Gå til innhold

Fotballfrue tråden


Gjest Bobler

Anbefalte innlegg

Har man ett magert ansikt så ser man fort eldre ut, det ser man jo også på hertuginne Kate av England

Ser hun gammel ut?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser hun gammel ut?

Ikke direkte gammel, men jeg synes hun ser ut som hun nærmer seg 40

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten sett at hun er veldig glad i å vise frem magen. Til og med på twitterbildet sitt greier hun ikke la være. Vi har skjønt det, du har en mage hard nok til å slipe diamanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lar meg underholde av andre ting ja, det har du helt rett i. Men jeg ser bare ikke poenget med å bruke så mye tid på å slenge dritt om en person som gjør deg "kvalm", "syk" osv, som enkelte har skrevet her inne. Må da kunne gå an å holde seg unna en blogg som irriterer en såååå sinnsykt.

Syns du sa du ikke hadde giddi aa lese det som sto i denne traaden jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du sa du ikke hadde giddi aa lese det som sto i denne traaden jeg?

Hun sa vel DENNE tråden ja. Hun kan vel ha lest i en av de mange andre trådene vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Caroline er IKKE journalist.

Hun er jo utdannet som journalist så da er hun jo strengt tatt det! Syns for øvrig denne tråden har tatt en stor avsporing. Det var vel ikke fotballfruens pr-kåthet, at hun fikser på lepper og utseende, eller hvor håpløs mannen hennes er som skulle diskuteres her.

Hva er det med denne damen som får folk til å se rødt? Hjelpes...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo utdannet som journalist så da er hun jo strengt tatt det! Syns for øvrig denne tråden har tatt en stor avsporing. Det var vel ikke fotballfruens pr-kåthet, at hun fikser på lepper og utseende, eller hvor håpløs mannen hennes er som skulle diskuteres her.

Hva er det med denne damen som får folk til å se rødt? Hjelpes...

Journalist er ikke en beskyttet tittel, så hvem som helst kan kalle seg for journalist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Journalist er ikke en beskyttet tittel, så hvem som helst kan kalle seg for journalist.

Poenget var at noen skrev at hun IKKE var journalist, når du er utdannet som dette er det kanskje ikke så rart du kallr deg for det. Ganske vanlig. Hvorvidt tittelen er yrkesbeskyttet eller ei er helt urelevant her, om ikke annet peker det bare på nok en grunn til hvorfor Fotballfrue er journalist.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo utdannet som journalist så da er hun jo strengt tatt det! Syns for øvrig denne tråden har tatt en stor avsporing. Det var vel ikke fotballfruens pr-kåthet, at hun fikser på lepper og utseende, eller hvor håpløs mannen hennes er som skulle diskuteres her.

Hva er det med denne damen som får folk til å se rødt? Hjelpes...

He,he. må kanskje få en psykriater eller psykolog til å finne ut av det,

men det har definitivt noe med jantelov og misunnelse å gjøre.. :glare:

Man skal ikke komme lettvindt til noe - særlig ikke i Norge da,

og folk som synes å "ha alt" blir fort hudflettet,særlig hvis de er tynne og pene :lur:

Den ubehagelige sannhet er at mange av de misunnelige jentene her på KG nok drømmer om å være en "fotballfrue" selv, når de sitter alene og tenker igjennom livet sitt :shoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dauer litt av at hun sliter med å velge mellom to kortkorte, utspjåka partykjoler hvor anledningen er en juleforestilling på Operaen med mor og bestemor.

Decisions altså dere *hyyyyl*!

:fnise:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he. må kanskje få en psykriater eller psykolog til å finne ut av det,

men det har definitivt noe med jantelov og misunnelse å gjøre.. :glare:

Man skal ikke komme lettvindt til noe - særlig ikke i Norge da,

og folk som synes å "ha alt" blir fort hudflettet,særlig hvis de er tynne og pene :lur:

Den ubehagelige sannhet er at mange av de misunnelige jentene her på KG nok drømmer om å være en "fotballfrue" selv, når de sitter alene og tenker igjennom livet sitt :shoppe:

Jeg tror ikke det... Jeg tror heller ikke hun regnes som spesielt pen heller. Jeg syns Norge generelt har utrolig pene jenter, og man skal ikke lete lenge på gata for å finne noen som er penere enn fotballfrue. Jeg syns de peneste jentene er de som har naturlig pene trekk og de som kan gå en dag eller to uten sminke. Ikke de som kun kan fotograferes fra en vinkel, med et tonn av sminke og løshår, påtegnede øyebryn, falske lepper and the list goes on. Det er en grunn til hvorfor hun ikke er på noen av kåringene over Norges vakreste kvinner. Hun er rett og slett ikke så pen, og dette bekrefter hun jo selv ved å fikse på så mye. Syns rett og slett synd på dama, og syns hun var langt søtere før hun begynte å fikse på ansiktet sitt, selv uten overleppe!

At folk ermisunnelige på situasjonen hennes kan godt tenkes. Hun tjener gode penger som hun er så opptatt av å nevne ved en hver anledning hun får, og det virker som hun lever et liv i sus og dus med dyre ferier, små veskehunder, et perfekt ekteskap, familie og venner.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ubehagelige sannhet er at mange av de misunnelige jentene her på KG nok drømmer om å være en "fotballfrue" selv, når de sitter alene og tenker igjennom livet sitt :shoppe:

Det kan vel hende at det finnes fotballfruer her også.

Fotballfruer er ikke en egen art ;) Tror uansett ikke det er mange som er enige i hennes fremstilling av fotballfruelivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://fotballfrue.no/?p=4969

Flere som reagerer litt på hvordan hun går kledd i begravelser?

Jumpsuit, clutch, skyhøye hæler (som hun hadde i en annen begravelse), svær hodepynt, og superstylet hår som tydelig har fått en omgang i krølltangen.. Sikkert masse makeup også. Jeg får en litt uggen følelse, ser ut som hun skal på julebord og ikke i begravelse. Det er så tydelig at hun har tatt dette som en super anledning til å gjøre seg lekker og flott..

Jeg er helt for å skille seg ut ellers, men akkurat når det gjelder et dødt menneskes siste hvile så synes jeg man kan holde sitt eget antrekk nedtonet og nøytralt og vise at det er den avdøde som er i fokus.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spesielt å poste antrekksbilder fra en begravelse, eller det i det hele tatt å blogge om begravelsen til et kjært familiemedlem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

http://fotballfrue.no/?p=4969

Flere som reagerer litt på hvordan hun går kledd i begravelser?

Jumpsuit, clutch, skyhøye hæler (som hun hadde i en annen begravelse), svær hodepynt, og superstylet hår som tydelig har fått en omgang i krølltangen.. Sikkert masse makeup også. Jeg får en litt uggen følelse, ser ut som hun skal på julebord og ikke i begravelse. Det er så tydelig at hun har tatt dette som en super anledning til å gjøre seg lekker og flott..

Jeg er helt for å skille seg ut ellers, men akkurat når det gjelder et dødt menneskes siste hvile så synes jeg man kan holde sitt eget antrekk nedtonet og nøytralt og vise at det er den avdøde som er i fokus.

Akkurat der må jeg si at jeg overhodet ikke bryr meg. Synes folk må få stille opp i hva de vil, så lenge de respekterer den avdøde. Og det kan FF for alt vi vet, ha gjort her.

Jeg var nylig i min egen bestemors begravelse, og valgte et veldig uvanlig antrekk for en begravelse. Antrekket jeg valgte (et lite nøytralt og nedtoned et) var et jeg visste bestemoren min ville ha elsket, og jeg følte at det var min måte å hedre henne på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://fotballfrue.no/?p=4969

Flere som reagerer litt på hvordan hun går kledd i begravelser?

Jumpsuit, clutch, skyhøye hæler (som hun hadde i en annen begravelse), svær hodepynt, og superstylet hår som tydelig har fått en omgang i krølltangen.. Sikkert masse makeup også. Jeg får en litt uggen følelse, ser ut som hun skal på julebord og ikke i begravelse. Det er så tydelig at hun har tatt dette som en super anledning til å gjøre seg lekker og flott..

Jeg er helt for å skille seg ut ellers, men akkurat når det gjelder et dødt menneskes siste hvile så synes jeg man kan holde sitt eget antrekk nedtonet og nøytralt og vise at det er den avdøde som er i fokus.

Nei, det begravelses-antrekket der synes jeg ikke er verre enn det mange andre kjendiser har hatt. Hodepynten var da heller ikke så stor, synes jeg. Synes det er verre med folk som stiller i begravelser i slaskete hverdagsantrekk.

Men å legge det ut på bloggen er litt spesielt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den journalistutdanninga på NKF er ikke no å skryte av akkurat. For meg var det ihvertfall bortkasta. Man blir liksom utdanna se&hør/tabloidavis-journalist. Utrolig uinteressant. Kan hende det er bedre om man tar et tredjeår i utlandet og får bachelor. Noen som veit om hun gjorde det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...