff og flink jeg er som nå kommer ut med dette! "Se så pen jeg er naturlig, på dette bildet er jeg HELT sminkeløs" sier hun, men så blir hun stilt til veggs av leserne, også må hun til slutt innrømme at OKda så har jeg litt lipgloss, litt eyeliner, litt farge på brynene, litt pudder og litt farge i kinnene. Og kanskje litt maskara også. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. november 2011 #164 Del Skrevet 23. november 2011 Mulig det ikke har skjedd i denne tråden, men det sto noe i den forrige (og det har stått i tidligere tråder). Nei, det var snakk om at det så ut som om hun hadde silikon. Og det var i en annen tråd ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 23. november 2011 #165 Del Skrevet 23. november 2011 Så fint! Det virka nemlig som det var litt forvirring. Hørt om ironi? Les tråden, så skjønner du også vitsen. Berg Eriksen er et like godt forbilde som det er lurt å kjøpe leilighet i Nagorno Karabakh (altså på bærtur og energi+penger kastet rett i porselenet) men at det sitter en gjeng fehoder av ABere og presterer å bruke bryststørrelsen imot henne er bare årsbeste i pur ondskap på søppelnivå. Bryst finnes det heldigvis i alle størrelser, og ingen skal kunne bruke det mot deg så lenge du ikke er idiot og kjøper deg falsk personlighet via silikon. Jeg skulle ha likt å sett gjengen her holde seg saklige hvis jeg i en diskusjon om paibunner trakk fram at deres neser, hår rundt brystvorta, tannstilling eller kvisete hud diskvalifiserte dem fra enhver mening. Ja, hun er kjendis i materialistsuperklassen, ortorektisk og mer sneversynt enn et knappenålshode på en del områder, men det betyr ikke at det er ok å hetse henne ubegrenset pga cupstørrelse. Edit for å rette på og/å. Gratulerer, puppene hennes har ikke blitt nevnt her før du gjorde det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #166 Del Skrevet 23. november 2011 Sjekka kommentarene til nyeste innlegg for ca 15 min siden. Da var det en som skrev: hva har du gjort med leppene dine? Denne kommentaren er fjernet nå. Skal hun virkelig fortsette å lyve om dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 23. november 2011 #167 Del Skrevet 23. november 2011 Hørt om ironi? Les tråden, så skjønner du også vitsen ganske sikker på at det var noen som mente at hun hadde rett i at hun bodde på St. Hanshaugen, men jeg tror ikke jeg gidder å finne tilbake. Denne tråden er et stort gjesp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #168 Del Skrevet 23. november 2011 Hun har sluppet gjennom denne da : Tuva says: November 23, 2011 at 17:56 Hvilken klinikk bruker du til å fikse på leppene dine? Synes du ser myyye finere ut no når du endelig har fiksa overleppa di!! Men synes ikke du må overdrive for mye da… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #169 Del Skrevet 23. november 2011 Utdrag fra et innlegg i 2009, fotballfrue.blogg.no, hvor fotballfrue skal på "grillfest": Jeg mottar beskjeden om at vi skal til Holmen for å sole oss og grille med skrekkblandet fryd. Og nei, det er ikke på grunn av at dette er fienden i kampen på mandag, men fordi det betyr at jeg faktisk må gå i bikini?!? Det krever planlegging! Heldigivs har jeg to timer å slå ihjel før Lasse ankommer leiligheten, og jeg har allerede vært på trening. Det er bare å sette i gang. 1.Jeg hiver meg i dusjen 2.Jeg smører i en hårkur 3.Jeg bareberer leggene mens hårkuren virker 4.Jeg skyller ut hårkuren 5.Jeg føner håret 6.Jeg retter ut håret - æsj, det var ikke noe fint 7.Jeg krøller håret 8.Jeg legger jeg-har-nesten-ikke-sminke-på-meg sminke 9.Jeg klipper tåneglene 10.Jeg leter febrilsk etter den rosa negllakken min 11.Jeg lakkerer neglene 12.Jeg smetter inn i bikinien ---------------------------------- Jeg blir stresset bare av tanken på det utseenderegimet hun holder gående! Link til innlegget: http://fotballfrue.blogg.no/m_052009.html 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #170 Del Skrevet 23. november 2011 ganske sikker på at det var noen som mente at hun hadde rett i at hun bodde på St. Hanshaugen, men jeg tror ikke jeg gidder å finne tilbake. Denne tråden er et stort gjesp. Nei nei, denne tråden er mer underholdende en gullrekka på NRK 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #171 Del Skrevet 23. november 2011 Berg Eriksen er et like godt forbilde som det er lurt å kjøpe leilighet i Nagorno Karabakh (altså på bærtur og energi+penger kastet rett i porselenet) men at det sitter en gjeng fehoder av ABere og presterer å bruke bryststørrelsen imot henne er bare årsbeste i pur ondskap på søppelnivå. Bryst finnes det heldigvis i alle størrelser, og ingen skal kunne bruke det mot deg så lenge du ikke er idiot og kjøper deg falsk personlighet via silikon. Jeg skulle ha likt å sett gjengen her holde seg saklige hvis jeg i en diskusjon om paibunner trakk fram at deres neser, hår rundt brystvorta, tannstilling eller kvisete hud diskvalifiserte dem fra enhver mening. Ja, hun er kjendis i materialistsuperklassen, ortorektisk og mer sneversynt enn et knappenålshode på en del områder, men det betyr ikke at det er ok å hetse henne ubegrenset pga cupstørrelse. Edit for å rette på og/å. Brystene hennes er ikke nevnt, så hvor du har dette fra vet jeg ikke. Jeg er heller ikke for mobbing, men helt ærlig syns jeg dette ekteparet får som fortjent. De uttaler seg i hytt og pine, lyver, truer mindreårige, sier en ting og gjør noe annet og the list goes on. Eksempler kan nevnes i fleng, og det kan sikkert skrives en hel bok om det. For det er nok å ta av! De har mildt sagt driti seg rett ut i media gang på gang, men fortsetter likevel det samme sirkuset. Bloggen er snart uleselig på grunn av all reklamen, og som om ikke det er nok, reklameres det også for noe i annen hver setning i teksten. Hun kan syte så mye hun vil om at hun blir mobbet her ine på KG, men jeg klarer ikke å synes synd på henne når hun bedriver nettmobbing selv, i sitt eget kommentarfelt hver eneste dag. Hver eneste dag lar hun fansen få drive fritt vilt på folk som kommenterer negativt. Noen ganger er det kanskje et spørsmål, eller en som vil rette på henne, kritisere eller komme med konstruktiv kritikk. Hun slipper daglig gjennom et par slike kommentarer og når hun selv er ferdig med å tråkke denne personen ned, angripe og latterliggjøre, lar hun andre slippe til. Kommentarer som prøver å forsvare den som blir angrepet blir ikke godkjent. Nettmobbing på verste vis spør du meg.. Altså, hun får starte med seg selv hvis hun skal peke finger på noen her. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #172 Del Skrevet 23. november 2011 Brystene hennes er ikke nevnt, så hvor du har dette fra vet jeg ikke. Jeg er heller ikke for mobbing, men helt ærlig syns jeg dette ekteparet får som fortjent. De uttaler seg i hytt og pine, lyver, truer mindreårige, sier en ting og gjør noe annet og the list goes on. Eksempler kan nevnes i fleng, og det kan sikkert skrives en hel bok om det. For det er nok å ta av! De har mildt sagt driti seg rett ut i media gang på gang, men fortsetter likevel det samme sirkuset. Bloggen er snart uleselig på grunn av all reklamen, og som om ikke det er nok, reklameres det også for noe i annen hver setning i teksten. Hun kan syte så mye hun vil om at hun blir mobbet her ine på KG, men jeg klarer ikke å synes synd på henne når hun bedriver nettmobbing selv, i sitt eget kommentarfelt hver eneste dag. Hver eneste dag lar hun fansen få drive fritt vilt på folk som kommenterer negativt. Noen ganger er det kanskje et spørsmål, eller en som vil rette på henne, kritisere eller komme med konstruktiv kritikk. Hun slipper daglig gjennom et par slike kommentarer og når hun selv er ferdig med å tråkke denne personen ned, angripe og latterliggjøre, lar hun andre slippe til. Kommentarer som prøver å forsvare den som blir angrepet blir ikke godkjent. Nettmobbing på verste vis spør du meg.. Altså, hun får starte med seg selv hvis hun skal peke finger på noen her. Godt skrevet. +1 fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergans Skrevet 23. november 2011 #173 Del Skrevet 23. november 2011 Hørt om ironi? Les tråden, så skjønner du også vitsen. Gratulerer, puppene hennes har ikke blitt nevnt her før du gjorde det. De ble nevnt en mass i andre tråder, noe du er meget klar over. At det i det hele tatt på påminnes, sier litt om kapasiteten til kaklekoret. At hun skyter spurver med perlehengere betyr ikke at det er greit å sy nevnte perler inn i huden til avsender, etter å ha gnidd dem inn med smålighet og mangel på evne til å heve seg over det som ikke er annet en fjortispjatt og dilleting. Dere gir henne den PR hun lever av, og dermed får dyret nok av mat til å fråtse i. Vil du at en unge skal slutte å mase og sutre, så overser du den..... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #174 Del Skrevet 23. november 2011 Ikke alle som skriver her mobber henne. Noen har skrevet ganske saklige innlegg som det står respekt av. Dessverre må noen ødelegge med å skrive frekke og barnslige innlegg som går på utseendet hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #175 Del Skrevet 23. november 2011 Leppe 1: http://p3.no/wp-content/uploads/2010/06/carolineberg.png Leppe 2: http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2011/11/DSC044301.jpg Neeeida, er lipliner det der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #176 Del Skrevet 23. november 2011 Leppe 1: http://p3.no/wp-content/uploads/2010/06/carolineberg.png Leppe 2: http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2011/11/DSC044301.jpg Neeeida, er lipliner det der... Eller enda bedre... Leppe 3: http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2011/11/bilde3.jpg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #177 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg syns hun har fine lepper både med og uten fyll. Det som er dumt er jo at hun ikke vil stå for at hun har gjort noe med de. Hun undervurderer virkelig leserne på den måten. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #178 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg syns hun har fine lepper både med og uten fyll. Det som er dumt er jo at hun ikke vil stå for at hun har gjort noe med de. Hun undervurderer virkelig leserne på den måten. Hvordan går det an å undervurdere leserne hennes? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #179 Del Skrevet 23. november 2011 Hun har nå besvart en kommentar om at hun ikke har restylane. Hun må gjerne fylle leppene sine. Jeg synes det var ganske fint. Men det er veldig unødvendig å lyve om det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shirelle Skrevet 23. november 2011 #180 Del Skrevet 23. november 2011 Hun har nå besvart en kommentar om at hun ikke har restylane. Hun må gjerne fylle leppene sine. Jeg synes det var ganske fint. Men det er veldig unødvendig å lyve om det. Kanskje hun har en annen type leppefyll enn Restylane 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg