Gå til innhold

Fotballfrue tråden


Gjest Bobler

Anbefalte innlegg

Men hva er det egentlig alle har i mot henne, siden hun er så populær å snakke drit om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hva er det egentlig alle har i mot henne, siden hun er så populær å snakke drit om?

Egentlig tror jeg ikke det er så mange som har så mye imot henne, det er bare det at hun er så morsom å sladre om pga måten hun takler kritikk på. Selv når hun blir tatt i en åpenbar løgn nekter hun og vegrer seg ikke for å latterliggjøre motstanderne sine. Da blir det morsomt å erte litt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig tror jeg ikke det er så mange som har så mye imot henne, det er bare det at hun er så morsom å sladre om pga måten hun takler kritikk på. Selv når hun blir tatt i en åpenbar løgn nekter hun og vegrer seg ikke for å latterliggjøre motstanderne sine. Da blir det morsomt å erte litt.

Nettopp. Jeg håper hun aldri slutter og blogge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart ikke mod oppdaget tråden selv og slettet den. Den fikk jo vokse til 12 sider(!) eller mer før den ble slettet, etter at 1(?) bruker meldte fra? Tipper noen som har følt seg truffet har krevd tråden slettet....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig tror jeg ikke det er så mange som har så mye imot henne, det er bare det at hun er så morsom å sladre om pga måten hun takler kritikk på. Selv når hun blir tatt i en åpenbar løgn nekter hun og vegrer seg ikke for å latterliggjøre motstanderne sine. Da blir det morsomt å erte litt.

Men hva er det hun lyger om da? Skjønner jeg ikke har fulgt med i timen. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er det hun lyger om da? Skjønner jeg ikke har fulgt med i timen. :filer:

Det meste

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som?

Som å legge ut et bilde av seg selv "sminkeløs" og så nekte for det når noen påpeker at hun har sminke på. Eller hevde at hårfargen er naturlig og at håret hennes er like tjukt og fint uten extensions. Eller måten hun pynter på sannheten ved å si at hun bor på St. Hanshaugen når hun bor et steinkast unna raddisene ved Akerselva :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som at hun er sminkefri http://fotballfrue.no/?p=11220

At hun giftet seg på en herregård http://www.frokenaadalensverden.com/2011/08/rlighet-varer-lengst.html

At hun svindler kundene sine i nettbutikken http://www.kjendis.no/2011/06/22/kjendis/blogg/fotballfrue/17000088/

+++ vet ikke hva mer jeg skal påpeke. Men det verste er kanskje ikke at hun lyver, men den sykelige trangen til å fremstå som perfekt.

Hun er fra Sarpsborg, og er tvers igjennom ganske harry. Og det er helt greit, men når hun fremstiller seg selv som classy, tror jeg det er mange som reagerer. Og da har hun en tendens til å sensurer kommentarfeltet, slik at det fremstår som om alle er enige med henne.

I tillegg bruker hun veldedighet til å fremstille seg selv i ett bedre lys. Og det synes jeg er en uting. Jeg er også lei av at alle som er kritiske til henne blir stemplet som sjalu. Eksempelvis hater jeg ikke Celina Middelfart. Selv om hun er mye penere, smartere og flinkere enn fotballfure. Og forresten jobbet hun(Celina) på suppekjøkken på selveste juleaften, men nektet å bli fotografert eller intervjuet.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig ganske lei av å høre om janteloven. Jeg synes det faktisk er bra å være ydmyk. Det er ikke feil å stikke seg frem, men det er noe med måten man gjør det på. Tror det er en grunn til at Fotballfruen aldri vinner noen priser.

Og det er (beklager å måtte påpeke det fotballfrue) ikke nødvendigvis fordi alle sitter hjemme og er grønne av missunnelse

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ironisk at Norges største blogger til dags dato ikke har vunnet en eneste pris hun har vært nominert til. Hun var også forbannet fordi hun ikke var nominert på Vixen Blog Awards. Kanskje største ikke er ensbetydende med beste?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som å legge ut et bilde av seg selv "sminkeløs" og så nekte for det når noen påpeker at hun har sminke på. Eller hevde at hårfargen er naturlig og at håret hennes er like tjukt og fint uten extensions. Eller måten hun pynter på sannheten ved å si at hun bor på St. Hanshaugen når hun bor et steinkast unna raddisene ved Akerselva :fnise:

Hei,

Hvorfor ligger leiligheten deres ute under sentrum/fredensborg? Du har jo så hardnakket påstått at den ligger på St. Haugen. Mulig den er innenfor bydelsgrensen, men det er vel ikke akkurat en passende beskrivelse av området?

Reply

Fotballfrue says:

September 20, 2011 at 19:58

Det er riktig som jeg har sagt hele tiden. Hva er greia med å finne feil hos meg? Tror du jeg gidder å bruke energi på å lyve om noe sånt? http://no.wikipedia.org/wiki/Jess_Carlsens_gate

- C

Reply

Victoria says:

September 20, 2011 at 20:10

Haha, utrolig mye folk gidder å henge seg opp i :P Respekt til deg, Caroline, du svarer alltid så modent og saklig tilbake. Digger deg!

Reply

Fineliner says:

September 20, 2011 at 22:17

Huff, du har lite å bedrive tiden din med hvis dette er en din største bekymring.Trist.

Reply

Meg says:

September 20, 2011 at 21:23

Ja, det tror jeg faktisk du gidder. Tror det er så mange som hadde funnet frem til leiligheten deres om den hadde ligget under kategorien St.Haugen, og det er vel kanskje akkurat derfor megler valgte å ikke gjøre dette (samtidig som det hadde vært dirkete misvisende). Du kan jo klamre deg til at det er innenfor bygrensen, Leter ikke feil ved deg, men det er vanskelig å unngå å overse at slik du fremstiller tilværelsen din ikke samsvarer med virkeligheten.

Reply

Fotballfrue says:

September 20, 2011 at 23:49

Haha. Bare hold dette våset for deg selv. Fremstiller hva for noe som ikke samsvarer med virkeligheten? At jeg sier at leiligheten ligger mellom St.Hans haugen og Grünerløkka, samsvarer ikke med virkeligheten fordi hvorfor? Fordi DEN GJØR DET? Megler er helt enig med oss, og dette vil bli endret på. Haha, I die. Really. I die. Å, herregud!

Jeg elsker livet mitt, situasjonen min, mannen min, familien min, jobben min og ALT JEG GJØR! Har du problemer med at jeg har det bra, så gå i deg selv og skap din egen lykke. Det anbefales!! Ikke let etter feil ved andre, ikke prøv å skape illusjoner at jeg later som. For det gjør jeg ikke. I LOVE MY LIFE! Det skinner gjennom at du hater ditt. Må være trist.

Mange klemmer til blogghateren <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Reply

Marie says:

September 21, 2011 at 00:29

Stå på Caroline:D

Er det forresten på finn.no leiligheten ligger?

Reply

Ingrid says:

September 21, 2011 at 05:53

Meget bra svar Caroline!!

Jeg håper du får en strålende onsdag ;)

Reply

Nussi says:

September 20, 2011 at 22:14

Men man må jo gå inn på Grünerløkka for å få opp annonsen med mindre man søker på gatenavn?! Du er en merkelig skrue du, Caroline

Hun har aldri sagt mellom - alltid PÅ st.hanshaugen

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Oslo, og jeg hadde aldri funnet frem til leiligheten hennes om beskrivelsen var St. Hanshaugen. Med mindre legevakten er på ST.hanshaugen da...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ironisk at Norges største blogger til dags dato ikke har vunnet en eneste pris hun har vært nominert til. Hun var også forbannet fordi hun ikke var nominert på Vixen Blog Awards. Kanskje største ikke er ensbetydende med beste?

Og dette er hvordan hun tok det: http://fotballfrue.no/?p=4283

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som å legge ut et bilde av seg selv "sminkeløs" og så nekte for det når noen påpeker at hun har sminke på.

Det verste er det bildet fra her om dagen da hun var "sminkeløs"... De pouty leppene er ikke naturlige, ho har selv klaget tidligere over tynn overleppe... Likevel nekter hun for at hun har tatt mer Restylane og står fast ved at hun er sminkeløs. Så idag eller igår kommenterer en leser at leppene hennes er så fyldige og fine, og da henviser hun til et innlegg med lipliner og leppestift... Men hvordan kan hun ha hatt så fyldige lepper på førstnevnte bilde, hvis hun er "sminkeløs"? Akkurat slike ting irriterer litt, når det er så tydelig at et eller annet ikke stemmer. Er det så farlig å innrømme det hvis ho har lipliner på?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har så sykt mangel på respekt for leserne sine at det er en vits at hun er den mest populære bloggeren i Norge. Jeg håper flere og flere får øynene opp for dette. Det er bare å bla gjennom kommentarfeltet så ser man at hun regelrett angriper de leserne som stiller seg kritisk til henne. Bare synd at fjortisleserne er fullstendig bergtatt og følger henne sikkert til grava. Jeg spyr.

Og kan dere slutte å slette alle trådene om henne?? Hun er en KJENDIS, det er lov å diskutere hva man vil om andre kjendiser, hvorfor ikke henne?? Dere står ikke klare for å slette innlegg om jeg diskuterer en annen norsk kjendis så please, slutt med spesialbehandlingen av denne frua. Hun fortjener det ikke.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun har så sykt mangel på respekt for leserne sine at det er en vits at hun er den mest populære bloggeren i Norge. Jeg håper flere og flere får øynene opp for dette. Det er bare å bla gjennom kommentarfeltet så ser man at hun regelrett angriper de leserne som stiller seg kritisk til henne. Bare synd at fjortisleserne er fullstendig bergtatt og følger henne sikkert til grava. Jeg spyr.

Og kan dere slutte å slette alle trådene om henne?? Hun er en KJENDIS, det er lov å diskutere hva man vil om andre kjendiser, hvorfor ikke henne?? Dere står ikke klare for å slette innlegg om jeg diskuterer en annen norsk kjendis så please, slutt med spesialbehandlingen av denne frua. Hun fortjener det ikke.

Helt enig. Måten hun oppfører seg på burde tilsi en lavere terskel for å diskutere henne på nett, ikke en lavere enn alle andre. Men synes det er greit å la være komme med kommentarer som at hun er stygg osv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er det bildet fra her om dagen da hun var "sminkeløs"... De pouty leppene er ikke naturlige, ho har selv klaget tidligere over tynn overleppe... Likevel nekter hun for at hun har tatt mer Restylane og står fast ved at hun er sminkeløs. Så idag eller igår kommenterer en leser at leppene hennes er så fyldige og fine, og da henviser hun til et innlegg med lipliner og leppestift... Men hvordan kan hun ha hatt så fyldige lepper på førstnevnte bilde, hvis hun er "sminkeløs"? Akkurat slike ting irriterer litt, når det er så tydelig at et eller annet ikke stemmer. Er det så farlig å innrømme det hvis ho har lipliner på?

Jeg prøvde å påpeke at leserne ikke er dumme og at vi ser at noe er gjort. Det var ikke noe angrep mot henne i det hele tatt. Kommentaren ble ikke publisert. En annen stakkar hadde fått kommentaren "Hvordan ser du ut uten sminke hvis du tror dette er sminkeløs, dijzez"

Snakk om å være ydmyk overfor leserne da gitt..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Måten hun oppfører seg på burde tilsi en lavere terskel for å diskutere henne på nett, ikke en lavere enn alle andre. Men synes det er greit å la være komme med kommentarer som at hun er stygg osv.

Jeg er enig i at nivået på disse trådene noen gang eskalerer til det verre, men igjen, hun er jo kjendis. Det er fritt fram å diskutere utseende på andre kjendiser, da må det være lov å gjøre det om henne også mener nå jeg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var mye drøyt som ble skrevet der, men hadde foretrukket om tråden ble moderert, og ikke slettet, da det også var mange saklige innlegg her.

For øvrig håper jeg denne tråden blir moderert snart, for allerede har folk klart å lire av seg mye.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...