Gå til innhold

Fotballfrue tråden


Gjest Bobler

Anbefalte innlegg

Herregud, dere er jo helt besatt av den dama, jo!

Jepp, leser bloggen hver dag. :) Er så lættis. Selv om jeg leser den med et flir, så tjener hun jo masse penger, så det går opp i opp. Hun VIL jo at folk skal snakke om henne, for da tjener hun penger. Hun har studert journalistikk, og hun har nok lært hva som selger. ;) Og lesertallene viser jo nettopp at hun kan det hun driver med, i forhold til å få lesere. Hva det koster henne tror jeg kanskje hun har tenkt lite på.

Uansett, ang. barn har hun sagt at hun vil vente i minst to år (eller noe). Så... de som venter i spenning å vente lenge dersom hun holder seg til planen. Men igjen; de som venter lenge, venter på noe godt! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At dere gidder å bruke så mye tid på denne dama. Ser ikke helt fascinasjonen her. Det florerer jo flere tråder om henne her inne, og det er ikke mye pent det som står skrevet. Har ikke lest denne tråden, for det gidder jeg bare ikke, men regner ikke med at denne er noe bedre. La henne holde på, så blir sikkert fler folk lei av henne etterhvert. Men det hjelper i hvertfall ikke at alle disse trådene blir opprettet, for hun får jo MANGE flere klikk på bloggen sin, kun pga dere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun virker så søt og jordnær i det VGTV-klippet. Egentlig både hun og mannen! Har et lite håp om at det er sånn de er fortsatt i virkeligheten, og at de bare fremstår ukoselige gjennom bloggen og det de skriver rundt omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun virker så søt og jordnær i det VGTV-klippet. Egentlig både hun og mannen! Har et lite håp om at det er sånn de er fortsatt i virkeligheten, og at de bare fremstår ukoselige gjennom bloggen og det de skriver rundt omkring.

Jeg tror nok hun var veldig koselig og jordnær engang, men kjendisstatusen har gått til hodet på henne. Det er ikke ukjent at mennesker som blir kjendiser ofte kan bli veldig høy på pæra av statusen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dere gidder å bruke så mye tid på denne dama. Ser ikke helt fascinasjonen her. Det florerer jo flere tråder om henne her inne, og det er ikke mye pent det som står skrevet. Har ikke lest denne tråden, for det gidder jeg bare ikke, men regner ikke med at denne er noe bedre. La henne holde på, så blir sikkert fler folk lei av henne etterhvert. Men det hjelper i hvertfall ikke at alle disse trådene blir opprettet, for hun får jo MANGE flere klikk på bloggen sin, kun pga dere.

Vi vil ikke at hun skal slutte å blogge?! Da blir det jo ikke noe morsomt her :grine:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dere gidder å bruke så mye tid på denne dama. Ser ikke helt fascinasjonen her. Det florerer jo flere tråder om henne her inne, og det er ikke mye pent det som står skrevet. Har ikke lest denne tråden, for det gidder jeg bare ikke, men regner ikke med at denne er noe bedre. La henne holde på, så blir sikkert fler folk lei av henne etterhvert. Men det hjelper i hvertfall ikke at alle disse trådene blir opprettet, for hun får jo MANGE flere klikk på bloggen sin, kun pga dere.

Du har sikkert også dine hobbyer og ting du lar deg underholde av, og det finnes garantert noen som synes det nettopp du liker er helt meningsløst. Jeg tror mange her synes det er helt ok at fotballfrue blogger, for det er kjempegod underholdning :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har sikkert også dine hobbyer og ting du lar deg underholde av, og det finnes garantert noen som synes det nettopp du liker er helt meningsløst. Jeg tror mange her synes det er helt ok at fotballfrue blogger, for det er kjempegod underholdning :)

Jeg lar meg underholde av andre ting ja, det har du helt rett i. Men jeg ser bare ikke poenget med å bruke så mye tid på å slenge dritt om en person som gjør deg "kvalm", "syk" osv, som enkelte har skrevet her inne. Må da kunne gå an å holde seg unna en blogg som irriterer en såååå sinnsykt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil ikke at hun skal slutte å blogge?! Da blir det jo ikke noe morsomt her :grine:

Nei gud forby! :ninja:

Da må jo mesteparten av folka her inne skaffe seg et liv.

Hvordan skal det gå???

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei gud forby! :ninja:

Da må jo mesteparten av folka her inne skaffe seg et liv.

Hvordan skal det gå???

Du er jo også her og skriver, så da burde vel du også skaffe deg ett liv :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant linken: http://www.tv2.no/gmn/caroline-berg-jeg-lever-bra-av-bloggingen-3305637.html

Igjen, selv om dette er kritikk på hennes utseende vil jeg bare ha sagt at dette er et tydelig tegn på at hun burde få seg mer søvn, og at det ikke er sunt å presse kroppen til det ekstreme slik det kan virke som hun gjør. Er jo ganske synd på dama som føler at dette er veien til lykke.

Hun så ekstremt sliten ut og dradd i ansiktet til å være så ung. Store poser under øynene. Sett i forhold til hun som satt ved siden av som så fresh og lykkelig ut.

FF så bare veldig, veldig sliten ut. Jeg får lyst å tvinge henne til en 8-timers natt, litt mat og treningsforbud en dag... SLAPP AV!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun så ekstremt sliten ut og dradd i ansiktet til å være så ung. Store poser under øynene. Sett i forhold til hun som satt ved siden av som så fresh og lykkelig ut.

FF så bare veldig, veldig sliten ut. Jeg får lyst å tvinge henne til en 8-timers natt, litt mat og treningsforbud en dag... SLAPP AV!

Det er God Morgen Norge. Sikkert for tidlig om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess Carlsensgt. 10, ligger i henhold til bydelsinndelingen i Oslo - i Bydel Sankthanshaugen. :Nikke:

Akkurat det samme for meg hvor hun bor eller ikke bor, men det er forskjell på å bo PÅ Sankthanshaugen og I BYDEL Sankthanshaugen.

Jeg kjenner faktisk at jeg blir muggen fordi jeg må jobbe 8 timer i min a4 jobb hver dag, for å tjene 1/3 av det de tjener på å skrive i bloggen...

I følge Berg Eriksen så jobber hun som regel over 12 timer i døgnet og tjener i følge skattelistene akkurat det samme som jeg gjør på min vanlige kontorjobb uten overtid.

Hun er ødelagt av mannen. Dette er faktisk prisen man må betale for å holde på en kjendismann. Så får hver enkelt avgjøre om det er verdt det.

Personlig synes jeg ingen av dem er noe særlig å se på. Ikke stygge, men heller ikke pene.

Hehe, det er da FF som er kjendisen i det forholdet og ikke han. Det er mulig han hadde en lysende karriere foran seg for noen år siden, men akkurat nå er han rangert som en av tippeligaens aller dårligste fotballspillere.

Innlegget er redigert

Bolledeig admin

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I følge Berg Eriksen så jobber hun som regel over 12 timer i døgnet og tjener i følge skattelistene akkurat det samme som jeg gjør på min vanlige kontorjobb uten overtid.

Jeg vil tro jobbing for henne er noe litt annet enn for oss "vanlige".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro jobbing for henne er noe litt annet enn for oss "vanlige".

Jobbing for henne er vel å stjele oppskrifter som hun påstår er hennes egne, selge juggelsmykker og ta outfitbilder

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er God Morgen Norge. Sikkert for tidlig om morgenen.

Joda, men når programlederen som sikkert er 20 år eldre ser freshere ut + jenta ved siden av ser dødspen ut i forhold...

Hun ser sliten ut på alle bilder/filmer hun ikke har redigert selv. Feks det var linket til tidligere her, så jo ut som en annen person i forhold til de retusjerte.

Dessuten står jo FF opp grytidlig uansett, hun måtte sikkert ikke stå opp tidligere for å være med på God morgen Norge ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I artikkelen jeg har linket til under fra Dagbladet så var det i utganspunktet et bilde av FF tatt av Dagbladets fotograf. På dette bildet var hun helt normal,og ikke oversminket. Man så tydelig at hun har langt fra perfekt hud. I løpet av dagen ble bildet byttet ut med et av hennes egne fototshootbilder. Jeg kommenterte dette på bloggen hennes, og først var hun helt uvitende til at dette hadde skjedd, men til slutt så kom forklaringen at det bildet Dagbladet hadde brukt var så gammelt, så hun ville helst ha et nyere bilde. Det er jo helt tydelig at hun er i overkant hysterisk i hva slags bilder som trykkes av henne, og at hun må godkjenne disse på forhånd slik at hun vet at hun er pen nok.

http://www.kjendis.no/2011/10/28/kjendis/fotballfrue/fredag/dagbladet_fredag/caroline_berg_eriksen/18801268/

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I artikkelen jeg har linket til under fra Dagbladet så var det i utganspunktet et bilde av FF tatt av Dagbladets fotograf. På dette bildet var hun helt normal,og ikke oversminket. Man så tydelig at hun har langt fra perfekt hud. I løpet av dagen ble bildet byttet ut med et av hennes egne fototshootbilder. Jeg kommenterte dette på bloggen hennes, og først var hun helt uvitende til at dette hadde skjedd, men til slutt så kom forklaringen at det bildet Dagbladet hadde brukt var så gammelt, så hun ville helst ha et nyere bilde. Det er jo helt tydelig at hun er i overkant hysterisk i hva slags bilder som trykkes av henne, og at hun må godkjenne disse på forhånd slik at hun vet at hun er pen nok.

http://www.kjendis.no/2011/10/28/kjendis/fotballfrue/fredag/dagbladet_fredag/caroline_berg_eriksen/18801268/

Huff jeg synes synd på henne jeg. Hun må da bli utslitt av å konstant overvåke alt for å vite med sikkerhet hvilke bilder som blir lagt ut av henne. Hun så sikkert ikke noe værre ut på det andre bildet en det overredigerte der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Det er ganske imponerende hvor mye folk bryr seg om hva hun mener om ting. En leser på bloggen hennes hadde skrevet om middagsplanene sine og skrev bl.a. følgende:

"Tenkte å prøve meg på en “sunn” uke, med mye fisk og sånt, men i dag blir det mest sannsynlig Tikka Masala, hvis ikke du har noen innvendinger (og jeg vil gjerne ha din mening, altsa)"

Så hvis fotballfruen har innvendinger blir det ikke noe av denne middagen? :fnise:

Forøvrig kom aldri min kommentar under sminkeløsbildet med i kommentarfeltet. Mystiske greier, gitt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I artikkelen jeg har linket til under fra Dagbladet så var det i utganspunktet et bilde av FF tatt av Dagbladets fotograf. På dette bildet var hun helt normal,og ikke oversminket. Man så tydelig at hun har langt fra perfekt hud. I løpet av dagen ble bildet byttet ut med et av hennes egne fototshootbilder. Jeg kommenterte dette på bloggen hennes, og først var hun helt uvitende til at dette hadde skjedd, men til slutt så kom forklaringen at det bildet Dagbladet hadde brukt var så gammelt, så hun ville helst ha et nyere bilde. Det er jo helt tydelig at hun er i overkant hysterisk i hva slags bilder som trykkes av henne, og at hun må godkjenne disse på forhånd slik at hun vet at hun er pen nok.

http://www.kjendis.no/2011/10/28/kjendis/fotballfrue/fredag/dagbladet_fredag/caroline_berg_eriksen/18801268/

Dette har hun vel forklart på bloggen. Hun poserer helst i noen visse vinkler for å se best mulig ut. Hun har en side hun foretrekker og hun vil helst være i profil, eller halvprofil. Hun har ikke spesielt fin hud nei, og har et tonn sminke, selv på trening. Har sett henne på sats flere ganger in real life. I en video hun postet på bloggen en gang fikk hun mange spørsmål om hun vanligvis redigerte bort urenheter osv.. Fordi huden hennes plutselig så annerledes ut i videoen, da svarte hun at hun hadde perfekt hud og at det var svette og at solen skinte rett på. Men det var jo tydelig at det var urenheter, og hva gjør vel det? Det kan alle ha, hvorfor ikke bare innrømme det?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...